Gå til innhold

SFK-Røa


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


På tide å se frem i mot det som skulle bli sesongens store hjemmekamp, og forsåvidt kan det jo regnes som det da Røa kun er poenget bak.

 

Ser vel ut som vi kan stille med en vanlig førsteellever så sant Maiken er klar igjen. Ingrid Camilla Fosse Sæthre og Kristy fikk seg noen smeller i cupkampen, men skulle ikke være alvorlig. Ina er vel tilbake fra Sveits, men starter vel neppe. Andrea syk tirsdag, og man får se om hun er klar. Tvilsomt om hun starter hvis alle andre er friske.

 

Røa sliter vel imidlertid mer enn oss med spillerstallen. I tillegg til tidligere nevnte graviditeter er Anne Vikre og Kine Kvalsvik ute henholdsvis lenge og en god stund. Vår tidligere reservekeeper er visstnok også skadet igjen. I kampen mot Donn var begge innbytterne debutanter i TS. Siri Nordby er visstnok klar igjen, og kan føre til at Thorsnes blir flyttet opp til enn mer vant plass. Forøvrig har jeg hatt inntrykk av at Nordby ikke er på gammelt nivå.

 

Emilie Haavi er vel den som har vært den positive på Røa i år, og ryktene sier at hun har lagt Stabækfølelsene til side. Mienna er jo også en solid spiller, og så spørs det hvordan Thorsnes vil være.

 

Alt i alt virker vi ganske overlegne, men det gjorde vi vel mot Donn også, og Røa er uansett et mye bedre lag, og med en erfaren trener på sidelinjen.

 

Positivt å se at NFF har sett kampens betydning, og satt inn ihvertfall en solid assistentdommer. Så i stedet for to rustne herrer er det Marianne Braathen Velo og Cathrine Eide på linjene. Christina Westrum Pedersen er dessuten en av de bedre dommerne, og om ikke det er nok har man en relativt rutinert 4. dommer i Vibeke Karlsen. Er det noe jeg finner oppsiktsvekkende er det at Arild Rudolf Torp er kampobservatør.

 

Da håper jeg på en bra kamp, og at flest mulig møter opp. Har selv fått med meg syv TS-tilskuerdebutanter, hvis alle dere andre som har vært på kamp i år for med tilsvarende blir dette bra :)

Kanskje kommer det noen fra Røa også?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og for de som lurer, kranene åpner kl 12:00

 

Dette kan bli sesongens store høydare.

 

Er flere Røa spillere blitt gravide de siste ukene?

-for med Røa uten dong, blir det SFK sesong......

Lenke til innlegg
Del på andre sider


å jeg som trodde at alle disse kvinne spillerne kun lå med hverandre.. så feil kan man ta...

 

Blir vel uten tvil viktig med en seier for sfk og jeg tror den blir stor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


15, forresten (jeg teller antall vitser om graviditet i Røa-leieren. Jeg veddet på at det kom til å passere 20 innen mai - keep up the good work).

 

Kanskje man skulle telt antall bitre røakommentarer her inne på det temaet også? :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


15, forresten (jeg teller antall vitser om graviditet i Røa-leieren. Jeg veddet på at det kom til å passere 20 innen mai - keep up the good work).

 

Det er ikke 15 vitser, det er samme vitsen 15 ganger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Haze: Det forandrer ikke veddemålet. :)

 

geirti: Bitre kommentarer? Som denne? "De har noe svekket lag i forhold til det som så ufortjent tok the double". (ss.no - min utheving)

 

Mortimer: Så feil tok du. Om legning først er viktig, er det sannsynligvis bare litt høyere prosent lesbiske i kvinnefotball enn i samfunnet for øvrig. Til gjengjeld får de langt mer oppmerksomhet. Men jeg er helt sikker på at om du mener at det får noen betydning for hvor mange som kommer på hjemmekamper, kan vi godt si at de er lesbiske hele hurven. Skjønt etter at JSU la ned bannerene, regner jeg med at sesongkortsalget gikk opp 100% allerede.

 

Ellers er jeg enig i at det bør bli Stabæk-seier. Dermed regner jeg med at dere ikke trenger denne listen:

 

Foklaringer på hvorfor Stabæk ikke vant:

- Per Mathias Høgmo gjorde akkurat det samme.

