Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Brann


Håvard
 Del

Anbefalte innlegg


I dag var alle fullt på høyde.

 

Håper også jeg må spise i meg skepsisen til Hulken, i dag tok han faktisk brodden av enkelte av løpene til Kuseklepp, og scoret et avgjørende mål.

 

Ellers er det jævlig å se at Brann og dommeren godtar at en alkoholiker løper rundt å sparker ned norske talenter på den måten som han gjorde i dag (ftw: sikter til nedsparkingene av Hedenstad og Mix).

Endret av Solobrus
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mektig imponert over laget i dag.

I tillegg til Hoff, vil jeg trekke fram unggutta.

Takk til Lehman Brothers, JP Morgan og andre institusjoner som var med på å utløse finanskrisen, som igjen førte til at Stabæk, blant mange andre, var nødt til å satse på de unge talentene. Og du verden som de har svart.

Vegar, sammen med resten av forsvaret, slapp ikke til Buseklump i det hele tatt i dag.

Mix var vanvittig kreativ på midten i dag, i tillegg til også å være en kriger.

Gromstad hadde sin beste kamp så langt i den blaa trøya.

Og Hoff - konge i dag.

 

Takk for en herlig kamp, og takk for tre poeng. Vi tar imot flere med åpne armer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


...

Takk til Lehman Brothers, JP Morgan og andre institusjoner som var med på å utløse finanskrisen, som igjen førte til at Stabæk, blant mange andre, var nødt til å satse på de unge talentene.

...

 

Helt enig i at finanskrisen TVANG stabæk til å satse på ung-guttene er jeg ikke.

 

Både Hedenstad, Mix (Rogne) og Gromstad var i systemet / på a-laget allerede i 08 (hvor flere hadde mange nok kamper til å få medalje). Hedenstad og Gromstad ble hentet i 07. Og før det hadde "ungguttene" Henning, MMS og Bjørnar tatt steget opp på a-laget.

 

Finanskrisen kan ha medvirket til at vein til a-laget ble mindre, men jeg tror at alle de nevnte ville ha funnet veien til a-laget også dersom finanskrisen ikke hadde inntruffet.

 

Takk bør snarere rettes til Stabæks junior-avdelinger, JJ og Lars Bohinen. At vi nå tilsynelatende ikke satser like hardt på å hente og trene juniorer bekymrer meg.

 

Tilbake til kampen: Kan JJ værså snill å starte samme forsvarsfirer som den idag for resten av sesongen?

Gromstad virker adskillig mer spillende, kjapp og duellsterk enn KFO, og Jon Inge gir den nødvendige ro og rutine. Og med Vegar og Bjarni på hver sin back skaper vi sårt tiltrengt bredde på kantene. Pluss at vi er mye mer farligere på dødball med både JIH, TMG og BOE på banen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


...

Takk til Lehman Brothers, JP Morgan og andre institusjoner som var med på å utløse finanskrisen, som igjen førte til at Stabæk, blant mange andre, var nødt til å satse på de unge talentene.

...

 

Helt enig i at finanskrisen TVANG stabæk til å satse på ung-guttene er jeg ikke.

 

Både Hedenstad, Mix (Rogne) og Gromstad var i systemet / på a-laget allerede i 08 (hvor flere hadde mange nok kamper til å få medalje). Hedenstad og Gromstad ble hentet i 07. Og før det hadde "ungguttene" Henning, MMS og Bjørnar tatt steget opp på a-laget.

 

Finanskrisen kan ha medvirket til at vein til a-laget ble mindre, men jeg tror at alle de nevnte ville ha funnet veien til a-laget også dersom finanskrisen ikke hadde inntruffet.

 

Takk bør snarere rettes til Stabæks junior-avdelinger, JJ og Lars Bohinen. At vi nå tilsynelatende ikke satser like hardt på å hente og trene juniorer bekymrer meg.

 

Tilbake til kampen: Kan JJ værså snill å starte samme forsvarsfirer som den idag for resten av sesongen?

Gromstad virker adskillig mer spillende, kjapp og duellsterk enn KFO, og Jon Inge gir den nødvendige ro og rutine. Og med Vegar og Bjarni på hver sin back skaper vi sårt tiltrengt bredde på kantene. Pluss at vi er mye mer farligere på dødball med både JIH, TMG og BOE på banen...

 

Jøss, bare intelligens og sannhet fra den kanten i dag.

 

MSL for President, eller som arvtager for JJ.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I dag var alle fullt på høyde.

