Gå til innhold

Kamptråd: LSK-Stabæk


Håvard
 Del

Anbefalte innlegg


Hvem skal lede laget, Bakke eller Berg?

Uansett bør Janne holde seg hjemme.

Jeg mener også at den som skal lede laget også må få lov til å foreta laguttaket, og få "eierskap" til hele kampforberedelsen og kampen. Det er det eneste som skaper trygghet i selve kampsituasjonen. Er egentlig så overbevist om dette fra å ha vært vitne til lignende saker med andre lag tidligere, at JJ burde ha tatt seg fri fra i dag og frem til søndag morgen.

Det handler om å gi hele ansvaret, og tryggheten for det, over til Bakke eller Berg så fort som mulig. Begge er selvfølgelig lojale til spillestil og interne målsetninger. Gode nok er de begge. Når den beste løsningen er oss fratatt, må vi være voksne nok til å ta den nest beste. JJ er antagelig som en bokser i kamp, både sugen og litt groggy på samme tid. Da er det viktig at de som sitter ringside kaster inn håndkleet for hans og klubbens beste NÅ. La JJ forberede seg på neste kamp i stedet.

 

Dette er faktisk en veldig god tanke, og noe jeg støtter. Hvem hadde trodd at noe sånt kunne komme fra deg? rolleyes.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvem skal lede laget, Bakke eller Berg?

Uansett bør Janne holde seg hjemme.

Jeg mener også at den som skal lede laget også må få lov til å foreta laguttaket, og få "eierskap" til hele kampforberedelsen og kampen. Det er det eneste som skaper trygghet i selve kampsituasjonen. Er egentlig så overbevist om dette fra å ha vært vitne til lignende saker med andre lag tidligere, at JJ burde ha tatt seg fri fra i dag og frem til søndag morgen.

Det handler om å gi hele ansvaret, og tryggheten for det, over til Bakke eller Berg så fort som mulig. Begge er selvfølgelig lojale til spillestil og interne målsetninger. Gode nok er de begge. Når den beste løsningen er oss fratatt, må vi være voksne nok til å ta den nest beste. JJ er antagelig som en bokser i kamp, både sugen og litt groggy på samme tid. Da er det viktig at de som sitter ringside kaster inn håndkleet for hans og klubbens beste NÅ. La JJ forberede seg på neste kamp i stedet.

Bør vi ikke avvente resultatet fra anken først?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er egentlig så overbevist om dette fra å ha vært vitne til lignende saker med andre lag tidligere, at JJ burde ha tatt seg fri fra i dag og frem til søndag morgen.

 

Ja, nå må jeg si jeg er spent på hvilke konkrete eksempler du kan komme med....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Jeg tror ikke det spiller noen rolle om JJ sitter på benken eller ei i denne kampen. Det er ikke match coaching som er hans sterkeste side uansett. Men nå tror jeg han blir fritatt for straff etter anken. Det jeg bekymrer meg for er at denne saken skal stjele for mye energi fra kampforberedelsene. For vi har endel å rette på fra sist kamp.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For håpe at så også er tilfellet - og at mediadekningen om JJs anke er et utspekulert skyggespill. Som skal avlede oppmerksomheten vekk ifra hvordan laget forbereder seg opp imot kampen.

 

evig optimist

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror det har lite å si at Jönsson er på tribunen. Hans styrke er uansett ikke å styre troppene fra sidelinjen og gjøre taktiske grep underveis i kampene. Jobben gjøres på treningsfeltet før kampen og der får Jönsson delta.

 

Men hvem skal lede laget?

 

Mellom Bakkar og Berg?

 

Noen som faktisk vet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror det har lite å si at Jönsson er på tribunen. Hans styrke er uansett ikke å styre troppene fra sidelinjen og gjøre taktiske grep underveis i kampene. Jobben gjøres på treningsfeltet før kampen og der får Jönsson delta.

 

Men hvem skal lede laget?

 

Mellom Bakkar og Berg?

 

Noen som faktisk vet?

Er vel logisk om det er assistenttrener, ikke spillerutvikler som leder laget i hovedtreners fravær.

Må presisere at dette ikke er noe jeg vet med sikkerhet, men det vil overraske stort om det ikke er tilfellet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror det har lite å si at Jönsson er på tribunen. Hans styrke er uansett ikke å styre troppene fra sidelinjen og gjøre taktiske grep underveis i kampene. Jobben gjøres på treningsfeltet før kampen og der får Jönsson delta.

 

Men hvem skal lede laget?

 

Mellom Bakkar og Berg?

 

Noen som faktisk vet?

Er vel logisk om det er assistenttrener, ikke spillerutvikler som leder laget i hovedtreners fravær.

Må presisere at dette ikke er noe jeg vet med sikkerhet, men det vil overraske stort om det ikke er tilfellet.

 

 

Janne leder laget over mobilen - blir angitt av grålars - og må sone resten av sesongen på tribunen - uten mobil....

