Gå til innhold

Kamptråd Haugesund - Stabæk


fantomet
 Del

Anbefalte innlegg


Den blomsten i starten av kampen misstolket Hauge så det sang...

I tillegg er det ikke noe innsats av hele laget, VPG går sur, palmi får helt latterlig rødt kort..

FKH spillerne legger seg ned og griner hver gang STB er nærme dem, mens de hopper inn i taklingene som hodeløse høns selv..

 

I tillegg til at det ikke virket som laget hadde noe filosofi, kampspirit og at JJ ikke klarer å bytte tidligere, Hauge dømmer oss nord og ned, så har de faen meg en TV2 reporter som er noe av det dårligste jeg har hørt på lenge...

 

Fantastisk kamp, glad jeg planla dagen for å se den...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper det blir TIFO for Janne på siste hjemmkamp, det fortjener han:) Mannen som gjennoppreiste Stabæk

 

 

 

Tifo blir det "JJJ Hvem er det? Jørgen Judas Jønson"

 

Skaal vi gråte over tidligere prestasjoner eller skal vi leve nå?

Nei til softcore supportere!

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg prøver rett og slett å poengtere at Janne har gjort mye for klubben. Hvis du ikke kan se det, kan du beholde bolla di sjæl.

 

Hvor i innlegget mitt klarer du å utlede at jeg ikke mener at Janne har gjort mye for klubben?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Håper det blir TIFO for Janne på siste hjemmkamp, det fortjener han:) Mannen som gjennoppreiste Stabæk

 

De som vil hylle Janne etter Sandefjordmatchen får gjøre det, så kan vi som vil pipe på svikeren gjøre dette samtidig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei, nei, nei. Judas er Norges beste trener, ikke sant? :huh:

 

 

Han du kaller Judas, er den beste treneren vi noensinne har hatt. Han har gitt oss seriegull, cupfinale, opprykk og ytterliggere to seriemedaljer. Han har gitt oss Alan, Veigar, Daniel, Keller osv. Hva faen har du bidratt med i forhold til det? Når du innser at svaret er "mye mindre enn Janne har bidratt med", kan du kanskje slutte å kalle ham Judas?

 

Tiltredes. I den forstand at Janne får uforholdsmessig mye pepper her inne. Noe av pepperen kunne han helt klart unngått, men det får være måte på... Han har gjort klubben vår til en storhet, selvfølgelig med hjelp av mange andre, men hans sorti er trist og uverdig. Fortjener verken tifo eller pipekonsert. Synes jeg.

Endret av axe
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tiltredes. I den forstand at Janne får uforholdsmessig mye pepper her inne. Noe av pepperen kunne han helt klart unngått, men det får være måte på... Han har gjort klubben vår til en storhet, selvfølgelig med hjelp av mange andre, men hans sorti er trist og uverdig. Fortjener verken tifo eller pipekonsert. Synes jeg.

 

 

Helt riktig. Fortjener å forbigås med stillhet, og la Lennartson få oppmerksomheten i form av massiv hyllest.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei, nei, nei. Judas er Norges beste trener, ikke sant? :huh:

 

 

Han du kaller Judas, er den beste treneren vi noensinne har hatt. Han har gitt oss seriegull, cupfinale, opprykk og ytterliggere to seriemedaljer. Han har gitt oss Alan, Veigar, Daniel, Keller osv. Hva faen har du bidratt med i forhold til det? Når du innser at svaret er "mye mindre enn Janne har bidratt med", kan du kanskje slutte å kalle ham Judas?

 

Get a grip, geirti.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei, nei, nei. Judas er Norges beste trener, ikke sant? :huh:

 

 

Han du kaller Judas, er den beste treneren vi noensinne har hatt. Han har gitt oss seriegull, cupfinale, opprykk og ytterliggere to seriemedaljer. Han har gitt oss Alan, Veigar, Daniel, Keller osv. Hva faen har du bidratt med i forhold til det? Når du innser at svaret er "mye mindre enn Janne har bidratt med", kan du kanskje slutte å kalle ham Judas?

 

Get a grip, geirti.

 

Gertil er vel kona til Jjj så slapp av :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja alt var mye bedre under krigen.

 

Lurer på om enkelte her inne fremdeles sender kjærlighetsbrev til folk som har dumpa dem. "Alltid, uansett..."

