Gå til innhold

Hønefoss - Stabæk


Mortimer
 Del

Anbefalte innlegg


Utrolig bra kamp av alle sammen! Morten fremstår som en skikkelig kriger, og med han har vi fått tilbake det etterlengtede kruttet i kølla ;)

 

Ellers må jeg virkelig berømme Farnerud og Páll Gunnarsson. Knallgode i dag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig bra kamp av alle sammen! Morten fremstår som en skikkelig kriger, og med han har vi fått tilbake det etterlengtede kruttet i kølla wink.gif

 

Ellers må jeg virkelig berømme Farnerud og Páll Gunnarsson. Knallgode i dag!

 

 

Støttes, men det var flere som stod frem i dag. Banan, Hauger og Mix jobber alle fantastisk, og forsvaret gjør jobben og holder nullen. Og en debutant som kommer inn og scorer er heller ikke å forakte.

Bra kamp gutter!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig bra kamp av alle sammen! Morten fremstår som en skikkelig kriger, og med han har vi fått tilbake det etterlengtede kruttet i kølla wink.gif

 

Ellers må jeg virkelig berømme Farnerud og Páll Gunnarsson. Knallgode i dag!

 

 

Støttes, men det var flere som stod frem i dag. Banan, Hauger og Mix jobber alle fantastisk, og forsvaret gjør jobben og holder nullen. Og en debutant som kommer inn og scorer er heller ikke å forakte.

Bra kamp gutter!

 

Når man sier Banan står fram mister man all troverdighet.

Jan Banan er ikke verdig den blå drakta, tar man et eksempel så gjør Marius mer på de minuttene han er inne en det Jan Banan har gjordt på alle kampene han har spilt!

Han må ut!

Morten en knallkamp

Jørgen en knallkamp

Mix supert

Jan Banan bare flaut!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig bra kamp av alle sammen! Morten fremstår som en skikkelig kriger, og med han har vi fått tilbake det etterlengtede kruttet i kølla wink.gif

 

Ellers må jeg virkelig berømme Farnerud og Páll Gunnarsson. Knallgode i dag!

 

 

Støttes, men det var flere som stod frem i dag. Banan, Hauger og Mix jobber alle fantastisk, og forsvaret gjør jobben og holder nullen. Og en debutant som kommer inn og scorer er heller ikke å forakte.

Bra kamp gutter!

 

Når man sier Banan står fram mister man all troverdighet.

 

 

Du må gjerne være uenig, men å kommentere med/mot-debattanter på denne måten er bare useriøst.

 

At Banan ikke lykkes med alt han prøver på får så være, men jeg og mange har etterlyst innsats og killerinstinkt, og er det noe Banan viser i dag så er det nettopp dette. Jobber som et svin og yter max hele tiden, det er verdig den vakre blå drakten i mine øyne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Du må gjerne være uenig, men å kommentere med/mot-debattanter på denne måten er bare useriøst.

 

At Banan ikke lykkes med alt han prøver på får så være, men jeg og mange har etterlyst innsats og killerinstinkt, og er det noe Banan viser i dag så er det nettopp dette. Jobber som et svin og yter max hele tiden, det er verdig den vakre blå drakten i mine øyne.

 

Støttes! Jan Banans innstats er viktig. Fikk utrolig mye skryt av kommentatorene på TV idag, og jeg er ikke uenig med dem. Scorer lite, men skaper mye og medfører at hele laget står bedre frem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig bra kamp av alle sammen! Morten fremstår som en skikkelig kriger, og med han har vi fått tilbake det etterlengtede kruttet i kølla wink.gif

 

Ellers må jeg virkelig berømme Farnerud og Páll Gunnarsson. Knallgode i dag!

 

 

Støttes, men det var flere som stod frem i dag. Banan, Hauger og Mix jobber alle fantastisk, og forsvaret gjør jobben og holder nullen. Og en debutant som kommer inn og scorer er heller ikke å forakte.

Bra kamp gutter!

 

Når man sier Banan står fram mister man all troverdighet.

Jan Banan er ikke verdig den blå drakta, tar man et eksempel så gjør Marius mer på de minuttene han er inne en det Jan Banan har gjordt på alle kampene han har spilt!

Han må ut!

Morten en knallkamp

Jørgen en knallkamp

Mix supert

Jan Banan bare flaut!

 

Når annenhver post man har på forumet er drittslenging om egne spillere har man mistet all troverdighet for lenge siden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


[quote

Når man sier Banan står fram mister man all troverdighet.

