Gå til innhold

beste spisser?


fredrik staubo
 Del

Anbefalte innlegg


hvem syntes dere børr spille spiss for stabæk? vi har jo et luksus utvalg, men noen har slitt litt med uttellingen i det siste.

 

Har vi spisser i Stabæk? Gleder meg til Markegård blir god nok på laget. Han sliter ihvertfall ikke med effektiviteten. Men han ender vel opp i RBK.

 

 

Smilies blir værende....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å påstå at vi har et luksus problem er vel å trekke det litt langt.

thomas og marel burde trene hardt denne vinteren.

trygvi har innsats og vilje, men er ikke akkurat noen teknikker.

 

tror vi bør kjøpe en klassespiss....ihvertfall hvis ikke de andre skjerper seg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å påstå at vi har et luksus problem er vel å trekke det litt langt.

thomas og marel burde trene hardt denne vinteren.

trygvi har innsats og vilje, men er ikke akkurat noen teknikker.

 

tror vi bør kjøpe en klassespiss....ihvertfall hvis ikke de andre skjerper seg

 

Thomas har nå vært i Stabæk i 5 år uten å bli en særlig bedre spiller. Skal vi heve oss over den berømte 5. plassen MÅ vi skaffe en spiss som scorer på sjansene sine.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi må ha en spiss, sentral midtbane (Peter Sand holder ikke), venstre kant, og venstre back med mindre Holter skjerper seg kraftig.

 

Det kjipe her er jo at Stabæk ikke har noen penger å bruke. Ytterligere nedskjæringer på Stabækkontoret hadde ikke gjort noe...

 

Henrik

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi må ha en spiss, sentral midtbane (Peter Sand holder ikke), venstre kant, og venstre back med mindre Holter skjerper seg kraftig.

 

Det kjipe her er jo at Stabæk ikke har noen penger å bruke. Ytterligere nedskjæringer på Stabækkontoret hadde ikke gjort noe...

 

Henrik

 

 

Saken er den at stallen ikke står i stil med de hårete målene klubben har satt seg. Vil man fortsette å samle på 5plasser er det forsåvist greit det, men en viss nøkternhet i forhold til eget potensial hadde ikke vært å forakte i såmåte. Det som er litt irriterende er at Stabæk holder greit følge med andre lag til bladene faller fra trærne.

 

Man må gi for å kunne få....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


effektivitet er etter min mening det som skiller stabæk fra å være et 5. plass lag til å kanskje være norges beste.

 

hadde stabæks spisser scoret på halv parten av alle sjangsene de har hatt denne sessongen, så tror jeg ikke seriegullet hadde vært utenkelig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig i det gladlaks skriver. Sjetteplass er jo i grunnen ikke så altfor ille, og det er fint å ha ambisjoner på Stabæks vegne.

 

Men vil vi videre, så må man nok "ta the konsekvenser" som det står i Ingos glimrende bok "Ona Fyr". Det er ikke så voldsomt mye som skal til før vi kan kjempe om gullet, dette er grep jeg mener vi har mulighet til å ta selv om vi nå virkelig har fått møte den økonomiske virkeligheten.

 

Schei Lindbæk er gratis. Kanskje slår han til, kanskje ikke, ihvertfall ville dette vært et signal om at man fortsatt vi fremover, folk hadde fornyet sesongkortet og ikke minst troen på at vi kanskje en dag kan henge med til døra i Tippeligaen.

 

Henrik

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Jeg er litt uenig med dere andre. Jeg synes definitivt Daniel Nannskog bør spille spiss.

42600[/snapback]

 

 

Er dette et slags "Dykk i arkivet"??

42601[/snapback]

 

Ja noen må ha det fryktelig rolig på jobben for tiden.... he he

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

beste spisser?
×
×
  • Opprett ny...