Gå til innhold

Stabæk og hatlag - glem VIF - (tenk nytt)


 Del

Anbefalte innlegg


Hallo vestpå!Hatlag? Got any - yet?Veit ikke om dette er noe dere tenker mye på. Men minnes at Steen Jensen meldte dere som hatlag da Godset meldte behov for et hatlag da de rykka opp for noen år siden... Litt for døv måte å bli/finne hatlag på det da. Men Steen Jensen har jo prøvd å prate på seg VIF som hatlag før - og prate er'n jo flink til...Problemet mht. oss i Vålerenga (jeg er Klansmann, ja) er at vi HAR bra med hatlag allerede. Nylig ble det en del fokus på laget vi kaller 'xxx' som vi har hata siden 1996. Foran dem på (de fleste Klansmenn sin) hatlista er: LSK (nabo, med lang hat-historie) Lyn (det samme), Brann (Oslo vs. Bergen), Ca. like mye som xxx hater flere av oss HamKam - (pga stedet Hamar og ishockeylaget Storhamar.) Så er det div. andre; RBK ja, jo, Bryne tja? Om de spiller like grisete som før, så. Stabæk? Tja, hvorfor det egentlig? Rivaler i Tippeligaen ok, Naboer - nja. Ekle Lyn er i mellom oss og Stabæk. Lyn er viktigere som motsats da, MYE viktigere. Og igjen så er historien lengre.Om jeg skal komme med et "råd" til dere i Stabæk Support som ønsker et hatlag, så må det være: Ta tida til hjelp og vent på kjipe episoder/handlinger/uttalelser etc.: Evt. se etter lag som står for det dere mener er det motsatte av dere sjøl (eller som ligner altfor mye...) (Sjøl syns jeg Lillestrøm ofte har virka som en motsetning til dere med grisete (håndball-)spill, lite teknikk og mye mæling etc. Men det er jo mange som misliker LSK av den grunn. Whatever...) Men "jobber" dere (og Steen Jensen) videre for å bli (enda et) hatlag til Vålerenga, så får jeg bare be dere: 'Still dere i kø' - Det er mange foran dere og dere har ikke rykka framover i den...PS: Har problemer med å lage mellomrom her. Men så er jeg jo en rusa, halvkriminell, trygdemisbruker i full jobb - som jeg av og til møter opp på -)

Endret av san Paolo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor ble du motivert til å skrive dette nå? For oss er ikke Vålerengens IF et hatlag. Det er heller snakk om mennesker vi irriterer oss over ettersom vi vet at våre skattepenger går til metadon og subutex på østkanten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det interessante her er jo at dette opptar deg, ikke oss :)

 

Sånn. Da var det avklart og du kan krype inn i pappesken du kaller hjem på oslo øst.. Hva skulle de gjort uten mobilt bredbånd på oslo øst?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lurer på om vi skal invitere noen av kompisene dine i Klanen hit slik at de kan se hvordan du driter ut resten av apekattene. Enten så er du 12 år gammel og ikke helt ferdig utviklet eller så har hjernen din fått seg litt for mye smågodt fra Plata.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det interessante her er jo at dette opptar deg, ikke oss :)

 

Sånn. Da var det avklart og du kan krype inn i pappesken du kaller hjem på oslo øst.. Hva skulle de gjort uten mobilt bredbånd på oslo øst?

 

 

Opptar meg - litt, ja. OG 'Mr. Stabæk' - mer. Om han fortsatt betyr noe særlig for dere.PS: Pappeskene på Oslo Øst er bedre enn sitt rykte... Dem på Rykkinn derimot - for lite subsidier der...

Endret av san Paolo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hint:

 

Stabæk sendte VIF ned i Adeccodassen i 96, VIF gjorde det samme med oss i 2004... Sånt bidrar iallefall til at man misliker hverandre.

 

Men det er jo søtt at du tenker på oss, og på eget initiativ tar tak i vår situasjon. Vi har jo kun spilt i toppen i en komfirmants alder, så da trenger vi hjelp til det meste fra noen som har vært i toppen siden Adam og Eva... Eller har dere egentlig det? Toppen?? 3 ganger bedre enn 7. plass siden 1985... Vi har 12 ganger endt opp blandt de 6 beste i samme periode. Vi er med andre ord bedre enn dere, hvis vi ser bort ifra den tiden bestefar husker vagt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lurer på om vi skal invitere noen av kompisene dine i Klanen hit slik at de kan se hvordan du driter ut resten av apekattene. Enten så er du 12 år gammel og ikke helt ferdig utviklet eller så har hjernen din fått seg litt for mye smågodt fra Plata.

