Gå til innhold

Stabæk- Dnepr Mogilev


 Del

Anbefalte innlegg


Hva faen skal vi med seeding? Vi "taper" jo mot hvem som helst...

 

 

Dette må være den suverent dårligste motstanderen vi har røket mot i europacupene noensinne (teller ikke med misfosteret intertoto her)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Føler jeg har gått glipp av noe.. Hvorfor var ikke KFO på benken? Er han skadet?

Greit at han ikke har bevist så fryktelig mye enda, men hadde på en måte vært greit å ha en forsvarsspiller på benken når en av våre sisteskanser blir skadet.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da får vi bare håpe damene holder hele vegen ut, slik at det blir CL spill på oss neste år. Jeg har i alle fall mistet helt håpet om at gutta skal skaffe oss noe EL plass for neste år. Etter insatsen i Bergen, hadde jeg troa på at gutta skulle klare dette, men også denne kampen varte 10min for lenge:(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skuffet, men ikke akkurat veldig overrasket.

Kun serie igjen å spille nå, men det blir vel litt dumt å si at vi "heldigvis" kan fokusere på å klatre opp til øvre halvdel av tabellen?

Så får vi klamre oss til det bittelille halmstrået vi har ved mulighetene til å få en fair play-plass til Europa til neste år, sånn at suksessen kan gjentas. ohmy.gif

 

Utrolig synd, vi hadde nok trengt pengene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hey, losers!)))

Very glad that punish your arrogance, ignorance, arrogance:))) underestimated, yes? With regards to your snickering Norway from solar Liberia =)))

 

Hello, lucky Draw. Very impressed by your english? Ignorance and arroganca and ignorance for our hurt players, no?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hey, losers! :))))

Very glad that punish your arrogance, ignorance, arrogance:))) underestimated, yes? With regards to your snickering Norway from solar Liberia :)))))

 

I didn't know you guys had internet! Cool!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Kjetil, Arrogance not only at your players, but also at fans.

 

 

Posse, At you incorrect representations about Belarus. life here not sugar, but also not such gloomy what it are described by Norwegians. Thanks for game, good luck in the remained matches. And our guys go to celebrate :)))))

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Posse, At you incorrect representations about Belarus. life here not sugar, but also not such gloomy what it are described by Norwegians. Thanks for game, good luck in the remained matches. And our guys go to celebrate :)))))

 

Tror ikke det er en engelsklærer vi har med å gjøre.

 

Må bare tilføre at dette er faktisk noe av den dårligste engelske jeg noen sinne har lest

Endret av ChrisX
Lenke til innlegg
Del på andre sider


synes egentlig engelsken hans er halveis ok.

med tanke paa at de har kyrillisk skrift og sjönner ikke en drit av latinske bokstaver + har levd bak jernteppet i fryktelig lang tid uten alle de fine tingene vi bortskjemte vesteuropeere hadde saa er han jo en eksempel paa utrolig höy intelligens ;)

 

haze: ikke jeg heller. ihvertfall rök vi ut uten et nedslaaende resultat a la 7:1 eller noe...

 

tja, naa blir det en rolig og ganske kjedelig sesong - sportslig sett.

 

chrisx: vil du höre skikkelig daarlig engelsk drar til tyskland og besök de litt mindre fine bydelene i berlin eller hamburg eller et eller annet östtysk by :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


here and here you can find a couple pictures of todays game.. it was really a nice match, but unfortunatly there has to be only one winner.... and a special respect goes to four norwegian fans who came a pretty long way to support their team.... good luck! Endret av fox14
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forbanna møkkamål. Vi need a spiss! Kamp etter kamp vinner vi sjansestatistikken. Men 2008-uttelling hadde vi vært på medaljeplass og videre i Europa.

 

Når det er sagt har Belarus helt rett i at det er utrolig mange arrogant, navlebeskuende kommentarer her. Det er ingen grunn til å tro at hviterussisk liga ligger langt bak den norske. Se feks på BATEs prestasjoner i europacupen. I Norge har vi realistisk sett et håp om å få med Rosenborg til EuroLeague, og that's it.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er da ingenting å ta sånn på vei for? Vi gikk ubeseiret gjennom EL-eventyret. Det er betraktelig bedre enn i fjor...

 

 

Men i fjor varte eventyret i det minste litt lengre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er da ingenting å ta sånn på vei for? Vi gikk ubeseiret gjennom EL-eventyret. Det er betraktelig bedre enn i fjor...

Mener du at vi er Europaligaens svar på New Zealand?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er ingen grunn til å tro at hviterussisk liga ligger langt bak den norske. Se feks på BATEs prestasjoner i europacupen.

hvem sa/trodde det? saa vidt jeg vet har vi laert aa ta vaare motstandere paa alvor, uansett hvor de kommer fra?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er ingen grunn til å tro at hviterussisk liga ligger langt bak den norske. Se feks på BATEs prestasjoner i europacupen.

hvem sa/trodde det? saa vidt jeg vet har vi laert aa ta vaare motstandere paa alvor, uansett hvor de kommer fra?

 

Hva skjedde når Tom Stenvoll måtte ut?

Fikk han en skade som gjør ham uaktuell på søndag?

Hvem spilte back etter det?

Var ikke KFO med nedover?

Var han skadet også?

Hvor mange skader må vi ha for at juniorene kan få dispensasjon til å delta i E-cup eller Tippeliga?

Har klubben EGENTLIG tatt "vaare motstandere paa alvor"?

Endret av fantomet
Lenke til innlegg
Del på andre sider


here you can find a short video-summary of yesterdays game

 

 

Baklengsmålet er 1:21-1:31 ute i videoen. Og det reiser spørsmålet: Hva faen gjør Jon så langt ute, når det er en duell om ballen? Imponerende duellspill av midtstopperne våre er det vel heller ikke...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk- Dnepr Mogilev
×
×
  • Opprett ny...