Gå til innhold

Kamptråd Haugesund - Stabæk


fantomet
 Del

Anbefalte innlegg


Ja alt var mye bedre under krigen.

 

Lurer på om enkelte her inne fremdeles sender kjærlighetsbrev til folk som har dumpa dem. "Alltid, uansett..."

 

Forresten ber jeg om at folk slutter å misbruke uttrykket "Alltid, uansett..". Dette går på at vi støtter KLUBBEN 100%. Ikke enkeltpersoner og i særdeleshet ikke personer som har dumpa klubben.

 

Og da er vel trener som er I klubben en del av klubben og skal dermed støttes 100 %?

 

kalle JJ judas fordi våre 11 beste ikke gidder å løpe er patetisk. Og det vi som skal lide videre med disse totalt uproffesjonelle spillerne som ikke jobber eller blør for drakta. i 2007, 2008 sto spillerne på for hverandre, det var løp og bevegelser rundt ball og ballfører - spillerne vant kamper og det må ha vært morsommere for dem enn det er å tape kamper i år. mener du at de er for dumme til å skjønne dette selv? at alt er trenern? at han microcoacher alle real time hele kampen? ikke tror jeg du mener det, og derfor burde det også tilstrebes å ikke synke lavere en al-qaida og legge all skyld på JJ når hele laget burde sendes til slaktern.

 

Oioi. Enten må du ha quota feil, eller så burde du ha sterke argumenter for å få erstatning fra skoleverket for mangelfull leseopplæring.

Treneren er en ENKELTPERSON. Vi er ikke Janne Jønsson Ultras. Se siste setning i mitt innlegg.

 

Hvem har kalt xxx for Judas fordi spillerne ikke løper? Grunnen til at folk bruker betegnelsen Judas om xxx er at han har signert for vår argeste konkurrent og misbrukt vår og klubbens tillit.

1192537868041_369.jpg

Her er en annen kar som også tok harakiri på sitt eget ettermæle.

xxx hemmeligholdt avtalen med RBK på en ekstremt gjennomskinnelig måte. Dette kombinert med årets ekstremt svake coaching av laget gjør at vi har ønska å bli kvitt ham. Hadde han gjort en god jobb i år hadde nok kritikken vært meget moderat. Muligens med unntak av 2004-sesongen har ingen trener jeg kan huske siden 1992 gjort en dårligere jobb enn xxx i år.

 

Jeg tror hovedgrunnen til at gutta ikke leverer er at treneren ikke klarer å bygge opp selvtillit og spilleglede i troppen. At gutta tilsynelatende ikke jobber kan vel så mye være at de ikke vet hva de skal gjøre. xxx kjører "same procedure as every year Ja(mes)nne". Samtlige klubber i tippeligaen vet hvordan de skal demme opp for spillet vårt, og xxx har ennå ikke klart å hoste opp en Plan B.

 

Spillerne er gode nok. Både ferdigheter og fysikk holder i massevis. Det laget trenger er en fokusert trener som setter sammen et lag ut fra komplementære ferdigheter og spisskompetanse, og tar høyde for mottrekk fra vår motstander. Det får vi forhåpentlig om 2 måneder.

 

Jeg gleder meg som en unge til JL kommer. Så får dere i "JJJ Ultras" tekste ledelsen om at dere vil ha xxx inn i HoF.

 

Jeg tror xxx sitt kvasiprofesjonelle forhold til stb er hovedårsaken til sviktende resultater og ikke minst prestasjoner på banen, og ved hele den pinlige sakens oppmerksomhet i media har flere publikummere enn undertegnende fått et mer profesjonelt forhold til stb, og prioriterer andre aktiviterer på søndag, som for eksempel å dra på hytta. Værre er det ikke, men værre kan det faen heller ikke bli. Det viktigste for stb er KLUBBFØLELSEN - fellesnevneren som binder oss sammen. xxx er en parasitt i denne felles klubbfølelsen nå.

 

så er du sur på at han svikter oss for RBK eller for at han faktisk viser seg å være en enklere trener med begrensede ferdigheter? (svaret er vel begge) For de to tingene burde separeres ganske klart. Er hans ettermæle ødelagt pga at han svikter og stikker til argeste konkurrent eller fordi han sitter som trener i en skuffende sesong? Kanskje begge igjen. Men jeg er helt enig i at vi kan kjefte og være kritiske på en trener som ikke fungerer, men å være usakelig og drittunger mot en trener som fullfører kontrakten sin for så å stikke - det skal man ikke bli kalt judas, hamsun eller værre for. hadde han gjort som Hareide gjorde fra RBK til landslaget hadde vi klikka på det og. så hvordan kan man da være trener i stabæk og dra med hevet hode? bare pensjonisttilværelse?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

så er du sur på at han svikter oss for RBK eller for at han faktisk viser seg å være en enklere trener med begrensede ferdigheter? (svaret er vel begge) For de to tingene burde separeres ganske klart. Er hans ettermæle ødelagt pga at han svikter og stikker til argeste konkurrent eller fordi han sitter som trener i en skuffende sesong? Kanskje begge igjen. Men jeg er helt enig i at vi kan kjefte og være kritiske på en trener som ikke fungerer, men å være usakelig og drittunger mot en trener som fullfører kontrakten sin for så å stikke - det skal man ikke bli kalt judas, hamsun eller værre for. hadde han gjort som Hareide gjorde fra RBK til landslaget hadde vi klikka på det og. så hvordan kan man da være trener i stabæk og dra med hevet hode? bare pensjonisttilværelse?

