Gå til innhold

Arna/Bjørnar-SFK


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


Tipper du får det like håpløse svaret

 

Hei!

 

Grunnet teknisk svikt på arena utenfor Bergen, ble ikke kampen mellom Arna-Bjørnar og Stabæk klokken 15.00 avviklet.

 

TV 2 jobber med å utbedre feilen. Vi beklager de problemer dette måtte medføre.

 

Vi kommer tilbake med mer informasjon straks vi vet mer.

Vennlig hilsen

Admir

 

TV 2 Sumo brukerstøtte

 

Jada, de sender selvfølgelig det samme standardsvaret til alle, selv om det ikke svarer på noen av spørsmålene jeg stilte i den opprinnelige mailen...

Jeg svarte dem at jeg på ingen måte var interessert i et copy/paste standardsvar, og fikk dette tilbake:

Det er en offentlig beklagelse fra TV2 sitt hold og nødvendigvis må denne være identiskslik at alle kunder føler seg ivaretatt.

 

Hva angår de tekniske problemene, er dette TV2 Sport sitt bord.

 

Vi sender deres signal ut, om du vil ta dette videre kan du gjøre det på: sporten@tv2.no

 

Ta gjerne kontakt igjen hvis du har flere spørsmål.

Vennlig hilsen

Admir

Endret av Rettep
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Akkurat kommet hjem fra Bergen og det er synd ikke fler har fått med seg denne kampen. Chixa leverte årsbeste og lot ikke Arne-Bjørnar slippe til i det heletatt. Målene vi scorer er også av virkelig høy klasse og ett par av dem er sansynligvis også med på oversikten over årest mål i Toppserien. Første målet til Kristy er utrolig frekt smile.gif

Alle jentene stod skikkelig frem i dag men skal man trekke fram noen ekstra i tillegg til Lise og Kristy som scorer 5 mål må det nesten være Ingrid Camilla og samspillet med Solveig. Ingrid Camilla spillte muligens sin beste kamp i Stabæk drakta i dag.

 

Publikums intesessen ser forøverig ut til å falle drastisk allerede på nye Arna Idretspark. Etter å ha hatt over 600 tilskuere på de to første kampene var det såvidt over 300 der i dag. 308 for å være nøyaktig tror jeg

 

Håper TV2 legger ut høydepunktene. Det ble i hvertfall filmet under hele kampen. Hva dem har brukt for å overføre kampen aner jeg ikke men er vel ikke overasket over at de fikk problemer. Allt de stillte med var en liten personbil og ett kamera. Trodde kanskje de streamet det rett ut på nett. Noe synlig sendeutstyr hadde de i hvert fall ikke.

Endret av Hantro76
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Legger til at dette var ikke bare årsbeste, men det beste av kvinnelaget noensinne. Det var fullt kjør fra første stund, og har sjelden blitt så rolig så tidlig i en kamp. Dette var på forhand den kampen jeg gruet meg mest til.

 

Kristy scorer første fra distanse i en fin bue over Skarbø som er ute på femmeter. Lise klinker det andre tverrligger og inn, før hun gjør tredje på en straffe (i det vanlige hjørnet) etter en hands. Fjerde målet av Katrine hvor hun header en corner tverrligger og inn. Deretter mål av Lise og Kristy før Maiken setter den siste etter et nydelig innlegg av Kristy. I tillegg hadde sistnevnte en i stangen. Ingrid Camilla er stor i sin nye rolle på midten, men i dag er alle gode. Dette var fotball slik vil vi se det, og kan ikke bruke nok superlativer (og visse superlativer lar jeg være å bruke :lol: ).

 

Gleder meg til Kattem skal maltrakteres om to uker, og ser frem til kampen mot Røa for nå kan ikke de safe inn til 0-0. Dette må bli GULL!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir bare surere og surere at TV2 ikke klarte å produsere/sende kampen, og i tillegg drite helt i betalende kunder med tidenes dårligste svar, når man leser meldinger om vakre mål og fantastisk kamp fra de som var der. Helvete heller, når de først surret det til så kunne de i det minste legge ut opptak innen rimelig tid. Det hadde passet perfekt å se kampen på sengen før flyet hjem i morgen tidlig.

