Gå til innhold

Bjarni Ólafur Eiríksson


fyR
 Del

Anbefalte innlegg


Synes Hulken begynner å komme seg.. Bra han blir med oppover, og har noen gode innlegg i løpet av kampen..

 

Drømmeinnlegg i går til Daniel. Langt, presist og med liten vertikal bue. Beste avlevering fra fot i hele kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Innlegget til 1-0 var i ypperste klasse, og det er godt å se at han både vil og tørr være med fremover, vi trenger et ekstra alternativ på kanten for å spille oss rundt motstanderne.

 

Bakover er jeg derimot litt mere bekymret. Han virker litt tung og treg og klareringene hans (både de med beina og hodet) har han liten eller ingen kontroll på. Jeg synes det var alt for mange tilfeller i kampen mot Start at det oppstår farligheter istedet for trygghet etter at han gjort et forsøk på å klarere.

Mulig han bare ikke hadde dagen helt, men jeg ser et helt klart forbedringspotensiale!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Innlegget til 1-0 var i ypperste klasse, og det er godt å se at han både vil og tørr være med fremover, vi trenger et ekstra alternativ på kanten for å spille oss rundt motstanderne.

 

Bakover er jeg derimot litt mere bekymret. Han virker litt tung og treg og klareringene hans (både de med beina og hodet) har han liten eller ingen kontroll på. Jeg synes det var alt for mange tilfeller i kampen mot Start at det oppstår farligheter istedet for trygghet etter at han gjort et forsøk på å klarere.

Mulig han bare ikke hadde dagen helt, men jeg ser et helt klart forbedringspotensiale!!

 

Skjerp det bildet i signaturen din gutt - her er det bare Stabæk som gjelder:-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Innlegget til 1-0 var i ypperste klasse, og det er godt å se at han både vil og tørr være med fremover, vi trenger et ekstra alternativ på kanten for å spille oss rundt motstanderne.

 

Bakover er jeg derimot litt mere bekymret. Han virker litt tung og treg og klareringene hans (både de med beina og hodet) har han liten eller ingen kontroll på. Jeg synes det var alt for mange tilfeller i kampen mot Start at det oppstår farligheter istedet for trygghet etter at han gjort et forsøk på å klarere.

Mulig han bare ikke hadde dagen helt, men jeg ser et helt klart forbedringspotensiale!!

 

Skjerp det bildet i signaturen din gutt - her er det bare Stabæk som gjelder:-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Innlegget til 1-0 var i ypperste klasse, og det er godt å se at han både vil og tørr være med fremover, vi trenger et ekstra alternativ på kanten for å spille oss rundt motstanderne.

 

Bakover er jeg derimot litt mere bekymret. Han virker litt tung og treg og klareringene hans (både de med beina og hodet) har han liten eller ingen kontroll på. Jeg synes det var alt for mange tilfeller i kampen mot Start at det oppstår farligheter istedet for trygghet etter at han gjort et forsøk på å klarere.

Mulig han bare ikke hadde dagen helt, men jeg ser et helt klart forbedringspotensiale!!

 

Skjerp det bildet i signaturen din gutt - her er det bare Stabæk som gjelder:-)

 

 

Avataren, mener du vel. Forsåvidt også teksten i signaturen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om det er den avataren, eller bilde av kongen spiller vel ingen rolle. Hjertet kan slå like mye for Stabæk uansett.

 

De to signaturene betyr alt, også sammen!

Det er to vanvittig sterke meninger som egentlig sier alt.

Det er blaat, alltid uansett og jeg har YNWA inni gifteringen min, dette etter ønske fra kona. Du skal aldri gå alene, alltid, uansett!

 

Det hele er vel blåst litt off topic, hvor budskapet mitt var at jeg ikke er 100% overbevist av Eiríksson når det gjelder det defensive arbeidet hans. Håper han kan få skikk på dette fordi vi trenger et forsvar som er i stand til å tett litt mer igjen bakover enn hva som har vært tilfelle så langt i sesongen!

