Gå til innhold

2. Laget


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


39 minutter siden skrev Wilmar:

Håper dette kan være med på å bygge en vinnerkultur blant alle gutta. 

Når det gjelder 2.laget så spiller jo de fleste av de her G19 serien som de leder. Men når de kommer opp mot seniorspillere så blir de for lette fysisk. Så jeg tror vinnerkulturen er der, men vi hadde trengt noen fler fysisk robuste spillere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk 2:

1 Marius Amundsen Ulla KAPTEIN

3 Mathias Farnes Gabrielsen

4 Elias Hagadokken Lenoci

5 Thor Søndergaard Lange

15 Olav Lilleøren Veum

6 Kaloyan Kalinov Kostadinov

7 Julian Alberto Skaret

8 Christian Halfstad Aagesen

9 Philip Conradi Schie

10 Gift Emmanuel Orban

11 Noah Jenssen Riise

BENKEN

33 Osmund Aga

2 Martin Hellan

14 Peder Vogt

16 Aketchi Luc-Martin Kassi

17 Patrick Robert Metcalfe

18 Amir Ahmed Jama

19 Andreas Victorio

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1-0 Gift etter 38 min.

1-1 etter 62 min. Meget ufortjent. 
1-2 etter 65 min. Enda mer ufortjent. 
1-3 etter 79. min.

 

1-3 slutt. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


43 minutter siden skrev Slum:

1-0 Gift etter 38 min.

1-1 etter 62 min. Meget ufortjent. 
1-2 etter 65 min. Enda mer ufortjent. 

Etter at Veum ble byttet ut?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1-1 pause. Stabæk best, og skaper flest sjanser. Burde ledet både 2 og 3-1. tipper de tar det greit i 2. omgang.

 

Kassi virker dessverre å være et stykke unna eliteserienivå. 
 

Hornburg er for meg banens beste så langt. Strør veldig mange nydelige crossere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


16 minutter siden skrev manglerudgutt2507:

1-1 pause. Stabæk best, og skaper flest sjanser. Burde ledet både 2 og 3-1. tipper de tar det greit i 2. omgang.

 

Kassi virker dessverre å være et stykke unna eliteserienivå. 
 

Hornburg er for meg banens beste så langt. Strør veldig mange nydelige crossere.

Er det Luc med nummer 17, altså? Ser han er gitt nummer 6 på fotball.no, så jeg trodde det var Diar Jonas Ali. Å dæven der skulle det vært 2-1-ledelse til oss...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi gjør alt for mange dumme taktiske valg. Vi spiller konsekvent direkte opp på første bevegelse på kant, uten at det startes noen løp hverken på innsiden eller utsiden. Da blir vi i ni av ti tilfeller endende opp med en lang støttepasning tilbake igjen eller å forsøke en bingopasning inn i midten, som fort ender med kontring i mot. 

Hvorfor i huleste bygger vi ikke opp angrepet slik at vi får spillalternativer både innover og utover i banen? Nå er vi så forutsigbare, at det tok Grei nøyaktig en omgang å gardere seg mot 90 prosent av det vi foretar oss.

Det bor mye mer fotball i denne gjengen enn det de får vist her. Vi har ikke råd til å rykke ned til fjerdedivisjon. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fyttikatta gutta er svært uheldige i denne kampen. Produsert gigantsjanser, hatt en laget mener var i mål (som endte med scoring i mot), alene med keeper, offsidemål som virker umulig å se på streamen. Og nå rødt kort?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


48 minutter siden skrev Flexi Knut:

Vi gjør alt for mange dumme taktiske valg. Vi spiller konsekvent direkte opp på første bevegelse på kant, uten at det startes noen løp hverken på innsiden eller utsiden. Da blir vi i ni av ti tilfeller endende opp med en lang støttepasning tilbake igjen eller å forsøke en bingopasning inn i midten, som fort ender med kontring i mot. 