 

Forresten ber jeg om at folk slutter å misbruke uttrykket "Alltid, uansett..". Dette går på at vi støtter KLUBBEN 100%. Ikke enkeltpersoner og i særdeleshet ikke personer som har dumpa klubben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er faen meg så innihelvete flaut! Vi blir utspilt og utkjempet av en gjeng 2. rangs fotballspillere! Det jobbes ikke, det kjempes ikke, det løpes ikke! Alt skal være så forbanna elegant og man skal hoppe over ballen i hytt og pine, i stedet for å en gang i blant kanskje ta imot, spille ut på kant og få innlegg. Men sånn blir det vel når man starter kampen med 4 sentrale midtbanespillere på banen samtidig. I tillegg er det jo

flott at man bytter så sent at de som kommer inn ikke har mulighet til å komme inn i kampen skikkelig.

 

Nei, fy faen Stabæk, nå er jeg møkka lei av å se dere prestere så sinnsykt ræva! Jeg gir blanke faen i om Janne skal til Trondheim etter sesongen; vi må fortsatt kunne forvente at dere legger ned en seriøs innsats for å vinne. FAEN!!!!!!!!!!!!!!

Hepp,

 

Hadde jeg vært RBK supporter hadde jeg hatt søvnvansker fremfor neste år. Mens jeg blir mer og mer glad for at jeg prioriterte langtur med bikkja fremfor å se kampen i dag. Jeg er så inni svarteste, mørkeste avgrunner dritt lei 5-a-side vaset og fiksfakseriet! Noen som kan huske å ha sett noe til overgangsspillet som var varemerket vårt i 2008 i år? Eller i fjor for den saks skyld? Jönssons plan A funker bare når man slår nedenifra, når man skal forsøke å styre kamper går det lukt åt helvete!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja alt var mye bedre under krigen.

 

Lurer på om enkelte her inne fremdeles sender kjærlighetsbrev til folk som har dumpa dem. "Alltid, uansett..."

 

Forresten ber jeg om at folk slutter å misbruke uttrykket "Alltid, uansett..". Dette går på at vi støtter KLUBBEN 100%. Ikke enkeltpersoner og i særdeleshet ikke personer som har dumpa klubben.

 

Poenget i de siste innleggene her er vel ikke at man skal støtte Janne 100%, for det har ikke fortjent. Men han har faen meg heller ikke fortjent merkelappen Judas, den er for drøy. I min bok går Janne i null; han tok oss i til toppen i norsk fotball, og dreit seg ut på vei ned igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Lurer på om enkelte her inne fremdeles sender kjærlighetsbrev til folk som har dumpa dem. "Alltid, uansett..."

 

 

Mens andre gnikker isopor på ruta og sender hatbrev.....?

 

Eller andre som ikke skjønner en pukk :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja alt var mye bedre under krigen.

 

Lurer på om enkelte her inne fremdeles sender kjærlighetsbrev til folk som har dumpa dem. "Alltid, uansett..."

 

Forresten ber jeg om at folk slutter å misbruke uttrykket "Alltid, uansett..". Dette går på at vi støtter KLUBBEN 100%. Ikke enkeltpersoner og i særdeleshet ikke personer som har dumpa klubben.

 

Og da er vel trener som er I klubben en del av klubben og skal dermed støttes 100 %?

 

kalle JJ judas fordi våre 11 beste ikke gidder å løpe er patetisk. Og det vi som skal lide videre med disse totalt uproffesjonelle spillerne som ikke jobber eller blør for drakta. i 2007, 2008 sto spillerne på for hverandre, det var løp og bevegelser rundt ball og ballfører - spillerne vant kamper og det må ha vært morsommere for dem enn det er å tape kamper i år. mener du at de er for dumme til å skjønne dette selv? at alt er trenern? at han microcoacher alle real time hele kampen? ikke tror jeg du mener det, og derfor burde det også tilstrebes å ikke synke lavere en al-qaida og legge all skyld på JJ når hele laget burde sendes til slaktern.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja alt var mye bedre under krigen.

 

Lurer på om enkelte her inne fremdeles sender kjærlighetsbrev til folk som har dumpa dem. "Alltid, uansett..."

 

Forresten ber jeg om at folk slutter å misbruke uttrykket "Alltid, uansett..". Dette går på at vi støtter KLUBBEN 100%. Ikke enkeltpersoner og i særdeleshet ikke personer som har dumpa klubben.

 

Og da er vel trener som er I klubben en del av klubben og skal dermed støttes 100 %?

