Gå til innhold

Stb - Odd


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Fikk ikke sett kampen i dag pga familiemiddag, men så høydepunktene nå.

Første målet er helt klart JIH sin feil, først med en elendig heading bakover, før han så taper en duell.

Andre målet er heller ikke JIH god, men hvor er midtbanen?!? Odd får lov til å trille ball på 25 meter.

Tredje målet er håpløst av Jon, men Bentley kommer jo alt for lett til innlegget. Skal ikke være mulig når han har både Henning og Diogo på seg.

JL har en stor jobb foran seg med å få satt et skikkelig forsvar.

Edit: skrivefeil

Endret av jokke
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes nesten dette var enda verre enn Godset-kampen. 1. omgang i dag er noe av det aller verste jeg har sett av Stabæk. Ikke bare skaper vi null og niks fremover - i tillegg får vi enorme strekk i laget. Den forsvarsfireren i dag er rett og slett helt grusom, rett og slett skammelig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er 3 spillere som står til godkjent i går; Pontus, Diogo og Jørgen. Resten av gjengen sugde hårete kamelpung. I tillegg har vi en gjøk på sidelinjen som faen ikke makter å skape engasjement i spillegruppen i det hele tatt. Etter at BarteSvensken ble enig med Rosensorg har dette laget sakte men sikkert gått i oppløsning. Dette er det værste jeg har sett av Stabæk noen gang på hjemmebane og det er rett og slett pinlig. Skal jeg fortsette å bruke penger og fritiden min på å reise på kamper forventer jeg at spillere og trenere gir alt de har for laget til en hver tid. Kan svelge et tap, men ikke giddalaushet og dårlig fokus, spesielt ikke når Adecco faenskapen truer i det fjerne.

 

Men for all del, la JJ sitte ut kontraktstiden sin, tross alt viktigere det enn å sikre TL spill til neste år...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sjelden man er så skuffet, matt og lei etter en grå kamp av et grått lag i en stor, grå hall.

 

Det aller mest skuffende er at gutta for 100. gang i år kommer ut fra garderoben til 1. omgang uten å være i nærheten av klare til kamp. Har JJ begynt å lese godnatthistorier før kamp for å ta opp arven etter diktelskeren Eggen?

 

Det nest mest skuffende er at JIH, som er i landslagstroppen og kommer inn for å konsolidere forsvaret driter seg loddrett ut på to baklengsmål. Gi meg Hammer, Gromstad, Stenvoll, IAO, Flem eller hvem som helst som gidder å blø litt i stedet.

 

Tredje mest skuffende er at Jon ikke akkurat er i form for tiden. En stor og en liten tabbe, samt et tonn med dårlige utspill.

 

I tillegg er det satans skuffende at vi faen ikke har noe offensivt spill. Alle løper rundt som hodeløse høns, og Veigar prøver på 1 mot 11 (som er vanskelig). Når stort sett ingen gidder å løpe hjem når vi mister ballen (stort sett bare Henning og til dels Mix), må det jo bli ræva. Flere ganger jogger JIH og BOE rolig hjem mens Odd kontrer, og Pontus og Johan blør ikke akkurat hjemover de heller.

 

Hvis vi først har bestemt oss for å drite i resten av sesongen, kan man jo ihvertfalle bruke tiden til å gi Hammer, Skjelvik og de andre unge tid til å vise seg frem.

 

Ja ja, noe sier meg at sesongkortsalget for 2011 blir ekstremt tungt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi taper 0-3 hjemme for Odd som har mistet Kovacs. Stort værre skulle man ikke tro det kunne bli. Det synes jeg faktisk det kunne blitt.

 

I aviser i dag leser vi at vi ble utspilt. Det må være journalister som har sett på resultatet og ikke kampen. Odd skaper jo knappest noe annet enn de målene de får, og det er vi som spiller fotball. Ja, vi ble ydmyket, men ikke utspilt.

 

Veigar må gå i seg selv. Når vi må ha mål er ikke løsningen at han legger seg ned på midtbanen for å få ballen sånn at han kan drible den vekk.

 

Enig i at kantene må benyttes mer. Spesielt burde vi kunne ha flytet VEH høyere på banen. Han har løpskapasitet, offensiv innstilling og innleggsfot god nok til å fungere som kantspiller på høyre. Generelt var det et problem at både Johan og Mix egentlig vil inn sentralt.

