Gå til innhold

Caroline Graham Hansen


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg

  • 7 måneder senere...

Caroline skåret vinnermålet i semifinalen i J19-EM mot Italia, direkte på hjørnespark!

http://www.budstikka.no/sport/stab%C3%A6k-kvinner/stabek-spiller-sendte-norge-til-em-finale-1.6292027

http://en.uefa.com/womensunder19/matches/season=2011/round=2000096/match=2008044/postmatch/report/index.html#norway+edge+italy+thriller+take+final+spot

 

Finalen spilles på lørdag, og sendes såvidt jeg kan se på Eurosport2 klokka 20:30.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Caroline skåret vinnermålet i semifinalen i J19-EM mot Italia, direkte på hjørnespark!

http://www.budstikka...inale-1.6292027

http://en.uefa.com/w...take+final+spot

 

Finalen spilles på lørdag, og sendes såvidt jeg kan se på Eurosport2 klokka 20:30.

 

Totalt har våre tre spillere Dekkerhus, Skaug og CG Hansen fått bra med spilletid også: ca. 700 minutter på fire kamper eller nesten 60 minutter på hver spiller hver kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Blir ikke hun kåret til årets unge spiller, kvinner - i årets nominasjon i regi av NISO, kan vi for alvor se på muligheten for at vi har blitt offer for konspirasjon. Ikke har hun noen opsjon heftet ved seg heller, så vidt meg bekjent.

 

Drister meg til å gratulere på forhånd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir ikke hun kåret til årets unge spiller, kvinner - i årets nominasjon i regi av NISO, kan vi for alvor se på muligheten for at vi har blitt offer for konspirasjon.

 

Er hun gammel nok til å komme innenfor denne kategorien?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir ikke hun kåret til årets unge spiller, kvinner - i årets nominasjon i regi av NISO, kan vi for alvor se på muligheten for at vi har blitt offer for konspirasjon. Ikke har hun noen opsjon heftet ved seg heller, så vidt meg bekjent.

 

Drister meg til å gratulere på forhånd.

Hepp,

 

Tiltredes!

Norges største fotballtalent uansett kjønn!

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir ikke hun kåret til årets unge spiller, kvinner - i årets nominasjon i regi av NISO, kan vi for alvor se på muligheten for at vi har blitt offer for konspirasjon. Ikke har hun noen opsjon heftet ved seg heller, så vidt meg bekjent.

 

Drister meg til å gratulere på forhånd.

Hepp,

 

Tiltredes!

Norges største fotballtalent uansett kjønn!

 

@ringo

Jeg VET at flere klubber har stemt på henne.

Og så har hunn bedre rådgivere en en fra Avaldsnes....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fint at straffemissen hennes ikke ble avgjørende, men det er vel ganske risikofullt å sette en så ururtinert/ung spiller til å ta en straffe i cupfinalen. Blir litt som i fjor da Hedenstad tok den første straffen mot Tønsberg.

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fint at straffemissen hennes ikke ble avgjørende, men det er vel ganske risikofullt å sette en så ururtinert/ung spiller til å ta en straffe i cupfinalen. Blir litt som i fjor da Hedenstad tok den første straffen mot Tønsberg.

 

 

Det er jo sånn man skaffer seg rutine da vet du.

 

Det å være jomfruelig, blir aldri ansett for å være rutinert, uansett alder.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir ikke hun kåret til årets unge spiller, kvinner - i årets nominasjon i regi av NISO, kan vi for alvor se på muligheten for at vi har blitt offer for konspirasjon. Ikke har hun noen opsjon heftet ved seg heller, så vidt meg bekjent.

 

Drister meg til å gratulere på forhånd.

Hepp,

 

Tiltredes!

Norges største fotballtalent uansett kjønn!

 

@ringo

Jeg VET at flere klubber har stemt på henne.

Og så har hunn bedre rådgivere en en fra Avaldsnes....

 

Men hun vant ikke, gitt. En ørliten skandale, spør du meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 8 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

CGH er et såpass stort talent at hun burde kunne få spille for nesten enhver klubb i verden. Jeg hadde ikke blitt overrasket dersom hun gikk til en tysk eller fransk klubb, men kan Sverige konkurere lønnsmessig med de andre store landene? Det eneste possitive med dette er at andre klubber, som Frankfurt nå kan komme på banen og tilby henne bedre betingelser. Jeg regner med at hun har en kontrakt som sier at hun kan gå gratis til en utenlands klubb.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


CGH er et såpass stort talent at hun burde kunne få spille for nesten enhver klubb i verden. Jeg hadde ikke blitt overrasket dersom hun gikk til en tysk eller fransk klubb, men kan Sverige konkurere lønnsmessig med de andre store landene? Det eneste possitive med dette er at andre klubber, som Frankfurt nå kan komme på banen og tilby henne bedre betingelser. Jeg regner med at hun har en kontrakt som sier at hun kan gå gratis til en utenlands klubb.

Tviler på at så mange om noen klubber kan matche Tyresö lønnsmessig. Marta har ganske sikkert en god millionlønn, og slik Hansen blir omtalt er det nok ikke småpenger hun vil få der. Uten å være helt sikker tror jeg det bare er Lyon som evt. kan komme med noe bedre. Dog holder nok den svenske serien et høyere nivå enn den franske om man ser på hele serien.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Da var spillerprestasjonene kommet til lagets viktigste spiller, som endelig er blitt gammel nok til å få en kasse øl

Caroline Graham Hansen

 

Synes et par av svarene er verdt litt oppmerksomhet:

 

 

Tidenes understatement:

 

Dine styrker som spiller?
- Jeg er OK teknisk

 

 

Tidenes svar:

 

Hvem er din beste medspiller?
- Stabæk Support

 

 

Måtte du bli et helt år til hos oss, og føre oss til vår første "det dåbbel".

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 5 uker senere...

Og plutselig var jeg ikke like sikker på gull lenger.

Hun blir ikke lett å erstatte, men vi har jo visst lenge at hun ville forsvinne på et eller annet tidspunkt.

Lykke til videre, og velkommen tilbake.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og plutselig var jeg ikke like sikker på gull lenger.

Hun blir ikke lett å erstatte, men vi har jo visst lenge at hun ville forsvinne på et eller annet tidspunkt.

Lykke til videre, og velkommen tilbake.

Nå skal hun vel spille ut august inkl. kampen mot Lillestrøm, og vi har vel fortsatt ganske mange bra spillere i stallen.

Skal ha vært totalt ni klubber som tok kontakt angående henne. Frankfurt var dog i seneste laget ute ved å ringe i går kveld.

Ellers føles denne overgangen mye mer ryddig enn den med Hegerbergene. Her har det vært spilt med åpne kort hele veien. Derfor har man ingen problemer med å ønske lykke til videre. Så får vi se om vi får inn en erstatter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå skal hun vel spille ut august inkl. kampen mot Lillestrøm, og vi har vel fortsatt ganske mange bra spillere i stallen.

 

 

Ah, godt. Gullet kan være ganske godt nede i lomma når hun drar. Dette blir en fantastisk spennende måned.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Caroline Graham Hansen
×
×
  • Opprett ny...