Gå til innhold

2. Laget


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


14 timer siden skrev asmats:

Noen som vet om Lumanza spilte?

Han spilte ikke.

Stabæks startellever:
Marius Amundsen Ulla, kaptein
Thomas Vold
Kristoffer Lassen Harrison
Filip Hornburg Møller-Hansen
Mathis Fürst Haugen
Martin Hellan
Alexander Andresen
Sammy Skytte
Herman Hammy Geelmuyden
Kornelius Normann Hansen
Pål Kirkevold
 
Christian Halfstad Aagesen (inn for Hellan mot slutten av 2. omgang)
 
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

2 timer siden skrev BigK:

Bor i nærheten, så tenkte jeg skulle tusen liten kveldstur med bikkja bort til Grefsen 

Det er jo knall! Kunne jeg overtalt deg til å ta et mobilbilde fra kampen, som jeg kan bruke til en veldig enkel kampartikkel jeg skal skrive for stabak.no? Sitter innerst i Nesodden kommune og skal se kampen på direktesport ... kun om du har mulighet, altså! Og gidder! Hadde vært snilt! Veldig snilt, også!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


9 minutter siden skrev JonasM:

Det er jo knall! Kunne jeg overtalt deg til å ta et mobilbilde fra kampen, som jeg kan bruke til en veldig enkel kampartikkel jeg skal skrive for stabak.no? Sitter innerst i Nesodden kommune og skal se kampen på direktesport ... kun om du har mulighet, altså! Og gidder! Hadde vært snilt! Veldig snilt, også!

👍Noe spesielt motiv eller vinkel du ønsker?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev BigK:

👍Noe spesielt motiv eller vinkel du ønsker?

Jeg er bare lykkelig at du vil! Så her får du kunstnerisk frihet! Hjertelig takk for at du vil!
Edit: Liggende bilde! Nettsiden brukes visst formatet 16:9, oppdaga jeg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Akkurat nå skrev BigK:

👍 Og hvordan skal jeg sende dem?

jonasmoen@gmail.com! Jeg har ikke noen slik kul, offisiell Stabæk-mail! Sleng på navn så jeg kan poengtere at du er fotograf! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev @ringo:

Samme kiipe fotballen som A laget…. 😕

Har bytta til samme formasjon som A-laget, det er forsåvidt logisk. Kanskje samme logikken at de sliter med det samme som A-laget også da🤔. Ingen som banker på døra for å starte neste A-lagskamp heller. Lange brukbar på kanten sin, Hornburg langt igjen, men han er jo bare 05, så tid skal han få

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev JonasM:

jonasmoen@gmail.com! Jeg har ikke noen slik kul, offisiell Stabæk-mail! Sleng på navn så jeg kan poengtere at du er fotograf! :)

Det er dårlig lys, i tillegg til at jeg står dårlig til med bikkja, så bilder jeg har prøvd å ta blir dessverre bare søppel

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev BigK:

Det er dårlig lys, i tillegg til at jeg står dårlig til med bikkja, så bilder jeg har prøvd å ta blir dessverre bare søppel

Ikke noe problem! :)

Jeg blir GAL av høydepunktsløsningen til direktesport. Hva er greia å ha det slik år etter år? Hakk i plata ...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev arni:

Kjønø fotball, herlig😀

 

Kjølnø og Riise skal vist hatt endel heftige krangler. Nå ser det ut som Riise har blitt instruert å følge A-lagets taktikk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev BigK:

Kjølnø og Riise skal vist hatt endel heftige krangler. Nå ser det ut som Riise har blitt instruert å følge A-lagets taktikk

Helt utrolig å være vitne til dette

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

2. Laget
×
×
  • Opprett ny...