Gå til innhold

Ny trener


Alzheimer
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg mener uansett at nivået på trenerne i Toppserien er langt, langt under pari. Vesentlig svakere enn nivået på spillerne de rår over. Dan Eggen er en blek kopi av Drillo, og det lille jeg har sett av Røa var som Sembs taktikk på det "beste". Stabæk tror jeg hadde gjort det like bra uten trener, som med Odden.

 

Hvor mange kamper hadde disse fått for et herrelag i TL før de fikk fallskjerm og enveisbillett tilbake til hjembygda? Landsem har erfaring og trenerkurs i bøtter og spann. Men ellers er det tynt. New Zealands landslag? Vel jeg synes del lukter Peter Muller..

 

Når jeg vil ha en trener med erfaring, tar jeg gjerne i mot en trener som også har "negative" erfaringer som fx. nedrykk. Jeg mener at det å takle motgang er noe av det viktigste en trener bør kunne. Det så vi med Linderoth og Gaute Larsen (som trente oss til bronse og nedrykk året etter). Samme greia har vi sett i andre klubber som VIF (tji-hi) med Tjernås, Nordlie, Petter Myhre, Rekdal etc. Jeg deler også skepsisen til Tjernås, men noe må han da ha lært etter alle disse årene? Kanskje ikke..

 

Derfor mener jeg vi bør sikte inn på en norsk mannlig trener i høyt Adecco/svakt TL-nivå, og heller en merittert/erfaren eldre kar enn en ung fyr med juniorlagserfaring.

 

Klarer en trener å få maks ut av SFK skal laget være bedre enn landslaget. Vi var langt unna dette i år enda landslaget led under Bjarne Berntsen.

 

Gode Adeccotrenere er ikke nødvendigvis trenerne for de beste klubbene, men de som får mye ut av et lag med lite ressurser (som Sandefjord i TL og Sarpsborg og Notodden i Adecco). Sånn sett har Skogheim diskvalifisert seg med mange utropstegn.

 

Jeg har aldri bedt om at TCPTG skal ut av forumet, men å bruke ham til rådgiver i trenersaken vår - spesielt etter den forferdelige artikkelen på bloggen sin om Odden, er i beste fall svært tvilsomt. Akkurat som Røa neppe vil lytte til mine råd om valg av ny trener når Nordby får fyken neste år.

 

Mange ser ut til å glemme hva slags intellektuelle kapasiteter som er i SFK, også på fotballfronten. Lise har blitt flittig brukt som ekspertkommentator i Adeccoligaen, og har klart seg godt. Jeg har hørt mange trenere og "eksperter" av ymse slag som har prestert langt svakere. Derfor er jeg skeptisk til trenere i 35-40-års alderen med stor mage og uten verken egne meritter eller høyt nivå på herresiden som bakgrunn som skal få respekt hos damene våre. Det er liksom *litt* lettere å overta treneransvaret for Klepp. Og man ser jo hva de har på trenersiden, stakkars..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har mest tro på at Dugdale kunne blitt en god trener for chicksa våre.

Etter at han sluttet som trener for New Zealand, så flyttet han til Norge, og begynte å trene diverse junior jentelag.. vet ikke hvordan han gjorde det der, men vil tro at hans erfaring ville ha bidratt positivt til laget vårt.

 

Tja, da er det kanskje der han kunne passet best, som en del av teamet som skal få frem ungjentene våre.

 

Tror det.. ville vært bra å fått en trener som ville satset på Mario og ikke minst Nybø..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er helt enig med Alz - i alt. Bla bla bla..

 

Hva med Knut Thorbjørn Eggen, meritert trener, med erfaring fra 1div. som er mere sammenliknbart med toppserien, en tippeligaen, ikke helt borte på det mellom-menskelige, slik som Rekdal og Nordli. Han vil sikkert synes at det er interesant å komme innefor Stabæk systemet, kan jo også være aktuel for herrelaget senere, er vel ledig på markedet og bor ikke så veldig langt unna. Men så var det dette med lønnskrav da.

 

"Fra 1. august 2008 har Eggen vært fotballtrener på Wang Toppidrett i Moss.[3] 1. desember 2008 gikk Eggen inn i stillingen som utviklingsansvarlig i Moss FK."