Jan Banan er ikke verdig den blå drakta, tar man et eksempel så gjør Marius mer på de minuttene han er inne en det Jan Banan har gjordt på alle kampene han har spilt!

Han må ut!

Morten en knallkamp

Jørgen en knallkamp

Mix supert

Jan Banan bare flaut!

 

Jeg tror Morten leker troll! Og det begynner å bli slitsomt. :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


**piss og skit**

 

Morten, gå og legg deg, dette forumet er for folk som støtter stabæk, det virker det faen meg ikke som du gjør.

 

Edit: ombestemmer meg, noen er bare ikke verdig en kommentar.

 

 

Kampen i dag: Herregud så deilig. Vi holder nullen. Midtstopperne våre tildels pisser på angrepene fra hjemmelaget. Vi øser inn mål. Fra start. Vår nyervervede toppscorer bruker 12 minutter på å putte. Alle jobber som faen. Nå mangler bare at Jørgen får seg et seriemål, så er alt helt nydelig (jada, jeg vet vi fortsatt ligger på ellevte).

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Du må gjerne være uenig, men å kommentere med/mot-debattanter på denne måten er bare useriøst.

 

At Banan ikke lykkes med alt han prøver på får så være, men jeg og mange har etterlyst innsats og killerinstinkt, og er det noe Banan viser i dag så er det nettopp dette. Jobber som et svin og yter max hele tiden, det er verdig den vakre blå drakten i mine øyne.

 

Støttes! Jan Banans innstats er viktig. Fikk utrolig mye skryt av kommentatorene på TV idag, og jeg er ikke uenig med dem. Scorer lite, men skaper mye og medfører at hele laget står bedre frem.

 

For det første var det en kommentator og han sa Banan hadde gjordt en jobb noe han hadde rett i, men han er ikke god nok for Tl.

Greit å være uenig men i dette ekstrem eksempelet med Banan som alle ser er det bare latterlig å skryte!

Blå eller ikke han er ikke BRA NOK FOR STABÆK!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt ærlig, forskjellen på denne kampen og første kamp mot Hønefoss var at denne gangen satt vi et par tidlige sjanser. I første kamp var det en keeper som var umulig, i denne gangen fikk vi målene som gjør det enkelt å spille stabæk fotball.

 

Når det er sagt mener jeg fortsatt at vi er et mye bedre lag enn det tabellen viser, og at denne kampen er mer representativ for hva vi kan enn de unødvendige tapene tidligere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Deilig kamp der det meste stemte. Bra trøkk på tribunen. Gutta leverte og vel så det på banen, og det er litt gøy å høre at Hønefoss-treneren kalte dette et arbeidsuhell... Også utrolig knall med scoring i debut kampen. Helle, vettu...(tog du han?)

 

Det eneste som ødelegger humøret mitt er at noen kan være så utrolig negative og pessimistiske at de må lete etter feil på en dag som dette. Morten (ikke Skjønsberg, men forumnissen): ta deg en bolle. Ikke si noe om spillerne her som du ikke ville ha turt å si til dem ansikt til ansikt. Begynn å heie på et annet lag eller noe, bare slutt å plage oss andre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig bra kamp av alle sammen! Morten fremstår som en skikkelig kriger, og med han har vi fått tilbake det etterlengtede kruttet i kølla wink.gif

 

Ellers må jeg virkelig berømme Farnerud og Páll Gunnarsson. Knallgode i dag!

 

 

Støttes, men det var flere som stod frem i dag. Banan, Hauger og Mix jobber alle fantastisk, og forsvaret gjør jobben og holder nullen. Og en debutant som kommer inn og scorer er heller ikke å forakte.

Bra kamp gutter!

 

Når man sier Banan står fram mister man all troverdighet.

Jan Banan er ikke verdig den blå drakta, tar man et eksempel så gjør Marius mer på de minuttene han er inne en det Jan Banan har gjordt på alle kampene han har spilt!

Han må ut!

Morten en knallkamp

Jørgen en knallkamp

Mix supert

Jan Banan bare flaut!

 

Når annenhver post man har på forumet er drittslenging om egne spillere har man mistet all troverdighet for lenge siden.

Hehe. Jeg slipper som regel å lese dette jeg;

This post is hidden because you have chosen to ignore posts by Morten . View it anyway?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Merker at det begynner å bli lenge siden jeg har måttet få med meg alt fra alle nettaviser og sportssendinger nå.

