Gå til innhold

Kamptråd: LSK-Stabæk


Håvard
 Del

Anbefalte innlegg


Det er ikke alltid oppmuntring fungerer bedre enn kjeft.

 

Veldig teoretisk er det derimot klart at ros forsterker positiv atferd mer enn kritikk fjerner uønsket atferd. Utfra det kan vi jo oppfordre forsangere og andre "stjerner" som blir sett opp til i sangsammenheng gir ros en gang eller to til noen uerfarne som prøver å skrike seg med, er det ganske sikkert at de fortsetter å være med. I motsetning til om de får kjeft på de sangene de ikke kan.

 

Ros kan både være generelle "Veldig bra!" etter at feks "Beste lag er" er ferdig, eller et oppmuntrende ord i pølsekøen i pausen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig i at det har blitt mye møkkalagsynging i det siste, enig i at det er en liten uting. Sier meg også enig i at ''beste laget'' dras for langt og ofte til tider. Av erfaring så er det helt klart at en litt angry approach er det som gir best resultat, og med den innlevelsen som tidvis oppleves blandt capoene vil det nok fortsette slik. Dog vil jeg si meg enig i at det å skjelle ut enkeltpersoner er noe en kan prøve å unngå, men litt tilbakemelding vil jeg påstå at må være lov. Når man står der fremme og hører at det trøkkes max en sang, før det ytes på 75% på det meste av sangene blir man en smule irritert når man vet at potensialet er så mye bedre. Vår jobb er å ikke bare å starte sanger, men å få klacken til å synge best mulig, hvilket virker for meg å være enklest å oppnå ved en smule barsk innstilling i enkelte tilfeller. Dette må det være takhøyde for, og det føler jeg ogå at det er idag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvis folk er så forbanna hårsåre at de faktisk tar seg nær av litt kjefft fordi de ikke synger. ja da tror jeg langsiden med pizza buff er noe for dere. da slipper man å synge, så kan man heller trøkke pølser og kaffe i 90 min, uten at de fæle forsangerne som faktisk ikke ser en hel fotball kamp, kan se deg i øya med styggt blikk

 

 

Dumme meg som trodde det var om å gjøre å få flest mulig folk til å stå og synge...

 

selvfølgelig er det, det som er poenget. men det jeg sier er alle som står/sitter sammen oss på TA. hvis alle er med å gi 100 % så slipper de stygge blikk å sinna forsangere. kan ikke huske ett slik trøkk fra vårt felt på evigheter som vi hadde i lillestrøm.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: LSK-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...