Gå til innhold

Terminliste - 2010


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


Slum har i mange år hatt tradisjon med åstarte en slik tråd på herreforumet, så tenkte vi kunne ha en her også. Så når kommer terminlisten. Har dessverre ikke oversikt fra tidligere år (noen andre har det kanskje), men regner vel med at den kommer etter Tippeligaen (med tanke på å sette opp de riktige kampene sammen), men forhåpentligvis i god tid før jul. Samtidig venter jeg selvsagt også på at tidspunktet for tur til La Manga kommer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var det ikke en uke eller 2 etter herre terminlisten, regner med at det tar litt tid i og med at det egentlig ikke er noen vitts i å begynne arbeidet før herre lista er ferdig, men nå kan jo de som lager damelista kanskje få tilgang på herrelista før den offentliggjøres. Selv skulle jeg gjerne ha Klepp og Viking på himmelspretten og Arnabjørnar og Brann på lørdag 16 mai, så får vi en liten vestlandsrunde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tatt fra Lise Klaveness tråden. Følte at den hørtes hjemme her.

 

Terminlisten BLIR mye bedre neste år.

 

Medlemsmøte i Serieforeningen vedtok sist lørdag endret praksis for flytting av kamper, noe som gjør at det blir minimalt med utsettelser og endringer pga av landskamper.

 

Slik terminlista ligger an til å bli nå er det kun et par cupkamper som går på hverdager. Resten går Lørdag kl 1500

 

Hvis dette blir en realitet er det storveis! Veldig bra jobbet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tatt fra Lise Klaveness tråden. Følte at den hørtes hjemme her.

 

Terminlisten BLIR mye bedre neste år.

 

Medlemsmøte i Serieforeningen vedtok sist lørdag endret praksis for flytting av kamper, noe som gjør at det blir minimalt med utsettelser og endringer pga av landskamper.

 

Slik terminlista ligger an til å bli nå er det kun et par cupkamper som går på hverdager. Resten går Lørdag kl 1500

 

Hvis dette blir en realitet er det storveis! Veldig bra jobbet.

 

 

 

 

 

 

Husk at NRK har kamp hver lørdag kl 1600 i Tippeligaen. Det kan bety at vi kan få veldig mange kræsj av kamper neste sesong og ikke bare Kolbotn, Amazon og til dels Klepp.

 

Hvis Stabæk eller LSK får lørdagskamp i Tippeligaen må Toppseriekamper med Stabæk eller LSKKFK (eller hvordan de skriver det) flyttes til et annet tidspunkt umiddelbart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Joda, det vil selvsagt kræsje hvis det ikke taes hensyn til når herrene spiller. Dog, det at de allerede nå varsler en endring tolker jeg som at NFF virkelig vil planlegge og tilpasse terminlisten i mye større grad enn hva som skjedde i år.

 

Uansett tror jeg det vil være en fordel at det er en fast tidspunkt og ikke at det blir sånn som denne sesongen hvor våre fire første kamper var på mandag, torsdag, søndag og fredag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tatt fra Lise Klaveness tråden. Følte at den hørtes hjemme her.

 

Terminlisten BLIR mye bedre neste år.

 

Medlemsmøte i Serieforeningen vedtok sist lørdag endret praksis for flytting av kamper, noe som gjør at det blir minimalt med utsettelser og endringer pga av landskamper.

 

Slik terminlista ligger an til å bli nå er det kun et par cupkamper som går på hverdager. Resten går Lørdag kl 1500

 

Hvis dette blir en realitet er det storveis! Veldig bra jobbet.

 

 

 

 

 

 

Husk at NRK har kamp hver lørdag kl 1600 i Tippeligaen. Det kan bety at vi kan få veldig mange kræsj av kamper neste sesong og ikke bare Kolbotn, Amazon og til dels Klepp.

 

Hvis Stabæk eller LSK får lørdagskamp i Tippeligaen må Toppseriekamper med Stabæk eller LSKKFK (eller hvordan de skriver det) flyttes til et annet tidspunkt umiddelbart.