 

Det første målet rotes til av JIH, men jeg vil også gi litt skyld til MMS. Når JIH er borte skal han frem med knottene og takle. Man lar ikke spillere, spesielt ikke de med skuddfot som Brenne, stå alene på 16!

 

Det første og det tredje var begge individuelle feil. Det andre målet var grusomt. Odd står faktisk med 5 mot 4 på den siste delen av banen. Hvor var midtbanen? Hvor var Henning?

 

Når det gjelder kontringer er det nok bare for en del her å innse at Alan kanskje var viktigere enn Veigar likevel. Nå har vi ingen som er i stand til å dra av folk i fart, og da er det bare for forsvaret å ta ut de få løpene som kommer og vente på ballfører vender opp fordi han ikke har pasningsalternativer og ikke har mot til å gå selv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har ikke ord som kan beskrive hvor sykt pissed jeg ble på kampen idag, jeg stakk når det ble 3-0 på tidenes mest latterlige vis. Gutta viser ingenting av insats, guts og stå på vilje som skal vœre minimumskravet når de trekker på seg verdens vakreste drakt. Judas Jonnson kan stikke til hœlvete, hedersmann my ass.

 

 

Er det noe å skryte av, synes du?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har ikke ord som kan beskrive hvor sykt pissed jeg ble på kampen idag, jeg stakk når det ble 3-0 på tidenes mest latterlige vis. Gutta viser ingenting av insats, guts og stå på vilje som skal vœre minimumskravet når de trekker på seg verdens vakreste drakt. Judas Jonnson kan stikke til hœlvete, hedersmann my ass.

 

 

Jeg stikker aldri før dommeren blåser av kampen. Skal du være med i medgang, må du være der og ta smerten i motgang...

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har ikke ord som kan beskrive hvor sykt pissed jeg ble på kampen idag, jeg stakk når det ble 3-0 på tidenes mest latterlige vis. Gutta viser ingenting av insats, guts og stå på vilje som skal vœre minimumskravet når de trekker på seg verdens vakreste drakt. Judas Jonnson kan stikke til hœlvete, hedersmann my ass.

 

 

Er det noe å skryte av, synes du?

 

Helt klart ikke, og jeg har aldri gjort det før. Er vanligvis helt med på å bli igjen for å støtte klubben etc, men igår så jeg ingen ute på matta som engang gadd og ofre seg for meg og min klubb. Når jeg satt der i 0-3 tabbesmerten og skuet bort på benken vår og så Judas i sin vante patetiske posisjon ved siden av benken, helt tydelig uten å bry seg en dritt kokte det rett og slett over for meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har ikke ord som kan beskrive hvor sykt pissed jeg ble på kampen idag, jeg stakk når det ble 3-0 på tidenes mest latterlige vis. Gutta viser ingenting av insats, guts og stå på vilje som skal vœre minimumskravet når de trekker på seg verdens vakreste drakt. Judas Jonnson kan stikke til hœlvete, hedersmann my ass.

 

 

Er det noe å skryte av, synes du?

 

Helt klart ikke, og jeg har aldri gjort det før. Er vanligvis helt med på å bli igjen for å støtte klubben etc, men igår så jeg ingen ute på matta som engang gadd og ofre seg for meg og min klubb. Når jeg satt der i 0-3 tabbesmerten og skuet bort på benken vår og så Judas i sin vante patetiske posisjon ved siden av benken, helt tydelig uten å bry seg en dritt kokte det rett og slett over for meg.

Sinnsyk i gjerningsøyeblikket??
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syns det er rart at han velger å spille med Høiland som har hatt en dårlig sesong når Hammer har spilt bra sammmen med Morten. Med Høiland tilbake gikk jo Morten tilbake til fjorårets innsats

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syns det er rart at han velger å spille med Høiland som har hatt en dårlig sesong når Hammer har spilt bra sammmen med Morten. Med Høiland tilbake gikk jo Morten tilbake til fjorårets innsats

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syns det er rart at han velger å spille med Høiland som har hatt en dårlig sesong når Hammer har spilt bra sammmen med Morten. Med Høiland tilbake gikk jo Morten tilbake til fjorårets innsats

 

 

Jeg står ikke på ski, skøyter eller snowboard. Jeg er for gammal for snøballkrig og bygging av borg. Men når det gjelder herrelaget gleder jeg meg til snøen faller. For da vil denne sesongen bare være et fjernt, vondt minne.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette var uten tvil arets dårligste prestasjon. Sitter igjen med følgende spørsmål:

 

1. Hvorfor kom JIH inn inn i forsvar igjen når dette hadde fungert rimelig bra i de foregående kampene med Hammer? Hva med Gromstad?

