Gå til innhold

2. Laget


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Etter å ha sett 2. omgang på TV, er jeg ikke særlig imponert av de spillerne som var på banen i dag. Hammy, Piggy, Lange, Haugen mfl var langt under pari, så hvis det er nivået de er på i dag er nok de gutta et stykke unna en plass på første 11eren!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


spørsmål om motivasjon.
vi vet ikke om Lars Bohinen snakket med dem om en plass i vaktlisten individuelt med hver eller bare gjennom pressen, Hammy viste sitt nivå i OBOS-ligaen i fjor og den betingede B/G vil ikke gå glipp av muligheten til å skaffe ham billig og bruke ferdighetene hans. som enhver annen lovende junior.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev FranckTheBank:

Matchday for 2.laget også. Betyr vel også en litt svakere utgave, siden A-laget har kamp samme dag. 

Gjør nok det, og jeg har alltid vært ganske betenkt over hele fenomenet med andrelag av denne grunn. Ikke desto mindre tenkte jeg å se matchen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I første omgang var det litt urutinert spill, med utrusing, la seg vende bort og ikke minst et unødvendig rødt kort for ettersleng. Regner med at en fortsatt opererer med bøtekasse :) I andre omgang lå laget mer taktisk

Thor Lange er viktig å beholde på dette laget for å utvikle yngre spillere (!) Legg til at 2-0 kom etter strålende prestasjoner. Gir også Larona kred for å ha fått mer pondus. I fjor da jeg så laget var det litt spinkelt, i dag plukka han bl.a. på 16. Vår tredjekeeper på a-laget må jobbe mer med fotarbeidet

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

1 Marius Amundsen Ulla
14 Nicolas Pignatel Jenssen
15 Simen Søraunet Wangberg
16 Thor Søndergaard Lange
17 Olav Lilleøren Veum
7 Filip Hornburg Møller-Hansen
8 Amir Ahmed Jama
18 Kaloyan Kalinov Kostadinov
2 Fillip Jenssen Riise
10 Markus Lennart Seim-Monsen
11 Oskar Spiten-Nysæter

Lenke til innlegg
Del på andre sider


11 minutter siden skrev asmats:

1 Marius Amundsen Ulla
14 Nicolas Pignatel Jenssen
15 Simen Søraunet Wangberg
16 Thor Søndergaard Lange
17 Olav Lilleøren Veum
7 Filip Hornburg Møller-Hansen
8 Amir Ahmed Jama
18 Kaloyan Kalinov Kostadinov
2 Fillip Jenssen Riise
10 Markus Lennart Seim-Monsen
11 Oskar Spiten-Nysæter

Sterkt lag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

2. Laget
×
×
  • Opprett ny...