 

 

Det nye i 2010 er at det nå er lagt inn som gyldig flyttegrunn at Stabæk Support skal kunne se både TL og TS

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne muligheten til å flytte vil gå på timer og ikke dager.

Det vi si at hvis guttas TL-match en søndag flyttes til lørdag kl 1600, så kan Stabæk søke om å flytte Toppseriekampen til f.eks. kl 1200, eller 2000.

 

Utfordringen blir selvsagt hvis vi spiller borte med begge lag og NRK flytter TL-matchen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nå som herrenes oppsett har kommet når kan vi forvente oppsettet for Toppserien? Ser jo at Rich i NFF-tråden skriver at de har gitt f... i å samkjøre så da kunne de vel egentlig bare kommet med oppsettet. Kan jo fortsatt håpe på en Klepp/Viking-helg, men det skjer vel neppe.

 

Forresten er det en hovedterminliste ute for kvinnenes del også, evt. noen som har datoene kampene skal spilles på?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå som herrenes oppsett har kommet når kan vi forvente oppsettet for Toppserien? Ser jo at Rich i NFF-tråden skriver at de har gitt f... i å samkjøre så da kunne de vel egentlig bare kommet med oppsettet. Kan jo fortsatt håpe på en Klepp/Viking-helg, men det skjer vel neppe.

 

Forresten er det en hovedterminliste ute for kvinnenes del også, evt. noen som har datoene kampene skal spilles på?

 

 

sjekk her

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå som herrenes oppsett har kommet når kan vi forvente oppsettet for Toppserien? Ser jo at Rich i NFF-tråden skriver at de har gitt f... i å samkjøre så da kunne de vel egentlig bare kommet med oppsettet. Kan jo fortsatt håpe på en Klepp/Viking-helg, men det skjer vel neppe.

 

Forresten er det en hovedterminliste ute for kvinnenes del også, evt. noen som har datoene kampene skal spilles på?

 

 

sjekk her

 

Eller slik for enkelhets skyld:

 

man 05.04, 1. runde (2. påskedag)

lør 10.04, 2. runde

lør 17.04, 3. runde

lør 24.04, 4. runde

lør 01.05, 5. runde

lør 08.05, 6. runde

tor 13.05, Cupen, 2. runde (Kristi Himmelfartsdag)

lør 16.05, 7. runde

man 24.05, 8. runde (2. pinsedag)

lør 29.05, 9. runde

lør 05.06, Cupen, 3. runde

lør 12.06, 10. runde

søn 27.06, 11. runde

lør 03.07, 12. runde

lør 31.07, 13. runde

lør 07.08, 14. runde

lør 14.08, Cupen, 4. runde

søn 29.08, 15. runde

lør 04.09, 16. runde

lør 18.09, 17. runde

22/28.09, Cupen, semifinaler

lør 25.09, 18. runde

lør 09.10, 19. runde

lør 16.10, 20. runde

lør 30.10, 21. runde

lør 06.11, 22. runde

lør 13.11, Cupfinale

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal jeg trekke noe positivt ut av det må det være to cuprunder lagt til helger. En annen ting (men det skjer selvsagt ikke) er at grunnet E-cup kunne man vel fint lagt Fløya til samme helg som Tromsø (siden Tromsøkampen ikke vil kunne bli spilt på en lørdag).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå som herrenes oppsett har kommet når kan vi forvente oppsettet for Toppserien? Ser jo at Rich i NFF-tråden skriver at de har gitt f... i å samkjøre så da kunne de vel egentlig bare kommet med oppsettet. Kan jo fortsatt håpe på en Klepp/Viking-helg, men det skjer vel neppe.

 

Forresten er det en hovedterminliste ute for kvinnenes del også, evt. noen som har datoene kampene skal spilles på?

