Gå til innhold

2. Laget


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


når man kan hente en 28 åring som har vært på benken i hamkam, kan man vel kanskje gi ny kontrakt og satse litt på en 23 åring som bøtter inn mål i 2.div, viser flotte tendenser når han en sjelden gang slipper til i eliteserien, og i tillegg er tvers igjennom lojal + fra egen juniorstall..

Tror markegård har akkurat like stort potensial som veigar, Ikke glem at veigar faktisk ikke slo igjennom før han var passert 25. og alle som har sett markegård mer enn bare i de sjeldne innhoppene i TL iår vet at han har et meget stort potensiale!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ny andrelagskamp i dag, borte mot Averøykameratene, og en seier er absolutt et must! Vi har bare de nødvendige tre lagene bak oss, og med et LSK2 i hælene kan dette bli mer spennende enn godt er utover i sesongavsluttningen.

 

Lite pluss for oss, Sakset fra Vif.no:

 

"VIF-rekruttene er inne i en god periode med ti poeng på de siste fire kampene. Kampen mot Asker kolliderer imidlertid med samlinger for en del av landslagene som har Vålerenga-spillere i troppen. VIF2 må derfor unnvære seks spillere som normalt ville startet kampen mot Asker."

 

Selv om Asker vant ganske overbevisende mot VIF2 i deres første møte, og nok klarer dette greit, vil dette hjelpe vårt 2. lag uansett. Vi må komme oss oppover på tabellen, hvis ikke dette skal bli en nedrykkskamp. Seier for oss, samt tap for VIF2, og vi er plutselig bare ett poeng bak en grei plass midt på tabellen. LSK2 møter Ranheim, som henger med i toppen, så en Ranheim-seier er heller ikke å forakte. Steinkjer på plassen foran oss møter svake Nardo hjemme, og vinner nok den, så selv med seier vil vi mest sannsynlig bli værende på den 11.-plassen vi holder pr. i dag, men med kontakt med de foran og luke bakover. Pusterom og motivasjon i ett!

 

Stå på gutta!!!

LSK2 tok ledelsen mot Ranheim, men tapte kampen 1-4 til slutt. Vi har dermed 6 poeng ned til dem, og nærmer oss forhåpentligvis de over.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


når man kan hente en 28 åring som har vært på benken i hamkam, kan man vel kanskje gi ny kontrakt og satse litt på en 23 åring som bøtter inn mål i 2.div, viser flotte tendenser når han en sjelden gang slipper til i eliteserien, og i tillegg er tvers igjennom lojal + fra egen juniorstall..

Tror markegård har akkurat like stort potensial som veigar, Ikke glem at veigar faktisk ikke slo igjennom før han var passert 25. og alle som har sett markegård mer enn bare i de sjeldne innhoppene i TL iår vet at han har et meget stort potensiale!

Det var egentlig denne jeg var enig i... (selvom det var viktig med seier og.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


når man kan hente en 28 åring som har vært på benken i hamkam, kan man vel kanskje gi ny kontrakt og satse litt på en 23 åring som bøtter inn mål i 2.div, viser flotte tendenser når han en sjelden gang slipper til i eliteserien, og i tillegg er tvers igjennom lojal + fra egen juniorstall..

Tror markegård har akkurat like stort potensial som veigar, Ikke glem at veigar faktisk ikke slo igjennom før han var passert 25. og alle som har sett markegård mer enn bare i de sjeldne innhoppene i TL iår vet at han har et meget stort potensiale!

Det var egentlig denne jeg var enig i... (selvom det var viktig med seier og.)

 

Jeg støtter innkjøps-politikken til Stabæk fullt ut, og stiller ikke et eneste spørsmål ved at Espen Olsen er hentet inn uavhengig av alder og meritter... Jeg tror Jan, Schelvan og Bohinen ville ha inn litt nytt og friskt blod! Problemet til Markegård har vært holdninger men hvis de er blitt/ blir bedre er det liten tvil om han har potensiale, men han blir nok aldri noen ordentlig utfordrer til hverken Veigar eller Daniel så i løpet av Nannskogs aktive karriere, konkurranse er sunt og det gjør hele troppen bedre!

Siden dette er 2. lags tråden kan jeg vel legge til at det ikke er noe minus at en adeccoliga spiller hjelper Stabæk 2 for å holde plassen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ny andrelagskamp i dag, borte mot Averøykameratene, og en seier er absolutt et must! Vi har bare de nødvendige tre lagene bak oss, og med et LSK2 i hælene kan dette bli mer spennende enn godt er utover i sesongavsluttningen.

 

Lite pluss for oss, Sakset fra Vif.no:

 

"VIF-rekruttene er inne i en god periode med ti poeng på de siste fire kampene. Kampen mot Asker kolliderer imidlertid med samlinger for en del av landslagene som har Vålerenga-spillere i troppen. VIF2 må derfor unnvære seks spillere som normalt ville startet kampen mot Asker."

 

Selv om Asker vant ganske overbevisende mot VIF2 i deres første møte, og nok klarer dette greit, vil dette hjelpe vårt 2. lag uansett. Vi må komme oss oppover på tabellen, hvis ikke dette skal bli en nedrykkskamp. Seier for oss, samt tap for VIF2, og vi er plutselig bare ett poeng bak en grei plass midt på tabellen. LSK2 møter Ranheim, som henger med i toppen, så en Ranheim-seier er heller ikke å forakte. Steinkjer på plassen foran oss møter svake Nardo hjemme, og vinner nok den, så selv med seier vil vi mest sannsynlig bli værende på den 11.-plassen vi holder pr. i dag, men med kontakt med de foran og luke bakover. Pusterom og motivasjon i ett!

