Gå til innhold

Linderud Grei vs SFK


Bendix
 Del

Anbefalte innlegg


29.05.10 15:00 Toppserien Linderud Grei Stabæk

Vi har vært gode i år og vunnet mot alle de 4 tøffeste rivalene. Våre to uavgjorte kamper har vært mot litt svakere lag.

 

I helgen skal vi banke et bunnlag.

Bussen går 13:45

Meld deg med på bussturen, NÅ. her

 

PS: Du rekker akkurat 1 pil...brus på bussen :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


29.05.10 15:00 Toppserien Linderud Grei Stabæk

Vi har vært gode i år og vunnet mot alle de 4 tøffeste rivalene. Våre to uavgjorte kamper har vært mot litt svakere lag.

 

I helgen skal vi banke et bunnlag.

Bussen går 13:45

Meld deg med på bussturen, NÅ. her

 

PS: Du rekker akkurat 1 pil...brus på bussen :D

Jeg skal klare å kjøre så sakte at dere rekker 2 e...h... Brus

og så kan dere jo bli sittende i bussen til den er drukket opp...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva skal vi si om Linderud Grei. Laget har utklasset Fløya borte, men strengt tatt har alle gjort det etter 1. serierunde. En uavgjort hjemme mot Amazon er den andre kampen med poeng. Laget har greid seg tålig bra, og med unntak av et stortap hjemme mot Lillestrøm har man holdt bra tett bakover. Uten at jeg vet noe sikkert noterer jeg at man har styrket laget med en diger canadisk spiller, Sasha Andrews. Mulig det kan ha noe med saken å gjøre.

 

Hadde jo trodd at laget fort kunne bli et slaktoffer etter at begge søstrene Nordeide Grønli er ute med skader, i tillegg til den irriterende tanksenteren Christine Libach (hun har forøvrig en lett gjenkjennlig søster i Vålerenga).

 

Vi kan som vanlig mot lag på den delen av tabellen forvente oss et lag som forsvarer seg. Husk også at det bare ble en etmålsseier i cupen i fjor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Maiken er fortsatt ute. I tillegg er vår kaptein og Ina skadet. Tvilsomt om noen av dem spiller lørdag.

Nekter, Maiken lovte meg å være spilleklar til denne kampen.

 

Dette kan jo åpne for Saba/SuperMario, Line osv.

Jeg tror det kan være spennende med Ingrid Camilla sentralt på midten også.

Evt så kan Trine flyttes opp som anker sammen med Woods.

Siri flyttes opp på kanten?

 

Det kan også åpne opp for endring til 4-4-2

 

Steike, nå ble jeg jævlig spent og engasjert. Gleder meg big time til kampen i morgen. Blir spennende å se hvordan Roger løser dette

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Maiken er fortsatt ute. I tillegg er vår kaptein og Ina skadet. Tvilsomt om noen av dem spiller lørdag.

Nekter, Maiken lovte meg å være spilleklar til denne kampen.

 

Dette kan jo åpne for Saba/SuperMario, Line osv.

Jeg tror det kan være spennende med Ingrid Camilla sentralt på midten også.

Evt så kan Trine flyttes opp som anker sammen med Woods.

Siri flyttes opp på kanten?

 

Det kan også åpne opp for endring til 4-4-2

 

Steike, nå ble jeg jævlig spent og engasjert. Gleder meg big time til kampen i morgen. Blir spennende å se hvordan Roger løser dette

 

Utifra hva du skriver her ser det jo mer ut som du foreslår 2-6-2

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet hva kampbillett koster? Jeg er mildt sagt fattig for tiden...

Hmmm,

 

I lokalavisa her oppe står det at det er gratis for alle beborene i Akerlia Borettslag. Ellers er det neppe særlig vanskelig å ta seg inn på Greibanen uten å betale for det. Den ligger tross alt inne i et gammelt granittbrudd, med skog på 3 kanter...

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet hva kampbillett koster? Jeg er mildt sagt fattig for tiden...

Hmmm,

 

I lokalavisa her oppe står det at det er gratis for alle beborene i Akerlia Borettslag. Ellers er det neppe særlig vanskelig å ta seg inn på Greibanen uten å betale for det. Den ligger tross alt inne i et gammelt granittbrudd, med skog på 3 kanter...

