Gå til innhold

Kick-Off


Bendix
 Del

Anbefalte innlegg


Kick-Off for SFK

 

Lørdag 13. Mars kl 18:00 på vår egen pub Onkel Blaa, Bekkestua

:) Møt nye spillere

:) Møt nye trenere

:) Stabæk Lars spiller

 

Kom tidlig for mingel og koseprat.

Denne lørdagen fyller vi puben selv.

Det er jo gode muligheter for å drikke seg i form til bussturen til Skien neste dag også :blink:

Har du noen som ikke er medlem av SS, ta dem med og la oss overbevise dem om at meningen med livet er Stabæk.

 

Antrekk BLAATT

 

Invitasjonen blir selvfølgelig lagt ut på stabaek.no senere.

Litt mer fargerik enn denne informasjonen

SFK Kick Off.doc

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir det mulig å møte de som ikke er nye spillere også?

Hadde ikke vært bekymret for det. Har du noen gang hørt et "nei" når en fra SFK har blitt spurt om å stille opp på fritiden? Ikke det nei, det har ikke jeg heller :)

Det ryktes (på ss.no) at det er treningskamp kl 14:00

13.03.10. 14:00. Stabæk - Amazon, Sparebank1

 

Det hadde vært perfekt. Da kan vi starte opp kl 16:00 :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir det mulig å møte de som ikke er nye spillere også?

Hadde ikke vært bekymret for det. Har du noen gang hørt et "nei" når en fra SFK har blitt spurt om å stille opp på fritiden? Ikke det nei, det har ikke jeg heller :)

Det ryktes (på ss.no) at det er treningskamp kl 14:00

13.03.10. 14:00. Stabæk - Amazon, Sparebank1

 

Det hadde vært perfekt. Da kan vi starte opp kl 16:00 :D

 

 

Kan bekrefte at det er treningskamp på Nadderud kl 1400 mot Amazon. Så Kick-off

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor er avsparkene så lenge før seriestartene? En uke før hadde vel holdt lenge for å få fyrt opp tilskuere/supportere...

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor er avsparkene så lenge før seriestartene? En uke før hadde vel holdt lenge for å få fyrt opp tilskuere/supportere...

 

Det skal vel passe litt med forskjellige ting, lokaler, og evt. at det kan kombineres som for herrenes del med en match. At det var OL kan jo ha hatt litt og si også. Hadde Moldekampen vært fredag eller lørdag hadde man kanskje fått til kickoff helgen som var.

 

I tillegg er det jo påske, og neppe noen god i det å legge det til helgene der for kvinnnes del (palmehelgen er mange opptatt med landslaget, og resten har fått fri). Helgen 19-21 er det dessuten kamp på Telenor på lørdag for herrene, og det er vel mulig at kvinnene skal få til en treningskamp søndagen. Sånt sett neppe et egnet helg det heller.

 

Dette er forklaringene jeg kan komme på, ikke sikkert det er derfor, og finnes sikkert andre grunner, men det skal jeg ikke ta her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor sender dere ikke info om dette samtidig med infoen på sms om seriestart for gutta dagen etter?

 

det er kanskje ikke så viktig å få med folk på kamper og arr. med chicksa?

 

(jeg får ikke tekstmeldinger fra ss, men jeg har hørt av noen som har fått)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor sender dere ikke info om dette samtidig med infoen på sms om seriestart for gutta dagen etter?

 

det er kanskje ikke så viktig å få med folk på kamper og arr. med chicksa?

 

(jeg får ikke tekstmeldinger fra ss, men jeg har hørt av noen som har fått)

Du ligger ikke inne sms-databasen vår, men hvis du har fyllt ut alt riktig når du kjøpte kort kommer du inn igjen.

 

Selvsagt er det viktig at det blir stinn brakke imorgen. Kanskje burde vi hatt med kikkåffen i smsen om Odd, men vi tok heller med at folk må få ut fingeren og få kjøpt seg medlemskap og sesongkort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Selvsagt er det viktig at det blir stinn brakke imorgen. Kanskje burde vi hatt med kikkåffen i smsen om Odd, men vi tok heller med at folk må få ut fingeren og få kjøpt seg medlemskap og sesongkort.

 

Jeg synes det er sånn hver eneste gang. Hvis man ber om at chicksa må markedsføres eller påpeker at det ikke blir gjort er man kun ute etter å kritisere og møtes med en varm albue.

 

"Kickoff for chicksa 12/3" er 25 tegn. Det må kunne gå an å få pressa inn så chicksa får 25 og gutta får 135 tegn i meldingene uten at noen blir sure. Det er chicksa som primært trenger markedsføring ettersom tippeligaen har så enorm plass i media allerede.

 

Enten må dere kutte ut kanskje og men om chicksa og la det bli selvsagt og derfor, ellers må vi finne alternative måter å markedsføre chicksa på. Dette gjelder faktisk i forkant av hver eneste match.

 

Om 1-2 år er Vålerengas damelag i toppserien. Vi har ingen tid å miste på å bli mye bedre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi kan bli flinkere på og koordinere før vi sender ut SMS i fremtiden.

Akkurat nå er det veldig kritisk vedr. sesongkort, men dette har blitt påpekt også tidligere.

Vi tar det med oss når SMS skal sendes i fremtiden.

Takk for bra innspill

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes det er sånn hver eneste gang. Hvis man ber om at chicksa må markedsføres eller påpeker at det ikke blir gjort er man kun ute etter å kritisere og møtes med en varm albue.

Ble usikker selv, så jeg sjekket.

 

5 meldinger ifjor handlet om jentene, av 22 meldinger. Av de 22 var det også 10 meldinger om medlemsmøter og info om salg av medlemskap og sesongkort. De resterende var for bussturer for herrene. Altså ingen rene sms'er om herrekamper, men fire sms'er om damekamper (en om buss til Røa).

 

Så, når det er sagt så er jeg enig med deg Finn, vi kan helt sikkert sende ut enda mer iår.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kick-Off
×
×
  • Opprett ny...