 

kalle JJ judas fordi våre 11 beste ikke gidder å løpe er patetisk. Og det vi som skal lide videre med disse totalt uproffesjonelle spillerne som ikke jobber eller blør for drakta. i 2007, 2008 sto spillerne på for hverandre, det var løp og bevegelser rundt ball og ballfører - spillerne vant kamper og det må ha vært morsommere for dem enn det er å tape kamper i år. mener du at de er for dumme til å skjønne dette selv? at alt er trenern? at han microcoacher alle real time hele kampen? ikke tror jeg du mener det, og derfor burde det også tilstrebes å ikke synke lavere en al-qaida og legge all skyld på JJ når hele laget burde sendes til slaktern.

Så hva enn man gjør mens man fremdeles hever lønn i klubben skal hylles? Sang du for stakkars Rotta frem til han fant en ny sign-ondonor?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja alt var mye bedre under krigen.

 

Lurer på om enkelte her inne fremdeles sender kjærlighetsbrev til folk som har dumpa dem. "Alltid, uansett..."

 

Forresten ber jeg om at folk slutter å misbruke uttrykket "Alltid, uansett..". Dette går på at vi støtter KLUBBEN 100%. Ikke enkeltpersoner og i særdeleshet ikke personer som har dumpa klubben.

 

Og da er vel trener som er I klubben en del av klubben og skal dermed støttes 100 %?

 

kalle JJ judas fordi våre 11 beste ikke gidder å løpe er patetisk. Og det vi som skal lide videre med disse totalt uproffesjonelle spillerne som ikke jobber eller blør for drakta. i 2007, 2008 sto spillerne på for hverandre, det var løp og bevegelser rundt ball og ballfører - spillerne vant kamper og det må ha vært morsommere for dem enn det er å tape kamper i år. mener du at de er for dumme til å skjønne dette selv? at alt er trenern? at han microcoacher alle real time hele kampen? ikke tror jeg du mener det, og derfor burde det også tilstrebes å ikke synke lavere en al-qaida og legge all skyld på JJ når hele laget burde sendes til slaktern.

Så hva enn man gjør mens man fremdeles hever lønn i klubben skal hylles? Sang du for stakkars Rotta frem til han fant en ny sign-ondonor?

 

forskjell på hylles og forbannes. det er forskjell på å synge for og ikke banne til.

 

ang. taktikkeriet hans; han har aldri vært en aktiv bruker av innbyttere, eller rotasjon. ikke når vi vinner og ikke når vi taper. så hvorfor kritisere for dette først når vi taper? (ikke at dette var til deg jeg quote'r)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja alt var mye bedre under krigen.

 

Lurer på om enkelte her inne fremdeles sender kjærlighetsbrev til folk som har dumpa dem. "Alltid, uansett..."

 

Forresten ber jeg om at folk slutter å misbruke uttrykket "Alltid, uansett..". Dette går på at vi støtter KLUBBEN 100%. Ikke enkeltpersoner og i særdeleshet ikke personer som har dumpa klubben.

 

Og da er vel trener som er I klubben en del av klubben og skal dermed støttes 100 %?

 

kalle JJ judas fordi våre 11 beste ikke gidder å løpe er patetisk. Og det vi som skal lide videre med disse totalt uproffesjonelle spillerne som ikke jobber eller blør for drakta. i 2007, 2008 sto spillerne på for hverandre, det var løp og bevegelser rundt ball og ballfører - spillerne vant kamper og det må ha vært morsommere for dem enn det er å tape kamper i år. mener du at de er for dumme til å skjønne dette selv? at alt er trenern? at han microcoacher alle real time hele kampen? ikke tror jeg du mener det, og derfor burde det også tilstrebes å ikke synke lavere en al-qaida og legge all skyld på JJ når hele laget burde sendes til slaktern.

Så hva enn man gjør mens man fremdeles hever lønn i klubben skal hylles? Sang du for stakkars Rotta frem til han fant en ny sign-ondonor?

 

forskjell på hylles og forbannes. det er forskjell på å synge for og ikke banne til.

 

ang. taktikkeriet hans; han har aldri vært en aktiv bruker av innbyttere, eller rotasjon. ikke når vi vinner og ikke når vi taper. så hvorfor kritisere for dette først når vi taper? (ikke at dette var til deg jeg quote'r)

Vi kommenterer real-time. Altså det som foregår for øyeblikket. Han ble hyllet da han jobbet for drakta, og han får tyn når han svikter den.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Overflødig å melde etter kvelden pinlige tap. Etter alt å dømme er jeg blind etter utallige nedturer de siste 24 mnd.

