Gå til innhold

2. Laget


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


hvem er denne Isak Scheel som spiller høyreback? totalt ubeskrevet blad for meg

 

forsåvidt mange nye navn her... regner med at det er unggutter som har tatt steget opp...

 

noen som følger dem som kan si litt om dem?

 

Christopher Ager

Magnus Zitter

Mikkel Diskerud

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvem er denne Isak Scheel som spiller høyreback? totalt ubeskrevet blad for meg

 

forsåvidt mange nye navn her... regner med at det er unggutter som har tatt steget opp...

 

noen som følger dem som kan si litt om dem?

 

Christopher Ager

Magnus Zitter

Mikkel Diskerud

 

Isak Scheel kom vel fra Ready før sesongen. 90-spiller. Sterk og god teknikk, spennende spiller for fremtiden. Diskerud er også 90-spiller. Spiller helst på vingen eller på topp. De andre er ukjente for meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvem er denne Isak Scheel som spiller høyreback? totalt ubeskrevet blad for meg

 

forsåvidt mange nye navn her... regner med at det er unggutter som har tatt steget opp...

 

noen som følger dem som kan si litt om dem?

 

Christopher Ager

Magnus Zitter

Mikkel Diskerud

 

Isak Scheel kom vel fra Ready før sesongen. 90-spiller. Sterk og god teknikk, spennende spiller for fremtiden. Diskerud er også 90-spiller. Spiller helst på vingen eller på topp. De andre er ukjente for meg.

 

 

Ager er tidligere Hauger gutt og er et resultat av den gode 90 årgangen til stabæk. spiller vanligvis back eller stopper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ellers så var det en rimelig spesiell ramme rundt kampen i dag.

Russekåring på nabo-tomten med pyro og tidsriktig musikk fra et 200.000 watts anlegg.

Hørte fløyten 2 ganger på den korte tiden jeg orket å være der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvem er denne Isak Scheel som spiller høyreback? totalt ubeskrevet blad for meg

 

forsåvidt mange nye navn her... regner med at det er unggutter som har tatt steget opp...

 

noen som følger dem som kan si litt om dem?

 

Christopher Ager

Magnus Zitter

Mikkel Diskerud

 

Magnus Zitter er spiss, 16 år og debuterte for andrelaget i dag. Mikkel har spilt noen kamper, stor sterk og anvenlig

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvem er denne Isak Scheel som spiller høyreback? totalt ubeskrevet blad for meg

 

forsåvidt mange nye navn her... regner med at det er unggutter som har tatt steget opp...

 

noen som følger dem som kan si litt om dem?

 

Christopher Ager

Magnus Zitter

Mikkel Diskerud

 

Magnus Zitter er spiss, 16 år og debuterte for andrelaget i dag. Mikkel har spilt noen kamper, stor sterk og anvenlig

Jeg kan jo følge opp med denne:

Så kan dere jo se noen fine mål av Mikkel med fler. Det gror godt. ;)

 

Bra innsats av 2. laget i dag også, seier smaker.  :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvem er denne Isak Scheel som spiller høyreback? totalt ubeskrevet blad for meg

 

forsåvidt mange nye navn her... regner med at det er unggutter som har tatt steget opp...

 

noen som følger dem som kan si litt om dem?

 

Christopher Ager

Magnus Zitter

Mikkel Diskerud

 

Magnus Zitter er spiss, 16 år og debuterte for andrelaget i dag. Mikkel har spilt noen kamper, stor sterk og anvenlig

Jeg kan jo følge opp med denne:

Så kan dere jo se noen fine mål av Mikkel med fler. Det gror godt. ;)

 

Bra innsats av 2. laget i dag også, seier smaker.  :)

 

Herlig

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alle seire er viktig nå i startfasen av sesongen. Tror vår avdeling kan bli knallhard i nedrykksstriden, og det ville være en stooor fordel å slippe å ha en nedrykkskamp i bakhodet når sesongavsluttningen setter til. Lettere å gi de kommende blå stjerner tid også når de viser seg voksne nok til å klare utfordringen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ellers så var det en rimelig spesiell ramme rundt kampen i dag.

Russekåring på nabo-tomten med pyro og tidsriktig musikk fra et 200.000 watts anlegg.

Hørte fløyten 2 ganger på den korte tiden jeg orket å være der.

 

Haha, så du likte ikke det altså? :ph34r::lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk 2 - Averøykameratene 5-0

 

Rygg (str), PFO x2, Markegård og Hauger.

Ikke helt riktig, Pfo scorte bare ett og det var et selvmål.

 

Spilte Espen.  Og i såfall; hvordan?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk 2 - Averøykameratene 5-0

 

Rygg (str), PFO x2, Markegård og Hauger.

Ikke helt riktig, Pfo scorte bare ett og det var et selvmål.

 

Norsk er vanskelig. PFO laget ikke noe selvmål. Han laget ett mål, mens en av motspillerne fikset selvmålet <_<

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk 2 - Averøykameratene 5-0

 

Rygg (str), PFO x2, Markegård og Hauger.

Ikke helt riktig, Pfo scorte bare ett og det var et selvmål.

 

Norsk er vanskelig. PFO laget ikke noe selvmål. Han laget ett mål, mens en av motspillerne fikset selvmålet <_<

 

Sorry. Datt ut en t.

Endret av joffen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da var jeg hjemme fra min første Stabækkamp i år! Veldig moro!