 

Håper også jeg må spise i meg skepsisen til Hulken, i dag tok han faktisk brodden av enkelte av løpene til Kuseklepp, og scoret et avgjørende mål.

Ellers er det jævlig å se at Brann og dommeren godtar at en alkoholiker løper rundt å sparker ned norske talenter på den måten som han gjorde i dag (ftw: sikter til nedsparkingene av Hedenstad og Mix).

 

Heldigvis er Bakke enig.... hæ?

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/bakke-slakter-dommeren-3204360.html

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I dag var alle fullt på høyde.

 

Håper også jeg må spise i meg skepsisen til Hulken, i dag tok han faktisk brodden av enkelte av løpene til Kuseklepp, og scoret et avgjørende mål.

Ellers er det jævlig å se at Brann og dommeren godtar at en alkoholiker løper rundt å sparker ned norske talenter på den måten som han gjorde i dag (ftw: sikter til nedsparkingene av Hedenstad og Mix).

 

Heldigvis er Bakke enig.... hæ?

http://msn.tv2sporte...en-3204360.html

 

Jeg følte det var klar hjemmedømming i går. Kanskje ikke på situasjoner hvor Brann burde hatt gule kort, men jeg tenker på alle frisparkene. De aller fleste tvilsomme dommeravgjørelser gikk vår vei. Det er lenge siden sist.

 

Espen Berntsen beviser nok engang at han er en Stabækdommer.

 

Takk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I dag var alle fullt på høyde.

 

Håper også jeg må spise i meg skepsisen til Hulken, i dag tok han faktisk brodden av enkelte av løpene til Kuseklepp, og scoret et avgjørende mål.

Ellers er det jævlig å se at Brann og dommeren godtar at en alkoholiker løper rundt å sparker ned norske talenter på den måten som han gjorde i dag (ftw: sikter til nedsparkingene av Hedenstad og Mix).

 

Heldigvis er Bakke enig.... hæ?

http://msn.tv2sporte...en-3204360.html

 

Jeg følte det var klar hjemmedømming i går. Kanskje ikke på situasjoner hvor Brann burde hatt gule kort, men jeg tenker på alle frisparkene. De aller fleste tvilsomme dommeravgjørelser gikk vår vei. Det er lenge siden sist.

 

Espen Berntsen beviser nok engang at han er en Stabækdommer.

 

Takk.

minner om et soleklart frispark før 1-1 målet..

 

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mine fem cent:

 

- Fotball i Norge er innendørsidrett mer enn halve sesongen.

- TMG var stor.

- Vi har Espen Hoff.

- Ufattelig digg med seier.

- Jeg håper Brann rykker ned. Faen til møkkalag.

- Norske dommere er stort sett ganske dårlige.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg følte det var klar hjemmedømming i går. Kanskje ikke på situasjoner hvor Brann burde hatt gule kort, men jeg tenker på alle frisparkene. De aller fleste tvilsomme dommeravgjørelser gikk vår vei. Det er lenge siden sist.

 

Espen Berntsen beviser nok engang at han er en Stabækdommer.

 

Takk.

 

Kom igjen, Slum. Si at du kødder.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig med slum. Var flere tilfeller hvor tvilsomme situasjoner gikk vår vei..

 

Men at Opdal knocker ut Hulken med kneet sitt (straffe) og soleklart frispark til Stabæk før Branns mål er jo det som kunne vært match-avgjørende her. I tillegg til at Vaagan Moen skulle vært utvist for gjentatte to-fots-tacklinger med strake ben.

 

Berntsen avblåsning av mulig stor sjanse (jada, Berntsen la seg flat, men det gjør ikke avblåsningen noe bedre for oss) føyer seg inn i rekken.

 

At Berntsen blåser noen tvilsomme greier i vår favør midt på banen er ikke i nærheten av å oppveie noe som kunne ødelagt 3-poengeren for oss.

 

Kom igjen nå a, bytt ut de stygge rød brillene....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men at Opdal knocker ut Hulken med kneet sitt (straffe) og soleklart frispark til Stabæk før Branns mål er jo det som kunne vært match-avgjørende her. I tillegg til at Vaagan Moen skulle vært utvist for gjentatte to-fots-tacklinger med strake ben.

 

Berntsen avblåsning av mulig stor sjanse (jada, Berntsen la seg flat, men det gjør ikke avblåsningen noe bedre for oss) føyer seg inn i rekken.

 

At Berntsen blåser noen tvilsomme greier i vår favør midt på banen er ikke i nærheten av å oppveie noe som kunne ødelagt 3-poengeren for oss.