 

Klarer alikevel ikke å la være å drømme om hvordan ting hadde vært om ledelsen hadde våget/hatt mulighet til å satse videre "over evne" og fornuft etter gullsesongen. Ting kunne sett så SYKT anderledes ut;

 

2500 flere betalende tilskuere pr. kamp X 50 hjemmekamper X 300 kr = 37.500.000 ,-

 

For å ikke snakke om Champions League, som sannsynligvis aldri kommer til å være nærmere en vi var den gang (=et par mål unna et ukjent lag fra Cypros og etter all sannsynlighet CL).

Alans lønn + et par klassespillere ville vært lommerusk å regne kontra inntektsbildet til klubben. = 100.000.000 ,-

 

Sponsor og TV inntekter ville også gitt klingende mynt i kassa = 15.000.000 ,-

 

Tør faktisk å påstå at dersom vi hadde satset den gang, ville det vært oss - og ikke FCK som ville stått ovenfor Barcelona førstkommende onsdag. (Var det ikke dette Ingo drømte om?)

 

En rekke av dere vil sikkert mene jeg er langt ute på vidda her. Mulig det. Kanskje vi hadde vært konkurs av å bare gi F og satse videre den gang, men det er vi jammen ikke langt unna med et rekordstort underskudd i dag heller.

 

Kort oppsummert ble resultatet at vi rett og slett sparte oss til fant.........................................

 

............................og toppet tjueti-sesongen med et minus på 27 millioner og tap mot Haugesund og Hønefoss (hvem hadde trodd dette for 2 sesonger siden?).

 

Avslutter en helsvart kveld med følgende låt: Ozzy Osbourne - Dreamer.

 

ph34r.gif

Endret av Solobrus
Lenke til innlegg
Del på andre sider


fra budstikka.no

"Jeg tror alle på stadion skjønner hvorfor jeg ble så sint. Utvisningen er latterlig. Terje Hauge ødelegger mer for oss enn det vi gjør selv i denne kampen, raser Gunnarsson."

 

Summerer jo opp ganske godt Terje hauge sin dømming idag og i store deler av hans karriere som dommer mot STB

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Overflødig å melde etter kvelden pinlige tap. Etter alt å dømme er jeg blind etter utallige nedturer de siste 24 mnd.

 

Klarer alikevel ikke å la være å drømme om hvordan ting hadde vært om ledelsen hadde våget/hatt mulighet til å satse videre "over evne" og fornuft etter gullsesongen. Ting kunne sett så SYKT anderledes ut;

 

2500 flere betalende tilskuere pr. kamp X 50 hjemmekamper X 300 kr = 37.500.000 ,-

 

For å ikke snakke om Champions League, som sannsynligvis aldri kommer til å være nærmere en vi var den gang (=et par mål unna et ukjent lag fra Cypros og etter all sannsynlighet CL).

Alans lønn + et par klassespillere ville vært lommerusk å regne kontra inntektsbildet til klubben. = 100.000.000 ,-

 

Sponsor og TV inntekter ville også gitt klingende mynt i kassa = 15.000.000 ,-

 

Tør faktisk å påstå at dersom vi hadde satset den gang, ville det vært oss - og ikke FCK som ville stått ovenfor Barcelona førstkommende onsdag. (Var det ikke dette Ingo drømte om?)

 

En rekke av dere vil sikkert mene jeg er langt ute på vidda her. Mulig det. Kanskje vi hadde vært konkurs av å bare gi F og satse videre den gang, men det er vi jammen ikke langt unna med et rekordstort underskudd i dag heller.

 

Kort oppsummert ble resultatet at vi rett og slett sparte oss til fant.........................................

 

............................og toppet tjueti-sesongen med et minus på 27 millioner og tap mot Haugesund og Hønefoss (hvem hadde trodd dette for 2 sesonger siden?).

 

Avslutter en helsvart kveld med følgende låt: Ozzy Osbourne - Dreamer.

 

ph34r.gif

 

om jeg kunne velge din verden eller denne virkeligheten hvor begge er konkurs høres din morsommere ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


At han "ødelegger mer for oss enn det vi gjør selv i denne kampen" blir jo derimot ganske feil...

 

vis du ser hva jeg skriver avslutter jeg med: "Summerer jo opp ganske godt Terje hauge sin dømming idag og i store deler av hans karriere som dommer mot STB"

 

jeg har skrevet tidligere hva jeg synes om kampen, at den mangler, tæl, innsats og en plan for hvordan det skulle spilles idag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kan lage tifo for Janne i siste hjemmekamp jeg. Det er viktig å ha fokus på det positive han har gjort for Stabæk, og vise at man er takknemlig.