 

 

Herregud så deilig det skal bli å banke lillestrøm i morgen og få satt et punktum for denne håpløse uka.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som har peiling på hva den jævla buss plassen ved åråsen heter?

 

 

Må ta 30 buss skifter for og komme meg til åråsen imorgen, rutebuss halleluja..mad.gif

ørt om tog?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Buss 143 mot Oslo Bussterminal

Fra: Bekkestua [buss] 14.18

Til: Oslo Bussterminal 14.48

 

Ventetid:2 minutter

Buss 321 mot Lillestrøm Bussterminal

Fra: Oslo Bussterminal 14.50

Til: Olavsgaard 15.29

 

Ventetid:1 minutt

Buss 401 mot Oslo Bussterminal

Fra: Olavsgaard 15.30

Til: Mosesvingen vest 15.37

 

Gangveg fra Mosesvingen vest til C. J. Hansens vei 3B ca . 15 minutter.

 

 

SES PÅ ÅRÅSEN!

Endret av Daigo nr 10
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, hørt om å komme seg til stadion? Toget går ikke til stadion...

 

 

Å gå mellom Lillestrøm stasjon og Åråsen er både kortere og enklere enn å gå mellom Lysaker stasjon og Telenor Arena. Noe mange orker hver uke. Du som er så ung bør vel klare det? Hvertfall hvis alternativet er et "busshelvete"...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Buss 143 mot Oslo Bussterminal

Fra: Bekkestua [buss] 14.18

Til: Oslo Bussterminal 14.48

 

Ventetid:2 minutter

Buss 321 mot Lillestrøm Bussterminal

Fra: Oslo Bussterminal 14.50

Til: Olavsgaard 15.29

 

Ventetid:1 minutt

Buss 401 mot Oslo Bussterminal

Fra: Olavsgaard 15.30

Til: Mosesvingen vest 15.37

 

Gangveg fra Mosesvingen vest til C. J. Hansens vei 3B ca . 15 minutter.

 

 

SES PÅ ÅRÅSEN!

Hmmm.

Du vet at Stabæk Support setter opp gratis buss direkte fra Bekkestua til Åråsen? Er du tidlig ute, kan du til og med få med deg at jentene knuser Kolbotn på Sofiemyr.

Kan vagt erindre at du tidligere har framstått som relativt prisbevisst, så gratis buss fra Bekkestua må da lokke?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som har en formening om start 11er? Tenker i mitt stille sind at vi trenger en kriger som Hulsker på topp fra start mot håndballaget, men sitter med en følelse at vi starter med samme mannskap som mot TIL...?

 

 

Kan ikke kjøre både Hulsker og Nannskog på topp i en slik bortekamp. Skulle selv gjerne sett Hulsker starte denne. Men at reservetreneren fraviker denne sentrallinjen er egentlig nærmest utenkelig:

 

-------------------------Knudsen

-------------------------Onstad

-------------------------Hauger

-------------------------Farnerud

-------------------------Nannskog

 

--og da fikk du vel svaret?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Vi kan ikke kjøre både Hulsker og Nannskog på topp i en slik bortekamp.

 

Fordi?

 

Personlig hadde jeg gjerne sett de nevnte herrer på topp, og Andersson tilbake der han hører hjemme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette blir en tøff kamp, som i spillestil har blitt ganske så like Odd under Henning Berg. Fra å være et rent gampelag har de nå begynt å få til litt spill langs bakken, selv om hodeballer fremdeles er deres største styrke. Regner med at vi får se samme 11er som mot Tromsø da denne fungerte rimelig bra, så lenge folk tør å skyte rundt 16 meteren og ikke på død og liv skal kunne spille seg rundt keeper via ørten trekk rundt straffemerket. Vår helt klart største svakhet er å møte destruktive og baktunge lag, så skulle kampen utarte seg til noe alla det vi opplevde mot Tromsø håper jeg på jævlig harde susere langs bakken i retning mål. Ikke noe poeng for oss å prøve trokle oss igjennom 10 mann, og høye innlegg fra kant ser jeg heller ikke så mye poeng i da den gjennomsnittlige LSK-spiller er endel bedre på hodet enn vi er. Ser for meg endel duelltap, og håper derfor at vi har stort fokus på å vinne 2. ballene isteden, og holde på ballen når vi først har fått den.

 

Håper JJ har drevet drilling av samme backrekke som vi så mot Tromsø, for nå begynner den faktisk å ligne på noe! Får vi fart på ballen samt større presisjon på overgangene våre er vi livsfarlige. Gleder meg hvertfall til noe helt latterlig til match! Måtte vi vise hele den norske befolkning som følger denne kampen på NRK hvordan fotball faktisk skal spilles! Tipper beskjedne 1-3

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette blir en tøff kamp, som i spillestil har blitt ganske så like Odd under Henning Berg.

 

Bøyer meg i støvet. En glimrende formulering...wink.gif

 

Haha, dæven for en formulering! Gikk litt fort i svingene der.

 

jaja, du mente hva jeg forstod for noe ;)

Endret av ChrisX
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: LSK-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...