At det finnes Morten'er får vi bare leve med. Tross lang fartstid på forumet, så er han nok ikke en av oss. Eller så har han bare kronisk menstruasjon.

 

Selv har jeg spist to bananer i dag - og er stolt av mannen som har gitt frukten et navn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det eneste som ødelegger humøret mitt er at noen kan være så utrolig negative og pessimistiske at de må lete etter feil på en dag som dette. Morten (ikke Skjønsberg, men forumnissen): ta deg en bolle.

 

Jeg er enig i at Morten skriver mye negativt uansett, så jeg skal ikke si noe på den kritikken. Likevel vil jeg si at det må være like legitimt å være negativ etter en kamp der vi ruller over et forsvarsløst bunnlag som når vi spiller gode kamper mot topplag uten uttelling.

 

Etter å ha lest på forumet de siste ukene har det vært opplest og vedtatt at spillerne ikke er gode nok, vi må ha forsterkninger og treneren bryr seg ikke. Det var da vi trengte folk med tro på laget, ikke etter at vi har vunnet 4-0.

 

Vi er ikke noe bedre i kveld enn vi var i går.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Vi er ikke noe bedre i kveld enn vi var i går.

 

 

Kanskje ikke i ferdigheter, men i selvtillit og humør er vi garantert bedre i kveld. Så gjenstår det å se om vi tar denne positive opplevelsen med oss videre inn mot kampen mot håndballaget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det eneste som ødelegger humøret mitt er at noen kan være så utrolig negative og pessimistiske at de må lete etter feil på en dag som dette. Morten (ikke Skjønsberg, men forumnissen): ta deg en bolle.

 

Jeg er enig i at Morten skriver mye negativt uansett, så jeg skal ikke si noe på den kritikken. Likevel vil jeg si at det må være like legitimt å være negativ etter en kamp der vi ruller over et forsvarsløst bunnlag som når vi spiller gode kamper mot topplag uten uttelling.

 

Etter å ha lest på forumet de siste ukene har det vært opplest og vedtatt at spillerne ikke er gode nok, vi må ha forsterkninger og treneren bryr seg ikke. Det var da vi trengte folk med tro på laget, ikke etter at vi har vunnet 4-0.

 

Vi er ikke noe bedre i kveld enn vi var i går.

 

 

Det er fint at supportere står opp for laget og støtter alt det de blå foretar seg.

Når vi dag høvler over Hønefoss som er et bra hjemmelag kan de fleste bare glise, men som det står i de uskrevne Stabækreglene skal vi underholde!

Jan Banan som har spilt 80+ i dag skaper ikke 1 jeg gjentar 1 målsjanse så må jeg si i fra. Lik det eller ikke men jeg treffer spikern på hodet!

Se på statetsikken han har så forstår dere poenget!

Jeg har ikke noe i mot gode spilloere som spiller en dårlig kamp i ny og ned men når vi har en JAan Banan som ikke bidrar må man si i fra!

Har jeg støtte fra mange? ja for pokker det negative er at jeg tør si i fra om det jeg ser det tåler dere rett og slett ikke :)

Jeg må ta med at vi har Palmi og Diago som sitter å ser på at Jan banan ikke bidrar med noe positivt!

Kom gjerne med hva Jan Banan bidrar med i denne kampem....................

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter å ha lest på forumet de siste ukene har det vært opplest og vedtatt at spillerne ikke er gode nok, vi må ha forsterkninger og treneren bryr seg ikke. Det var da vi trengte folk med tro på laget, ikke etter at vi har vunnet 4-0.

 

Vi er ikke noe bedre i kveld enn vi var i går.

Laget har sine gode og dårlige dager. Når har det vært mange dårlige, og hvis dette et starten på en trend og ikke bare et blaff så kommer vi til å enda midt på tabellen i år. Til og med Palmi spilte bra i dag - han har ikke imponert meg mye de siste månedene

Bare det å spille en hel kamp uten nye skader er sjelden kost for oss i år. Vi må vel ligge på et snitt med nærmere to skader på kamp (litt overdrevent, men det føles nesten slik..)

Får vi Johan og Gromstad tilbake snart (og ingen nye skader) blir benken også solid :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er fint at supportere står opp for laget og støtter alt det de blå foretar seg.

Når vi dag høvler over Hønefoss som er et bra hjemmelag kan de fleste bare glise, men som det står i de uskrevne Stabækreglene skal vi underholde!

