Gå til innhold

2. Laget


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


VIF 2 må være det urtypiske 2. laget som alle de andre lagene hater. Ræva i en hel haug kamper, før de skjønner at nå må det jobbes for å beholde plassen.

Jeg så 2. omgang av Frigg - VIF 2 nylig (ikke spør...) og der var VIF 2 begredelige.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


slutt. kampen endte 1-1 etter mål i det 90 minutt

Enorm flaks!

 

Stabæk ble spilt ut i hele kampen og skapte knapt noe før Hæhre dukker opp i siste minutt :P

De er ikke helt enig med deg

her eller her Så spørsmålet blir: Så du kampen i det hele tatt?

Endret av Øyvind
Lenke til innlegg
Del på andre sider


slutt. kampen endte 1-1 etter mål i det 90 minutt

Enorm flaks!

 

Stabæk ble spilt ut i hele kampen og skapte knapt noe før Hæhre dukker opp i siste minutt :P

De er ikke helt enig med deg

her eller her Så spørsmålet blir: Så du kampen i det hele tatt?

Jeg var der, ja :P

 

Mulig "Enorm flaks" var en liten overdroivelse, men står fortsatt på mitt, Stabæk var svake og Frigg hadde mye godt angrepsspill. De sjansene det snakkes om på stabak.no må jeg innrømme at jeg så lite lite til :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


slutt. kampen endte 1-1 etter mål i det 90 minutt

Enorm flaks!

 

Stabæk ble spilt ut i hele kampen og skapte knapt noe før Hæhre dukker opp i siste minutt :P

De er ikke helt enig med deg

her eller her Så spørsmålet blir: Så du kampen i det hele tatt?

Jeg var der, ja :P

 

Mulig "Enorm flaks" var en liten overdroivelse, men står fortsatt på mitt, Stabæk var svake og Frigg hadde mye godt angrepsspill. De sjansene det snakkes om på stabak.no må jeg innrømme at jeg så lite lite til :P

 

Her er ihvertfall video fra kampen:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tap 3-2 mot Os i dag, etter å ha ledet både 0-1 og 2-1. Sett bort fra at han snakket på seg et gult kort spilte Jørgen en bra kamp. Diogo og Iven var også bra. Ingen vafler, da kiosken var umulig å finne. Med en billettpris på 100 kr antar jeg at vaffelen sikkert hadde kostet oppunder femtilappen uansett.

 

Edit: Mål av Diogo og Johannessen.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tap 3-2 mot Os i dag, etter å ha ledet både 0-1 og 2-1. Sett bort fra at han snakket på seg et gult kort spilte Jørgen en bra kamp. Diogo og Iven var også bra. Ingen vafler, da kiosken var umulig å finne. Med en billettpris på 100 kr antar jeg at vaffelen sikkert hadde kostet oppunder femtilappen uansett.

 

Edit: Mål av Diogo og Johannessen.

 

Det var jo ikke akkurat noe topplag vi røk mot heller. Hadde vi vunnet denne kampen, hadde vi hatt 11 poeng ned til nedrykksplassen, nå har vi bare 5 - og dårligere målforskjell enn 2 av de 4 lagene bak oss som vi skal kjempe mot...

 

I samme avdeling ligger Asker an til opprykk, med seks kamper igjen, hvorav fire hjemme. Artig om de hadde rykket opp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tap 3-2 mot Os i dag, etter å ha ledet både 0-1 og 2-1. Sett bort fra at han snakket på seg et gult kort spilte Jørgen en bra kamp. Diogo og Iven var også bra. Ingen vafler, da kiosken var umulig å finne. Med en billettpris på 100 kr antar jeg at vaffelen sikkert hadde kostet oppunder femtilappen uansett.

 

Edit: Mål av Diogo og Johannessen.

 

Var du der? Kiosken var på enden av tribunen nærmest klubbhuset, og vaflene kostet 10 kr. Bortsett fra prisen var det ikke så mye å skryte av. Er enig i at Diogo var bra, mens Iven var fra veldig bra til en del snodige ting.

 

Kommer med litt mer info senere i kveld, eller i morgen tidlig. Kan hinte om at kampprogrammet var meget bra til å være 2. divisjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var du der?

 

Nei, jeg så kampen på TV2 Sport og var spesielt imponert over reportasjen med Tom og Fysio-Knut i garderoben ;)

 

Selvfølgelig var jeg der. Det bør dog sies at pausen ble tilbragt i bilen med motoren i gang og varmeapparatet på fullt, så jeg prioriterte avspark fremfor å lete etter kiosk.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Programmet som var særdeles bra kunne selvfølgelig ikke la være å ha med om den legendariske kampen i 1993 (og det var jo også grunnen til at jeg tok turen over fjellet. Kan bli lenge til neste gang Stabæk skal til Kuventræ).

 

Siterer følgende fra programmet (av Os sin trener?): "Forrige gang Stabæk var på Kuventræ kom jeg inn som innbytter for Os på stillingen 0-1 i siste serierunde i 1993. Jeg brente en gedigen sjanse like før slutt, en scoring der kunne stoppet hele Stabæk-eventyret før det kom i gang og sendt Sandefjord opp. I stedet kontret de inn 0-2 og 0-3 i sluttminuttene og startet ferden mot norgestoppen. Måten dette ble feiret på har jeg aldri vært vitne til verken før eller siden. En gjeng mannfolk i pelskåper og dyr champagne i ellevill seiersdans på den gamle Kuventræ-tribunen".

 

Kampen den gang blir også omtalt under artikkelen om dagens motstander (står noe av det samme).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tapte i dag 4-2 for Manglerud Star, men det resultatet lyver litt. Etter en jevn 1. omgang (1-1 til pause) tar Stabæk fullstendig kommandoen i 2. Men rufsete forsvarspill og for liten effektivitet gjør at vi dessverre taper kampen.

 

Målene våre ble scoret av Banan og Diogo (to flotte mål!)

 

Ellers kan det nevnes at Tommy Stenersen satt på benken hele kampen for MS

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Iven spilte seg ikke inn på førstelaget for å si det sånn, to tabbe mål.

 

Tror han har andre ambisjoner. Iallefall benyttet han pausen i går til å legge diverse halvvollyer inn i åpent mål. Foran oss, selvsagt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er jo positivt for Stabæk at Asker er i 1.div, kanskje ikke så lurt å slå dem i dag da?

 

Ser at vi har igjen Notodden (opprykksutfordreren til Asker) i neste runde. Det vil definitivt være lurt å grisebanke dem. Ettersom A-laget ikke spiller er det kanskje litt større mulighet for å få et slagkraftig andrelag den søndagen? Kampen går jo faktisk bare noen timer etter kampen mot Kolbotn - dobbeldate?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

2. Laget
×
×
  • Opprett ny...