Gå til innhold

2. Laget


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Helt enig i at Poljak var bra ikveld, samme gjelder Ola og haakon!

 

noen som vet hvor mange markegård har putta iår? han har vel 7 bare på de 3 siste kampene!!

 

mulig han kan virke litt uinspirert til tider, men gi gutten tillitt så er jeg sikker på at motivasjonen kommer og at han kan utvikle seg til en klassespiller.! avslutter egenskaper slik som Eirik har er faktisk ganske sjelden!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke for å sladre for mye på matvanene til spillerne våre, men Markegård var innom Shell i kveld og kjøpte et par bacon-pølser. Spiser spillerne virkelig like mye dritt som meg?

Hvis du spiser like mye dritt som spillerene, og ikke trener like hardt som dem må du jo være rund som en bolle. :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så lenge vi holder plassen, så var det kampen det var greit å tape...

Dobbelt lojalitet?

Nei, men 2. laget kan uansett ikke rykke opp, så det viktige der er at man holder plassen.

Og jeg håper selvfølgelig mer at Asker rykker opp til 1. div enn at f.eks Hødd gjør det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Deilig 4-2 seier i dag.

Var å så kampen. Morsom kamp.

(Visste dere at Nannskog spiller Golf? Han satt noen rader bak meg og sa at han skulle spille Golf i morgen til en annen (så ikke hvem))

 

Så har jeg et spørsmål, det var en Stabæk-spiller som ble byttet inn i kampen i dag.

Draktnr. hans var 13, det trodde jeg at Somen Tchoyi hadde jeg... Litt merkelig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nannskog vant et komplett golfsett når vi var i 1 divisjon så du skal ikke se bort ifra at han spiller litt golf.

skikkelig off-topic, men fikk det da han passerte 25 gåller i løpet av sesongen, noe han klarte da han putta 2-1 borte mot Løvham, løp mot oss og feiret med golfsving. Og vi sang "golfsett oleoleole" hele 2 omgang... Gode minner :)

 

 

edit: leif

Endret av Caz
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ligger vi fortsatt i fare for å rykke ned?? Så LSK2 heldigvis tapte og de ligger vell bak oss..?

Vi er 7 poeng foran Nardo og 9 foran LSK2 med 6 kamper igjen. Dessuten ligger Levanger og Steinkjer (?) bak oss, så dette bør gå greit.

Endret av elaang
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

2. Laget
×
×
  • Opprett ny...