 

Andre som får tifo av meg på siste hjemmekamp er:

 

Ekskjæresten Inger fra 2005

Bussjåføren på 31-bussen som ofte lot meg kjøre gratis fra Oksenøyveien til Snarøya

Etihad Airlines

Scooter

Mannen med støvsuger på ryggen som går rundt og vasker rommene våre

Microsoft Word

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja alt var mye bedre under krigen.

 

Lurer på om enkelte her inne fremdeles sender kjærlighetsbrev til folk som har dumpa dem. "Alltid, uansett..."

 

Forresten ber jeg om at folk slutter å misbruke uttrykket "Alltid, uansett..". Dette går på at vi støtter KLUBBEN 100%. Ikke enkeltpersoner og i særdeleshet ikke personer som har dumpa klubben.

 

Og da er vel trener som er I klubben en del av klubben og skal dermed støttes 100 %?

 

kalle JJ judas fordi våre 11 beste ikke gidder å løpe er patetisk. Og det vi som skal lide videre med disse totalt uproffesjonelle spillerne som ikke jobber eller blør for drakta. i 2007, 2008 sto spillerne på for hverandre, det var løp og bevegelser rundt ball og ballfører - spillerne vant kamper og det må ha vært morsommere for dem enn det er å tape kamper i år. mener du at de er for dumme til å skjønne dette selv? at alt er trenern? at han microcoacher alle real time hele kampen? ikke tror jeg du mener det, og derfor burde det også tilstrebes å ikke synke lavere en al-qaida og legge all skyld på JJ når hele laget burde sendes til slaktern.

 

Oioi. Enten må du ha quota feil, eller så burde du ha sterke argumenter for å få erstatning fra skoleverket for mangelfull leseopplæring.

Treneren er en ENKELTPERSON. Vi er ikke Janne Jønsson Ultras. Se siste setning i mitt innlegg.

 

Hvem har kalt xxx for Judas fordi spillerne ikke løper? Grunnen til at folk bruker betegnelsen Judas om xxx er at han har signert for vår argeste konkurrent og misbrukt vår og klubbens tillit.

1192537868041_369.jpg

Her er en annen kar som også tok harakiri på sitt eget ettermæle.

xxx hemmeligholdt avtalen med RBK på en ekstremt gjennomskinnelig måte. Dette kombinert med årets ekstremt svake coaching av laget gjør at vi har ønska å bli kvitt ham. Hadde han gjort en god jobb i år hadde nok kritikken vært meget moderat. Muligens med unntak av 2004-sesongen har ingen trener jeg kan huske siden 1992 gjort en dårligere jobb enn xxx i år.

 

Jeg tror hovedgrunnen til at gutta ikke leverer er at treneren ikke klarer å bygge opp selvtillit og spilleglede i troppen. At gutta tilsynelatende ikke jobber kan vel så mye være at de ikke vet hva de skal gjøre. xxx kjører "same procedure as every year Ja(mes)nne". Samtlige klubber i tippeligaen vet hvordan de skal demme opp for spillet vårt, og xxx har ennå ikke klart å hoste opp en Plan B.

 

Spillerne er gode nok. Både ferdigheter og fysikk holder i massevis. Det laget trenger er en fokusert trener som setter sammen et lag ut fra komplementære ferdigheter og spisskompetanse, og tar høyde for mottrekk fra vår motstander. Det får vi forhåpentlig om 2 måneder.

 

Jeg gleder meg som en unge til JL kommer. Så får dere i "JJJ Ultras" tekste ledelsen om at dere vil ha xxx inn i HoF.

 

Jeg tror xxx sitt kvasiprofesjonelle forhold til stb er hovedårsaken til sviktende resultater og ikke minst prestasjoner på banen, og ved hele den pinlige sakens oppmerksomhet i media har flere publikummere enn undertegnende fått et mer profesjonelt forhold til stb, og prioriterer andre aktiviterer på søndag, som for eksempel å dra på hytta. Værre er det ikke, men værre kan det faen heller ikke bli. Det viktigste for stb er KLUBBFØLELSEN - fellesnevneren som binder oss sammen. xxx er en parasitt i denne felles klubbfølelsen nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


SDK oppsummerte Solobrus sitt regnestykke godt.

