Gå til innhold

Stabæk - Molde


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Si meg prøvde dere å etterape vuvuzelalyden?

 

Eller hva var den lyden dere lagde opptil flere ganger? Kunne ikke være piping for da pep dere minst like mye på egne spillere ihvertfall

 

Vi prøvde ikke, vi gjorde det :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Si meg prøvde dere å etterape vuvuzelalyden?

 

Eller hva var den lyden dere lagde opptil flere ganger? Kunne ikke være piping for da pep dere minst like mye på egne spillere ihvertfall

 

Jeg lurer nå mer på om det var sluppet inn sauer på langsiden... tongue.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Si meg prøvde dere å etterape vuvuzelalyden?

 

Eller hva var den lyden dere lagde opptil flere ganger? Kunne ikke være piping for da pep dere minst like mye på egne spillere ihvertfall

 

Jeg lurer nå mer på om det var sluppet inn sauer på langsiden... tongue.gif

Sauer hadde vel laget mer lyd enn det vi hørte i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Si meg prøvde dere å etterape vuvuzelalyden?

 

Eller hva var den lyden dere lagde opptil flere ganger? Kunne ikke være piping for da pep dere minst like mye på egne spillere ihvertfall

 

Vi prøvde ikke, vi gjorde det tongue.gif

 

 

Hehe morsomt påfunn, men hvis det skal gjøres flere ganger. Kanskje tenke litt på når dere gjør det. For før jeg skjønte hva dere drev med, begynte jeg og lure på om dere bua mot våre egne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hele midtbanen vår var kongebra i dag (Start-11), men hva hadde skjedd med innbytterne? Palmi har alltid vært litt opp og ned, men Jørgen luntet jo rundt utpå der han også. Hadde de sett og lært av Hulsker som tross alt stod i startoppstillingen mens de startet på benken og trodd det var det som skulle til?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er lett å være etterpåklok, men jeg tror ikke det gavnet oss mye å trekke Palmi ned i forsvar. Det virket som det ble litt mer kaos/forvirring etter dette og at forsvarsrekken mistet det avgjørende millisekundet i situasjonene. Med Palmi nede ble det også lite kriging på midten og molde kunne dermed stå høyt i banen og presse hardt. En taktisk blunder - Jannes største svaket må være kampsituasjonen og da spesielt i sluttminuttene. Samtidig eksploderte jo mfk anført av Fall.

 

Uten dette var stb overlegne i dag og viste at de kan være med i medaljestriden og kampen om spill i Europa. To av Moldes mål var offside...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


To av Moldes mål var offside...

Det ene var sågar offside to ganger før ballen havnet i mål. Smått utrolig at linjedommeren ikke fikk med seg i hvert fall én av dem. Heldigvis fikk det ingen konsekvenser for utfallet. Og vi fikk et litt billig straffespark...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig deilig med seier i første kamp etter ferien, selv om vi gjør det alt for spennende på slutten. Veigar var stor, og det var godt å se at også fintene satt i tillegg til målene. Synes også hennong og mix gjorde en god kamp. Men hva har skjedd med Palmi!? Synes det er trist å se utviklingen til hans. Mannen er jo helt ute av form! På etterskudd hele tiden og bommer på enkle tremeters pasninger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig viktig å få VPG skikkelig i gang. Han så lettbeint og målkåt ut i går, hvilket lover godt både for EL-kvallik og for høstsesongen i TL. Morsomt at EH også begynner å vise samme takter som da han var på sitt beste i Lyn. Nå får vi bare vente på friskmeldingen av DN og PF så blir det medalje i år også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


To negative ting fra denne kampen:

 

Vi (laget) slipper til altfor mange skudd midt foran mål. Dette skal vel være en sone hvor midtstopperne og Henning skal rydde opp, men jeg ser for dårlig fra kortsiden til å kunne konkludere hvem det er som gjør en dårlig jobb. Det er pinlig at vi er så dårlige til å tette igjen når vi har fått ledelsen vi ønsker oss.

 

Vi (support) er elendige på slutten. Tre-fire ganger begynner vi med "Beste laget er", og ingen av gangene klarer vi å komme fram til nivåhøyningen engang. Dette er rett før full tid, gutta leder 4-3, men blir presset tilbake. De behøver å høre trøkket fra tribunen, men vi velger å stå og mumle mens vi biter negler. Rævva.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne kampen føyer seg glatt inn blant all time high av kamper med mest nerve og berg-og-dalbane opplevelser.

Helt utslitt nå.

 

Jeg er intens motstander av kritikk av egne spillere, men spilte Hulsker?

 

Jeg tror neppe Hulsker var borti ballen et tosifret antall ganger i løpet av en times spill...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå skal jeg ikke hevde at Hulsker spilte en bra kamp i går, men sånn generelt sett så er det ikke nødvendigvis sånn at man må være borti ballen hele tiden for å gjøre en viktig jobb for laget.

 

Husk alle løpene Bella gjorde for oss i fjor uten å få ballen. Det åpnet rom for andre om ikke annet. Jeg er helt i ørska når jeg ser kamper på stadion, så jeg kan virkelig ikke uttale meg om Hulskers innsats i går, men det kan være greit å ha med seg i bakhodet at han kan ha gjort mindre synlige ting som var bra for laget..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bernt spilte.

 

Han holdt et fremspill, og slo støttepasning i første omgang. I andre stod han i veien, og skaffet oss en corner. Jeg så til og med at han løp ved et tilfelle. Det var dog etter kampen for å motta hyllesten fra $$.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Øyeblikket: BNH skal slå en enkel pasning for å starte en overgangsmulighet. Pasningen er svak, og kontra'en spoleres. I samme moment vinker Janne mot benken. Det var tydeligvis dråpen.

 

Det som i grunnen er mest ergelig å tenke på, er hvor mye verdifull spilletid Torstein har gått glipp av i år. Gråter lett over spilt melk der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og bare så det er sagt;

 

EN MANN PÅ HVER STOLPE VED CORNERE!

Hepp,

 

Hadde det ikke vært for at det fort opphever offside på andreballer så...

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Anders C ser jo ut som Legolas på anabole sterioder. I verste fall får vi kjøpe en teskje av Orlando Bloom, servere avkommet rikelige doser bol og sørge for en blaa oppvekst med mye yngre damebekjentskaper. Vips så har vi Anders C jr.

 

Eller er du villig til å donere til The Blue Dream Sperm Bank, Kaptein?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Molde
×
×
  • Opprett ny...