Gå til innhold

Amazon Grimstad - SFK


geirti
 Del

Anbefalte innlegg


Over to måneder til, men likevel kan det være greit å gløtte litt framover i tid. Takket være NFFs fantastiske serieoppsett, vil sannsynligvis kampen om gullet avgjøres når vi spiller i Grimstad i siste serierunde. Dersom dette skulle være tilfelle, kan det i så fall være snakk om å sette opp en buss? Hvor mange må melde seg på for at det skal være aktuelt? Smekkfull buss? Uaktuelt uansett?

 

For de som vil lide valgets kval (dame eller herrekamp) skal man huske at det her vil være fullt mulig å komme seg hjem til Bærum lenge før midtnatt lørdag kveld, i god tid til både fest på blaa og ny tur (buss/fly) til Molde dagen etter. En kamp som (for oss) sannsynligvis ikke vil være interessant verken med tanke på nedrykk eller topp4 (e-cup).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper det blir satt opp buss!

 

Marius pleier jo å være velvilligheten selv når det gjelder kvinnene så vil anta vi kan få en buss til en hyggelig pris, eller hva?

 

Selv har jeg booket fly t/r Molde dagen etter slik at jeg slipper å gå rett fra fest for å sitte på en buss i mange timer.

 

Og med tanke på at kampen i Grimstad starter 13.00 er det nok svært lenge før midnatt vi er tilbake.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Over to måneder til, men likevel kan det være greit å gløtte litt framover i tid. Takket være NFFs fantastiske serieoppsett, vil sannsynligvis kampen om gullet avgjøres når vi spiller i Grimstad i siste serierunde.

 

Ikke for å ødelegge noe og litt feil tråd, men sett at vi vinner alle kampene våre frem til og med Trondheims-Ørn hjemme. Og Røa vinner alle sine frem til samme kamp, bortsett fra at de taper mot oss, vil ikke serien være avgjort etter T-Ø-kampen? Da har vel vi ha 57 poeng og Røa 52 hvis jeg ikke har regnet fullstendig feil.

 

Beste hadde jo vært å avgjøre det hjemme så vi kan traske til Blaa og feire :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Over to måneder til, men likevel kan det være greit å gløtte litt framover i tid. Takket være NFFs fantastiske serieoppsett, vil sannsynligvis kampen om gullet avgjøres når vi spiller i Grimstad i siste serierunde.

 

Ikke for å ødelegge noe og litt feil tråd, men sett at vi vinner alle kampene våre frem til og med Trondheims-Ørn hjemme. Og Røa vinner alle sine frem til samme kamp, bortsett fra at de taper mot oss, vil ikke serien være avgjort etter T-Ø-kampen? Da har vel vi ha 57 poeng og Røa 52 hvis jeg ikke har regnet fullstendig feil.

 

Beste hadde jo vært å avgjøre det hjemme så vi kan traske til Blaa og feire smile.gif

 

 

For all del, slår vi både Arna/Bjørnar og Røa borte kan man sannsynligvis slippe jubelen løs allerede hjemme mot T/Ø. Men jeg føler meg ikke spesielt sikker på at det slår til...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror vi skal ta dette kamp for kamp før vi avgjør spørsmålet med buss.

Er det slik at seriegullet blir utdelt når klart, eller i siste runde uansett.

 

Vi burde jo være flest mulig tilstede når en evt medalje skal deles ut.

 

Har hele regelboka til NFF hjemme, men greit om noen vet svaret da jeg ikke er noen lesehest.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror vi skal ta dette kamp for kamp før vi avgjør spørsmålet med buss.

Er det slik at seriegullet blir utdelt når klart, eller i siste runde uansett.

 

Vi burde jo være flest mulig tilstede når en evt medalje skal deles ut.

 

Har hele regelboka til NFF hjemme, men greit om noen vet svaret da jeg ikke er noen lesehest.

 

Det skal normalt utdeles etter første hjemmekamp etter at det er klart. Dvs. skulle det bli klart etter bortekampen mot Lillestrøm vil ikke medaljene deles ut før etter påfølgende hjemmekamp.

 

Det skal dog sies at NFF ikke har vært like flinke til dette bestandig på kvinnesiden. Røa sikret en sesong gullet i siste hjemmekamp, men NFF hadde ikke fått med seg at det kunne skje, så medaljene ble delt ut etter siste kamp som var borte. Two can play that game har sikkert mer peiling enn meg om dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Det er nesten så jeg håper at serien ikke blir avgjort før Grimstad kampen.

Jeg drar dit uansett om vi allerede er seriemestre eller bare kan bli det.

 

Spillerne fortjener en skikkelig avslutning på sesongen.

 

En gravid Anette Nybø var på dagens trening. Skal ikke se bort i fra at hun blir med på bussen (hun er medlem)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Må ve regne med at dette blir den avgjørende kampen for om vi tar gull. Eneste er om Røa ikke vinner noen av de to neste, mens vi gjør det, evt. spiller en uavgjort om Røa taper begge. Eller motsatt for Røas del, men det skal jo ikke kunne skje.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Det er bare 1 kamp igjen.

Vi har vunnet serien og er ubeseiret.

Det er kun et hinder til før vi kan ha gjennomført en hel sesong uten tap.

