Gå til innhold

Turtråd: Tromsø - Stabæk


Slum
 Del

Anbefalte innlegg

12 236

Jeg ser at Norwegian har satt NED prisene på fly til og fra Tromsø denne helgen. Kjipt for meg som bestilte for mange uker sider, men bra for dere andre.

Nå koster det kun 948,- fra og til Rygge, og 1.098,- fra og til Gardermoen. Lørdag 31. juli til søndag 1. august.

 

Vær obs på at kampen KAN blir flyttet. Flyttes den til hovedkamp søndag, eller mandagskamp rekker man ikke dette flyet. Mandagskamp er vel lite trolig på pga Europa League?

 

 

****

Edit 29/06

 

Kampen blir ikke flyttet og går søndag klokken 18:00.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg ser at Norwegian har satt NED prisene på fly til og fra Tromsø denne helgen. Kjipt for meg som bestilte for mange uker sider, men bra for dere andre.

Nå koster det kun 948,- fra og til Rygge, og 1.098,- fra og til Gardermoen. Lørdag 31. juli til søndag 1. august.

 

Vær obs på at kampen KAN blir flyttet. Flyttes den til hovedkamp søndag, eller mandagskamp rekker man ikke dette flyet. Mandagskamp er vel lite trolig på pga Europa League?

 

 

 

 

Og hvor trolig er det at TV2 velger Tromsø-Stabæk som hovedkamp? Selv velger jeg å bli til mandag, men det er mer for å slippe å stresse rett etter kampen.

 

Husk også at dette er superhelg med Fløya-Stabæk lørdag 15.00.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Nå er det fastsatt at denne kampen spilles søndag klokken 18:00.

 

Derfor er det bare å bestille flybilletter.

 

Prisene ligger nå på 898,- (lørdag til søndag/mandag) eller 998,- (søndag til søndag/mandag) med Norwegian.

SAS opererer med 1.280,- (lørdag til søndag/mandag) eller 1.431,- (søndag til søndag/mandag).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var vel aldri noe alternativ for Tv2 og ta med seg flere trailerlaster med utstyr for å gi Tromsø og Alfheim hovedkampen, det har vel nesten aldri skjedd tror jeg.

Her hadde TV2 altså hatt mulighet til å få 2 kamper til jobben av 1, ved at de kunne vist Kvinnekampen også. Tromsø er litt iritert for at de nesten aldri få TV kamp hjemme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som skal ta fly hjem rett etter matchen?

 

Ser det går 2 avganger med norwegian hjem søndag kveld, en ca 21.00 og èn 21.35 Burde vell klare å rekke den kl 21.00? Har pleid å gå raskt til flyplassen etter kamp der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som skal ta fly hjem rett etter matchen?

 

Ser det går 2 avganger med norwegian hjem søndag kveld, en ca 21.00 og èn 21.35 Burde vell klare å rekke den kl 21.00? Har pleid å gå raskt til flyplassen etter kamp der.

 

Jeg tar 20:45-flyet, har aldri vært noe problem å rekke det flyet tidligere år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som skal ta fly hjem rett etter matchen?

 

Ser det går 2 avganger med norwegian hjem søndag kveld, en ca 21.00 og èn 21.35 Burde vell klare å rekke den kl 21.00? Har pleid å gå raskt til flyplassen etter kamp der.

Bare legg merke til at 21.00-flyet går til Rygge. Ikke sikkert at det er der du ønsker å havne klokka 11 om kvelden.

21.35 går til Gardermoen.

 

Og SAS flyr altså 20:45. Fortsatt noenlunde rimelige priser med begge selskap.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som skal ta fly hjem rett etter matchen?

 

Ser det går 2 avganger med norwegian hjem søndag kveld, en ca 21.00 og èn 21.35 Burde vell klare å rekke den kl 21.00? Har pleid å gå raskt til flyplassen etter kamp der.