 

For KTE må da SFK være et steg tilbake i rampelyset og vekk fra konkursrammede Moss?

 

Hva med Jan Halvor Halvorsen (Notodden, Start, Sogndal, GIF Sundsvall)?

 

@ringo?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Alz, problemet er at det gir større status å trene et herrelag i 2. div og i enkelte tilfeller også 3. div enn det gjør å trene et lag i Toppserien. Lønnsmessig er det også et stort sprang ned. En assistenttrener i TL trener omtrent 2,5 ganger så mye som en trener i Toppserien. En videre er det viktig å huske på at damefotball er amatørfotball, derfor er det viktig å finne en trener som vet hva det vil si å trene amatørlag og spillere som gjør dette som en hobby ikke en jobb. Det er noe helt annet enn å jobbe med heltids eller deltidsproffer i TL og Adecco.

 

Let etter gode trenere i 2. div. kanskje også spillerutviklere fra høyere nivå.

 

@ringo

 

PS: Halvorsen ja... Nja skal man tro ryktene så er Halvorsens største forse som trener at han er størst i dusjen og det med mer enn en tomme for å si det slik. Ikke sikker på at effekten vil være den samme i jentefotball...

 

Spøk til side, jeg tviler på at Halvorsen ville være interessert...

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er helt enig med Alz - i alt. Bla bla bla..

 

Hva med Knut Thorbjørn Eggen, meritert trener, med erfaring fra 1div. som er mere sammenliknbart med toppserien, en tippeligaen, ikke helt borte på det mellom-menskelige, slik som Rekdal og Nordli. Han vil sikkert synes at det er interesant å komme innefor Stabæk systemet, kan jo også være aktuel for herrelaget senere, er vel ledig på markedet og bor ikke så veldig langt unna. Men så var det dette med lønnskrav da.

 

"Fra 1. august 2008 har Eggen vært fotballtrener på Wang Toppidrett i Moss.[3] 1. desember 2008 gikk Eggen inn i stillingen som utviklingsansvarlig i Moss FK."

 

For KTE må da SFK være et steg tilbake i rampelyset og vekk fra konkursrammede Moss?

 

Hva med Jan Halvor Halvorsen (Notodden, Start, Sogndal, GIF Sundsvall)?

 

@ringo?

 

 

 

Meget god kandidat vil jeg si.. Men hva er muligheten for å få hentet noen fra egen jr.avdeling, eller noen andre som allerede er inne i Stabæk-systemet? Disse kan vel da muligens kombinere jr og damene, @ringo?!

Endret av AndersDT
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er helt enig med Alz - i alt. Bla bla bla..

 

Hva med Knut Thorbjørn Eggen, meritert trener, med erfaring fra 1div. som er mere sammenliknbart med toppserien, en tippeligaen, ikke helt borte på det mellom-menskelige, slik som Rekdal og Nordli. Han vil sikkert synes at det er interesant å komme innefor Stabæk systemet, kan jo også være aktuel for herrelaget senere, er vel ledig på markedet og bor ikke så veldig langt unna. Men så var det dette med lønnskrav da.

 

"Fra 1. august 2008 har Eggen vært fotballtrener på Wang Toppidrett i Moss.[3] 1. desember 2008 gikk Eggen inn i stillingen som utviklingsansvarlig i Moss FK."

 

For KTE må da SFK være et steg tilbake i rampelyset og vekk fra konkursrammede Moss?

 

Hva med Jan Halvor Halvorsen (Notodden, Start, Sogndal, GIF Sundsvall)?

 

@ringo?

 

 

 

Meget god kandidat vil jeg si.. Men hva er muligheten for å få hentet noen fra egen jr.avdeling, eller noen andre som allerede er inne i Stabæk-systemet? Disse kan vel da muligens kombinere jr og damene, @ringo?!

Tja...

