Gå til innhold

Norgesmesterskapet 2010


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Enig. Slappeste hunden Nils noensinne. Nesten like slapt som han dassen som prioriterte å sitte sammen med mamma og pappa i stedet for å stå

... eller som han som ble dritbitter for at han måtte gå syv meter for å kjøpe sin egen billett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hele oppsettet:

 

 

Andre NM-runde for menn spilles som følger:

Moss – KFUM Oslo

Skeid – Fredrikstad

Kjelsås - Sandefjord

Bærum - Stabæk

Asker – Sarpsborg 08

Eidsvold Turn – Strømmen

HamKam – Nybergsund IL-Trysil

Brumunddal – Lillestrøm

FF Lillehammer – Kongsvinger

Raufoss – Strømsgodset

Valdres – Hønefoss

FK Tønsberg – Vålerenga

Notodden – Mjøndalen

Flekkerøy – Odd Grenland

Mandalskameratene – Start

Bryne – Stavanger

Sandnes Ulf – Stord

Randaberg – Viking

Vard Haugesund – FK Haugesund

Fana - Lyn

Fyllingen – Brann

Nest-Sotra – Løv-Ham

Førde – Sogndal

Skarbøvik – Aalesund

Kristiansund BK – Ranheim

Byåsen – Tromsø

Strindheim – Molde

Levanger – Follo

Steinkjer – Rosenborg

Stålkameratene – Bodø/Glimt

Tromsdalen - Fløya

Alta – Nardo

 

 

Kampene spilles 19. mai kl. 18.00

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Interessant oppsett.. Ser ikke bort fra at vi kan få cupbomber allerede denne runden.

Edit: Dog ikke på Sandvika Stadion.

 

Hadde ikke Bærum et forsøk på supporterklubb for noen år siden? "Gule et eller annet"?

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde ikke Bærum et forsøk på supporterklubb for noen år siden? "Gule et eller annet"?

 

Gule Pantere, mener jeg. Var vel opp i 8 medlemmer eller lignende. Og alle 8 mente Stabæk var en liten drittklubb som ville bukke under etter nedrykket i 04.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde ikke Bærum et forsøk på supporterklubb for noen år siden? "Gule et eller annet"?

 

Gule Pantere, mener jeg. Var vel opp i 8 medlemmer eller lignende. Og alle 8 mente Stabæk var en liten drittklubb som ville bukke under etter nedrykket i 04.

 

He he, et kjapt google-søk førte meg hit

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En eller annen lokalavis i området Høland sogner til har ringt meg. Han har snakket med klubben og dommere, og alle syns vi lagde en fantastisk ramme rundt kampen. Ingen rapporterer inn blussingen, fordi alle syns Stabæk håndterte saken meget bra (Schelvan?). Det hadde vært litt lokal frykt fordi de var redde for at de (altså Høland) kunne bøtelegges. Jeg sa at såvidt jeg vet har det aldri skjedd i 1. runde - VIF ble riktignok bøtelagt i 2007, men jeg tror ikke arrangøren fikk bot.

 

Jeg skrøt uhemmet tilbake - jeg syns det er blant de bedre gjenomførte 1. rundearrangement jeg har vært på. For ordens skyld: Vi prøvde å få til tidligbuss med pubbesøk. Fantes intet vannhull med kapasitet til oss...

 

Nå får vi begynne å planlegge reisen til Sandvika. Nærmeste vannhull der er Rådhuskroa...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Wikipedia sier at Sandvika Stadion har kapasitet på 500 tilskuere... Hvor mange blaa klarer vi å få inn der? :D

Siden de nylig har døpt om banen til Sandvika stadion har de vel også sørget for å utvide kapasiteten slik at den står i stil med navnet??

Spøk til side - Bærum må vel sette opp en midlertidig tribune på den ene kortsiden, sånn som de gjorde når Enga var der for noen år siden. Hvis de får lov av NFF da...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Interessant oppsett.. Ser ikke bort fra at vi kan få cupbomber allerede denne runden.

 

Selvsagt ikke umulig. Likevel har så vidt jeg kan se ikke ett Tippeligalag fått Adeccomotstand.