 

 

Imponerende nivå på deg og, gitt. Artig å krangle litt på kvelden. God natt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lurer på om vi skal invitere noen av kompisene dine i Klanen hit slik at de kan se hvordan du driter ut resten av apekattene. Enten så er du 12 år gammel og ikke helt ferdig utviklet eller så har hjernen din fått seg litt for mye smågodt fra Plata.

 

 

Imponerende nivå på deg og, gitt. Artig å krangle litt på kvelden. God natt!

 

Traff jeg spikeren på hodet med tanke på alt smågodtet, eller har du leggetid?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hater først og fremst vif for at dere snylter generelt mye skatt, og ikke bare privat. dere har jo nærmest fått ullevaal kastet etter dere av nav, nei jeg mener nff. Senere får dere ny tomt til å bygge stadion på for 1kr. blir selve symbolet på skjev fordeling. Og hva faen er greia med det skiltet på majorstuen?

 

videre kan jeg si så mye som at dere ikke egentlig er noen fås hatlag. Alle hater enga.

 

og martin gjør jo ikke saken bedre

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For min del er det først og fremst supporterne til VIF jeg hater. Litt klubben også, selvsagt, men først og fremst den mentaliteten hos supporterne som tror de er bedre enn alle andre. Som d*u*b skriver, så har de tross alt veldig lite å slå i bordet med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hallo vestpå!Hatlag? Got any - yet?Veit ikke om dette er noe dere tenker mye på. Men minnes at Steen Jensen meldte dere som hatlag da Godset meldte behov for et hatlag da de rykka opp for noen år siden... Litt for døv måte å bli/finne hatlag på det da. Men Steen Jensen har jo prøvd å prate på seg VIF som hatlag før - og prate er'n jo flink til...Problemet mht. oss i Vålerenga (jeg er Klansmann, ja) er at vi HAR bra med hatlag allerede. Nylig ble det en del fokus på laget vi kaller 'xxx' som vi har hata siden 1996. Foran dem på (de fleste Klansmenn sin) hatlista er: LSK (nabo, med lang hat-historie) Lyn (det samme), Brann (Oslo vs. Bergen), Ca. like mye som xxx hater flere av oss HamKam - (pga stedet Hamar og ishockeylaget Storhamar.) Så er det div. andre; RBK ja, jo, Bryne tja? Om de spiller like grisete som før, så. Stabæk? Tja, hvorfor det egentlig? Rivaler i Tippeligaen ok, Naboer - nja. Ekle Lyn er i mellom oss og Stabæk. Lyn er viktigere som motsats da, MYE viktigere. Og igjen så er historien lengre.Om jeg skal komme med et "råd" til dere i Stabæk Support som ønsker et hatlag, så må det være: Ta tida til hjelp og vent på kjipe episoder/handlinger/uttalelser etc.: Evt. se etter lag som står for det dere mener er det motsatte av dere sjøl (eller som ligner altfor mye...) (Sjøl syns jeg Lillestrøm ofte har virka som en motsetning til dere med grisete (håndball-)spill, lite teknikk og mye mæling etc. Men det er jo mange som misliker LSK av den grunn. Whatever...) Men "jobber" dere (og Steen Jensen) videre for å bli (enda et) hatlag til Vålerenga, så får jeg bare be dere: 'Still dere i kø' - Det er mange foran dere og dere har ikke rykka framover i den...PS: Har problemer med å lage mellomrom her. Men så er jeg jo en rusa, halvkriminell, trygdemisbruker i full jobb - som jeg av og til møter opp på -)

 

Jeg synes dette er et usedvanlig godt (om ikke spesielt velskrevet) innlegg av san Paulo som fortjener en skikkelig gjennomgang. Skal vi ha "hatlag" må det være en gjensidighet. Lyn og VIF er hatlag, så der stiller vi bak i køen. LSK er lett å hate for spillet på banen, men supporterne har vi strengt tatt ikke noe imot. Noen har forsøkt å få oss til å ha Godset som hatlag, men det er historieløst og helt kunstig.

