Gå til innhold

2. Laget


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Den nest viktigste seieren for klubben i år (etter gårsdagens kamp)?

At vi rykker opp er helt avgjørende for klubben på kort sikt. At vi har et 2. lag som gir god matching for unge lovende spillere er helt avgjørende på lang sikt.

Men hverken opprykk til Eliteserien eller unngått nedrykk til 4. divisjon er sikret, så det blir mange viktige kamper utover høsten!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


21 minutes ago, Jan Fredrik said:

At vi har et 2. lag som gir god matching for unge lovende spillere er helt avgjørende på lang sikt.

Ja, men kanskje nei? Dersom andrelaget skulle rykke ned kan det jo tenkes litt alternativt. I nærområdet har vi klubber som Ullern, Frigg, Grorud, Bærum og Asker i sjiktet 3. til 1. divisjon avhengig av sesong som det kunne gått an å få i stand et litt mer utstrakt samarbeid med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


17 minutter siden skrev odd:

Hva har skjedd med Jama? Han fikk jo en del spilletid på A-laget før sesongen. 

Synes han var god i treningskampene, men han er vel 16 år bare også. Jeg forventet nesten å se han i noen kamper i Obos denne sesongen allerede. Kan ikke avskrive en 16 åring riktig enda dog..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev zooted:

Synes han var god i treningskampene, men han er vel 16 år bare også. Jeg forventet nesten å se han i noen kamper i Obos denne sesongen allerede. Kan ikke avskrive en 16 åring riktig enda dog..

Han og en Thomas Vold står som en del av troppen i Stabæks kampprogrammer. Vold har ikke spilt en eneste kamp i år?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev zooted:

Synes han var god i treningskampene, men han er vel 16 år bare også. Jeg forventet nesten å se han i noen kamper i Obos denne sesongen allerede. Kan ikke avskrive en 16 åring riktig enda dog..

Skal gi han 4-5 år til før han avskrives 🙂 Men som deg hadde jeg kanskje ventet å se han som innbytter, basert på hvor involvert han var før sesongen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


16 minutter siden skrev FranckTheBank:

Rødt på piggy. Må vel ikke sone for a laget..?

Før var det i hvert fall sånn at det først var aktuelt dersom det ble to eller mer kamper karantene. Utvist for to gule kort vil neppe gi mer enn én.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


17 minutter siden skrev Slum:

2-0 slutt.

Beste kampen jeg har sett i år. 
 

Ulla med én kjemperedning, ellers hadde Fyllingen knapt noen sjanser. 

Enig! De spiller mer direkte. Flere avslutninger «mot» mål. God kamp av Dia.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

2. Laget
×
×
  • Opprett ny...