Gå til innhold

2. Laget


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Nå er det jo nesten så man kan kjempe om å vinne avdelingen. Mjøndalen og Lørenskog har kamper igjen som fort kan gi to tap. Ganske så sterkt med tanke på at man ikke vant noen av de seks første kampene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"En scoring som alene var verdt inngangspengene!"

 

Fantastisk sitat fra referatet hjemmesiden til Modum etter sistemålet til Scheel. Forfatteren virker så "starstruck" at man skulle tro han refererte sin klubbs kamp mot Real Madrid og ikke et lag stort sett bestående av juniorspillere:) Moro!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sterk prestasjon. Noen som vet hvem vi startet med?

Iven

 

Vegar - Gromstad - Stenvoll - Theodor Remman

 

Isak Scheel - Mix - Stenersen - Helge Leikvang

 

Kamara - Omar Fondstad

 

Jeg ble spes imponert over Gromstad og Mix, men hele laget spilte bra og var klart bedre enn Sprint Jeløy på alt utenom hodeballer. Jeg tror ikke vi vant en eneste hodeduell i hele kampen.

 

Edit: Ola er flink foran mål, men jobber ikke mye. Minner meg veldig om Markegård med bra talent men kanskje ikke verdens beste innsats...

Endret av Bjornh
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vil ta i mot målrapporter mm. fra kampen? slum er vel i Bergen så får vel ikke brukt han til å oppdatere her.

 

 

Da er det ordnet :)

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvilke spillere ble sendt oppover idag? Austbø, Stenersen, Stenvoll, Kamara, Tømmernes, Holmvik?

 

Deles det ut medaljer i 2.div? Blir oppsettet av avdelingene i 2.div basert på seeding med bakgrunn i forrige års serieplasseringer?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fikk høre at laget dro oppover med: Stenersen, Austbø, Tømmernes, Remman, Mike, Mix, Holmvik, Berntsen, Scheel, Leikvang, Gromstad, Ager, Kamara, og Fondstad.

 

 

Tipper da:

Austbø

 

Remman Gromstad Mike Holmvik

 

 

Scheel Mix Stenersen Kamara

 

 

Tømmernes Omar F

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når skal Austbø da få matchtrening, om han ikke skal spille på 2.laget?

 

Selvsagt. Spørsmålet mitt er bare om kampen i dag på noen måte innvirker negativt på fokuset på et eventuelt innhopp i morgen.

 

Svaret er sannsynligvis åpenbart, siden problemstillingen er like åpenbar for JJ.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor i hælvete kan ikke Stabæk opplyse på STABÆK.NO hvem som starter og hvem som er i troppen.

Det er ingen andre 2.div lag inklusive de andre 2.lagene som til de grader driter i å informere om hva som skjer ved bortekampene. Skam. :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 -1 Slutt.

 

Noe tam 2. omg.

 

Utmerket Austbø, Kjølø, Gromstad eller Kamara seg negativt/positivt?

Får nesten ta den jeg. Austbø hadde vel en sine sedvanlige misser uten at det ble mål. Sto ellers helt greit. Mike virket preget av å ha vært borte en stund, og hadde tedenser til å trekke seg. Gromstad var som vanlig solid, mens jeg har sett Kamara bedre. Ingen stor kamp, og begge lag var nok rimelig fornøyd med uavgjort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

2. Laget
×
×
  • Opprett ny...