 

I min verden er RBK et naturlig valg av fi. En forferdelig dialekt, en brautende og selvhøytidelig harry gjeng som vi stort sett sloss med om gjeve plasseringer. Nå slikker de føttene til JJ. Men et hatlag bør ha overkommelig reiseavstand så tribuneoppgjørene er interessante. Bærum SK er det historiske hatlaget, men kommer aldri til å være noen sportslig utfordring lenger.

 

Men må vi ha et hatlag i det hele tatt? Den diskusjonen må avklares først. Og bare det at vi evt. er usikre på om vi skal ha det eller hvem det evt. er viser med all tydelighet at vi mangler en samlende ekstern fiende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hater ingen, elsker stabæk.

Hadde forresten en fantastisk morgen i dag da jeg kjørte forbi Ullevål og så Stabækflaggene leke seg i vinden på toppen... Litt surrealistisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig i at vi heller kan hate alle, for det er jo ingen som hater oss.

 

Forresten, klarer ikke finne noe inni meg til å hate Kongsvinger for, de tror jeg er de eneste(samme for Bodø Glimt ifjor).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette med å lete etter noen å hate blir jo ganske merkelig. Enten kommer det et lag av seg selv, eller så hater vi ingen. Det som er nærmest skikkelig hat for min del er RBK - det er vel kanskje det eneste andre laget i tippeligaen jeg bryr meg om - men altså med negativt fortegn...

 

 

 

Forøvrig vil jeg foreslå en basic IQ-test for supportere av andre lag til dette forumet - da hadde vi definitivt ikke hatt denne tråden. :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette med å lete etter noen å hate blir jo ganske merkelig. Enten kommer det et lag av seg selv, eller så hater vi ingen. Det som er nærmest skikkelig hat for min del er RBK - det er vel kanskje det eneste andre laget i tippeligaen jeg bryr meg om - men altså med negativt fortegn...

 

 

 

Forøvrig vil jeg foreslå en basic IQ-test for supportere av andre lag til dette forumet - da hadde vi definitivt ikke hatt denne tråden. :lol:

 

Enig. Hatoppgjørene kommer som følge av en historie som går lenger tilbake en 1995. Så å kåre et hatlag blir litt krampe. Men det er jo mange å mislike.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hallo vestpå!Hatlag? Got any - yet?Veit ikke om dette er noe dere tenker mye på. Men minnes at Steen Jensen meldte dere som hatlag da Godset meldte behov for et hatlag da de rykka opp for noen år siden... Litt for døv måte å bli/finne hatlag på det da. Men Steen Jensen har jo prøvd å prate på seg VIF som hatlag før - og prate er'n jo flink til...Problemet mht. oss i Vålerenga (jeg er Klansmann, ja) er at vi HAR bra med hatlag allerede. Nylig ble det en del fokus på laget vi kaller 'xxx' som vi har hata siden 1996. Foran dem på (de fleste Klansmenn sin) hatlista er: LSK (nabo, med lang hat-historie) Lyn (det samme), Brann (Oslo vs. Bergen), Ca. like mye som xxx hater flere av oss HamKam - (pga stedet Hamar og ishockeylaget Storhamar.) Så er det div. andre; RBK ja, jo, Bryne tja? Om de spiller like grisete som før, så. Stabæk? Tja, hvorfor det egentlig? Rivaler i Tippeligaen ok, Naboer - nja. Ekle Lyn er i mellom oss og Stabæk. Lyn er viktigere som motsats da, MYE viktigere. Og igjen så er historien lengre.Om jeg skal komme med et "råd" til dere i Stabæk Support som ønsker et hatlag, så må det være: Ta tida til hjelp og vent på kjipe episoder/handlinger/uttalelser etc.: Evt. se etter lag som står for det dere mener er det motsatte av dere sjøl (eller som ligner altfor mye...) (Sjøl syns jeg Lillestrøm ofte har virka som en motsetning til dere med grisete (håndball-)spill, lite teknikk og mye mæling etc. Men det er jo mange som misliker LSK av den grunn. Whatever...) Men "jobber" dere (og Steen Jensen) videre for å bli (enda et) hatlag til Vålerenga, så får jeg bare be dere: 'Still dere i kø' - Det er mange foran dere og dere har ikke rykka framover i den...PS: Har problemer med å lage mellomrom her. Men så er jeg jo en rusa, halvkriminell, trygdemisbruker i full jobb - som jeg av og til møter opp på -)

 

Flyttes til Onsdagshumor-tråden?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk og hatlag - glem VIF - (tenk nytt)
×
×
  • Opprett ny...