Gå til innhold

2. Laget


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Det har slått meg hver gang jeg har sett Andreas Strand spille, enten på trening eller i kamp; mannen er jo en god fotballspiller! Jeg så for meg et oppspillspunkt da han kom, men han er så mye mer.

Godt mottak, god èn mot èn, godt blikk, bra fart og et godt skudd.

Utrolig synd at han må sloss om en plass på et lag med tippeligaens beste spisser.

Måtte han bli værende hos oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Strand spilte helt ok, men var ikke etter min mening banens beste. Han tapte overraskende mange hodedueller. Ellers var hele forsvaret meget bra og må si meg imponert over Ulrik. Han hadde flere fine raid oppover kanten. Sats på denne gutten. Brani gjorde en godkjent kamp. Håper han virkelig slår til igjen snart. Men banens ener var helt klart Henning. Stor arbeidskapasitet og ingen pasningsfeil. Det er vanskelig for han å danke ut de som spiller på midten i dag, men han er helt klar for større oppgaver. Synes også Jens var trygg i det han foretok seg, bortsett fra en episode i 2.omgang hvor han ventet litt vel lenge med å spille ut et tilbakespill.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lars Sandbu til MS.

Er dette leit, eller hva? Jeg har ingen oversikt over hva han står for.

 

 

Det er leit. Har vært veldig bra i år. Men han er litt for langt unna til å snuse på A-laget. Da er det viktig for hans utvikling å spille i 1. divisjon.

 

Det ryker nok en spiller til før vinduet stenger. Har ikke noe konkret men føler det på meg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hysterisk dømming.

 

Skuffende dømming...var en del albuer dommeren lot gå. Ellers fikk vel ikke Ola til så mye i kampen, så ikke de første 30 minuttene dog...men han var veldig lite involvert og fikk ikke til noe, burde hatt et par frispark, men dommeren lot det gå:/ 1-2 målet til NFK var et bra raid av Ståle Faale? Ellers synes jeg at forsvaret gjorde en hederlig innsats, midtbanen slet til tider, fikk ikke til så mye på midten, men kantene gjorde en bra jobb. Var vel spesielt på venstrekanten noen utmerket seg, Branimir. Tror Jansson tok litt lett på oppgaven sin på midten...ikke veldig imponert over NFK, kunne like gjerne blitt seier til Stabæk 2, hadde ikke vært direkte urettferdig. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så var Jonas Rygg tapt for Stabæk.

Bra prioritering i klubben.

Belsvik er vel Norges dårligste talentutvikler.

Hva mener du vi skulle gjort? Latt han spille alle tippeliga kampene fra start?

Nei.. Han er god nok for a-stallen så vi kunne tatt han opp og matchet han som en spiller for fremtiden på lik linje som med Ola, Håkon og Ulrik..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

2. Laget
×
×
  • Opprett ny...