Gå til innhold

Kikk Åff 12. februar


Albert
 Del

Anbefalte innlegg


önsker dere en FANTASTISK kveld!

mens dere koser dere med pizza, öl, stabaeklars sin comeback headbang.gif, spillerne og forhaapentligvis en spennende treningskamp i en varm hall kommer jeg til aa staa paa millerntor i ca. 10 minusgrader (det beste vaeret for aa ha kald öl grin.gif) og krysser fingrene at st.pauli klarer nok en seier.

men ölen etterpaa skal jeg drikke med stabaek i hodet og hjerte :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


önsker dere en FANTASTISK kveld!

mens dere koser dere med pizza, öl, stabaeklars sin comeback headbang.gif, spillerne og forhaapentligvis en spennende treningskamp i en varm hall kommer jeg til aa staa paa millerntor i ca. 10 minusgrader (det beste vaeret for aa ha kald öl grin.gif) og krysser fingrene at st.pauli klarer nok en seier.

men ölen etterpaa skal jeg drikke med stabaek i hodet og hjerte :D

 

Det er når man trenger en kald øl til å varme seg på man skjønner at det er virkelig kaldt!

 

Ha en fortreffelig aften i Hamburg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet om Graa er oppe før kampen idag?

 

Har hørt noe om at det ikke er det. Jeg, Tore og Mortimer graver snøhule i hagen min og drikker før kampen. Hulen heter... Gulsnøheim Fyllstasjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare en liten ting til de av dere som er der.

Prøv å vise litt måtehold hva gjelder taler.

 

Troppen begynner å se bra ut nå, nemlig.

 

Checked.

 

Du kan jo antyde at du ikke forsøkte...  Ingo tørket svette lenge etter Kick-Off'en etter ditt forsøk på å få tak i mikrofonen.  :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare en liten ting til de av dere som er der.

Prøv å vise litt måtehold hva gjelder taler.

 

Troppen begynner å se bra ut nå, nemlig.

 

Checked.

 

Du kan jo antyde at du ikke forsøkte... Ingo tørket svette lenge etter Kick-Off'en etter ditt forsøk på å få tak i mikrofonen. :)

Jeg hadde ikke fått med meg at backingbandet til vår alles superhelt bedrev selvsensur, og skulle bare gi Holter riktig bandnavn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kikk Åff 12. februar
×
×
  • Opprett ny...