 

Det manglende kontringsspillet vårt er vondt å se på. Jeg tror ikke forskjellen mellom 2008 og nå er spillestil, men spillere.

 

I 2008 startet vi slik (noen spillere):

 

Jon

Pontus

Keller-Annan-Somen-Alan

Veigar-Daniel

 

Jon og Pontus var begge gode til å få ballen riktig frem til de offensive.

 

Offensivt hadde vi Somen og Alan som ganske dypt hentet ball og førte oppover veldig raskt. Vi hadde pasningsmuligheter mot Veigar i mellomrom, og forsvaret måtte løpe som faen bakover, hvis ikke kom det bakromspasninger mot Daniel. For å komplettere var Keller og Johan på løp andre steder.

 

Hva har vi nå?

 

Forsvaret mangler en offensiv sjef.

På midtbanen har vi Henning som er ubrukelig offensivt. Pontus kan hente ball og spille videre, men er ikke ballfører som Somen og Alan. Mix er farlig offensivt når han kan dra en finte og få skutt, men er ikke noen ballfører. Palmi har ikke kvaliteter som kan brukes til noe særlig i det hele tatt.

 

På topp har vi Veigar som fortsatt viser at han kan i mellomrom, men mangler noen som utfordrer forsvaret i bakrom. Det er den utfordringen som i 2007 og 2008 ga Veigar rom til å herje. Motstandern ble alltid strukket veldig i våre overganger, og dermed ble det plass til Veigar mfl til å drible av en mann uten at det sto to nye klare til å ta han.

 

Jeg vil påstå at stallen våre er latterlig dårlig komponert. For de som ikke får brekninger når jeg nevner JJ. Noen som husker eplene og appelsinene vi var så glad i for noen år siden? Nå tror jeg det komponerte fryktfatet har blitt et fat med epler. Epler er godt nok det, men det blir ikke så mye variasjon av det.

 

Sammensetningen av stallen må selvfølgelig sees i lys av at vi ikke har penger til å kjøpe noe som helst, men en liten drøm:

 

Den spillende stoppern: Har vi noen på juniorlaget som kan vokse inn i den rollen?

Ballføreren: Bygg litt mer muskler på Mix og få han inn sentralt. Henning eller Pontus må selges. De er ikke gode nok sammen, og da blir det luksus å ha begge. Om pengene for salget ikke går inn i gjeldssluket kan man bruke dem til noe mer passende.

Farten: Skjelvik slo ikke gjennom i år. Kan vi håpe på han neste år?

Bakromsspissen: Her har jeg ikke noen forslag. Aase vil ikke fylle den rollen.

 

Jon

VEH - MMS (i mangel på noe bedre) - Spillende stopper - Bjarni (i mangel på noe bedre)

Johan - Mix - Pontus - Jørgen

Veigar

Bakromsspiss

 

Jeg er usikker på hvor Helle skal passe inn.

 

Enga stilte med Qaka og to 16-åringer på benken. I samme årgang finner vi Dæhli og Herman. De må være forberedt på å spille Tippeliga neste år!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror hovedgrunnen til at gutta ikke leverer er at treneren ikke klarer å bygge opp selvtillit og spilleglede i troppen. At gutta tilsynelatende ikke jobber kan vel så mye være at de ikke vet hva de skal gjøre. xxx kjører "same procedure as every year Ja(mes)nne". Samtlige klubber i tippeligaen vet hvordan de skal demme opp for spillet vårt, og xxx har ennå ikke klart å hoste opp en Plan B.

 

Spillerne er gode nok. Både ferdigheter og fysikk holder i massevis. Det laget trenger er en fokusert trener som setter sammen et lag ut fra komplementære ferdigheter og spisskompetanse, og tar høyde for mottrekk fra vår motstander. Det får vi forhåpentlig om 2 måneder.

 

På en måte enige, på en annen måte uenig. Jeg tror spillerne er gode nok, men ikke til å spille slik JJ har gjort tidligere år. Grunnen til at vi faller så grusomt gjennom tror jeg er at JJ ikke har klart å tilpasse seg de spillerne vi har.

 

Så tror jeg ikke JJ har disponert midler for å sette sammen noen komplementære ferdigheter til å spille sin fotball. Det vi hadde trengt for kortsiktige resultater adde vært en taktikker fremfor en strateg. Da kunne vi kanskje oppnådd samme oppsvinget Molde har fått med Rösler. Ingen langsiktig løsning, men en løsning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd Haugesund - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...