 

 

Til noe annet, som bekymret flere av oss som fulgte liveoppdateringer i går. Noen som vet årsaken til at Høiland ble byttet ut to minutter før pause? (Regner med at det ikke er noe som setter Godset-kampen i fare, i og med at verken Jönsson eller andre har nevnt det med et ord.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå får vi begynne å planlegge reisen til Sandvika. Nærmeste vannhull der er Rådhuskroa...

 

musikkflekken/prammen er vel nærmere og bedre, der har de jo ute servering og. kanskje en tur på sir jamestongue.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå får vi begynne å planlegge reisen til Sandvika. Nærmeste vannhull der er Rådhuskroa...

 

musikkflekken/prammen er vel nærmere og bedre, der har de jo ute servering og. kanskje en tur på sir jamestongue.gif

 

Rådhuskroen var fleip. Men som stamgjest på Prammen vil jeg jo ikke ha alle disse Bekkestuapøblene ditt. De driver visst med pyro, også. Fysj.

 

(se ikke bort fra et krampaktig forsøk på ironi...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Til noe annet, som bekymret flere av oss som fulgte liveoppdateringer i går. Noen som vet årsaken til at Høiland ble byttet ut to minutter før pause? (Regner med at det ikke er noe som setter Godset-kampen i fare, i og med at verken Jönsson eller andre har nevnt det med et ord.)

Det så ut til at han slet med noe på baksiden av låret slik jeg så det på kameraet, men det virket som at de hadde planlagt å ta ham av uansett. Han er sikkert klar til søndag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå får vi begynne å planlegge reisen til Sandvika. Nærmeste vannhull der er Rådhuskroa...

 

musikkflekken/prammen er vel nærmere og bedre, der har de jo ute servering og. kanskje en tur på sir jamestongue.gif

 

Rådhuskroen var fleip. Men som stamgjest på Prammen vil jeg jo ikke ha alle disse Bekkestuapøblene ditt. De driver visst med pyro, også. Fysj.

 

(se ikke bort fra et krampaktig forsøk på ironi...)

 

som tidligere stamgjest på sir james blir det nok der jeg vorser ja!laugh.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så jævlig kult med et skikkelig lokalderby i Bærum! Men jeg tør faen ikke ta seieren på forskudd. Bærum slo vel ut Enga for ett par år siden om jeg ikke husker feil.

 

og godset ifjor..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Du tror at Bærum ville gått med på det? :lol:

 

 

Tja, får man det godkjent går jo inntektsgrunnlaget drastisk opp for Bærums del, forutsatt at man får fylt godt opp. Er jo fortsatt de som teknisk sett får hjemmekampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tenker Bærum ser på det som en sportslig opptur å møte Stabæk på kadda. De ønsker nok ikke å flytte kampen i og med at de nå har fordelen av hjemmebane (og håper på seier). Vi hadde ikke villet flytte til ullevaal for å huse 18000 supportere; helt feil. Å spille hjemme er noe helt spesielt som jeg er sikker på at Bærum setter stor pris på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet om det blir solgt billetter på forhånd?

 

Hva hjelper det?

Det er jo uansett ikke nummererte billetter.

Her er det bare å komme tidlig.

Billettsalget begynner dagen før. Hva med å entre Kadda kvelden i forveien med øl og telt og 200 mann (det drar vel noen damer også), og så okkupere alt som er av tribuner. Da vil det ikke være plass til NOE gult, og SS har sikret avansement før avspark. Den 12.mann er plutselig i startoppstillingen.

Jeg kan ta med mine tre barn, fire eks-koner og en sambo. Da trenger vi bare 190 til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet om det blir solgt billetter på forhånd?

 

Hva hjelper det?

Det er jo uansett ikke nummererte billetter.

Her er det bare å komme tidlig.

Billettsalget begynner dagen før. Hva med å entre Kadda kvelden i forveien med øl og telt og 200 mann (det drar vel noen damer også), og så okkupere alt som er av tribuner. Da vil det ikke være plass til NOE gult, og SS har sikret avansement før avspark. Den 12.mann er plutselig i startoppstillingen.

Jeg kan ta med mine tre barn, fire eks-koner og en sambo. Da trenger vi bare 190 til.

Vi trenger vel 191 til. For et av dine tre barn er da i startoppstillingen (eventuelt på benken)? :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Norgesmesterskapet 2010
×
×
  • Opprett ny...