 

2. Hvorfor blir ikke Pall tatt av i pausen? Han ødelegger 9 av 10 angrep med de evindelige dribbleseriene sine, og bidrar med det til å senke tempoet på kontringer etc. Svært svak kamp mot VIF også.

 

3. Er vi for dårlig trent? Det virker som vi har store problemer med å henge med utover i 2. omgang - forsvaret kommer ikke etter når vi er i angrep og angrep/midtbane følger ikke med bakover når vi er i forsvar. Da blir det vanvitting strekk i laget som igjen skaper store rom for motstanderen.

 

4. Bør Iven få sjansen nå? Jon har hatt to dårlige kamper på rad, og jeg synes han er direkte dårlig på å sette igang spillet.

 

5. Hvorfor venter XX til 0-3 før han gjør en vri offensivt? (Vent - Tror jeg vet svaret. JJ har ikke og har aldri hatt plan B).

 

6. Er Odd det mest destruktive laget som har gjestet TA noensinne? Begynner å hale ut tiden allerede etter 40 minutter i 1. omgang! Skaper så og si ingenting i 2. omgang, og det må jo være en pine å være supporter for et slikt lag. Selv på 3-0 minutter før slutt prøvde de å hale ut tiden ute ved cornerflaggene! Usportslig og destruktivt. Attpåtil mener treneren at de har spilt en meget god fotballkamp!!

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2. Hvorfor blir ikke Pall tatt av i pausen?

4. Bør Iven få sjansen nå? Jon har hatt to dårlige kamper på rad, og jeg synes han er direkte dårlig på å sette igang spillet.

 

Jeg synes også Veigar var tragisk i går, men han skal få honnør for en ting: Han var opptatt av å få ballen. Det er et dårlig tegn når en spiss er nede og skal ha ballen på midtbanen, men han ville ha den!

 

Det er ingen grunn til å bytte keeper nå. Keepere skal handle på intuisjon, ikke på kalkuleringer. Bytter vi keeper etter to dårlige kamper blir det fort for mye tenking for dem.

 

Veigars honnør synes jeg har veldig stor sammenheng med Jons manglende i gangsettinger i går. Gang på gang får han ballen og løper i kjent stil ut mot 16 for å sette i gang. Like ofte begynner han kastbevegelsen med må stoppe. Da Jons igangsettinger var på topp skaffet Alan og Somen seg rom og var spillbare. Nå virker det som om midtbanen var mer opptatt av å jogge oppover, ikke av å komme seg fri. Uten noen å kaste til er det vanskelig å sette i gang..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1. Hvorfor kom JIH inn inn i forsvar igjen når dette hadde fungert rimelig bra i de foregående kampene med Hammer? UFORSTÅELIG Hva med Gromstad? SKADEAVBREKK TAR TID

 

2. Hvorfor blir ikke Pall tatt av i pausen? Han ødelegger 9 av 10 angrep med de evindelige dribbleseriene sine, og bidrar med det til å senke tempoet på kontringer etc. Svært svak kamp mot VIF også. JA. UFORSTÅELIG

 

3. Er vi for dårlig trent? Det virker som vi har store problemer med å henge med utover i 2. omgang - forsvaret kommer ikke etter når vi er i angrep og angrep/midtbane følger ikke med bakover når vi er i forsvar. Da blir det vanvitting strekk i laget som igjen skaper store rom for motstanderen. NEPPE HOVEDPROBLEMET. (HVOR MANGE GANGER I LØPET AV EN HEL KAMP SLAPP VI ODD TIL SJANSER?