- Oslo Horse Show ødela oppvarmingen

- Dommeren var ubrukelig

- Dommeren var ubrukelig og partisk

- Dommeren var ubrukelig og partisk og blind

- Linjedommeren var ubrukelig

- Linjedommeren var ubrukelig og partisk

- Linjedommeren var ubrukelig og partisk og blind

- Alle dommerene var ubrukelige og partiske og blinde

- Motvind

- Sand i øynene

- Sol i øynene

- Motstanderne spilte destruktiv fotball

- Motstanderne spilte fysisk hard fotball

- Motstanderne skulle ha rødt kort

- Vi ble snytt for straffe

- Motstanderne fikk en billig straffe

- Vi fikk bortekamp

 

Når det er sagt, lykke til. Tror Toppserien trenger at Stabæk vinner. Så får dere ta dere av diskusjonen om dere vinner fortjent eller ikke (enda det bør si seg selv).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Du glemte medvind som unnskyldning. Er det noe Stabæklag takler dårlig er det medvind (og ja jeg ser den kan tolkes på flere måter, og der er helt greit).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Haze: Det forandrer ikke veddemålet. :)

 

geirti: Bitre kommentarer? Som denne? "De har noe svekket lag i forhold til det som så ufortjent tok the double". (ss.no - min utheving)

 

Mortimer: Så feil tok du. Om legning først er viktig, er det sannsynligvis bare litt høyere prosent lesbiske i kvinnefotball enn i samfunnet for øvrig. Til gjengjeld får de langt mer oppmerksomhet. Men jeg er helt sikker på at om du mener at det får noen betydning for hvor mange som kommer på hjemmekamper, kan vi godt si at de er lesbiske hele hurven. Skjønt etter at JSU la ned bannerene, regner jeg med at sesongkortsalget gikk opp 100% allerede.

 

Ellers er jeg enig i at det bør bli Stabæk-seier. Dermed regner jeg med at dere ikke trenger denne listen:

 

Foklaringer på hvorfor Stabæk ikke vant:

- Per Mathias Høgmo gjorde akkurat det samme.

- Oslo Horse Show ødela oppvarmingen

- Dommeren var ubrukelig

- Dommeren var ubrukelig og partisk

- Dommeren var ubrukelig og partisk og blind

- Linjedommeren var ubrukelig

- Linjedommeren var ubrukelig og partisk

- Linjedommeren var ubrukelig og partisk og blind

- Alle dommerene var ubrukelige og partiske og blinde

- Motvind

- Sand i øynene

- Sol i øynene

- Motstanderne spilte destruktiv fotball

- Motstanderne spilte fysisk hard fotball

- Motstanderne skulle ha rødt kort

- Vi ble snytt for straffe

- Motstanderne fikk en billig straffe

- Vi fikk bortekamp

 

Når det er sagt, lykke til. Tror Toppserien trenger at Stabæk vinner. Så får dere ta dere av diskusjonen om dere vinner fortjent eller ikke (enda det bør si seg selv).

 

Hjelpe meg for et hjernedødt innlegg. Ser du ikke at det sto "The double"? Mener du alvorlig talt at Røa vant cupfinalen fortjent - vurdert ut fra spill og sjanser? Ta en tur til Brilleland.

 

Greit at du synes sånt piss som dette er fint på Røas hjemmeside, men her på VÅRT forum kan du late som om du har et snev av folkeskikk. Eller er innlegget ditt ment som en slags imbesil form for humor vi ikke fatter?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Two can play that game, er det han litt snåle fyren som stammet på tabelltipset til Satyren?

 

Hvorfor er han inne på SS sitt forum og bresker seg? Har ikke "alle" Røasupporterne et eget forum de kan skrive på?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Du får spørre de andre. De som faktisk diskuterer kvinnefotball.

 

 

 

 

Jeg stammet nok, ja. Jeg hadde omgangssyke og skulle egentlig holdt sengen. I stedet dro jeg meg langt ut av veien for å stille opp for Stabæk Supports tips.

 

 

 

 

That's who the f*** I am.

 

 

Endret av Two can play that game
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er dette pisset om at man ikke har uttalerett på kvinneforumet om man ikke har wanket rundt her inne i et års tid?

