Gå til innhold

Kamptråd: Aafk - Stabæk


MSL
 Del

Anbefalte innlegg


Feilaktig avblåsing av mål?!?!?! HÆ?!?!

 

Her har vi altså skadet vår beste spiller uten kort til takleren, blitt snytt for straffe, fått feilaktig avblåsing av mål...

Endret av lams
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da finnes det litt rettferdighet her i verden, men vi er snytt for 2 poeng. Ifølge en "gladsak" som vel egentlig ikke har noe med sport å gjøre så hadde dagens dommer egentlig fri denne helgen, men måtte steppe inn på kort varsel for han som egentlig skulle dømt. La oss håpe dette dommerteamet får frihelgen de egentlig skulle hatt neste helg, og gjerne et par helger ekstra også.

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fine kommentarer av Rekdal etter kampen, det skal han ha. Dette var surt vi kjørte over dem i 70min og burde hatt 3 poeng. Jaja da skal ett svakt Tromsø lag knuses, i LSK stil (foruten selve spillestillen da)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den linjedommern med mugg i øya burde kastreres og sendes til skogs. Makan til inkompetent fjols. Men det gjorde til gjengjeld utligninga ekstra søt... Lenge siden jeg har vært så opphissa og forbanna under en fotballkamp. Aiaiai.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Man vet at man har fortjent 3 poeng når Rekdal innrømmer det! Er glad vi har en såpass sympatisk og ordentlig trener som Janne! De fleste norske trenere hadde driti seg ut og mista kontrollen etter et så surt poengtap.

 

Uansett er det ingen tvil om at forsvaret er rufsete! (Spesielt Morten) Har troa på at Eiriksson kunne fungert på venstrebacken, og skulle gjerne sett denne backfireren: Eiriksson - Onstad - Høiland - Hedenstad.

 

Nå ber jeg til Gud om at Pall er tilbake snart! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fine kommentarer av Rekdal etter kampen, det skal han ha. Dette var surt vi kjørte over dem i 70min og burde hatt 3 poeng. Jaja da skal ett svakt Tromsø lag knuses, i LSK stil (foruten selve spillestillen da)

En usedvanlig sympatisk Rekdal, men han mener det ble rettferdig til slutt. Rettferdigere ja, men ikke rettferdig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har sett målene igjen nå og føler et underlig deja vu ifra forrige kamp: Morten holder desverre ikke mål, og jeg er igjen pinlig berørt på dommerstandens vegne.

 

Målet til Nannskog skulle vært godkjennt og Aarøy er da vitterlig i Offside når han scorer 1-0 ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For å sitere Daniel; Vi kan ikke fortsette å servere mål til motstanderne. Da hjelper det ikke hvor mye vi scorer selv.

Trist at vi rett og slett ikke har gode nok forsvarere i stallen.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider


På tide å sette ut Morten, heller bruke en ung spiller, som man kan forvente at kan gjøre blemmer. Dette går ikke lenger, koster alt for mye. Ellers fullt fortjent å iallefall få et poeng, selv om det er et ran at aalesund i hele tatt får et poeng.

 

Helgerud, må være en hittil ukjent alesunder.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1. Det viser moral og kapasitet når motstander i alle kamper har scoret først, men vi aldri har tapt.

 

2. Det viser moral og kapasitet når dommer stjeler to mål fra oss mot slutten (felling av Hoff + offside på Nannskog) og vi reiser oss igjen, putter en goal og unngår tap.

 

3. Jeg synes vi burde startet med forsvarerne i andre posisjoner: Vegar på høyre, ikke venstre. Hulken på venstre, han er den eneste venstrebeinte forsvareren vi har. I midten får så Morten, KFO og Gromstad gjøre opp om hvem som skal spille spille ved siden av Høiland. Skal forsvaret bli bedre, må man få spille i sine faste posisjoner. Høiland, KFO, Morten og Gromstad er best i midten, Hulken er best på venstre, Vegar er best på høyre. Nytter ikke å bytte rundt på dette til stadighet. Den siste venstrebeinte backen vi gjerne skulle hatt kommer ikke, og da får Bjarni ta den plassen...