 

Det er sikkert en mulighet, kvalitetene er helt klart der. Men jeg er ikke sikker på om det er lurt å blande kortene. Hva skjer om man havner i en tidsklemme mellom f.eks. jr elite- og toppserielaget. Hvordan prioriterer man? Jeg har trua på dedikerte ressurser og har liten sans for kanibalisering av interne ressurser. Jeg ser helst at vi finner en trener utenifra.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


PS: Halvorsen ja... Nja skal man tro ryktene så er Halvorsens største forse som trener at han er størst i dusjen og det med mer enn en tomme for å si det slik. Ikke sikker på at effekten vil være den samme i jentefotball...

 

Spøk til side, jeg tviler på at Halvorsen ville være interessert...

 

Hehe. Kølla "tre-bein" Halvorsen ja.. Man mister ikke såpestykket i dusjen med han i nærheten..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Alz, problemet er at det gir større status å trene et herrelag i 2. div og i enkelte tilfeller også 3. div enn det gjør å trene et lag i Toppserien. Lønnsmessig er det også et stort sprang ned. En assistenttrener i TL trener omtrent 2,5 ganger så mye som en trener i Toppserien. En videre er det viktig å huske på at damefotball er amatørfotball, derfor er det viktig å finne en trener som vet hva det vil si å trene amatørlag og spillere som gjør dette som en hobby ikke en jobb. Det er noe helt annet enn å jobbe med heltids eller deltidsproffer i TL og Adecco.

 

Let etter gode trenere i 2. div. kanskje også spillerutviklere fra høyere nivå.

 

@ringo

 

PS: Halvorsen ja... Nja skal man tro ryktene så er Halvorsens største forse som trener at han er størst i dusjen og det med mer enn en tomme for å si det slik. Ikke sikker på at effekten vil være den samme i jentefotball...

 

Spøk til side, jeg tviler på at Halvorsen ville være interessert...

 

Du går med andre ord for Gaute Larsen eller Arild Stavrum?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kjapt svar om min partiskhet (så er vi vel ferdig med den):

 

Innenfor herrefotballen er alt stabilt. Det kommer alltid til å eksistere, den faglige diskusjonen er sterk, og det blir vist mange kamper. Lojaliteten er klar, du blir født med et lag og beholder det til du kler på deg tredressen. Det er klare grenser: Stabæk hater Lillestrøm hater Vålerenga hater Brann hater Rosenborg hater Molde hater Aalesund.

 

Innenfor kvinnefotballen er det motsatt. Engasjement som sådan er på et så lavt nivå at bare det å interessere seg for kvinnefotball er en bra ting. Klubbtilhørighet er på det beste sekundært. Fiendebildet, hvis noe, er mentale tenåringer som skriver "Ivar Hoff-sitatet" med høyrehånda og inspiserer kroppsåpninger med venstre. Al, du har rett i at jeg ikke hadde hørt på deg, men det har mer med hvordan du har ordlagt deg i det siste. Jeg hadde helt fint hørt på Rich, Haze og sexxes, for eksempel. Men eventuell uenighet oss imellom kan vi ta på PM.

 

 

 

 

Nok om det. 

 

Sexxes var inne på noe vesentlig, den totale mangelen på street cred for å trene et kvinnelag. Grunnen til at flere av oss er begeistret for Dan Eggen er at han har begitt seg inn på et sterkt tabulagt område. Vanligvis var det å trene et kvinnelag ensbetydende med en haltende, om ikke død, trenerkarriere. Dan Eggen og Per-Mathias Høgmo representerer en ny tankegang, og vi håper at det blir flere.

 

Dessuten er det annerledes å trene et amatørlag som er vant til hets konstant for det de driver med enn profesjonelle som kan få tennisalbue av å skrive autografer på vei til Rema. Derfor er det tryggest å se innen kvinnefotballmiljøet. Blant de aktive Toppserietrenerne er vel Gaute Haugenes et godt alternativ om dere ikke liker Dan Eggens fotball. Dessverre er det få gode internasjonale europeiske trenere som ikke er sugd opp av enten WPS eller Tysklands VM-organisasjon. Har dere nok penger, tror jeg Hope Powell har gått av som Englands landslagstrener. 

Endret av Two can play that game
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faen, neste gang vi skal ha en skikkelig diskusjon på dette forumet, en hel kveld, send meg en SMS.

 

Heldigvis er SFK styre og rep. fra spillergruppa folk med kompletterende egenskaper og kunnskaper.