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Snakk om å reise kjerringa:D fra en begredelig kamp for 2 uker siden, til noe som må ha vært en vannvittig kamp denne helgen. Jeg kom akkurat inn døra, og satte på tekst-tv for å se resultatet, og var forberedt på det aller værste, men 0-7 overgikk alle ville fantasier. Håper dette ikke gjennoppretter selvtilitten så mye at de slapper av, og mister fokus i de fremtidige "enkle" bortekampene, slik at vi går på en smell alla cupkampen.

Uansett gratulerer til alle medskyldige

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir bare surere og surere at TV2 ikke klarte å produsere/sende kampen, og i tillegg drite helt i betalende kunder med tidenes dårligste svar, når man leser meldinger om vakre mål og fantastisk kamp fra de som var der. Helvete heller, når de først surret det til så kunne de i det minste legge ut opptak innen rimelig tid. Det hadde passet perfekt å se kampen på sengen før flyet hjem i morgen tidlig.

 

 

 

 

Jeg maste litt mer på dem, og de har svart meg at det er rimelig å forlange kompensasjon dersom de ikke får lagt ut kampen, og ga seg selv frist til mandag.

 

Jeg ser gjerne kampen i morra, jeg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir bare surere og surere at TV2 ikke klarte å produsere/sende kampen, og i tillegg drite helt i betalende kunder med tidenes dårligste svar, når man leser meldinger om vakre mål og fantastisk kamp fra de som var der. Helvete heller, når de først surret det til så kunne de i det minste legge ut opptak innen rimelig tid. Det hadde passet perfekt å se kampen på sengen før flyet hjem i morgen tidlig.

 

 

 

 

Jeg maste litt mer på dem, og de har svart meg at det er rimelig å forlange kompensasjon dersom de ikke får lagt ut kampen, og ga seg selv frist til mandag.

 

Jeg ser gjerne kampen i morra, jeg...

 

Det er verdt å vente på. Ser gjerne bilder fra kampen igjen selv om en del av scoringene ligger godt plantet inne i hodet.

 

Forløvrig når det snakkes om "enkle" bortekamper så er den neste mot Røa. Er neppe noen fare for at man tar lett på den.

 

Verre er det vel at mange av oss supporterne nesten glemmer at det er en hjemmekamp før Røa. Kattem?

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg maste litt mer på dem, og de har svart meg at det er rimelig å forlange kompensasjon dersom de ikke får lagt ut kampen, og ga seg selv frist til mandag.

 

Jeg ser gjerne kampen i morra, jeg...

 

Da tror jeg vi kan glemme å få sett denne kampen, fikk følgende svar for litt siden

 

Hei!

 

På grunn av de tekniske problemene på stadion, fikk vi ingen signal inn til oss. Vi har dermed dessverre ikke denne kampen tilgjengelig i opptak.

 

Ta gjerne kontakt igjen hvis du har flere spørsmål.

Vennlig hilsen

Tomas

 

TV 2 Sumo brukerstøtte

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og jeg fikk en litt annerledes bortforklaring:

Ettersom vi har fortstått det ble det aldri tatt opp bilder på stadion, på grunn av et bytte av arena i siste liten.
Ehm, de byttet da ikke arena "i siste liten"?
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og jeg fikk en litt annerledes bortforklaring:

Ettersom vi har fortstått det ble det aldri tatt opp bilder på stadion, på grunn av et bytte av arena i siste liten.
Ehm, de byttet da ikke arena "i siste liten"?

 

Noe av det samme fikk jeg også i dag. Presiserte meget nøyaktig at jeg ikke ville ha et standardsvar også.

 

Problemene med signalet fra arena skyldes bytte av bane i siste liten, og er derfor utenfor Sumos kontroll.