 

Kom igjen nå a, bytt ut de stygge rød brillene....

 

Opdalsituasjonen mener jeg ikke er straffe.

 

Ja, vi skulle hatt frispark før Branns utligning og dommeren burde ha delt ut flere kort til rødtrøyene.

 

Men jeg, og flere rundt meg på tribunen følte likevel at dommeren blåste vår vei i de fleste 50/50-situasjonene. Det ble en del latter på tribunen utover i matchen da det meste gikk vår vei på dommerfronten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men at Opdal knocker ut Hulken med kneet sitt (straffe) og soleklart frispark til Stabæk før Branns mål er jo det som kunne vært match-avgjørende her. I tillegg til at Vaagan Moen skulle vært utvist for gjentatte to-fots-tacklinger med strake ben.

 

Berntsen avblåsning av mulig stor sjanse (jada, Berntsen la seg flat, men det gjør ikke avblåsningen noe bedre for oss) føyer seg inn i rekken.

 

At Berntsen blåser noen tvilsomme greier i vår favør midt på banen er ikke i nærheten av å oppveie noe som kunne ødelagt 3-poengeren for oss.

 

Kom igjen nå a, bytt ut de stygge rød brillene....

 

Opdalsituasjonen mener jeg ikke er straffe.

 

Ja, vi skulle hatt frispark før Branns utligning og dommeren burde ha delt ut flere kort til rødtrøyene.

 

Men jeg, og flere rundt meg på tribunen følte likevel at dommeren blåste vår vei i de fleste 50/50-situasjonene. Det ble en del latter på tribunen utover i matchen da det meste gikk vår vei på dommerfronten.

 

I første omgang - da kampen hadde høyt tempo - sier det seg selv at Brannspillere uten tempo (Holmvik, Bakke...) skulle hatt et kort eller to til. I annen omgang derimot, bidro dommeren til noe roligere puls med klar hjemmedømming.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men jeg, og flere rundt meg på tribunen følte likevel at dommeren blåste vår vei i de fleste 50/50-situasjonene. Det ble en del latter på tribunen utover i matchen da det meste gikk vår vei på dommerfronten.

 

Det kan godt hende det, men som sagt prøvde han å gi Brann kampen før det. Og det er ikke noe å le av.

 

Jeg er såpass blå at jeg synes han var elendig i første omgang og brukbar i 2. Men jeg står på at Hulken skulle hatt straffe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Oppdal var strengt tatt uheldig å traff hulken med albuen når han skulle bokse ballen.

 

Eller siktet du til en annen situasjon?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Oppdal var strengt tatt uheldig å traff hulken med albuen når han skulle bokse ballen.

 

Eller siktet du til en annen situasjon?

 

Veldig 'uheldig' han Oppdal ja. En tilsvarende uheldig utespiller utenfor egen 16-meter hadde risikert rødt kort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Oppdal var strengt tatt uheldig å traff hulken med albuen når han skulle bokse ballen.

 

Eller siktet du til en annen situasjon?

 

Veldig 'uheldig' han Oppdal ja. En tilsvarende uheldig utespiller utenfor egen 16-meter hadde risikert rødt kort.

 

Nå er det vel ikke så mange utespillere som prøver å bokse ballen i dueller...? Litt forskjell på en keeper og en utespiller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Oppdal var strengt tatt uheldig å traff hulken med albuen når han skulle bokse ballen.

 

Eller siktet du til en annen situasjon?

 

Veldig 'uheldig' han Oppdal ja. En tilsvarende uheldig utespiller utenfor egen 16-meter hadde risikert rødt kort.

 

En tilsvarende uheldig utespiller vil neppe prøve å bokse ballen altfor ofte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var det noen som tok med seg en av de store tribunedraktene til Stabæk Fotball. I så fall ring meg på tlf 91700405. Haster

 

Det var en av draktene som ble tatt med, men den var det en hyggelig dame som sa hun skulle kjøre til Stabæk kontoret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var det noen som tok med seg en av de store tribunedraktene til Stabæk Fotball. I så fall ring meg på tlf 91700405. Haster

 

lurer på hvor mange steder du skal poste dette i dag, ny rekord? ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var det noen som tok med seg en av de store tribunedraktene til Stabæk Fotball. I så fall ring meg på tlf 91700405. Haster

 

lurer på hvor mange steder du skal poste dette i dag, ny rekord? wink.gif

 

Ja det var ny rekord rolleyes.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Brann
×
×
  • Opprett ny...