Sånn sett burde de klare å finne frem til de som totalt sett vil være den beste kandidaten.

 

Håper vi har økonomi til å søke de beste. Hvis nei at Ingo overtaler dem til å jobbe for knapper og glansbilder.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Alz, problemet er at det gir større status å trene et herrelag i 2. div og i enkelte tilfeller også 3. div enn det gjør å trene et lag i Toppserien. Lønnsmessig er det også et stort sprang ned. En assistenttrener i TL trener omtrent 2,5 ganger så mye som en trener i Toppserien. En videre er det viktig å huske på at damefotball er amatørfotball, derfor er det viktig å finne en trener som vet hva det vil si å trene amatørlag og spillere som gjør dette som en hobby ikke en jobb. Det er noe helt annet enn å jobbe med heltids eller deltidsproffer i TL og Adecco.

 

Let etter gode trenere i 2. div. kanskje også spillerutviklere fra høyere nivå.

 

@ringo

 

PS: Halvorsen ja... Nja skal man tro ryktene så er Halvorsens største forse som trener at han er størst i dusjen og det med mer enn en tomme for å si det slik. Ikke sikker på at effekten vil være den samme i jentefotball...

 

Spøk til side, jeg tviler på at Halvorsen ville være interessert...

 

Du går med andre ord for Gaute Larsen eller Arild Stavrum?

Hepp

 

Gaute Larsen tror jeg faktisk kunne vært spennende - med mindre bruene ble brent i 2004... Stavrum, -Jeg sa GODE trenere i 2. div...

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stavrum er god. DESSUTEN er han trener. Det er forresten vanskelig å vurdere Stavrum som trener når Skeid mister alle sine talenter straks VIF skal etterfylle stallen med gratis-spillere. Jeg mener Skeid er en klubb med negativ ressursfaktor. Stavrum har jeg mest vurdert ut fra hans fotballfaglige uttalelser. Jeg tar selvsagt forbehold om at jeg er på tynn is. Hvordan gikk det da han trente Bærum?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stavrum er god. DESSUTEN er han trener. Det er forresten vanskelig å vurdere Stavrum som trener når Skeid mister alle sine talenter straks VIF skal etterfylle stallen med gratis-spillere. Jeg mener Skeid er en klubb med negativ ressursfaktor. Stavrum har jeg mest vurdert ut fra hans fotballfaglige uttalelser. Jeg tar selvsagt forbehold om at jeg er på tynn is. Hvordan gikk det da han trente Bærum?

 

Stavrum gjorde det helt ok/bra i Bærum. De endte opp på en fjerde plass året han trente de, noe som må sies å være en normal plassering for Bærum. Han var ihvertfall populær blandt både spillere og de i støtteapperatet, noe som tyder på at han har den sosiale intelligensen som trengs for å trene et damelag. Han har i tillegg høy fotballfaglig kompetanse.

 

Om han i det hele tatt ville være villig til å forlate Skeid er egentlig det store spørsmålet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gaute Larsen tror jeg faktisk kunne vært spennende - med mindre bruene ble brent i 2004... Stavrum, -Jeg sa GODE trenere i 2. div...

 

@ringo

De broene er nok brent. Det har med hvordan han lukket seg inne i motgangen, han slapp ikke inn impulser fra klubbens ledelse og hadde fått fyken uansett om vi hadde rykket ned eller ikke.

Ikke helt sikkert broene er brent (ingen i ledelsen er vel der lengre (med unntak av Tonje og Rich, begge daværende SS), så kanskje det går greit alikevel.

 

Stavrum:

En spennende og fargerik person. Akkurat det Toppserien trenger. Har ikke peiling på om han er god nok faglig, men tror han vil fungere bedre i en prestasjonsgruppe på et damelag enn de fleste andre trenerne.

Tenk hvordan det ville blitt med

Rekdal

Halvard Thoresen

Rösler

-plutselig ble alternativet Alz & Bendix ganske bra :rolleyes:

Endret av Slum
Fikset quote
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Husker ikke, men det gikk til hundene da han trente molde i TL...

Men han taklet motgangen langt bedre enn mange andre trenere.