 

Ser at det for Lillestrøms del faktisk er en mulighet for å klaffe i tre av de fire tilfellene (kun bortekampen mot Start det ikke går, samme dag som vi har bortekamp mot Rosenborg).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan man håpe på at oppsettet blir klart i morgen, eller er det for mye forlangt. Nå vil det jo være slik at desto lenger tid det tar før den kommer lever man i håpet om at man faktisk gjør en god jobb med oppsettet bare for å bli forferdelig skuffet når man ser at det ikke stemmer. Dermed er det like greit å få det ut i morgen. Flybilletter til Tromsø må jo bestilles (snodig har ikke sett slum legge ut noe om fly i forbindelse med herrekampen der heller. Husk at den ikke vil bli flyttet til lørdag pga. E-cup. Er jo derfor jeg lever i håpet at man kunne fikse en dobbelkamp der oppe).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan man håpe på at oppsettet blir klart i morgen, eller er det for mye forlangt. Nå vil det jo være slik at desto lenger tid det tar før den kommer lever man i håpet om at man faktisk gjør en god jobb med oppsettet bare for å bli forferdelig skuffet når man ser at det ikke stemmer. Dermed er det like greit å få det ut i morgen. Flybilletter til Tromsø må jo bestilles (snodig har ikke sett slum legge ut noe om fly i forbindelse med herrekampen der heller. Husk at den ikke vil bli flyttet til lørdag pga. E-cup. Er jo derfor jeg lever i håpet at man kunne fikse en dobbelkamp der oppe).

 

 

Det kan du glemme. Fløya og TIL spiller ikke hjemme samme helg siden de har samme bane

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter å ha lett litt rundt fant jeg at serieoppsettet for sist sesong kom 12. desember 2008. Herrenes oppsett kom da 1. desember. Med tanke på at herrenes oppsett kom 4. desember i år skulle kvinnenes oppsett komme 15. desember. Tar man mot formodning med at man skal justere kvinnenes kamper for Stabæk/LSKKFK etter herrenes oppsett kan det kanskje ta noen flere dager, men det bør være klart i løpet av neste uke. Som sagt på herrenes forum melder jeg meg til å sette opp terminlisten for 2011 for de tre øverste divisjonene for herrer, og to øverste for kvinner. Jeg vil dog ikke gjøre det gratis, men det vil være verdt det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter å ha lett litt rundt fant jeg at serieoppsettet for sist sesong kom 12. desember 2008. Herrenes oppsett kom da 1. desember. Med tanke på at herrenes oppsett kom 4. desember i år skulle kvinnenes oppsett komme 15. desember. Tar man mot formodning med at man skal justere kvinnenes kamper for Stabæk/LSKKFK etter herrenes oppsett kan det kanskje ta noen flere dager, men det bør være klart i løpet av neste uke. Som sagt på herrenes forum melder jeg meg til å sette opp terminlisten for 2011 for de tre øverste divisjonene for herrer, og to øverste for kvinner. Jeg vil dog ikke gjøre det gratis, men det vil være verdt det.

 

Jeg mistenker vel at å sette opp et slik oppsett i seg selv ikke er spesielt vanskelig, den vanskelige biten (for outsidere som oss), er å få tak i klubbenes ønsker mm - f.eks. slikt som at Molde vil ha hjemmekamp når det er jazz i byen, at vi ikke vil ha hjemmekamp når metalica er på besøk, GP-sirkuset er i byen osv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter å ha lett litt rundt fant jeg at serieoppsettet for sist sesong kom 12. desember 2008. Herrenes oppsett kom da 1. desember. Med tanke på at herrenes oppsett kom 4. desember i år skulle kvinnenes oppsett komme 15. desember. Tar man mot formodning med at man skal justere kvinnenes kamper for Stabæk/LSKKFK etter herrenes oppsett kan det kanskje ta noen flere dager, men det bør være klart i løpet av neste uke. Som sagt på herrenes forum melder jeg meg til å sette opp terminlisten for 2011 for de tre øverste divisjonene for herrer, og to øverste for kvinner. Jeg vil dog ikke gjøre det gratis, men det vil være verdt det.

 

Jeg mistenker vel at å sette opp et slik oppsett i seg selv ikke er spesielt vanskelig, den vanskelige biten (for outsidere som oss), er å få tak i klubbenes ønsker mm - f.eks. slikt som at Molde vil ha hjemmekamp når det er jazz i byen, at vi ikke vil ha hjemmekamp når metalica er på besøk, GP-sirkuset er i byen osv.

