Gå til innhold

2. Laget


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Kamp i kveld mot Asker kl 18.

 

Ryktene sier at Asker stiller mannssterke. I og med at dette er livesending ville det vel vært flaut om Asker laget mest trøkk?

 

Møt opp på kamp og støtt gutta i dette lokaloppgjøret. Fredagsmiddagen kan man ta etterpå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kamp i kveld mot Asker kl 18.

 

Ryktene sier at Asker stiller mannssterke. I og med at dette er livesending ville det vel vært flaut om Asker laget mest trøkk?

 

Møt opp på kamp og støtt gutta i dette lokaloppgjøret. Fredagsmiddagen kan man ta etterpå.

 

Har planer om å stille opp i dag.

 

Fredagspilsen kan man også ta etterpå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kamp i kveld mot Asker kl 18.

 

Ryktene sier at Asker stiller mannssterke. I og med at dette er livesending ville det vel vært flaut om Asker laget mest trøkk?

 

Møt opp på kamp og støtt gutta i dette lokaloppgjøret. Fredagsmiddagen kan man ta etterpå.

 

Har planer om å stille opp i dag.

 

Fredagspilsen kan man også ta etterpå.

 

Og for de som vil ta fredagspilsen før kamp, er onkel blaa / graa oppe før kamp? I og med at det "bare" er 2. laget..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Hvem kommenterer? er det posse jeg hører?

 

Nei, det er ikke Posse. Det er Christian Bøhm pluss ekspertkommentatoren som det ble sagt navnet på.

 

Takk:) Så langt leverer de langt over det tv2 gjør ved sine sendinger :lol:

 

Syns det høres mer og mer ut som Posse og Geir Arne, tror egentlig jeg burde legge meg

Endret av daglish7
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stygg takling på Diskerud!

 

Mix fikk vel 2 stygge taklinger, og han Afganeren fikk satt knotta i ansiktet til Austbø.

Er det Gaute som ga ordre om å ta Mix hardt??

Dommern virka som en usikker 18 åring.......

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kampen mot Asker vil være tilgjengelig på Stabæk TV i sin helhet innen en time. (hvis alt går som det skal...)

 

Fra dere som fulgte kampen vil vi gjerne har kommentarer og forbedrings potensiale.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Som jeg har sagt før, bra sending med gode komentatorer

 

Kanskje en ide med Resultat og tid i hjørnet, men som jeg forsto var dette et spm om kostnader

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kampen mot Asker vil være tilgjengelig på Stabæk TV i sin helhet innen en time. (hvis alt går som det skal...)

 

Fra dere som fulgte kampen vil vi gjerne har kommentarer og forbedrings potensiale.

Hepp,

 

Jeg synes dere klarte dere veldig bra, det er ingen enkelt sak å kommentere en kamp...

 

Hvis jeg skal gi et tips så må det være å ikke vær redd for stillheten. Innimellom er det ikke noe å kommentere, og da er det like greit å ikke si noe. Noen liker å fylle sånne dødperioder i kampen med obskure faktaopplysninger - det er et alternativ, men det er lettere å la være å si noe. Da slipper man å bomme på fakta også, og om det går 30 sekunder eller 1 kanskje 2 minutter (svært sjeldent) uten kommentarer spiller ingen rolle.

 

Jeg ble uansett imponert og med litt øving så kommer dette til å blir riktig jækla bra!

 

Lykke til!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Jeg synes dere klarte dere veldig bra, det er ingen enkelt sak å kommentere en kamp...

 

Hvis jeg skal gi et tips så må det være å ikke vær redd for stillheten. Innimellom er det ikke noe å kommentere, og da er det like greit å ikke si noe. Noen liker å fylle sånne dødperioder i kampen med obskure faktaopplysninger - det er et alternativ, men det er lettere å la være å si noe. Da slipper man å bomme på fakta også, og om det går 30 sekunder eller 1 kanskje 2 minutter (svært sjeldent) uten kommentarer spiller ingen rolle.

 

Jeg ble uansett imponert og med litt øving så kommer dette til å blir riktig jækla bra!

 

Lykke til!

 

@ringo

 

Må bare følge opp med et minne fra en Moldekamp tidligere i år hvor Arne Scheie kommenterte sammen med Lise Klaveness. Det er selvfølgelig ikke akkurat overraskende at Scheie kommer med mye piss ingen andre i verden bryr seg om i løpet av en kamp, men akkurat dette tok kaka for min del.

 

Midt inni kampen begynte Scheie plutselig å snakke om noen Moldespillere fra 60/70-årene som visstnok skulle sitte sammen og se kampen et eller annet sted. I de neste to minuttene begynner han å ramse opp Roger Fredriksen, John Arnesen, Georg Olsen (eller noe sånt, var uansett navn som ikke sier noen noe som helst). Det var så man nesten kunne høre hvordan Lise satt der og ikke helt trodde sine egne ører, og ikke visste om hun skulle le, gråte eller rive av seg alt håret. Da Scheie var ferdig med oppramsingen sa hun bare "Jah....." og begynte å prate om noe helt annet. I grunnen det eneste smarte man kan gjøre i en sånn situasjon.

 

Så jeg er helt enig med @ringo, ikke vær redd for stillhet. Noen ganger er den mye, mye, MYE bedre enn alternativet.

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

2. Laget
×
×
  • Opprett ny...