Det var vel også litt overkill å hoppe rett på Molde. Tror det kom for tidlig i karrieren

Lenke til innlegg
Del på andre sider


..og det er bare en fordel at en trener har opplevd motgang tidligere. Hvis dette var i et av årene der Røkke skrudde igjen pengekrana også, så er Molde en lite attraktiv by/klubb for spillere flest.

 

Jeg synes ikke Stavrum er så dumt. Han er anerkjent, har meritter fra fotballbanen (toppscorer i Allsvenskan) erfaring fra Stabækmiljøet, tør å angripe drillofotballen med sterke meninger, har humor og trenererfaring. Skeid er og blir dead end, og det er steintøft å rykke opp fra glemselen i 2. divisjon.

 

Stavrum bør med på lista og kontaktes. Han kan dessuten UTEN TVIL bidra i klubben for øvrig - kanskje assistere som spillerutvikler på A-laget?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


(...) Regner med at styret leser her og følger våre, noe difuse, råd.

 

Jeg håper og tror styret har en litt mer strukturert framgangsmåte enn å hente råd, om enn velmente, fra et debattforum.

Det kan godt tenkes at vår neste trener er en av de mange kandidatene som er nevnt i denne tråden, men jeg regner med at det også finnes en hel rekke andre kandidater.

 

Vi må ikke bli så arrogante at vi tror enhver trener vil se på det som en hedersbetegnelse å trene SFK. Vi må ta med i betraktningen at treneren også må være tilgjengelig. Jeg synes tonen i mye av det jeg ser her i denne tråden minner mistenkelig om det vi beskylder RBK for i tilsvarene tråd for gutta, med tanke på at det virker som om enhver kandidat som nevnes vil gløde med iver med en gang han/hun blir kontaktet av selveste Stabæk...

 

Vi trenger en faglig og sosialt kompetent trener, men også en som vil brenne for jobben sin, og som viser seg å ville blø for klubben. De siste punktene er ikke noe styret kan lese ut av et debattforum.

 

Og angående diskusjonen mellom de ulike debattantene; jeg er veldig takknemlig for å kunne ta del i kunnskapen og engasjementet til tcptg på dette forumet, og synes det er helt i orden at han skriver hva han vil om Stabæk på andre nettsteder. Kred til ham for å holde diskusjonene på dette forumet på et absolutt saklig nivå.

Vi gikk ut høyt i forkant av sesongen. Gullet var så å si i boks, og fallhøyden var stor.

Da skulle det bare mangle at vi får tyn når det ikke gikk helt etter planen (selv om jeg synes serien gikk veldig bra).

Tross alt er det å dvele ved sine motstanderes nederlag en viktig og "morsom" del av fotballen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stig Inge bjørnebye later til å ha ledig tid..

Alz. Kan vi ikke bare bestemme at vi skal ha Stavrum da. Helt enig i alle dine betraktninger om den karen.

Nå trenger vi jo en til å erstatte Annette også.

Det er kjipt, for hun var en stor ressurs på mange felt for laget.

 

Stavrum+Bjørneby

Bjørneby tar det administrative ansvaret samt den pedagogiske biten.

Stavrum påser at vi har riktig stall og et spillesystem som gir oss GULL.

 

Vedtatt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uansett hvem som tar over treningene:

Jeg forventer at vi får en trener som vet forskjellen på å bygge opp kontra og bryte ned en spiller.

Der har vi jævlig mye å gå på fra sist sesong.

Jeg ble regelrett forbanna på noen av treningene.

 

Når du tenker "Faen, hun kommer ikke til å prestere i morgen" og det er riktig hver gang, ja da har vi et forbedringspotensial på det pedagogiske planet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stig Inge bjørnebye later til å ha ledig tid..

Alz. Kan vi ikke bare bestemme at vi skal ha Stavrum da. Helt enig i alle dine betraktninger om den karen.

Nå trenger vi jo en til å erstatte Annette også.

Det er kjipt, for hun var en stor ressurs på mange felt for laget.

 

Stavrum+Bjørneby

Bjørneby tar det administrative ansvaret samt den pedagogiske biten.

Stavrum påser at vi har riktig stall og et spillesystem som gir oss GULL.