 

Stå på gutta!!!

LSK2 tok ledelsen mot Ranheim, men tapte kampen 1-4 til slutt. Vi har dermed 6 poeng ned til dem, og nærmer oss forhåpentligvis de over.

 

vel, nå har jeg blingsa litt ser jeg, for Steikjer spilte borte mot Nardo, ikke hjemme som jeg skrev. Og de tapte også, så da er veien ned til nedrykk bare 4 poeng. Vi gikk riktignok forbi Steinkjer i farta. Om Asker tar VIF i morgen har vi klart mulighet til å komme oss over begge de andre 2-lagene, og det får vel være bra i år. Vi ligger dessuten bare 3 poeng bak Bærum, så der har vi helt klart en artig internkamp.

Endret av d*u*b
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og Asker slo engen2 7-1. De (engen2) ligger dermed 2 plasser foran oss, men bare 1 poeng! Tabell

 

Det er kort opp, men vi møter gode lag senere og bør ikke være for trygge enda. Håper kjøpet av Espen Olsen styrker 2-laget vårt i dobbel forstand. Både med Espen selv, men også med at Eirik må jobbe hardt for å holde seg som 3-valget. Resultatet i går kan tyde på at han allerede har begynt jobbingen :)

Endret av Bjornh
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syns Eirik fortjener flere innhopp i TL. Han bøtter inn på 2.laget og burde få muligheten til å utvikle seg videre i TL. Om vi feks. leder 2-0 mot FFK burde han få en 30 minutter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syns Eirik fortjener flere innhopp i TL. Han bøtter inn på 2.laget og burde få muligheten til å utvikle seg videre i TL. Om vi feks. leder 2-0 mot FFK burde han få en 30 minutter.

 

Jeg synes Poljac spiller bedre en han, vil heller at han skal få en sjanse på A-laget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fikk bare med meg 1. omgang, og selv om han kanskje virker litt uferdig - så likte jeg godt det jeg så av Gromstad.

 

Henning og ham sentralt på midten om et par, tre år kan fort bli en killer. Kanskje.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syns Eirik fortjener flere innhopp i TL. Han bøtter inn på 2.laget og burde få muligheten til å utvikle seg videre i TL. Om vi feks. leder 2-0 mot FFK burde han få en 30 minutter.

Eirik kommer seg, men husk på at det er stor kamp om spissplassene, og Eirik jobber ikke mye unødvendig i denne kampen for å si det på den måten... 3-0 scoringa hans var veldig bra.

 

IA hadde som sagt tidligere en kjempemiss som ga klar bane til Nardo og redusering til 3-1

 

Branimir var tidvis stor i dag og putta et pent mål (1-0 etter 20 minutter), men hadde også en del håpløse feil.

 

Espen Olsen (jeg tror i hvert fall det var han) gjorde et godt løp langs kant og la inn til Eirik på 2-0 målet(72 minutter spilt). Ellers var han anonym

 

Håkon imponerte meg i dag, han trenger matching på et høyere nivå!

 

Resten spilte omtrent som man kunne forvente av dem i forhold til erfaring og spilletid på A-laget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Espen Olsen (jeg tror i hvert fall det var han) gjorde et godt løp langs kant og la inn til Eirik på 2-0 målet(72 minutter spilt). Ellers var han anonym

Nja.. Helt anonym var han vel ikke. Han gjør ikke noen stor kamp, men viser del fine detaljer og starter i tillegg mange gode løp. Er ved et par situasjoner også i overkant uegoistisk og spiller ball videre i steden for å smelle til selv, men sånn er det vel gjerne første kamp i ny klubb. Spesielt i første omgang spiller vi også unødvendig mye langt og Espen, som så vidt er 1,80, slet som oppspillspunkt mot gode hodespillere fra Nardo.

 

Positivt er at Ola ser ut til å kunne utvikle seg til en sterk kantspiller - glimrende èn mot èn, fart, overblikk og slår gode innlegg. Bra med defensivt til tider også. Veien er kanskje kortere forbi Keller enn forbi Daniel og Veigar!?..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg så bare andre omgang, men Inge virket helt okey. Bjørnar spiller litt uten selvtillit, mens nr 4 gjorde et solid inntrykk (flere gode inngrepner, og gode oppspill mot spisser). Haakon spilte også godt, og det samme denne Gromstad (trygg med kula, og bra tempo). Ola viste småtendenser på kanten. Ellers er Stenersen på pari, Eirik er Eirik, og Branimir får vel godkjent for andre omgangen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg så bare andre omgang, men Inge virket helt okey. Bjørnar spiller litt uten selvtillit, mens nr 4 gjorde et solid inntrykk (flere gode inngrepner, og gode oppspill mot spisser). Haakon spilte også godt, og det samme denne Gromstad (trygg med kula, og bra tempo). Ola viste småtendenser på kanten. Ellers er Stenersen på pari, Eirik er Eirik, og Branimir får vel godkjent for andre omgangen.

 

Nr.4 var vel Thomas Rogne?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

2. Laget
×
×
  • Opprett ny...