 

Ble det virkelig byttet bane? Hvis ja, hvor lang tid i forveien ble man informert om dette?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og jeg fikk en litt annerledes bortforklaring:

Ettersom vi har fortstått det ble det aldri tatt opp bilder på stadion, på grunn av et bytte av arena i siste liten.
Ehm, de byttet da ikke arena "i siste liten"?

 

Noe av det samme fikk jeg også i dag. Presiserte meget nøyaktig at jeg ikke ville ha et standardsvar også.

 

Problemene med signalet fra arena skyldes bytte av bane i siste liten, og er derfor utenfor Sumos kontroll.

 

Ble det virkelig byttet bane? Hvis ja, hvor lang tid i forveien ble man informert om dette?

 

Ble ikke byttet bane. Dvs. Arna Bjørnar har jo byttet bane, men dette var den tredje kampen på den nye banen så at det har vært bytte av bane i siste liten er faktisk forbannet løgn!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ble ikke byttet bane. Dvs. Arna Bjørnar har jo byttet bane, men dette var den tredje kampen på den nye banen så at det har vært bytte av bane i siste liten er faktisk forbannet løgn!

 

Takk for info! Da har "Reidun" fått vite av meg at dette var den tredje hjemmekampen til AB på den nye banen og at det burde være nok tid til å sjekke fjell osv. på forhånd.

 

Venter spent på flere "gode" bortforklaringer og ansvarsfraskrivelser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


FARSE

Tipper noen hadde hangover på lørdag og kjørte til feil stadion, når de endelig kom frem til riktig stadion hadde de glemt noe å lagre opptakene på og da det i tillegg helt uventet og plutselig var et fjell der så de ikke fikk sendt signalene, ja da var det over og ut.

 

Litt overrasket over at de ikke har sendt et innslag på nyhetene med noe alla "TV team fant nytt fjell, NGI er overrasket men skal se på saken". Neste blir vel så en pressemelding "NGI avkrefter nytt fjell utenfor Bergen" før TV2 beklager med "Dette var ikke vår feil men produktsjonsselskapet, som ikke er en del av tv2, så vi kan ikke ta ansavar på noen som helst måte lissom".

 

GAH.

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og jeg fikk en litt annerledes bortforklaring:

Ettersom vi har fortstått det ble det aldri tatt opp bilder på stadion, på grunn av et bytte av arena i siste liten.
Ehm, de byttet da ikke arena "i siste liten"?

 

Noe av det samme fikk jeg også i dag. Presiserte meget nøyaktig at jeg ikke ville ha et standardsvar også.

 

Problemene med signalet fra arena skyldes bytte av bane i siste liten, og er derfor utenfor Sumos kontroll.

 

Ble det virkelig byttet bane? Hvis ja, hvor lang tid i forveien ble man informert om dette?

 

Allt dette er bare pisspreik og dårlige unnskyldninger. Når vi ankom Arna idrettspark 1,5 time før kampstart var allerede duden fra Tv2 på plass med kamera og hele kampen ble filmet. Etter ca 15 minutter av førsteomgang kom også en ny TV2 personbil. Noe som vel stemmer med det som er blitt sagt tidligere her at de hadde sendt noen for å prøve å rette feilen.

Nå skal jeg ikke si for sikkert hva slags utstyr som ble brukt men om de ikke hadde opptak eller signal skjønner jeg ikke vitsen med å stå og følge kampen ut. Kunne like gjerne ha pakket sammen og dratt.

 

Når det er sagt så var ikke TV2 de eneste som filmet. Tipper den andre var en representant fra Arna-Bjørnar. Det var i hvertfall ingen av våre.

I såfall er det kanskje en mulighet for SFK å få en kopi. Om Arna-Bjørnar er innteressert i å gi fra seg en tape der de blir så til de grader ydmyket og pissa på er en annen sak. Er vel kanskje ett rettighetsproblem også før eventuellt Stabæk TV kan legge ut bilder. Men når Tv2 ikke klarer å hoste opp bilder selv så burde det vel være fritt frem.