 

Vedtatt?

 

Mener dere virkelig dette seriøst?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stig Inge bjørnebye later til å ha ledig tid..

Alz. Kan vi ikke bare bestemme at vi skal ha Stavrum da. Helt enig i alle dine betraktninger om den karen.

Nå trenger vi jo en til å erstatte Annette også.

Det er kjipt, for hun var en stor ressurs på mange felt for laget.

 

Stavrum+Bjørneby

Bjørneby tar det administrative ansvaret samt den pedagogiske biten.

Stavrum påser at vi har riktig stall og et spillesystem som gir oss GULL.

 

Vedtatt?

 

Mener dere virkelig dette seriøst?

Jeg mener Stavrum er en god kandidat.

Ang. Bjørneby er han en av 3 trenere som jeg mener har kommet med reflekterte kommentarer (i tillegg til Janne og Hamren).

Om han er bra nok har jeg ikke peiling på, slang meg bare på Alz uten å vite om han mente det eller fleipa.

Konflikten med Bjørneby viste i hvertfall at han har inngående kunnskap vedr. mentale prosesser i pressede situasjoner, og reskept for disse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Både Stavrum og Bjørnebye mener jeg er kapasiteter som pt. er undervurdert.

 

En annen ting er at Norge lønnsmessig er helt spesielt. Nesten en hvilken som helst tosk kan få overbetalt, mens dyktige folk ofte er underbetalt.

 

Arild Stavrum hadde en inntekt i 2008 på 599.258 og med kjennskap til økonomien i Skeid, tviler jeg på om det er noe høyere i 2009. For eksempel Tom Schelvan hadde høyere inntekt i 2008 enn Stavrum.

 

Røas trener Geir Nordby hadde til sammenligning 356.137 i inntekt i 2008.

Klepps trener Kenneth Eidsaunet hadde 326.423 i inntekt.

 

Selvsagt skal disse tallene tas med en klype salt, men det gir en indikasjon på at lønnsnivå og kompetanse ikke nødvendigvis er proporsjonale størrelser.

 

Tar vi med i regnestykket at Stabæk Fotball er en MEGET attraktiv arbeidsplass ettersom få norske klubber har større sportslig suksess, mener jeg SFK har en svært god forhandlingsposisjon.

 

Når SFKs daglige lede samtidig slutter, bør det åpne for at man vurderer alternative måter å organisere SFK, som kan gi rom for dyktigere, men færre folk.

 

Om disse to rollene evt. slås sammen kan man overlate de enklere administrative funksjonene til en sekretær med lavere lønnskrav.

 

Edit: tillegg.

Endret av Alzheimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider


I følge dagens Budstikka ser det heller ut som man skal ha flere, og ikke færre folk. Ny hovedtrener, samt både assistenttrener og daglig leder (Mikkelsen fungerte som begge deler).

 

Når det gjelder lønningene til de forskjellige trenerne tror jeg ikke det er mulig å sammenligne da kvinnetrenerne har jobb ved siden. Så antar at mestparten av lønnen til Nordby ikke er for trenerjobben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Begynte å tenke at Island har begynt å få frem bra lag, og Valur har yppet seg i Europa (dog ikke i år). Fant da følgende:

 

Elisabet Gunnarsdottir Född: Reykjavik.

 

Ålder: 32.

 

Familj: Gift och ett barn.

 

Meriter: Utsedd till Årets tränare på Island tre år i rad.

 

Tränarkarriär: Valur FC U-lag (1992-2001), IBV (2001-02), Breiöablik U18 (2002-03), Valur FC (2004-08), huvudtränare för Islands U21-lag och assisterande för Islands A-landslag (2005-07).

 

Aktuell: Stjärnvärvning som anlände till Kristianstad

--------

Det kjipe var dessverre at hun skrev ny toårskontrakt med Kristianstad på torsdag. Uansett en som man kan holde øyne opp for ved neste korsvei. Imporende merittliste til å være så ung selv om starten i Kristianstad var grusom. Merk at Island er ranket foran Norge på klubbrankingen, og Valur slo ut Røa i 2005.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Ny trener
×
×
  • Opprett ny...