Bare legg merke til at 21.00-flyet går til Rygge. Ikke sikkert at det er der du ønsker å havne klokka 11 om kvelden.

21.35 går til Gardermoen.

 

Jeg bor litt nærmere Rygge, så går nok bra isåfall;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som skal ta fly hjem rett etter matchen?

 

Ser det går 2 avganger med norwegian hjem søndag kveld, en ca 21.00 og èn 21.35 Burde vell klare å rekke den kl 21.00? Har pleid å gå raskt til flyplassen etter kamp der.

Bare legg merke til at 21.00-flyet går til Rygge. Ikke sikkert at det er der du ønsker å havne klokka 11 om kvelden.

21.35 går til Gardermoen.

 

Jeg bor litt nærmere Rygge, så går nok bra isåfall;)

 

Bare du ikke har parkert bil på Gardermoen. Var vel i fjor at noen tok fly fra Torp, og kom hjem på Gardermoen. Da var det ikke like morsomt at bilen sto på Torp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som skal ta fly hjem rett etter matchen?

 

Ser det går 2 avganger med norwegian hjem søndag kveld, en ca 21.00 og èn 21.35 Burde vell klare å rekke den kl 21.00? Har pleid å gå raskt til flyplassen etter kamp der.

Bare legg merke til at 21.00-flyet går til Rygge. Ikke sikkert at det er der du ønsker å havne klokka 11 om kvelden.

21.35 går til Gardermoen.

 

Jeg bor litt nærmere Rygge, så går nok bra isåfall;)

 

Bare du ikke har parkert bil på Gardermoen. Var vel i fjor at noen tok fly fra Torp, og kom hjem på Gardermoen. Da var det ikke like morsomt at bilen sto på Torp.

Det var Mikki og Helehus. Men de visste det da kjørte til Torp, uten at de hadde avklart hvordan de skulle løse det på forhånd. Den gang var de med spillerflyet begge veiene. Vi som ikke spontant hadde bestemt oss samme dag, fikk også være med spillerbussen. Det var en skikkelig god deal - for kr 1500 fikk vi buss til flyplassen, fly, buss i Tromsø og billett til kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tur bestillt. Flyr med Norwegian.

 

Opp: lørdag 08.00

Ned: søndag 21.35

 

Da har vi samme flight tror jeg. Hvor bor dere?

 

Thon

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tur bestillt. Flyr med Norwegian.

 

Opp: lørdag 08.00

Ned: søndag 21.35

 

Da har vi samme flight tror jeg. Hvor bor dere?

 

Thon

 

Da blir vi en del på både samme fly og samme hotell ser jeg :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg og Bjørn C er booket inn på Thon Polar.

Flyr SAS opp lørdag kl 0800 og hjem mandag kl 1400.

 

Har inntrykk av at dette Thon Polar blir farvet temmelig blått denne helgen.

Såvidt jeg vet er også SFK booket inn på dette hotellet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bare minner om denne turen.

 

De som er villige til å reise fra Rygge betaler kun kr. 399,- for Norwegian til Tromsø tidlig lørdag morgen.

Hjemreisen til Gardermoen ligger for tiden på kr. 499,-.

 

Med en totalsum på kr. 898,- håper jeg vi blir enda flere som velger å reise til Tromsø.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da var endelig turen bestilt.

Det blir til og fra Rygge. Her ligger prisen fortsatt på 399,- hver vei (Norwegian). Reiser opp lørdag 0630 (grøss!) og returnerer mandag kveld 21.20.

Dette gleder jeg meg virkelig til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da var endelig turen bestilt.

Det blir til og fra Rygge. Her ligger prisen fortsatt på 399,- hver vei (Norwegian). Reiser opp lørdag 0630 (grøss!) og returnerer mandag kveld 21.20.

Dette gleder jeg meg virkelig til.

Hvordan kommer du deg til og fra Rygge? Ekspressbussen går fra galleriet kl 04

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: Tromsø - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...