Gå til innhold

Sandefjord - Stabæk


Håvard
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Har egentlig ingen magefølelse før denne kampen. Det er vel første kampen at gutta ikke føler noe press av noe art. De må ikke vinne for å unngå bunnstrid, og de må ikke vinne for å sikre medalje. Sandefjord har mer å spille om, da resultatet får innvirkning på sluttresultatet, men de forblir uansett middelhavsfarer på årets tabell.

Jeg håper at ingen press kan resultere i lave skuldre og champagnefotball fra våre blaa helter.

 

Det hadde vært morsom om Nannskog opplevde ketchupeffekten og tok toppscorertittelen, han mangler "bare" 3 mål for å tangere Prica. Nannskog er en av få spisser i TL som kan klare det...

 

Mitt tips, 1-3. 3x Nannskog :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper gutta klarer å mobilisere!

 

De burde gjøre alt for at Nannskog tar toppscorer tittelen - dvs. alle baller må innom Nannskog før nettkjenning. Han trenger vel 4-5 mål. Når han har klart det, kan han score noen til for å ta sølvmedaljen.

 

Molde tenker jo helt sikkert kun på cup-finalen om dagen og LSK vil klatre på tabellen, så Molde ryker nok på et skikkelig tap!

 

Det er håp! Alltid, Uansett!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det mulig for oss og synge skjønner du nå, før kampstart? Det hadde vært fint med en sang vi kunne synge fast før hver kamp! Hadde vært så fint og gjøre det til en vane.

 

Hvalene har planlagt en fest etter kampen og jeg gleder meg til og knuse dem totalt! De sier også at de gleder seg til og stoppe kjeften på nannskog og co. Så her er det bare og komme seg til sandefjord alle man! Husk at det bare ligger ca 90 minutter her ifra!

 

Sandefjord har solgt 4673 billetter for øyeblikket, er ikke helt sikker på om det innebærer det stabæk har solgt men uansett, det ekke mange!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sandefjord suger og blåhvalene suger mer. Er jo litt klapping før kampen så er de som stille mus resten av kampen.

 

De må gjene glede seg til en fest med litt rar smak etter et tap :P

 

Sandefjord er ca 60min unna, ikke 90.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


MMS årets forsvarer 2008...

 

hehe... den så klønete ut. Sånt skjer, ikke noe å mase over.

 

Det var aldri straffe! Dommerstanden må virkelig rydde opp i dette tullet. Han hadde armen i en naturlig posisjon etter at en har vridd seg for å prøve å klarerer en ball. Prøv å vri overkroppen uten å ta armene ut, det er unaturlig...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg reagerer egentlig mest på startoppstillingen :wacko:

 

Synes den var veldig spennende! Fungerte jo veldig bra de 20 første også.

 

Angrepet virket ihvertfall brukbart. Kan hende vi får se Andersson som spiss neste sesong, hvis Berglund forsvinner og det ikke blir kjøpt noen andre (Veigar)?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Det var aldri straffe! Dommerstanden må virkelig rydde opp i dette tullet. Han hadde armen i en naturlig posisjon etter at en har vridd seg for å prøve å klarerer en ball. Prøv å vri overkroppen uten å ta armene ut, det er unaturlig...

 

Problemet var vel det at han tok armen tilbake igjen, og da smelte han ballen ut til corner. Klar straffe. Og hadde Hauge dømt hadde Skjønsberg blitt vist ut også :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Sandefjord - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...