Gå til innhold

Treningsleir 2010


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


Ser at det på noen av herrelagenes sider begynner å poppe opp når de skal til La Manga. Noen som har noe info når vi evt. skal? Regner med det blir i mars engang, og det er jo gjerne litt behagligere der på den tiden enn i januar/februar (hvor herrelaget pleier å være der) , som sikkert noen av oss er i stand til å huske fra i fjor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser at det på noen av herrelagenes sider begynner å poppe opp når de skal til La Manga. Noen som har noe info når vi evt. skal? Regner med det blir i mars engang, og det er jo gjerne litt behagligere der på den tiden enn i januar/februar (hvor herrelaget pleier å være der) , som sikkert noen av oss er i stand til å huske fra i fjor.

 

Mye som tyder på at det ikke blir noe La Manga i år. Kostnadskutt

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det ville jo være latterlig å bruke penger på La Manga pga gode treningsforhold når vi har de beste forholdene hjemme.

Da de fleste klubbene sliter økonomisk regner jeg med at det blir turneringer i vinter for både herre og damlaget vårt.

 

Alt annet vil overraskelse meg.

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det ville jo være latterlig å bruke penger på La Manga pga gode treningsforhold når vi har de beste forholdene hjemme.

Da de fleste klubbene sliter økonomisk regner jeg med at det blir turneringer i vinter for både herre og damlaget vårt.

 

Alt annet vil overraskelse meg.

 

 

Det er ikke vi som kutter kostnader her. La Manga for damene betales av NFF. Det er de som kutter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det i det hele tatt aktuelt at kvinnene trener på TA i vinter, og vil det ikke uansett bli mye trening på Nadderud grunnet arrangementer?

 

Strengt tatt er det vel NFF som sparer pengene på dette, mens noen av de mest satsende klubben (ganske sikkert Røa med E-cup) må bruke av egen lomme på et opphold i sydligere strøk. Dessuten kjipt for oss som har invistert i hus der nettopp for å følge med på La Manga. Må nesten håpe at herrene får seg en ny tur til Spania i E-cup neste år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noe nytt?

Rich/Sexxes.......

 

Viste ikke at NFF sparer penger, trodde bingen der var like full som Onkel Skrue sin jeg.

Men, men de kan jo svi av alt sammen på gutta

 

Det hadde vært stilig med en internasjonal turnering på hjemmebane i vinter. Med lag fra norden og evt Tyskland.

Vil gjerne se en kamp mot Gøteborg igjen. Det er den beste kvinnekampen jeg har sett av SFK.

På linje med noen cupfinaler med Asker som også holdt meget høyt nivå

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noe nytt?

Rich/Sexxes.......

 

Viste ikke at NFF sparer penger, trodde bingen der var like full som Onkel Skrue sin jeg.

Men, men de kan jo svi av alt sammen på gutta

 

Det hadde vært stilig med en internasjonal turnering på hjemmebane i vinter. Med lag fra norden og evt Tyskland.

Vil gjerne se en kamp mot Gøteborg igjen. Det er den beste kvinnekampen jeg har sett av SFK.

På linje med noen cupfinaler med Asker som også holdt meget høyt nivå

 

 

Intet å melde foreløpig, men du trenger ikke plalegge vinterferie på La Manga

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noe nytt?

Rich/Sexxes.......

 

Viste ikke at NFF sparer penger, trodde bingen der var like full som Onkel Skrue sin jeg.

Men, men de kan jo svi av alt sammen på gutta

 

Det hadde vært stilig med en internasjonal turnering på hjemmebane i vinter. Med lag fra norden og evt Tyskland.

Vil gjerne se en kamp mot Gøteborg igjen. Det er den beste kvinnekampen jeg har sett av SFK.

På linje med noen cupfinaler med Asker som også holdt meget høyt nivå

 

 

Intet å melde foreløpig, men du trenger ikke plalegge vinterferie på La Manga

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noe nytt?

Rich/Sexxes.......

 

Viste ikke at NFF sparer penger, trodde bingen der var like full som Onkel Skrue sin jeg.

Men, men de kan jo svi av alt sammen på gutta

 

Det hadde vært stilig med en internasjonal turnering på hjemmebane i vinter. Med lag fra norden og evt Tyskland.

Vil gjerne se en kamp mot Gøteborg igjen. Det er den beste kvinnekampen jeg har sett av SFK.

På linje med noen cupfinaler med Asker som også holdt meget høyt nivå

 

 

Intet å melde foreløpig, men du trenger ikke plalegge vinterferie på La Manga

 

Bare gi beskjed om hvor/når vi kan planlegge vinterferie. Det bør vel være det minst hemmelige nå om dagen.

 

Endret navn på tråden inntil det blir avklart hvor man evt. skal.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treningsleir 2010
×
×
  • Opprett ny...