 

4. Bør Iven få sjansen nå? JA, MEN BARE HVIS HAN HOLDER HODET KALDT OG BURET RENT MOT MANGLERUD I KVELD.

Jon har hatt to dårlige kamper på rad, og jeg synes han er direkte dårlig på å sette igang spillet. JON ER GENERELT GOD, VELDIG GOD, PÅ DETTE. HAN ER BARE IKKE ALLTID GENERELL.

 

5. Hvorfor venter XX til 0-3 før han gjør en vri offensivt? (Vent - Tror jeg vet svaret. JJ har ikke og har aldri hatt plan B). JO DA. HAN HAR PLANLAGT -- Å DRA TIL TRONDHJÆM.

 

6. Er Odd det mest destruktive laget som har gjestet TA noensinne? NEI.

Begynner å hale ut tiden allerede etter 40 minutter i 1. omgang! Skaper så og si ingenting i 2. omgang, og det må jo være en pine å være supporter for et slikt lag. NEI, DE VINNER, OG HAR GUTTER SOM SPILLER OVER EVNE GANG PÅ GANG.

Selv på 3-0 minutter før slutt prøvde de å hale ut tiden ute ved cornerflaggene! Usportslig og destruktivt. NEI

Attpåtil mener treneren at de har spilt en meget god fotballkamp!! IKKE MEGET GOD, MEN GOD NOK TIL Å BANKE OSS MER ENN NOEN FØR HAR GJORT PÅ INNEGRESS.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette var uten tvil arets dårligste prestasjon. Sitter igjen med følgende spørsmål:

 

1. Hvorfor kom JIH inn inn i forsvar igjen når dette hadde fungert rimelig bra i de foregående kampene med Hammer? Hva med Gromstad?

 

2. Hvorfor blir ikke Pall tatt av i pausen? Han ødelegger 9 av 10 angrep med de evindelige dribbleseriene sine, og bidrar med det til å senke tempoet på kontringer etc. Svært svak kamp mot VIF også.

 

3. Er vi for dårlig trent? Det virker som vi har store problemer med å henge med utover i 2. omgang - forsvaret kommer ikke etter når vi er i angrep og angrep/midtbane følger ikke med bakover når vi er i forsvar. Da blir det vanvitting strekk i laget som igjen skaper store rom for motstanderen.

 

4. Bør Iven få sjansen nå? Jon har hatt to dårlige kamper på rad, og jeg synes han er direkte dårlig på å sette igang spillet.

 

5. Hvorfor venter XX til 0-3 før han gjør en vri offensivt? (Vent - Tror jeg vet svaret. JJ har ikke og har aldri hatt plan B).

 

6. Er Odd det mest destruktive laget som har gjestet TA noensinne? Begynner å hale ut tiden allerede etter 40 minutter i 1. omgang! Skaper så og si ingenting i 2. omgang, og det må jo være en pine å være supporter for et slikt lag. Selv på 3-0 minutter før slutt prøvde de å hale ut tiden ute ved cornerflaggene! Usportslig og destruktivt. Attpåtil mener treneren at de har spilt en meget god fotballkamp!!

 

1. Vi slapp inn 3 mot Enga også...

2. Hadde vi 10 angrep?

3. Virker sånn. Sikker fordi man ubevisst tuner ut og venter på JL og neste sesong.

4.Tja, kanskje. Likevel er det ikke lett å sette i gang spillet når ingen er ledige og alle løper rundt uten en plan. I tillegg får han ikke all verden av hjelp av forsvaret.

5. Ingen grunn til endring når plam A fungerer feiende flott...

6. Odd er kjipe, men 3-0 borte er jo helt ok. Jeg hadde tatt det hver gang, selv om vi måtte være litt kyniske...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

6. Er Odd det mest destruktive laget som har gjestet TA noensinne? Begynner å hale ut tiden allerede etter 40 minutter i 1. omgang! Skaper så og si ingenting i 2. omgang, og det må jo være en pine å være supporter for et slikt lag. Selv på 3-0 minutter før slutt prøvde de å hale ut tiden ute ved cornerflaggene! Usportslig og destruktivt. Attpåtil mener treneren at de har spilt en meget god fotballkamp!!

 

Sitter med følelsen at det var vondere å være Stabæk-supporter enn Odd-supporter i går

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stb - Odd
×
×
  • Opprett ny...