Gå til innhold

Hva skjer denne uken


Bendix
 Del

Anbefalte innlegg


Så man trente med guttene i går. Lurte en stund på hvordan den treningen kunne vært med syv på landslagsoppdrag, seks med 2. laget og to ute med skader. Da sto man vel igjen med kun Anette, Ina, Kristy, Line Holter og Siri.

 

Lørdagstreningen kom tydeligvis også overraskende på noen som skal jobbe den dagen. Slik er det når man ikke er heltidsspillere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen ukeplan snart klar? Kristy stakk akkurat avgårde til trening så vet det er det nå, men resten av uken?

Hvorfor mase om den. Du var jo ikke på gårsdagens trening uansett :P

 

Og nei, de trente ikke med guttene i går.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen ukeplan snart klar? Kristy stakk akkurat avgårde til trening så vet det er det nå, men resten av uken?

Hvorfor mase om den. Du var jo ikke på gårsdagens trening uansett :P

 

Og nei, de trente ikke med guttene i går.

 

Hvis du hadde lest litt nøyere hadde du sett at det var i går jeg skrev det, og mandag trente de med guttene. Det sto i planen, og har også fått det bekreftet (var jo kun fem stykker som var disponible til den treningen). Og selv om jeg ikke var på treningen i går, og neppe er der på torsdag heller betyr det ikke at jeg ikke kommer til å stille på trening denne uken. Forøvrig var det en annen som var raskere ute enn deg da jeg maste så fikk ukeplanen tilsendt på mail :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jaja

du har vel uansett treningstidene i hodet (evt i et annet hode i huset)

 

Tirsdagens trening var bra selv om en del av de beste spillerne manglet.

Roger tok en Maradona (med unntak av kyss klapp og klem).

Treningen var full av latter, godt humør og positiv relasjonsbygging.

 

Han er veldig flink til å få noe bra av alle treninger, uansett utgangspunkt.

 

Jeg vet du kan få planen tidligere, men den jeg legger ut er endelig. Den du har tilgang på tiligere er ikke alltid oppdatert på annet enn tid og sted :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her kommer siste ukeplanen før SFK tar en liten sommerferie.

Høydepunktet, hjemmekamp mot Klepp 3/7 kl 15:00

 

Nå kan du vise hva som er viktigst for deg; Stabæk eller å få med seg starten av en VM kamp.

 

PS: Det går greit å se SFK først, så den avgjørende 2.omgangen +evt ekstraomganger fra VM etterpå.

SFK ukeplan uke 26.pdf

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Her kommer ukeplanen litt sent (la den ut i feil tråd).

Vil bare si at sånn som situasjonen er nå for herrelaget hvor det meste går galt unner jeg alle å komme innom treningene og kampene til SFK.

Det fyller i hvert fall meg opp med nødvendig positiv energi.

 

Dette selvfølgelig i tilleg til SFH (men der trener de når jeg er på jobb).

SFK ukeplan uke 32.pdf

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Her kommer ukens ukeplan.

Hold av søndagen. 2 kamper på Nadderud

 

Noterer meg at det er fri på fredag. Er vel naturlig siden det er kamp først på søndag, og dermed tar man fredagstreningen på lørdag. Katrine og Maiken er vel heller ikke tilbake før fredag ettermiddag. Tar en tur innom torsdag, og evt. lørdag om jeg er våken.

 

Dette har jo blitt den reneste Bendix-tråden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her kommer ukens ukeplan.

Hold av søndagen. 2 kamper på Nadderud

 

Noterer meg at det er fri på fredag. Er vel naturlig siden det er kamp først på søndag, og dermed tar man fredagstreningen på lørdag. Katrine og Maiken er vel heller ikke tilbake før fredag ettermiddag. Tar en tur innom torsdag, og evt. lørdag om jeg er våken.

 

Dette har jo blitt den reneste Bendix-tråden.

Det finnes noen sexxes-tråder også...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her kommer ukens ukeplan.

Hold av søndagen. 2 kamper på Nadderud

 

Noterer meg at det er fri på fredag. Er vel naturlig siden det er kamp først på søndag, og dermed tar man fredagstreningen på lørdag. Katrine og Maiken er vel heller ikke tilbake før fredag ettermiddag. Tar en tur innom torsdag, og evt. lørdag om jeg er våken.

 

Dette har jo blitt den reneste Bendix-tråden.

Det finnes noen sexxes-tråder også...

 

Hva? Hvor?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har hørt så mye snakk om en kamp av gangen, men ja, gleder meg til Grimstad tur.

 

Det gjelder åpenbart ikke for supportere - vi kan synge om seriegull lenge før noe er avklart, om seks poeng på to kamper hvorav ingen er avgjort og så videre. Vi kan ha flere tanker i hodet på en gang, kan vi. :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er du ikke informert ennå? Ser ut som det blir egentrening ut året, men spillerne har fått sitt tilrettelagte program. Fellestreninger igjen fra 3. januar. Dette ble jo ikke akkurat bare denne uken, men kan nevne at det er kommet treningsprogram ut februar. Ingen treningsleir i den perioden annet enn for landslagspillere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

13 stykker tilstede på gårsdagens trening. Dog bare ni som var med for fullt. Ingen av de nye var tilstede. For de som tenker at det er innendørstrening så føltes det ikke slik. Nesten samme temperatur som utendørs. Var mest spilling, og Tom Stenvoll imponerte i mål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


13 stykker tilstede på gårsdagens trening. Dog bare ni som var med for fullt. Ingen av de nye var tilstede. For de som tenker at det er innendørstrening så føltes det ikke slik. Nesten samme temperatur som utendørs. Var mest spilling, og Tom Stenvoll imponerte i mål.

Tom var helt utrolig god i mål. Han reddet alt mulig og umulig i går.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Hva skjer denne uken
×
×
  • Opprett ny...