 

Untitled.jpg

Endret av Hantro76
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Allt dette er bare pisspreik og dårlige unnskyldninger. Når vi ankom Arna idrettspark 1,5 time før kampstart var allerede duden fra Tv2 på plass med kamera og hele kampen ble filmet. Etter ca 15 minutter av førsteomgang kom også en ny TV2 personbil. Noe som vel stemmer med det som er blitt sagt tidligere her at de hadde sendt noen for å prøve å rette feilen.

Nå skal jeg ikke si for sikkert hva slags utstyr som ble brukt men om de ikke hadde opptak eller signal skjønner jeg ikke vitsen med å stå og følge kampen ut. Kunne like gjerne ha pakket sammen og dratt.

 

Fikk nedenforstående fra tv2 i dag, vet ikke om jeg gidder å mase mer.

 

Kort og greit var det problemet med å få signalet ut fra arena til mottaker og så videre ut på TV2 og TV2 Sumo.

 

De lykkes ikke med å løse dette og Sporten fullførte dermed ingen produksjon på kampen.

 

Vi har dermed ingen video å publisere på Sumo.

Beklager på det sterkeste for dette.

 

Jeg har gitt deg en ukes forlengelse på abonnementet som et lite plaster på såret.

 

Ha en fortsatt fin dag videre!

Vennlig hilsen

Admir

 

Man kan vel tenke seg at noen har det i ett eller annet format men uten kommentarer og redigering etc.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Roger nevnte under gullfesten på Blaa etter Trondheims-Ørn kampen at han hadde sett denne kampen i opptak uken før.

Betyr vel at SFK sitter på en kopi og det igjen skulle vel åpne for at fler kan få sett de 7 målene.

Kan vi håpe på høydepunktene i en av lukene i årets julekalender om det blir laget?

Selv ser jeg det gjerne igjen. Minnet litt om førsteomgangen mot Ørn som sikret oss gullet ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Roger nevnte under gullfesten på Blaa etter Trondheims-Ørn kampen at han hadde sett denne kampen i opptak uken før.

Betyr vel at SFK sitter på en kopi og det igjen skulle vel åpne for at fler kan få sett de 7 målene.

Kan vi håpe på høydepunktene i en av lukene i årets julekalender om det blir laget?

Selv ser jeg det gjerne igjen. Minnet litt om førsteomgangen mot Ørn som sikret oss gullet ;)

 

 

Selv må jeg innrømme at jeg gjerne ser hele kampen. Kan vel legges ut på StabækTV? Hvis webkapasitetsproblem skulle forhindre det er jeg sikkert ikke den eneste som er villig til å bla opp en hundrelapp for å få den på DVD i staækbutikken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Roger nevnte under gullfesten på Blaa etter Trondheims-Ørn kampen at han hadde sett denne kampen i opptak uken før.

Betyr vel at SFK sitter på en kopi og det igjen skulle vel åpne for at fler kan få sett de 7 målene.

Kan vi håpe på høydepunktene i en av lukene i årets julekalender om det blir laget?

Selv ser jeg det gjerne igjen. Minnet litt om førsteomgangen mot Ørn som sikret oss gullet ;)

 

 

Selv må jeg innrømme at jeg gjerne ser hele kampen. Kan vel legges ut på StabækTV? Hvis webkapasitetsproblem skulle forhindre det er jeg sikkert ikke den eneste som er villig til å bla opp en hundrelapp for å få den på DVD i staækbutikken.

 

Var jo av dem som faktisk fikk sett kampen, men ja jeg er villig til å gi en del for en kopi. Det er den verdt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Richard har fått kopi, og er sikkert villig til å brenne noen og selge dem til blodpris. Finjord har sett kampen, og kan bekrefte at den også i ettertid virker så god som vi fikk inntrykk av der og da!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Arna/Bjørnar-SFK
×
×
  • Opprett ny...