 

@ringo

Jeg vil heller ha deg i drakt, så kan jeg betale for deg :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fet kamp.

Litt startvansker, og jeg fryktet det ville bli som i cup'en ifjor. Men chicksa reiste seg og vant fortjent.

 

Faktisk mer motstand fra Grei-supporteren enn det var forrige uke med besøk fra Kanarifansen. laugh.gif

 

Prøverør og ralling!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som har status på Ingrid Camilla?

Så ikke helt god ut, den smellen.

Ellers må jeg si meg lettere overrasket over at det ikke er Mario som kommer inn når Ingrid Camilla må ut med skade, tatt i betraktning alle målene hun øser inn for 2. laget. Vet det er stor nivåforskjell, men det må da gi henne selvtillit.

Men, Roger vet best, og han har helt sikkert en grunn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Apropos skader, noen som pratet med Maia som fikk vite grunnen til den blåveisen? Så passe solid ut. Grei kamp, men jeg er egentlig litt skuffet over oppmøtet. En sånn kamp bør vi kunne dra litt flere på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Apropos skader, noen som pratet med Maia som fikk vite grunnen til den blåveisen? Så passe solid ut. Grei kamp, men jeg er egentlig litt skuffet over oppmøtet. En sånn kamp bør vi kunne dra litt flere på.

 

 

Hvor mange tilskuere var der, og hvor mange Stabæk fans?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som har status på Ingrid Camilla?

Så ikke helt god ut, den smellen.

Ellers må jeg si meg lettere overrasket over at det ikke er Mario som kommer inn når Ingrid Camilla må ut med skade, tatt i betraktning alle målene hun øser inn for 2. laget. Vet det er stor nivåforskjell, men det må da gi henne selvtillit.

Men, Roger vet best, og han har helt sikkert en grunn.

 

Ingrid Camilla med et skikkelig overtråkk, men bør jo være klar til neste seriekamp som er om 16 dager. Landskampen på torsdag er det verre med, og i tillegg er det jo en cupkamp om åtte dager.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som har status på Ingrid Camilla?

Så ikke helt god ut, den smellen.

Ellers må jeg si meg lettere overrasket over at det ikke er Mario som kommer inn når Ingrid Camilla må ut med skade, tatt i betraktning alle målene hun øser inn for 2. laget. Vet det er stor nivåforskjell, men det må da gi henne selvtillit.

Men, Roger vet best, og han har helt sikkert en grunn.

 

Ingrid Camilla med et skikkelig overtråkk, men bør jo være klar til neste seriekamp som er om 16 dager. Landskampen på torsdag er det verre med, og i tillegg er det jo en cupkamp om åtte dager.

Utrolig synd mtp landskampen. Cupkamper kommer det jo selvsagt flere av på løpende bånd, men jeg fikk inntrykk av at hun gledet seg til comeback på landslaget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det værste som finnes er jo når egne spillere som blir skadet på landslaget.

Hun mister ikke en eneste seriekamp på grunn av landslaget. Sånn sett så var det "hell i uhell"

 

Ellers var det hyggelig at det kom en del direkte slik at vi ble flere enn de som var på bussen.

 

Kampen var jo grei, og viser at vi ikke er veldig avhengig av enkeltspillere. Katrine er utrolig viktig, men var ikke sterkt savnet.

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det værste som finnes er jo når egne spillere som blir skadet på landslaget.

Hun mister ikke en eneste seriekamp på grunn av landslaget. Sånn sett så var det "hell i uhell"

 

For oss, ja.

Ikke for henne. Kan muligens bli en stund til neste gang, hvem vet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror ikke det. ICFS er tatt inn for gamle dager. Hun er nesten garantert å få vist seg fram fordi Eli vet at hun har et høyt toppnivå. Det er derfor Guro Knutsen og Trine Rønning blir tatt ut også etter at de har holdt litt opp og ned form.

 

Men om ICFS skal bli del av landslaget, tror jeg nok at det er viktigere at hun presterer på klubbnivå. Hennes eneste mål var nær ferdigscoret, og hun trenger nok å bevise litt mer. Kjenner jeg Toppserien, kommer hun til å fjerne sikringen på skuddfoten om en to-tre kamper. 

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Linderud Grei vs SFK
×
×
  • Opprett ny...