Ved å unngå unødvendig mediefokus, ikke svekke sin egen troverdighet, klare å holde 100% fokus ut kontraktstid (ala JL) og ved dette stadiet revurdere sin nåværende posisjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja alt var mye bedre under krigen.

 

Lurer på om enkelte her inne fremdeles sender kjærlighetsbrev til folk som har dumpa dem. "Alltid, uansett..."

 

Forresten ber jeg om at folk slutter å misbruke uttrykket "Alltid, uansett..". Dette går på at vi støtter KLUBBEN 100%. Ikke enkeltpersoner og i særdeleshet ikke personer som har dumpa klubben.

 

Og da er vel trener som er I klubben en del av klubben og skal dermed støttes 100 %?

 

kalle JJ judas fordi våre 11 beste ikke gidder å løpe er patetisk. Og det vi som skal lide videre med disse totalt uproffesjonelle spillerne som ikke jobber eller blør for drakta. i 2007, 2008 sto spillerne på for hverandre, det var løp og bevegelser rundt ball og ballfører - spillerne vant kamper og det må ha vært morsommere for dem enn det er å tape kamper i år. mener du at de er for dumme til å skjønne dette selv? at alt er trenern? at han microcoacher alle real time hele kampen? ikke tror jeg du mener det, og derfor burde det også tilstrebes å ikke synke lavere en al-qaida og legge all skyld på JJ når hele laget burde sendes til slaktern.

 

Oioi. Enten må du ha quota feil, eller så burde du ha sterke argumenter for å få erstatning fra skoleverket for mangelfull leseopplæring.

Treneren er en ENKELTPERSON. Vi er ikke Janne Jønsson Ultras. Se siste setning i mitt innlegg.

 

Hvem har kalt xxx for Judas fordi spillerne ikke løper? Grunnen til at folk bruker betegnelsen Judas om xxx er at han har signert for vår argeste konkurrent og misbrukt vår og klubbens tillit.

1192537868041_369.jpg

Her er en annen kar som også tok harakiri på sitt eget ettermæle.

xxx hemmeligholdt avtalen med RBK på en ekstremt gjennomskinnelig måte. Dette kombinert med årets ekstremt svake coaching av laget gjør at vi har ønska å bli kvitt ham. Hadde han gjort en god jobb i år hadde nok kritikken vært meget moderat. Muligens med unntak av 2004-sesongen har ingen trener jeg kan huske siden 1992 gjort en dårligere jobb enn xxx i år.

 

Jeg tror hovedgrunnen til at gutta ikke leverer er at treneren ikke klarer å bygge opp selvtillit og spilleglede i troppen. At gutta tilsynelatende ikke jobber kan vel så mye være at de ikke vet hva de skal gjøre. xxx kjører "same procedure as every year Ja(mes)nne". Samtlige klubber i tippeligaen vet hvordan de skal demme opp for spillet vårt, og xxx har ennå ikke klart å hoste opp en Plan B.

 

Spillerne er gode nok. Både ferdigheter og fysikk holder i massevis. Det laget trenger er en fokusert trener som setter sammen et lag ut fra komplementære ferdigheter og spisskompetanse, og tar høyde for mottrekk fra vår motstander. Det får vi forhåpentlig om 2 måneder.

 

Jeg gleder meg som en unge til JL kommer. Så får dere i "JJJ Ultras" tekste ledelsen om at dere vil ha xxx inn i HoF.

 

Jeg tror xxx sitt kvasiprofesjonelle forhold til stb er hovedårsaken til sviktende resultater og ikke minst prestasjoner på banen, og ved hele den pinlige sakens oppmerksomhet i media har flere publikummere enn undertegnende fått et mer profesjonelt forhold til stb, og prioriterer andre aktiviterer på søndag, som for eksempel å dra på hytta. Værre er det ikke, men værre kan det faen heller ikke bli. Det viktigste for stb er KLUBBFØLELSEN - fellesnevneren som binder oss sammen. xxx er en parasitt i denne felles klubbfølelsen nå.

 

 

Å hei og hå.

 

Der fikk vi endelig dratt inn nazismen i debatten om Janne også, det var vel bare det som manglet.

 

Over og ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

1192537868041_369.jpg

Her er en annen kar som også tok harakiri på sitt eget ettermæle.

 

 

Å hei og hå.

 

Der fikk vi endelig dratt inn nazismen i debatten om Janne også, det var vel bare det som manglet.