Jan Banan som har spilt 80+ i dag skaper ikke 1 jeg gjentar 1 målsjanse så må jeg si i fra. Lik det eller ikke men jeg treffer spikern på hodet!

Se på statetsikken han har så forstår dere poenget!

Jeg har ikke noe i mot gode spilloere som spiller en dårlig kamp i ny og ned men når vi har en JAan Banan som ikke bidrar må man si i fra!

Har jeg støtte fra mange? ja for pokker det negative er at jeg tør si i fra om det jeg ser det tåler dere rett og slett ikke smile.gif

Har du sett kampen? Påstanden om at Jan Banan ikke skaper målsjanser blir ikke riktigere, selv om du gjentar den.

 

Og den spikeren du nevner står fortsatt langt ute fra treverket. Regner derimot med at du har et par hovne fingre.

 

Nå skal jeg nyte seieren og følge rådet til elaang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er fint at supportere står opp for laget og støtter alt det de blå foretar seg.

Når vi dag høvler over Hønefoss som er et bra hjemmelag kan de fleste bare glise, men som det står i de uskrevne Stabækreglene skal vi underholde!

Jan Banan som har spilt 80+ i dag skaper ikke 1 jeg gjentar 1 målsjanse så må jeg si i fra. Lik det eller ikke men jeg treffer spikern på hodet!

Se på statetsikken han har så forstår dere poenget!

Jeg har ikke noe i mot gode spilloere som spiller en dårlig kamp i ny og ned men når vi har en JAan Banan som ikke bidrar må man si i fra!

Har jeg støtte fra mange? ja for pokker det negative er at jeg tør si i fra om det jeg ser det tåler dere rett og slett ikke smile.gif

Har du sett kampen? Påstanden om at Jan Banan ikke skaper målsjanser blir ikke riktigere, selv om du gjentar den.

 

Og den spikeren du nevner står fortsatt langt ute fra treverket. Regner derimot med at du har et par hovne fingre.

 

Nå skal jeg nyte seieren og følge rådet til elaang.

 

 

Når du er spiss og ikke har et skudd på mål blir jo påstanden din bare patetisk!

På den andre siden kan du jo ikke nevne noe positivt han klarte å bidra med i dag.

Kritikk er noe dritt når mostander ikke klarer å svare uten å slenge dritt )

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det eneste som ødelegger humøret mitt er at noen kan være så utrolig negative og pessimistiske at de må lete etter feil på en dag som dette. Morten (ikke Skjønsberg, men forumnissen): ta deg en bolle.

 

Jeg er enig i at Morten skriver mye negativt uansett, så jeg skal ikke si noe på den kritikken. Likevel vil jeg si at det må være like legitimt å være negativ etter en kamp der vi ruller over et forsvarsløst bunnlag som når vi spiller gode kamper mot topplag uten uttelling.

 

Etter å ha lest på forumet de siste ukene har det vært opplest og vedtatt at spillerne ikke er gode nok, vi må ha forsterkninger og treneren bryr seg ikke. Det var da vi trengte folk med tro på laget, ikke etter at vi har vunnet 4-0.

 

Vi er ikke noe bedre i kveld enn vi var i går.

 

 

Enig!

 

 

I kveld kan vi nyte etterlengtede tre poeng, men det må være legitimt å peke på svakheter. Faktisk burde det være velkomment.

 

JJ skal fremdeles til RBK, Mix krangler mer eller mindre åpenlyst med klubben (Han og eller Sogndal finner det ihvertfall for godt å lekke detaljer når det passer dem) og Tom Stenvoll, JIH og Jan Banan Tømmernes har enda ikke fått eller skrevet under nye kontrakter. OG VI KAN FREMDELES RYKKE NED!

 

Det positive idag var at Plan A fungerte, vi satte sjansene vi ikke gjorde i det motsatte oppgjøret på TA. Skjelvik og Mix et annet pluss. Det er godt å se at Mix ikke lar konflikten prege banespillet. At MMS begynner å komme tilbake er også kjærkomment (men han må prøves imot bedre motstand for å friskmeldes helt).

 

Det virkelige positive idag var Marius Helle. Greit han gollet på en HBK tabbe, men avslutningen ifra død vinkel var det klasse over. (Jan hadde en tilsvarende en som han ikke satt på) Måtte målet gi ham videre selvtillit og følges mange andre mål i den vakre blå trøyen.

