Gå til innhold

2. Laget


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Kampen mot Asker vil være tilgjengelig på Stabæk TV i sin helhet innen en time. (hvis alt går som det skal...)

 

Fra dere som fulgte kampen vil vi gjerne har kommentarer og forbedrings potensiale.

 

 

Jeg så hele kampen og syntes dere greide det bra.

Eneste jeg reagerte på var da dere sa at begge backene var slitne selv den ene backen akkurat hadde kommet inn :)

Et tips er vel at mann ikke blir usikkre på det man sier og heller tåle at noen er uenig, men alt i alt en grei kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Leder 2-0 over Mo etter ca 70 min. Begge mål av Torstein, begge på pasning fra Mix. Iven har reddet straffe, men ellers rapporteres det om enveiskjøring.

 

Mål nummer to kom på pasning fra Benjaminsen, mix var tredje sist.

 

Ellers så var det tidenes dårligste dommer, to fullstendig feilaktige straffer, et offsidemål av Aase, et fullstendig idiotisk gult kort til Stenvoll, merkelige cornere... virket som han rett og slett bra gjettet på det meste...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Leder 2-0 over Mo etter ca 70 min. Begge mål av Torstein, begge på pasning fra Mix. Iven har reddet straffe, men ellers rapporteres det om enveiskjøring.

 

Mål nummer to kom på pasning fra Benjaminsen, mix var tredje sist.

 

Ellers så var det tidenes dårligste dommer, to fullstendig feilaktige straffer, et offsidemål av Aase, et fullstendig idiotisk gult kort til Stenvoll, merkelige cornere... virket som han rett og slett bra gjettet på det meste...

Andersen Aase var ikke i offside, så det målet var korrekt :) Er en forsvarsspiller som er alt for sein til å følge resten av forsvarsfireren og dermed er Torstein ca 0,5-1 meter på korrekt side. Dommer dømmer straffe pga en spiller som skyter ræva inn i Stabæks Peder Hjermann som reagerer med å sette ut henda for han kommer i ubalanse av å ha knokkelræv inn i knæra, dermed er dommeren på jordet og dømmer holding! Andre straffen skifter ikke retning en gang selv om ballen KANSKJE subber på armen til en i muren, en arm som beskytter ansiktet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Andre straffen skifter ikke retning en gang selv om ballen KANSKJE subber på armen til en i muren, en arm som beskytter ansiktet.

Du må innrømme at en dommer som tillater at folk står i mur på straffer er rimelig spesielt? :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stemmer det at 2.laget vårt spiller bortekamp mot Bærum mandag 31.august klokka 18:00? En time før avspark i tippeligakampen vår mot LSK...

 

Jeg regner med at denne kampen skal flyttes ettersom tippeligakampen vår ble flyttet til mandagen. Hadde jo vært på sin plass om vi stilte opp en del og sa takk for sist til Stian Kleppo?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For opplysningens skyld kan det nevnes at det var hjemme mot Bodø/Glimt 2. Målscorere var Tømmernes, Skjelvik, Mix og Leirvik (forholdsvis nye midtstopperen født 93).

 

Kampreferat av kampen finnes her:

http://www.stabak.no/menn/article2921.ece

Verd å nevnes er at Andersen Aase er i form, i tillegg er Jon Inge Høiland tilbake fra skade og startet kampen som midtstopper. I tillegg imponerte Andreas Leirvik med sitt innhopp og scoret mot Bodø/Glimt 2.

Vårt første intervju med Andreas Leirvik finner du her:

StabækTV: Andreas Leirvik klar for Stabæk G19

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen her på forumet som har fått med seg om andrelagskampen mot Bærum går på mandag, samme dag som LSK-matchen? Har ikke tåmodighet til å finne ut av dette om morran i dag... :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen her på forumet som har fått med seg om andrelagskampen mot Bærum går på mandag, samme dag som LSK-matchen? Har ikke tåmodighet til å finne ut av dette om morran i dag... :)

 

 

http://www.fotball.no/System-pages/Kampfak...matchId=1493562

 

Kampen er berammet til tirsdag 1. september kl 1800

 

Edit: tok meg vel like lang tid å finn frem dette som det tok deg å skrive innlegget :P

Endret av andersmann
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jaja, gni det inn :P Hvorfor jeg lurte er mer med tanke på at a-lagskampene har vært en del endret.

 

Men trekker fram det som ble nevnt litt tidligere å tråden her, noen mulighet for å se en liten mobilisering av supportere til denne kampen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

2. Laget
×
×
  • Opprett ny...