 

Og DU skal i hvert fall ikke komme på et Stabækforum og antyde at man må ha diskutert kvinnelaget tidligere for å kunne uttale seg nå.

 

Hva gjelder kampen gleder jeg meg som en unge! Røakampen på Nadderud i fjor var en av mine topp 3 opplevelser med Stabæk som klubb i 2009.

 

Hvor mange tilskuere kan vi håpe på? Opp mot 1000?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hallo, hallo, hallo. Nå er det under lavmål fra begge leire. Dette er ikke, jeg gjentar ikke, egnet til å fremme kvinnefotball.

 

Shame on you!

 

Jeg tror litt konflikt vil gjøre kvinnefotball godt. Familiekonseptet fungerer jo ikke. Jeg vil ha skandaler!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hallo, hallo, hallo. Nå er det under lavmål fra begge leire. Dette er ikke, jeg gjentar ikke, egnet til å fremme kvinnefotball.

 

Shame on you!

 

Jeg tror litt konflikt vil gjøre kvinnefotball godt. Familiekonseptet fungerer jo ikke. Jeg vil ha skandaler!

 

TV2 er jo flinke til å lage det med herrefotballen, så hvorfor ikke. På den andre siden kanskje en av grunnene til at jeg ikke greier å være like engasjert der lenger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


å jeg som trodde at alle disse kvinne spillerne kun lå med hverandre.. så feil kan man ta...

 

Blir vel uten tvil viktig med en seier for sfk og jeg tror den blir stor.

Med fare for å virke politisk ukorrekt; jeg tror de på Røa (uansett kjønn) må ta til takke med det de kan få uansett om deter gutt eller jente

 

Enig i at det kan bli stor seier Mort. Både lørdag og søndag

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hallo, hallo, hallo. Nå er det under lavmål fra begge leire. Dette er ikke, jeg gjentar ikke, egnet til å fremme kvinnefotball.

 

Shame on you!

 

Jeg tror litt konflikt vil gjøre kvinnefotball godt. Familiekonseptet fungerer jo ikke. Jeg vil ha skandaler!

 

TV2 er jo flinke til å lage det med herrefotballen, så hvorfor ikke. På den andre siden kanskje en av grunnene til at jeg ikke greier å være like engasjert der lenger.

 

Men det hjalp å lukte på Ulvangsokkene mine eller? :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


TV2 starter sendingen 30 min før kampstart, og underholdning skal det bli

Ang. skandaler.

Jeg er en av svært få som følger bandy. Den eneste gangen media og publikum kom var når det var bråk med Nøtteberget fra Mjøndalen.

 

Så om vi fyrer litt ekstra opp under Røas graviditets epedemi osv tror jeg bare er bra

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har snakket litt med daglig leder i røa denne uken (han kontaktet meg, ikke skyt, jeg er uskyldig).

Han sa at Røa var heldige som vant cupfinalen, bædda 2cptg :P

 

Det er fra sine egne man skal ha det :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Njoa. Men heldig er ikke det samme som ufortjent.

Med fare for å virke politisk ukorrekt; jeg tror de på Røa (uansett kjønn) må ta til takke med det de kan få uansett om deter gutt eller jente
Politisk ukorrekt er én ting, På jordet er en annen. Guro og Marie (begge gift) har fått ørten friertilbud bare basert på intervjuer. Lite annonserte intervjuer, da. Lene Mykjåland sier seg selv. Marit er samboer, Kristine er gift, Hedda er kjæreste (med en viss Elmis), Siri er forlovet og så videre. Veldig sliter de ikke. Jeg tok ikke med de under 20 (det vil si halve laget).

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


TV2 starter sendingen 30 min før kampstart, og underholdning skal det bli

Ang. skandaler.

Jeg er en av svært få som følger bandy. Den eneste gangen media og publikum kom var når det var bråk med Nøtteberget fra Mjøndalen.

 

Så om vi fyrer litt ekstra opp under Røas graviditets epedemi osv tror jeg bare er bra

 

Jeg tror vel ikke det blir skandale nok om det ikke er noen av oss som tar på seg ansvaret for det. Tviler dessuten på at det blir noe særlig Røa-supportere å komme i bråk med (ikke at det er noe mål i seg selv).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

SFK-Røa
×
×
  • Opprett ny...