Vi kan slippe inn historisk få mål (8 kontra 10)

Roger ga sin gullmedalje til SS på lørdag, siste sjanse til å hylle Roger og de andre mestrene. Mot opp. Det fortjener spillerne og det fortjener Roger

Meld deg på billig buss her

 

Jeg har vært innom ukens to treninger og kan garantere en ting. Spillerne er 100% fokusert på å avslutte med stil. Her blir det ingen kjedelig "Walk in the park" kamp.

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ble spesielt imponert over kvaliteten på treningen mandag hvor mange lag hadde i samme situasjon hadde tatt det ganske lett.

 

Ellers er alle som blir med på turen invitert hjem til meg når vi kommer hjem. Har en del drikke, men for de mer øltørste kan det være greit å ta med noe. Litt mat kan alltids fikses.

 

Spillerne skal ha noe klubbarrangement, men kanskje kan vi overtalen noen til å ta turen innom senere? Muligheten for at hvertfall en dukker opp er jo til stede.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er nå påmeldt en mer til Grimsstad enn Molde.

Ikke misforstå, jeg vil gjerne ha 1.000 SS supportere på begge kampene, men det hadde jo vært gøy om det var flere som reiste org. til en damekamp en gang.

 

Anette Nybø kommer på kampen og flytter til Nord-Norge på søndagen. Mao siste mulighet til å ta farvel.

 

M O B I L I S E R, det er plass til flere

 

-for de over 40, jeg har med Portvin :blink:

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er nå påmeldt en mer til Grimsstad enn Molde.

Ikke misforstå, jeg vil gjerne ha 1.000 SS supportere på begge kampene, men det hadde jo vært gøy om det var flere som reiste org. til en damekamp en gang.

 

Anette Nybø kommer på kampen og flytter til Nord-Norge på søndagen. Mao siste mulighet til å ta farvel.

 

M O B I L I S E R, det er plass til flere

 

-for de over 40, jeg har med Portvin :blink:

 

 

For alle har jeg med musserende. Champagnen ligger på kjøl hjemme til etter kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Endelig har dommeroppsettet kommet. Dommer er Monica Larsen. Det var hun som dømte kampen i Tromsø, og det var ikke hennes feil at vi ikke vant. Puster lettet ut her. Fryktet at vi skulle få en av de horrible mannlige sørlandsdommerne. Med seg på linjene har hun Mosa Ala og Glenn Kjevik. Disse er jo mer lokale, og jeg vet absolutt ingenting om dem. 4. dommer er Atle Pedersen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uansett hvem som er linjedommere; vi går i off side 10-15 ganger pr. omgang :P

Og uansett om det er korrekt eller ikke, vi skyder på linjedommerne som seg hør og bør.

Det er heldigvis ikke får oppgave å være nøytrale

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk til alle som bidro til å lage en skikkelig fin avslutning på jubelsesongen.

22 på bussen pluss en del som kom direkte er imponerende tatt i betraktniing 4 timers reise hver vei og at kampen om gullet allerede var avgjort.

 

Vi er på vei opp fra bølgedalen rent SS messig. Nå skal vi benytte vinteren til å se hvilke grep som må gjøres for at supporterkulturen formes slik at flest mlig av våre medlemmer vil se på SFK neste sesong.

 

Jeg skal hilse fra spillerne og takke for en fantastisk sesong

 

Nå tar laget noen ukers velfortjent ferie.

 

PS: Les Budstika på mandag, da kommer det gode nyheter

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Til de av dere som var hos meg i går har jeg en lommelerke, en eske med cognacglass, et eller annet som sikkert skal være noe gøy no. Savner kameraet mitt, samt kjølebagen. Den siste vet jeg er på bussen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som har et eksemplar allerede og vil dele hva som står med oss dasser som fortsatt ligger under dynen?

 

Er sikker på at du har kommet deg ut av senga nå, men kan rapportere at det ikke sto noe av spesiell interesse i dagens stikke...?

Endret av ZUMO
Lenke til innlegg
Del på andre sider


PS: Les Budstikka på mandag, da kommer det gode nyheter

 

Noen som har et eksemplar allerede og vil dele hva som står med oss dasser som fortsatt ligger under dynen?

 

 

 

 

 

Skulle gjerne gjort det, men finner ingenting annet enn at Lise vil skrive ny kontrakt, og at Amelie, Caroline, Ina og Mario har kontrakt neste sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


PS: Les Budstikka på mandag, da kommer det gode nyheter

 

Noen som har et eksemplar allerede og vil dele hva som står med oss dasser som fortsatt ligger under dynen?

 

 

Skulle gjerne gjort det, men finner ingenting annet enn at Lise vil skrive ny kontrakt, og at Amelie, Caroline, Ina og Mario har kontrakt neste sesong.

Budstikka skulle ha en stor nyhet ang arr for SFK i vinter. Det kommer vel i morgen istedenfor (hvis ikke TA problematikken fucker opp dette også)

 

Jeg takket Arr. ansvarlig for bra arr og hyggelige "ansatte". (Mottatt som gjester og ikke kriminelle)

Skal hilse tilbake fra styreleder i klubben som alt gledet seg til neste års hjemmekamp mot SFK på banen og SS på tribunen.

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Amazon Grimstad - SFK
×
×
  • Opprett ny...