Gå til innhold

2. Laget


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Ny seriestruktur fra neste år er vedtatt. I 2017 blir det bare to 2. divisjonsavdelinger.

 

Vinnerne i 2. divisjon i år rykker opp, lagene på 2. til 7. plass forblir i divisjonen, de 7 nederste rykker ned til 3. divisjon og ingen (!) rykker opp fra 3. divisjon i år.

 

Jeg finner imidlertid ingenting om 2. lag, så jeg antar at det betyr at 2. laget fortsatt kan få spille i 2. divisjon, og at i så fall årets sesong kommer til å gi enda flere viktige kamper for reservene. (I 2015 endte vi på 7. plass)

Mao må det satses knallhardt slik at vi holder plassen der og!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Ny seriestruktur fra neste år er vedtatt. I 2017 blir det bare to 2. divisjonsavdelinger.

 

Vinnerne i 2. divisjon i år rykker opp, lagene på 2. til 7. plass forblir i divisjonen, de 7 nederste rykker ned til 3. divisjon og ingen (!) rykker opp fra 3. divisjon i år.

 

Jeg finner imidlertid ingenting om 2. lag, så jeg antar at det betyr at 2. laget fortsatt kan få spille i 2. divisjon, og at i så fall årets sesong kommer til å gi enda flere viktige kamper for reservene. (I 2015 endte vi på 7. plass)

Mao må det satses knallhardt slik at vi holder plassen der og!!!
Fin-fin arena for lovende Akademi-spillere, det.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ny seriestruktur fra neste år er vedtatt. I 2017 blir det bare to 2. divisjonsavdelinger.

 

Vinnerne i 2. divisjon i år rykker opp, lagene på 2. til 7. plass forblir i divisjonen, de 7 nederste rykker ned til 3. divisjon og ingen (!) rykker opp fra 3. divisjon i år.

 

Jeg finner imidlertid ingenting om 2. lag, så jeg antar at det betyr at 2. laget fortsatt kan få spille i 2. divisjon, og at i så fall årets sesong kommer til å gi enda flere viktige kamper for reservene. (I 2015 endte vi på 7. plass)

Er ren skandale for 3 div lagene med som har lagt opp for satsing eksempelvis Lyn.

 

Budsjett, spillere som er hentet inn etc.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Ny seriestruktur fra neste år er vedtatt. I 2017 blir det bare to 2. divisjonsavdelinger.

 

Vinnerne i 2. divisjon i år rykker opp, lagene på 2. til 7. plass forblir i divisjonen, de 7 nederste rykker ned til 3. divisjon og ingen (!) rykker opp fra 3. divisjon i år.

 

Jeg finner imidlertid ingenting om 2. lag, så jeg antar at det betyr at 2. laget fortsatt kan få spille i 2. divisjon, og at i så fall årets sesong kommer til å gi enda flere viktige kamper for reservene. (I 2015 endte vi på 7. plass)

Er ren skandale for 3 div lagene med som har lagt opp for satsing eksempelvis Lyn.

 

Budsjett, spillere som er hentet inn etc.

Jepp, NFF bør vel inn og kompensere for bortkastet satsning til mange. Blir dyrt, men enkelt å finansiere dersom Siem og andre med millionlønninger får foten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

2. laget sesongåpner hjemme mot Harstad i morgen (søndag) klokka 16:00

Hele terminlisten her: http://www.fotball.no/fotballdata/Lag/Hjem/?fiksId=273

Siden de fleste kampene til a-laget allerede er fastlagt regner jeg med at det ikke blir så mange endringer på dette oppsettet.

 

Minner om denne kampen.

 

Kan ikke se at Stabæk har lagt ut troppen, men den er nok rett rundt hjørnet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Spilte han på kant eller bak Mehnert?

I midten, de minuttene jeg så ham på banen.

 

Ellers har jeg sansen for spillestilen og holdningene til Espung og Bencsik.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig med Slum i forhold til Espung og Bencsik! Moussa var også god, spesielt i første. Eghan er en OK spiller på det nivået, men et større mysterium i forhold å skulle forsterke førstelaget. Det er bare å glemme sammenligninger med Allan.

 

Dagens kamp ga meg forøvrig mye mere glede enn gårsdagens. Jeg kan anbefale flere å komme og se andrelaget. Spillerne er kanskje mindre rutinerte enn mange på førstelaget, men spiller en helt annen fotball. Mye morsommere, etter min mening.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det må være den mest aktivt verbale og høylytte keeperen jeg har opplevd noen gang - denne Harstad-mannen.

Uten at jeg forsto et skvatt av hva han skrek.

Selsomt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tromsø 2 med syv A-lagsspillere fra start.

Fortsatt 0-0 etter 30 min.

 

Edit: Stabæk med rent JR-lag, bortsett fra Grossman.

Seks 99'ere, tre 98'ere og seks 97'ere.

Endret av Chr.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når man spiller så langt unna så kort tid etter a-lagskamp dagen før så er det vanlig at kun de som ikke var i troppen dagen før reiser. Hadde det vært hjemmekamp hadde vi nok stilt et helt annet lag

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

2. Laget
×
×
  • Opprett ny...