 

Skal jeg sette opp dette for NFF er det en selvfølge at jeg også har tilgang på klubbenes ønsker. Og ja dette kan jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Problemet med NFF og kampoppsett er at dette gjøres av landets lateste og minst pragmatiske mennesker.

 

Akkurat derfor ble guttas oppsett slik det ble.

 

Og derfor kommer sannsyligvis jentenes opplegg til å bli like kokos.

 

På den annen side slipper disse menneskene den sosiale fornedrelsen det ville vært å gå på NAV for å heve trygd, for det er dessverre det som er deres alternativ til den vernede "bedriften" NFF.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Problemet med NFF og kampoppsett er at dette gjøres av landets lateste og minst pragmatiske mennesker.

 

Akkurat derfor ble guttas oppsett slik det ble.

 

Og derfor kommer sannsyligvis jentenes opplegg til å bli like kokos.

 

På den annen side slipper disse menneskene den sosiale fornedrelsen det ville vært å gå på NAV for å heve trygd, for det er dessverre det som er deres alternativ til den vernede "bedriften" NFF.

 

Jeg antar jeg her burde gjengjeldt tjenesten og minnet deg på å ta valiumen din, men det ville blitt merkelig, da jeg er helt enig, og kunne skrevet like surmaget selv. Møkkagjeng. Tre personer som fortsetter i styret er tre for mye. Når det går så dårlig med NFF som det gjør nå, vil diskontinuitet nok være til beste for alle parter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Problemet med NFF og kampoppsett er at dette gjøres av landets lateste og minst pragmatiske mennesker.

 

Akkurat derfor ble guttas oppsett slik det ble.

 

Og derfor kommer sannsyligvis jentenes opplegg til å bli like kokos.

 

På den annen side slipper disse menneskene den sosiale fornedrelsen det ville vært å gå på NAV for å heve trygd, for det er dessverre det som er deres alternativ til den vernede "bedriften" NFF.

Jeg elsker jo å kritisere NFF, men vedr. terminliste har vi faktisk en meget oppegående kar som er med og beslutter.

Det gir vel håp, selv for en selvutnevnt pessimist ;)

Ses på Plassen i morgen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Surt med både 16. Mai og siste borte, men hva kan vi egentlig forvente. Greit at Grimstad ikke er såååå langt, det kunne jo vært Fløya, men legger jo en liten demper på det som forhåpentligvis blir en gullfest. Vi kan jo håpe at gullet er klart hvis vi vinner hjemme mot Trondheims Ørn i siste serierunde :)

 

Ellers merker jeg at jeg gleder meg til Linderud/Grei-kampen. Var egentlig litt gøy å henge der i fjellveggen, hvis det er der vi blir stående i år igjen.

 

Var jo ålreit av dem å legge de to bortekampene som er lengst unna i fellesferien, og 2 hjemmekamper på rad like etter ferien. Surt å hatt hjemmekampbonanza mens alle er bortreist.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan man håpe på at oppsettet blir klart i morgen, eller er det for mye forlangt. Nå vil det jo være slik at desto lenger tid det tar før den kommer lever man i håpet om at man faktisk gjør en god jobb med oppsettet bare for å bli forferdelig skuffet når man ser at det ikke stemmer. Dermed er det like greit å få det ut i morgen. Flybilletter til Tromsø må jo bestilles (snodig har ikke sett slum legge ut noe om fly i forbindelse med herrekampen der heller. Husk at den ikke vil bli flyttet til lørdag pga. E-cup. Er jo derfor jeg lever i håpet at man kunne fikse en dobbelkamp der oppe).

 

 

Det kan du glemme. Fløya og TIL spiller ikke hjemme samme helg siden de har samme bane

 

*kremt*

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette ser vel bedre ut enn herrenes oppsett, og de dagene det i utgangspunktet er kamper på samme dag er det med unntak av 16. mai hjemmekamp for begge lag. Fy søren som jeg gleder meg til langhelg i Tromsø :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Terminliste - 2010
×
×
  • Opprett ny...