Gå til innhold

2. Laget


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


fantastisk bilde :P

 

hva skjer med andreas strand nå? blir han? drar han? kunne godt tenke meg å ha han med i st.paulis stall ;)

 

Skal vel nevnes at dommeren ga han gult kort for det der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hos oss synes jeg Nicklas Leidenfelt virket spennende. Virker som en rolig og robust type som man kan stole på at vil gjøre en god jobb hver gang. Fortsetter han utviklingen kan han bli en spennede spiller.
Jeg har kun sett andrelaget mot Bærum og Drøbak, men det lille jeg har sett av Leidenfelt virker lovende. Paradoksalt nok virker gutten å være tryggere og mer komfortabel med ballen i beina, enn hva Nystuen er på dette nivået!
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Virker som om Leidenfelt har god treningsmoral også, ser han stadig på SATS, også når de andre Stabækgutta er ferdige.

 

Hvis jeg ikke roter og tenker på feil unggutt da...

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Andrelaget spilte mot et lag i gult (Bærum?) på kunstgresset ved femtiden i dag. Jeg hadde ikke tid til å stanse for å se på. Er det noen som vet hva for slags kamp dette var og hvordan det gikk?

 

Det så ut til å være ganske seriøse greier: Både Janne, Tom S og (tror jeg) Jeppe så på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var et hvit lag og det var Asker. Kampen var hemmelig fordi Asker ikke ville vise lagets spill for evt kvalik motstander. Vi tapte 4-0 og stilte med et b andrelag.

 

Draktene så gule ut for meg. Kanskje de spilte i gult for å gjøre det ekstra hemmelig :lol::lol::lol:

 

Noterte at Ola, Andreas, Jens, Ulrik, Håkon og Jonas spilte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Her er nok Bærum storfavoritter.

Tror de skal være glad over at de ikke havnet i Østlands- eller venstlandsavdelingen.

 

Og vi kan også være glad for at vi ikke er i Manglerud Star sine sko, som har Arendal som nærmeste motstander. Noen kamper med litt reisevei måtte forventes, jfr NFFs bestemmelse:

 

Østlandslag som ikke hadde lange reiser i fjor, reiser i 2007

 

I år hadde vi jo kun en lang reise, til Årdal. Så alt i alt synes jeg vi har kommet i en tøff, men interessant og spennende avdeling.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her er nok Bærum storfavoritter.

Tror de skal være glad over at de ikke havnet i Østlands- eller venstlandsavdelingen.

Hepp,

 

Nja... RBK har jo tenkt å bygge opp Ranheim til å bli en utviklingsklubb i 1. div. Tipper de kommer til å kjøpe inn det som kan krype og gå av gode 2. div spillere i midtnorge. "Bruttern" er alt ansatt som trener lønnet av RBK. Tror de tar tittelen i avdelingen. Men det blir DRIIIT vanskelig å holde seg i denne gruppa!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror de tar tittelen i avdelingen. Men det blir DRIIIT vanskelig å holde seg i denne gruppa!

Vi er nok avhengig av en god start som vi hadde i år.

 

Umiddlerbart vil jeg tro at lag som Nardo, Averøykæmmissene og muligens Levanger (som holdt seg da vi sendte Molde ned) bør være mulig å holde bak seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gleder meg stort til andrelagssesongen, kan jo faktisk få med meg opptil 4 av bortekampene uten å bevege meg ut av Trondheim(med mindre de ikke spilles om sommeren, når jeg er i Bærum).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg så 2.lagskampen mot MS i dag, men må innrømme at jeg ikke er sikker på sluttresultatet, jeg gikk 5 min. før slutt på stillingen 3-1 til Stabæk. Scoringer av Jonas på straffe og to av Ola, det siste kom etter et vakkert angrep.

 

Dessverre imponerte ingen av 1.lagsspillerne, Henning var ok, mens jeg synes Keller, Eirik og Bjørnar var under pari. Ola gjør tidvis bra ting, men også han har et stykke igjen å gå. Det ble også enda tydeligere at det er krise hvis Jon blir skadet i år...

 

Desto hyggeligere var det å stifte bekjentskap med Isak Scheel og Mikke Diskerud, begge viste gode takter på hhv. høyre back og sentral midtbane. Også Thomas Rogne i midtforsvaret var solid ved siden av kaptein Nystuen.

 

Vi kan vel mønstre et lag som er hakket sterkere når serien starter, men en klar seier på en middels dag må sies å være godkjent. Det blir en spennende og utviklende sesong for vårt unge 2.lag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

2. laget seriedebuterer i dag, kl 17.30. Borte mot Steinkjer.

 

Noen som har oversikt over laget?

 

Mitt forslag:

 

Jens

 

Pontus - Thomas Rogne - Håkon - Bjørnar

 

Keller - Espen - Henning - Jonas R

 

Ola - Eirik

 

 

Edit: Vet fortsatt ikke noe om laget. Men det ble tap 1-3. Jonas Rygg scoret Stabæks mål.

Endret av Freak Magnet
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

2. Laget
×
×
  • Opprett ny...