Endret av Domingo Chavez
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om det er den avataren, eller bilde av kongen spiller vel ingen rolle. Hjertet kan slå like mye for Stabæk uansett.

 

 

Heihei. Hold meg ute av denne diskusjonen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


heihei, ja jeg ventet egentlig bare på den kommentaren... biggrin.gif

Det var et helt tilfeldig skudd i mørket og ikke rettet mot deg.

Tipper du er like glad i Stabæk selv om det er gamlefar som pryder avataren!!

 

Er du happy med Eiríksson så langt da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Er du happy med Eiríksson så langt da?

 

Han kommer seg. Kan bli veldig bra etterhvert. Mangler litt trygghet, men det virker som om det kommer med selvtilliten. Synd han er syk, for han er litt på gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det tar alltid litt tid å komme inn i ny spillergruppe og nytt spillemønster, men la oss bare håpe at vi ikke har sett det beste enda. Jeg tror nok vi vil se han både tryggere, stødigere og med mer selvtillit utover høsten.

Jeg liker det offensive bidragene hans. Han slår gode innlegg fra kanten når han kommer rundt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det tar alltid litt tid å komme inn i ny spillergruppe og nytt spillemønster, men la oss bare håpe at vi ikke har sett det beste enda. Jeg tror nok vi vil se han både tryggere, stødigere og med mer selvtillit utover høsten.

Jeg liker det offensive bidragene hans. Han slår gode innlegg fra kanten når han kommer rundt.

 

Men han eier jo ikke fart.

Det er noe jeg savner...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Mannen må da ha jobbet mye med fart (og kilo?) siden forrige sesong?

 

Og den litt nye oppgaven med å få lov til å fosse i angrep på kant når anledningen måtte by seg. Fikk veldig sansen for fyren i dag. Fremsto som et litt nytt våpen på en måte. Spennende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mannen må da ha jobbet mye med fart (og kilo?) siden forrige sesong?

 

Og den litt nye oppgaven med å få lov til å fosse i angrep på kant når anledningen måtte by seg. Fikk veldig sansen for fyren i dag. Fremsto som et litt nytt våpen på en måte. Spennende.

 

 

Dette skal kanskje sees i sammenheng med at vingen på den siden (Johan) tok sjeldent mye ansvar hjemover. Flere susende taklinger, deriblant en skikkelig nedklipping. Det er vel lettere for backene å slippe seg framover når man vet at vingene står klare til å dekke opp hjemover.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hyggelig, og veldig veldig fortjent. At han ikke fikk en 7'r på direkten må ha vært en feil.

 

Kanskje kan to av våre gromgutter fra sagaøya fortelle den tredje hvordan man slår den "enkle" pasningen. Den nakne islandske sannhet er så utrolig mye mer sexy enn franske åpninger som tilstadighet revner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

På tide at mannen får en skikkelig sang/rop i stedet for det grusomme hulk-ropet. Har vi hatt bedre venstrebæk siden 95?

 

Melodi: her kommer Ole brumm

 

Her kommer Eiriksson.

En massiv hulk fra Stabæk.

Tralalala bom!

.....

 

Her kommer Eiriksson.

En islending fra Bærum.

Tralalala bom.

Han er en Jævla hulk!

 

Er ikke perfekt, men mannen fortjener så mye mer enn hvalross ropene vi uler ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selv synes jeg Bjørnar var rimelig god i 08, før han ble benka...

 

På sitt beste ja, men Bjørnar var for ustabil i prestasjonene. Forøvrig helt riktig å benke ham når vi hadde alternativer i Stenvoll, Keller og Høiland og Bjørnar hadde skrevet under for Brann.

Forøvrig synes jeg enda at det er trist og tullete at Bjørnar som var blitt vraket i Enga, Skeid og Kåffa og omsider hadde funnet et hjem i Stabæk, valgte å takke for tilliten med å dra til Bergen.

 

 

Tilbake til Bjarni: Grattis med enda en kjempekamp! Liker særlig at han og Hammer står frem med scoringer bakfra for å lette byrden for angrepet og off. midten...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Bjarni Ólafur Eiríksson
×
×
  • Opprett ny...