 

Helles dødelighet foran mål bringer oss forøvrig inn på det negative Jan Banan er ikke effektiv nok! Jeg mener fremdeles at dersom han hadde satt sjansene imot Viking hadde vi hatt tre poeng der, hans manglende evne til å sette ballen i mål på 100% sjanser er urovekkende. Tømmernes har hatt et to-sifret antall 100% sjanser som han ikke har tatt bra nok vare på. Og dette har kostet oss viktige poeng. Beklager å si det, jeg liker Jan Banan godt, men han holder desverre ikke nivået.

 

Hadde Skjelvik vært litt modigere i åpningen imot HBK kunne vi ledet enda tidligere, men istedet prøver han å finne Jan Banan som ikke er med på notene og kommer for sent inn i boks. Jeg synes dessuten at Banan ble for spe imot Hagen / Sigurdson. Og jeg stiller spm. til hans posisjonering og evne til å lese spillet. Men at han løper og gjør en god innsats skal ingen ta ifra ham, da ble han også derfor bedre på kant enn som spiss.

Endret av MSL
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Tom Stenvoll, JIH og Jan Banan Tømmernes har enda ikke fått eller skrevet under nye kontrakter.

 

Stenvoll blir etter ryktene ikke tilbudt ny kontrakt. Tømmernes er enda lenger unnå å holde nivået, og blir forhåpentligvis heller ikke satset videre på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Helles dødelighet foran mål bringer oss forøvrig inn på det negative Jan Banan er ikke effektiv nok! Jeg mener fremdeles at dersom han hadde satt sjansene imot Viking hadde vi hatt tre poeng der, hans manglende evne til å sette ballen i mål på 100% sjanser er urovekkende. Tømmernes har hatt et to-sifret antall 100% sjanser som han ikke har tatt bra nok vare på. Og dette har kostet oss viktige poeng. Beklager å si det, jeg liker Jan Banan godt, men han holder desverre ikke nivået.

 

 

(Spilte minutter, mål, assists)

Nannskog: 923, 5 ,0 -> 184,6 min/mål og 184,6 min/målpoeng.

Banan: 656, 3, 1 -> 218,6 min/mål og 164 min/målpoeng.

 

Faktisk på nivå med Daniel i år, så det er nok flere enn Banan som har hatt litt mangel på effektivitet.

 

For ordens skyld: I fjor spilte Berglund 26 kamper i tippeligaen, 23 fra start og lagde 6 mål og hadde 2 assists.

 

Kilde: VGs eliteguide

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis noen her inne har hatt så mange positive opplevelser denne sesongen at de bruker DENNE kampen til å prate negativt, har de sannsynligvis vært fargeblinde hele sesongen. Makan til tullprat!

 

Og Morten, du bør få deg en egen sutretråd her inne. Det kan sikkert moderators hjelpe til med, så kan vi andre forsøke å holde humøret oppe i resten av trådene. Da går det kanskje til og med an å stikke hodet opp av kjelleren på en dag vi vinner 4-0 borte.

 

Hva er det forresten vi skal kreve av en spiller som ikke holder nivået akkurat nå? At han sier opp og leverer inn drakten? Sist jeg sjekket (før Mr. Helle kom, riktignok) bugnet det ikke akkurat av grønn mamba-giftige spisser på benken vår. Med en slik reality-check i bakhodet fremstår umiddelbar avskjedigelse av Tømmernes som en heller svak idé.

 

Takk ellers for en fantastisk fotballkveld, både foran og bak på banen. Håper forresten at Skjønsberg nå er på vei tilbake i gammelt slag, få ting hadde vært mer moro enn det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er det forresten vi skal kreve av en spiller som ikke holder nivået akkurat nå? At han sier opp og leverer inn drakten? Sist jeg sjekket (før Mr. Helle kom, riktignok) bugnet det ikke akkurat av grønn mamba-giftige spisser på benken vår. Med en slik reality-check i bakhodet fremstår umiddelbar avskjedigelse av Tømmernes som en heller svak idé.

 

Ikke akkurat, spør deg heller hva vi skal kreve av en trener som konsekvent starter spilleren som ikke leverer? Eller hva spillerne som sitter på benken tenker når de blir sittende på benken uansett hva de som spiller leverer på banen...

 

edit: og når vi foretar en såkalt reality-check (men ikke så reell at vi tar med nykommeren), Palmi kan spille spiss, og har god kjemi med VPG. Nå er ikke akkurat Palmi i storslag, men kan han gjøre det så mye verre enn JBT?

Endret av MSL
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Hønefoss - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...