Gå til innhold

Kamptråd: RBK - Stabæk


Totto
 Del

Anbefalte innlegg


Tror vi nå har satt ny klubbrekord: Antall spilte minutter uten scoring. Vi gratulerer!

 

Til pause er den gamle rekorden slått med 30 minutter...

 

 

Men strengt tatt er ikke det som vises på lerkendal så ille. Noen spillere, f.eks. Skjelvik og Gromstad er ikke vant til å spille på dette nivået, men viser lovende tendenser, ellers er det stort sett snakk om man ikke er samspilte nok. Med et unntak: vi trenger en bakromsspiss som holder nivået. Og det har vi, bare han blir frisk. Vi har et stort spisstalent og to gode spisser i klubben, vi trenger vel nesten en spiss til (spesielt med tanke på at Daniel ikke holder mer enn en kamp i uka).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Javel?

Ikke noen skade på Veigar forhåpentligvis.. Kanskje det er for å vile ham til helgen og at JJ dermed ser denne kampen som tapt?

Vet ikke, syns det så ut som han hadde litt vondt. Håper han bare var sliten...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når skal vi lære oss å avslutte? Faen heller, vi skyter jo aldri!

 

Jan eier ikke fotballforståelse eller teknikk, gi ham bort, Skjelvik derimot har framtiden foran seg han blir god!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje på tide å få inn Hulsker nå?

 

 

Trorr JJ skal sikre 3 poeng så han kommer inn i det 86 minutt, greit å ha med seg 3 poeng fra Stabæk når han tar over Rbk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje på tide å få inn Hulsker nå?

 

 

Trorr JJ skal sikre 3 poeng så han kommer inn i det 86 minutt, greit å ha med seg 3 poeng fra Stabæk når han tar over Rbk!

 

 

Et seriøst spørsmål til Stabæksupporterne:

Her ser vi et ungt lag som kjemper og prøver å skape sjanser, så har vi en trener som bytter ut 2 spillere som kan skape noe, mens Jan spiller 90 min.

Jan har kanskje hatt 4 innvolveringer med ball og ikke skapt en eneste sjanse som spiss i løpet av 180 min + overtid.

Eller 1 fattig skudd på mål på over 180 min!

Hva driver han med?

Jeg er supporter og er altid blå men det jeg ser i øyeblikket skjærer i min blå sjel!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 180

Kanskje på tide å få inn Hulsker nå?

 

 

Trorr JJ skal sikre 3 poeng så han kommer inn i det 86 minutt, greit å ha med seg 3 poeng fra Stabæk når han tar over Rbk!

 

 

Et seriøst spørsmål til Stabæksupporterne:

Her ser vi et ungt lag som kjemper og prøver å skape sjanser, så har vi en trener som bytter ut 2 spillere som kan skape noe, mens Jan spiller 90 min.

Jan har kanskje hatt 4 innvolveringer med ball og ikke skapt en eneste sjanse som spiss i løpet av 180 min + overtid.

Eller 1 fattig skudd på mål på over 180 min!

Hva driver han med?

Jeg er supporter og er altid blå men det jeg ser i øyeblikket skjærer i min blå sjel!

Hoff rakk kampen med et nødskrik, å la han spille 90 min i en kamp vi ikke kommer til å vinne er ikke nødvendig. Veigar virket ikke direkte misfornøyd med å bli byttet ut, kanskje han til og meg ba om det selv. Har du tittet på benken. Hvem ville du hatt inn? Iven?

Endret av boie
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kall meg smålig, men føler at jeg kan svelge et tap på Lerkendal om Vålerenga avgir poeng hjemme mot Hønefoss. (0-0 etter 84 min)

 

 

Da satser vi offansivt og setter innpå en back til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje på tide å få inn Hulsker nå?

 

 

Trorr JJ skal sikre 3 poeng så han kommer inn i det 86 minutt, greit å ha med seg 3 poeng fra Stabæk når han tar over Rbk!

 

 

Et seriøst spørsmål til Stabæksupporterne:

Her ser vi et ungt lag som kjemper og prøver å skape sjanser, så har vi en trener som bytter ut 2 spillere som kan skape noe, mens Jan spiller 90 min.