 

Stabæk hadde full kontroll i dag, som sagt to mål av Markegård, i tillegg ett av Henning og ett av Jonas. Synes generelt laginnsatsen var veldig god i dag.

 

Markegård startet showet allerede før kamp ved å istedet for å håndhilse, gi dommerne en klem. Første dommer i rekken var nemlig kvinnelig(!), og siden han var så godt igang med klemmingen ga han de to andre også en klem.

 

Vi slet litt med å etablere spill i starten, særlig på topp fungerte samarbeidet dårlig, men det kom seg kraftig etterhvert. Første mål kom etter et flott innlegg av, for meg ukjente Magnus Sitter, som Eirik kunne smelle i mål. Ikke mange minuttene senere smalt Henning til med et langskudd som satt som klistret i hjørnet. Henning var stor i dag, spesielt i 1. omgang. De to siste målene kom i andre omgang, først Jonas Rygg, som også hadde en veldig god kamp, og så det andre til Markegård som kom etter flott forarbeid av Ola.

 

Som sagt var laginnsatsen god i dag, forsvaret kontrollerte bra, både Thomas og Håkon var solide. På kanten til Bjørnar og Jonas hadde de flere bra kombinasjoner fremover. På den andre kanten med Sitter og Isak Scheel litt mer ujevnt, men absolutt godkjent.

 

Ellers var Jens bunnsolid, han tok absolutt alt som kom i fast grep og ruvet i feltet de gangene det var nødvendig. Han er også ekstremt flink til å styre laget og bruke stemmen, som gikk i ett sett gjennom kampen.

 

Alt i alt, en morsom og solid match av andrelaget vårt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


SERIELEDER!

 

Sterkt, særlig med tanke på at vi har en, iallefall på papiret, tynn stall. Nå er det bare spilt 4 kamper, men allikevel.

 

Og Vif 2 ble slått 5-1 av Strindheim - Vif har enda tynnere stall enn oss (?).

Endret av Langemann
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kan fortelle litt om Magnus Sitter for de som lurer på noe.

Magnus er en høy tynn og rask spiller. han er 91-årgang, og det er imponerende at han klarer seg såpass bra. Styrkene hans er visstnok ekstrem fart og bra teknikk. BLir spennende å følge med på han fremover. Normalt spiller han spiss, men han kan også bekle rollen som kant.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kan fortelle litt om Magnus Sitter for de som lurer på noe.

Magnus er en høy tynn og rask spiller. han er 91-årgang, og det er imponerende at han klarer seg såpass bra. Styrkene hans er visstnok ekstrem fart og bra teknikk. BLir spennende å følge med på han fremover. Normalt spiller han spiss, men han kan også bekle rollen som kant.

 

Farten var veldig bra ja. Og han var veldig ivrig på å gå på løp, det er positivt. Han varierte mellom å virke litt usikker og å vise mye bra innimellom, men man kan vel ikke forvente noe annet når man er 16 år og debuterer. Tror han kan bli en bra spiller fremover med mer erfaring og mer styrke.

 

Forarbeidet og pasningen før Eiriks første mål var veldig bra.

Endret av Sindre
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kan fortelle litt om Magnus Sitter for de som lurer på noe.

Magnus er en høy tynn og rask spiller. han er 91-årgang, og det er imponerende at han klarer seg såpass bra. Styrkene hans er visstnok ekstrem fart og bra teknikk. BLir spennende å følge med på han fremover. Normalt spiller han spiss, men han kan også bekle rollen som kant.

 

Farten var veldig bra ja. Og han var veldig ivrig på å gå på løp, det er positivt. Han varierte mellom å virke litt usikker og å vise mye bra innimellom, men man kan vel ikke forvente noe annet når man er 16 år og debuterer. Tror han kan bli en bra spiller fremover med mer erfaring og mer styrke.

 

Forarbeidet og pasningen før Eiriks første mål var veldig bra.

 

 

Tør jeg spørre hvilket 11 som starter for dere ? Dere burde vel strengt tatt stille så svakt som mulig får å gi oss en hjelpende hånd i vår kamp avdelingseieren :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Av de mer kjente navnene, så spiller nok Bjørnar Holmvik, Tommy Stenersen, Espen Nystuen, Eirik Markegård, Håkon Skogseid og Jens Waltorp Sørensen. I tillegg så er det jo mulig at Petter Furuseth Olsen spiller, men er vel heller ikke umulig at han hviles?

 

Tror det kan være en fordel for Asker at Henning spilte i går, da jeg han rett og slett er i litt bedre form enn Tommy om dagen, og at han muligens kler 2.divisjon litt bedre enn Tommy (litt mer oppofrende i spillestilen).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kampen i dag går ikke på radio, tv, netttv, nettradio eller live-oppdatering på PCen, eller gjør den?

Jeg ville tro at TV2 oppdaterer med målene, i det minste. De har i hvert fall fått med seg målene i de to andre 2.div kampene som starter samtidig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kampen i dag går ikke på radio, tv, netttv, nettradio eller live-oppdatering på PCen, eller gjør den?

Jeg ville tro at TV2 oppdaterer med målene, i det minste. De har i hvert fall fått med seg målene i de to andre 2.div kampene som starter samtidig.

Er der + nrk.no nå.

Ikke kommet mål enda, på noen av stedene, så jeg hvet ikke om dem oppdaterer...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

2. Laget
×
×
  • Opprett ny...