Gå til innhold

2. Laget


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


14 timer siden skrev Nr14:

Ingo har svaret. 

Ingo tipper at vi har stilt med et veldig ungt og urutinert lag (noen av dere har sikkert lagoppstillingen). Kjønø tar sikkert ikke ut et 3. divisjonslag med spillere som er aktuelle for Mjøndalen-matchen. Bare et råtips fra meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev ingo:

Ingo tipper at vi har stilt med et veldig ungt og urutinert lag (noen av dere har sikkert lagoppstillingen). Kjønø tar sikkert ikke ut et 3. divisjonslag med spillere som er aktuelle for Mjøndalen-matchen. Bare et råtips fra meg.

Det kan nok stemme, men vi bør på et tidspunkt snart begynne å bruke litt flere fra A-stallen så vi i det minst sikrer oss plassen til neste år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


20 minutter siden skrev Nr14:

Det kan nok stemme, men vi bør på et tidspunkt snart begynne å bruke litt flere fra A-stallen så vi i det minst sikrer oss plassen til neste år.

Opprykk til Eliteserien er vel viktigere enn å beholde plassen i Norsk Tipping ligaen?

Kassi startet jo igår. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev ingo:

Ingo tipper at vi har stilt med et veldig ungt og urutinert lag (noen av dere har sikkert lagoppstillingen). Kjønø tar sikkert ikke ut et 3. divisjonslag med spillere som er aktuelle for Mjøndalen-matchen. Bare et råtips fra meg.

Ja sånn er det stort sett hvert år si…synes det er trist at vi ikke klarer å prioritere andre laget mer. Hoppet fra akademi til førstelag blir enormt for unge gutter… Også trist å se at Skeid 2 og Grorud 2 er såpass mye bedre enn Stabæk 2…

Lenke til innlegg
Del på andre sider


20 minutter siden skrev mbh:

En gang var vi laget, som mente det var viktig å ha andrelaget i 2.divisjon. Nå tilpasser vi målsettingen etter hva klubben til enhver tid klarer å prestere. Det viktigste er å være positiv, og å klappe hverandre på skuldrene. Uansett hvor dårlig det går, kan @ingo bare trekke frem en historie om hvor relativt bra det er, sammenlignet med da vi tapte en eller annen kamp i 8.divisjon. 

Ikke å forglemme den ambisiøse sportsplanen som evalueringen ga! Ikke helt på plan Akademiet Iår

Lenke til innlegg
Del på andre sider


47 minutter siden skrev mbh:

En gang var vi laget, som mente det var viktig å ha andrelaget i 2.divisjon. Nå tilpasser vi målsettingen etter hva klubben til enhver tid klarer å prestere. 

Jeg tror det var mens det var dobbelt så mange lag i 2. divisjon? 3. divisjon er ikke krise, men lavere må det ikke. Angående målsetninger så høres det umiddelbart ikke helt feil å sette dem utfra forutsetninger.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


14 timer siden skrev arni:

Skorter mye på det fysiske

Sånn må det nødvendigvis bli når vi stiller med 17-åringer. Det er svært få spillere som utvikler seg fysisk som Andersen Aase allerede i den alderen. Norsk idrett generelt er av den oppfatningen at å bygge muskler fint er noe som kan drøyes frem mot senioralder. Å sette 15-åringer til å pumpe jern er bare å be om skader som går på bekostning av annen utvikling.

Så da er vel alternativet evt å hente inn en gjeng i slutten av 20-årene for å forsterke andrelaget. Høres ikke ut som noe jeg ville brukt penger på..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev odd:

Jeg tror det var mens det var dobbelt så mange lag i 2. divisjon? 3. divisjon er ikke krise, men lavere må det ikke. Angående målsetninger så høres det umiddelbart ikke helt feil å sette dem utfra forutsetninger.

 

Nei, men det blir feil å sette målet etter prestasjonene.

Det må da være mer læring for de unge å spille med flere fra 1. Laget, i motsetning g til ren jr kamp å bli knust fysisk hver kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev odd:

Jeg tror det var mens det var dobbelt så mange lag i 2. divisjon? 3. divisjon er ikke krise, men lavere må det ikke. Angående målsetninger så høres det umiddelbart ikke helt feil å sette dem utfra forutsetninger.

 

Forutsetningene endrer seg etterhvert som det beveger seg nedover. Vi hadde Norges beste akademi og et lag i Eliteserien. Det eneste som har hatt positiv utvikling siden den gang, er lønnslippen til daglig leder.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


55 minutter siden skrev mbh:

Forutsetningene endrer seg etterhvert som det beveger seg nedover. Vi hadde Norges beste akademi og et lag i Eliteserien. Det eneste som har hatt positiv utvikling siden den gang, er lønnslippen til daglig leder.

Og damene i år, der ser det også lovende ut nedover i rekkene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


15 timer siden skrev Bjornh:

Når har vglive visst bedre enn blaa supportere?

Om Riise hadde puttet to selvmål på overtid hadde jeg egentlig mistenkt han for noe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

2. Laget
×
×
  • Opprett ny...