Jan har kanskje hatt 4 innvolveringer med ball og ikke skapt en eneste sjanse som spiss i løpet av 180 min + overtid.

Eller 1 fattig skudd på mål på over 180 min!

Hva driver han med?

Jeg er supporter og er altid blå men det jeg ser i øyeblikket skjærer i min blå sjel!

 

Du er en stusslig, bitter mann...

 

Alle kan se at Jan har et hjerte som hopper med en gang ballen kommer innen en radius av 5 meter, men alle ser også at Veigar OG Espen tydelig sliter med skader.

 

Å komme med tirader mot egne spillere hjelper ingen.. At du hver gang sitter her og slenger dritt er ingen supporter. KLOVN

 

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje på tide å få inn Hulsker nå?

 

 

Trorr JJ skal sikre 3 poeng så han kommer inn i det 86 minutt, greit å ha med seg 3 poeng fra Stabæk når han tar over Rbk!

 

 

Et seriøst spørsmål til Stabæksupporterne:

Her ser vi et ungt lag som kjemper og prøver å skape sjanser, så har vi en trener som bytter ut 2 spillere som kan skape noe, mens Jan spiller 90 min.

Jan har kanskje hatt 4 innvolveringer med ball og ikke skapt en eneste sjanse som spiss i løpet av 180 min + overtid.

Eller 1 fattig skudd på mål på over 180 min!

Hva driver han med?

Jeg er supporter og er altid blå men det jeg ser i øyeblikket skjærer i min blå sjel!

Hoff rakk kampen med et nødskrik, å la han spille 90 min i en kamp vi ikke kommer til å vinne er ikke nødvendig. Veigar virket ikke direkte misfornøyd med å bli byttet ut, kanskje han til og meg ba om det selv. Har du tittet på benken. Hvem ville du hatt inn? Iven?

 

 

Det jeg vil ha er et signal om at det holder ikke å være på banen i 180 min uten å prestere, det har ikke jeg opplevd siden 1998.

Om JJ hadde satt inn Iven i stedenfor Jan hadde det vært et bra signal og sende ut!

Greit å spare Pall og Hoff men Jan skal ut!

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klarte såvidt å lese et slags "banner" hvor det sto "Velkommen tilbake Janne". Vi får i alle fall trøste oss med at vi er langt bedre på normale bannerTIFOer enn skinnfastastene der oppe. Dette så ut som noen som deltok i Rytmisk Sportsgymnastikk med vimpel hvor vimpelen var en dassrull malt med sprayboks.

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare en tanke, hva med å møte opp på treningene fram til Brannkampen og støtte laget med supportersanger? Tror de trenger å se at de ikke er så små som de virker å tro ute på banen om dagen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For å se det positive i det så er det kun 6 poeng opp til 4. plass og på topp tre som har fått en luke ligger Tromsø og AaFK som sannsyneligvis går på en smell før eller senere. Men kort vei opp hjelper lite om vi ikke får igang spillet snart. Fire kamper til VM-pause. Brann (h), Godset (b ), Start (h) og Sandefjord (b ).

Endret av BlaaDrømArena
Lenke til innlegg
Del på andre sider


For å se det positive i det så er det kun 6 poeng opp til 4. plass og på topp tre som har fått en luke ligger Tromsø og AaFK som sannsyneligvis går på en smell før eller senere. Men kort vei opp hjelper lite om vi ikke får igang spillet snart. Fire kamper til VM-pause. Brann (h), Godset (b ), Start (h) og Sandefjord (b ).

 

 

Nannskog og Andersson skulle i hvert fall være klare til Godset-kampen(?) Da har vi et målfarlig lag igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan ikke kjernen mer enn 4 sanger? Forbaska irriterende trommesynging skal en lete leeeeeenge etter.

 

En hederlig innsats av 2. laget vårt, men dessverre var vi noen hakk for små i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå har vel Jan Banan bevist snart at han ikke hører hjemme i TL. Bare synd vi ikke hadde noen å bytte han ut med i dag...

Endret av Maggs
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra innsats i dag, faktisk mye mer positiv enn før kampen. Vi skaper ikke mye store sjanser, men god innstilling og vi vinner mer dueller i dag enn vi har gjort på alle kampene hittil i sesongen. Første skritt i riktig retning. Gi gass!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: RBK - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...