Gå til innhold

2. Laget


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Nå som opprykket er avklart for 1.laget 3 runder før slutt, kan vi da vente virkelig topping i kvalik-kampene til 2.laget?

 

 

Nix

Helt enig! Jeg tror jeg ville sitte med en ganske flau smak i munnen dersom vi dro til med topping i kvalik-kampene. Jeg tror uansett at de som har pleid å starte 2.lagskampene er mer enn kapable til å vinne disse kampene! Vi snakker tross alt om spillere som Holter, Alanzinho, Sand, Stenvoll mfl.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå som opprykket er avklart for 1.laget 3 runder før slutt, kan vi da vente virkelig topping i kvalik-kampene til 2.laget?

 

 

Nix

Helt enig! Jeg tror jeg ville sitte med en ganske flau smak i munnen dersom vi dro til med topping i kvalik-kampene. Jeg tror uansett at de som har pleid å starte 2.lagskampene er mer enn kapable til å vinne disse kampene! Vi snakker tross alt om spillere som Holter, Alanzinho, Sand, Stenvoll mfl.

sand er vel i danmark!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi må vente på Pors

slapp av, de kommer aldri!

Da er Pors hekta av, og vi kan begynne å glede oss til opprykkskamper mot Skarphedin!

Noen som veit om det blir kamp midt i uka, eller blir det de to kommende lørdager?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk2 spiller kvalik til 2.divisjon mot Skarphedin. Første kamp spilles borte på deres hjemmebane i Bø lørdag 29.oktober kl 1400. Returkampen spilles på Nadderud Kunstgress lørdag 5.november kl 1300.

 

-> settes det opp buss?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk2 spiller kvalik til 2.divisjon mot Skarphedin. Første kamp spilles borte på deres hjemmebane i Bø lørdag 29.oktober kl 1400. Returkampen spilles på Nadderud Kunstgress lørdag 5.november kl 1300.

 

-> settes det opp buss?

 

Man får jo bare håpe at kampen på søndag ikke vil ta bort interessen for bortekampen mot Skarphedin så mye at det bare er behov for minibuss. Minibussen forsvant nemlig på vei over fjellet til Bergen i går. Sammen med turansvarlig....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Får lese litt langsommere da. Toget går 1851 fra Bø. Bruker drøyt to timer (til Sandvika/Oslo), til Stabekk noe lengre tid (lokaltog som ikke stopper alle steder, så man må ta et senere tog til Stabekk).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


...men for oss som ikke bor på/i Bø? Hallen er jo et godt stykke unna "sentrum"..

 

Vet ikke hva du skal i en hall, men banen ligger ca. 500 m unna sentrum. Skal vel være mulig å rekke et tog som går tre timer etter kampslutt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Man må vel ikke tylle i seg all denne ølen for å ha det moro? :blink:

 

Dersom man skal tråkke på motstanderens flagg er det tydeligvis en fordel. Da har man jo en unnskyldning... (Se Løv-Ham-tråden)

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alternativt kan man jo kjøre privatbil.

 

Carl I. Hagen, er det deg?

 

Man må vel ikke tylle i seg all denne ølen for å ha det moro? :blink:

 

Dagfinn Høybråten, er det deg?

 

 

Ola Thuna, er det deg?

Thomas Gjertsen, er det deg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alternativt kan man jo kjøre privatbil.

 

Carl I. Hagen, er det deg?

 

Man må vel ikke tylle i seg all denne ølen for å ha det moro? :blink:

 

Dagfinn Høybråten, er det deg?

 

 

Ola Thuna, er det deg?

Thomas Gjertsen, er det deg?

Giertsen i hvertfall!!! B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

2. Laget
×
×
  • Opprett ny...