Hvorfor i huleste bygger vi ikke opp angrepet slik at vi får spillalternativer både innover og utover i banen? Nå er vi så forutsigbare, at det tok Grei nøyaktig en omgang å gardere seg mot 90 prosent av det vi foretar oss.

Det bor mye mer fotball i denne gjengen enn det de får vist her. Vi har ikke råd til å rykke ned til fjerdedivisjon. 

BH Riise ser ut til å slite som trener, men nok å ta av. Kunne ikke Vicente eller Belsvik lede laget i 3 div? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev guttensindet:

Nytt tap! Ser at trenerkollegiet neglisjerer 2. laget ved å ikke bruke de A-spillerene som satt på benken mot Start. Trodde de spillerne ville hatt nytte av den kamptreningen, men neida!

Det har vel med cup’en å gjøre tipper jeg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev JonasM:

Fyttikatta gutta er svært uheldige i denne kampen. Produsert gigantsjanser, hatt en laget mener var i mål (som endte med scoring i mot), alene med keeper, offsidemål som virker umulig å se på streamen. Og nå rødt kort?

Man har ikke uflaks kamp etter kamp, da er det udyktighet

Lenke til innlegg
Del på andre sider


35 minutter siden skrev BigK:

Man har ikke uflaks kamp etter kamp, da er det udyktighet

For all del. Men det finnes jo også fortjente tap, og ufortjente, man er vel ikke udyktig om man én gang er uheldig? At annulerte scoringen til Hellan faktisk var offside? At tuppen i ankelen på Gabrielsen ikke blir noe som helst enn at vi må gjøre bytte. At stolpeskuddet til Hellan ikke går i mål. At at det ikke ble mål da Aagesen hadde langskudd/pasning som keeper må returnere tilbake til mål for å redde, som spillerne mente var i mål. Røde kortet var jo selvfølgelig ikke med i streamen til Direktesport. Kassis frispark rett over mål. Og ikke minst avslutninger i alle retninger ved noen anledninger.

Det er finnes absolutt andre kamper hvor tap har vært fortjent, men i dag står jeg på at dette var mye "stang ut". Jeg hadde vondt på deres vegne at de ikke fikk bedre uttelling til tross for innsatsen og sjansene.

Endret av JonasM
Edit: Ga Hellan kreditt for langskuddet, som var feil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev JonasM:

For all del. Men det finnes jo også fortjente tap, og ufortjente, man er vel ikke udyktig om man én gang er uheldig? At annulerte scoringen til Hellan faktisk var offside? At tuppen i ankelen på Gabrielsen ikke blir noe som helst enn at vi må gjøre bytte. At stolpeskuddet til Hellan ikke går i mål. At at det ikke ble mål da Aagesen hadde langskudd/pasning som keeper må returnere tilbake til mål for å redde, som spillerne mente var i mål. Røde kortet var jo selvfølgelig ikke med i streamen til Direktesport. Kassis frispark rett over mål. Og ikke minst avslutninger i alle retninger ved noen anledninger.

Det er finnes absolutt andre kamper hvor tap har vært fortjent, men i dag står jeg på at dette var mye "stang ut". Jeg hadde vondt på deres vegne at de ikke fikk bedre uttelling til tross for innsatsen og sjansene.

Har ikke sett kampen så du har helt sikkert rett, men tabellen lyver ikke. 10 poeng på 11 kamper og dårligs målforskjell av alle. De fleste kampene stiller vi stort sett med rent juniorlag og jeg stusser også litt over at ikke flere A-lagsspillerne blir benyttet til å få verdifull matchtrening. Trenger vi poeng utover høsten stiller vi sikkert med mer rutine i noen nøkkelkamper, for nedrykk til nivå fem hadde vært en katastrofe. Det er i hvert fall breddefotball og ikke god matcharena for lovende juniorer

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I denne kampen var det selvsagt helt riktig å starte uten a-lagsspillere. 2 dager siden forrige kamp og 2 dager til neste. Alle som er tenkt starte eller "risikerer" å måtte starte i morgen skal være friske og utvilte til cupkamp. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

2. Laget
×
×
  • Opprett ny...