 

4. Både saksen til Carlsen og bandasjen var rundt ankelen til Veigar. Skaden han hadde fra før var vel i lysken/låret. Det er derfor ikke den gamle skaden som ble slått opp. Dersom det skulle vise seg at dette bare er som en kraftig overtråkk (noe det må være lov til å tro/håpe), kan han være fit igjen til Tromsø-kampen, eller ihvertfall den neste vanskelige kampen - Åråsen - om to uker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er enig med de som mener forsvaret har vært for dårlig så langt, men jeg vil samtidig få sagt at vi har vel omtrent hatt en ny forsvarsfirer i hver kamp. I dag kom Høiland inn fra start for første gang i år. Jeg tror dagens firer har stort potensial og blir bra bare de får litt mer tid sammen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper jeg ALDRI får oppleve Stabæk som et destruktivt drittlag allah Aalescum. 11 mann på egen banehalvdel, grisetaklinger og langpasninger mot en kjempestake på topp. Det var hvertfall en bitteliten seier for fotballen at vi fikk den utligningen på slutten...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1. Det viser moral og kapasitet når motstander i alle kamper har scoret først, men vi aldri har tapt.

 

2. Det viser moral og kapasitet når dommer stjeler to mål fra oss mot slutten (felling av Hoff + offside på Nannskog) og vi reiser oss igjen, putter en goal og unngår tap.

 

3. Jeg synes vi burde startet med forsvarerne i andre posisjoner: Vegar på høyre, ikke venstre. Hulken på venstre, han er den eneste venstrebeinte forsvareren vi har. I midten får så Morten, KFO og Gromstad gjøre opp om hvem som skal spille spille ved siden av Høiland. Skal forsvaret bli bedre, må man få spille i sine faste posisjoner. Høiland, KFO, Morten og Gromstad er best i midten, Hulken er best på venstre, Vegar er best på høyre. Nytter ikke å bytte rundt på dette til stadighet. Den siste venstrebeinte backen vi gjerne skulle hatt kommer ikke, og da får Bjarni ta den plassen...

 

4. Både saksen til Carlsen og bandasjen var rundt ankelen til Veigar. Skaden han hadde fra før var vel i lysken/låret. Det er derfor ikke den gamle skaden som ble slått opp. Dersom det skulle vise seg at dette bare er som en kraftig overtråkk (noe det må være lov til å tro/håpe), kan han være fit igjen til Tromsø-kampen, eller ihvertfall den neste vanskelige kampen - Åråsen - om to uker.

Veldig enig i alt du skriver, men ett tillegg og en liten moderering. Straffe er ikke alltid mål, selv Veigar og Daniel har bommet på det hvis jeg ikke husker feil - mener til og med det var på rad.

Var målet til Aarøy offside, og hvis ikke skulle han vært avblåst for holding av Hulken? Synd vi ikke får se noen bilder forfra under scoringen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde faktisk samme opplevelse som deg Jan Fredrik, bortsett fra at mitt fly tok av da vi lå under rett før slutt, og det ble en god opptur da livescore viste 2-2 etter landing.

 

Ut i fra høydepunktene og sjansene som TV2 viste, så virket det som det stort sett var vi som skapte store sjanser på CLS. I tillegg må jeg si at det varmer å se hvordan sjansene kommer i sluttminuttene. Det er nær sagt som vanlig aldri panisk, og vi spiller oss frem til gode muligheter gjennom det vi er best på. Vi fortsetter å male på, og får betalt til slutt. Det tror jeg er forskjellen Stabæk som en medaljekandidat, og ikke.

 

Når det er sagt, så skulle jeg gjerne sett at vi hadde tatt 2 poeng til så langt, og utnyttet hvordan de antatt sterkeste motstanderne våre famler litt.

 

Ellers fortsetter trenden som jeg spådde før sesongstart - vi slipper inn for mye mål, og vi skaper store nok sjanser til å vinne hver kamp. Men, det ser ut som vi må score minimum to mål for å vinne kamper denne våren. Nå er vi ihvertfall ferdige med Odd og Aalesund borte, og fire poeng er ett mer enn i fjor.

 

Edit: Gledelig å høre at Mix gjorde sin beste (?) kamp. Mine antakelser om en strålende Mix-sesong forsterkes.

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Aafk - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...