 

Over og ut.

 

Hvor i all verden drar Alz inn nasismen?

 

Bildet er svært god. Knut Hamsun er Norges største forfatter gjennom tidene. Men fordi han sviktet landet sitt, klarer ikke folk flest - mer enn 65 år etter at krigen sluttet - å se på ham som den store kunsteren han var. Om noen vil oppkalle en plass eller en gate etter ham, går svært mange bananas.

 

JJ er den største treneren Stabæk har hatt. Men han sviktet klubben og supporterne med å gå til en annen klubb i Norge. Han førte oss bak lyset, drev et dobbeltspill, og har tydelig ikke hatt samme grepet i år som i fjor.

 

Jeg tror vi kanskje en dag klarer å se på ham som den helten han var. Men det blir ikke noe hylling av ham når han drar. Jeg advarer på det sterkeste mot å forsøke - det vil sette igang svært sterke motreaksjoner.

 

Mitt råd er at begge sider - de som fokuserer på jobben han gjorde fra 2005 til 2009 og de som fokuserer på 2010 - forbigår det faktum at kampen mot Sandefjord er hans siste hjemmekamp. Om en av sidene gjør noe, vil den andre provoseres til å svare. Det vil bare bli pinlig.

 

La oss fokusere på noe positivt som samler oss. (Har noen tanker, men tradisjonen tro, diskuteres ikke mulig tifo i åpne forum, da kan de ikke brukes.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

1192537868041_369.jpg

Her er en annen kar som også tok harakiri på sitt eget ettermæle.

 

 

Å hei og hå.

 

Der fikk vi endelig dratt inn nazismen i debatten om Janne også, det var vel bare det som manglet.

 

Over og ut.

 

Hvor i all verden drar Alz inn nasismen?

 

Bildet er svært god. Knut Hamsun er Norges største forfatter gjennom tidene. Men fordi han sviktet landet sitt, klarer ikke folk flest - mer enn 65 år etter at krigen sluttet - å se på ham som den store kunsteren han var. Om noen vil oppkalle en plass eller en gate etter ham, går svært mange bananas.

 

JJ er den største treneren Stabæk har hatt. Men han sviktet klubben og supporterne med å gå til en annen klubb i Norge. Han førte oss bak lyset, drev et dobbeltspill, og har tydelig ikke hatt samme grepet i år som i fjor.

 

Jeg tror vi kanskje en dag klarer å se på ham som den helten han var. Men det blir ikke noe hylling av ham når han drar. Jeg advarer på det sterkeste mot å forsøke - det vil sette igang svært sterke motreaksjoner.

 

Mitt råd er at begge sider - de som fokuserer på jobben han gjorde fra 2005 til 2009 og de som fokuserer på 2010 - forbigår det faktum at kampen mot Sandefjord er hans siste hjemmekamp. Om en av sidene gjør noe, vil den andre provoseres til å svare. Det vil bare bli pinlig.

 

La oss fokusere på noe positivt som samler oss. (Har noen tanker, men tradisjonen tro, diskuteres ikke mulig tifo i åpne forum, da kan de ikke brukes.)

 

takker. og det er det vi prøver å få fram: tyning av han er ikke på sin plass i det offentlige rom. vi vil fremstå smålige som supportergruppe hvis det skjer.

 

viker som det er mange bittre X'er her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


>Den spillende stoppern: Har vi noen på juniorlaget som kan vokse inn i den rollen?

Ballføreren: Bygg litt mer muskler på Mix og få han inn sentralt. Henning eller Pontus må selges. De er ikke gode nok sammen, og da blir det luksus å ha begge. Om pengene for salget ikke går inn i gjeldssluket kan man bruke dem til noe mer passende.

Farten: Skjelvik slo ikke gjennom i år. Kan vi håpe på han neste år?

Bakromsspissen: Her har jeg ikke noen forslag. Aase vil ikke fylle den rollen.

 

Jon

VEH - MMS (i mangel på noe bedre) - Spillende stopper - Bjarni (i mangel på noe bedre)

Johan - Mix - Pontus - Jørgen

Veigar

Bakromsspiss

 

Jeg er usikker på hvor Helle skal passe inn.

 

Den spillende stopperen du ser etter tror jeg kan bli Jørgen Hammer (dersom han forhåpentligvis får forlenget kontrakt) Hammer er trygg med ballen i beina. I tillegg har han en god pasningsfot og skuddfot, og kan komme opp ved dødballer. Jeg tror i likhet med deg at Mix kan fungere i midten, han har jo teknikk og overblikk. Har mange ganger sett når han er på kanten at han må vende opp fordi han mangler fart. Når det gjelder bakromsspiss er dette noe vi klart mangler, en som kan fungere sammen med Veigar. Men hva med Haaken Munthe-Kaas? Har ikke han putta en del for 2-laget? Ellers synes jeg Helle virker spennende. Vi har jo også Erik Benjaminsen men han kjenner jeg ikke så godt til...
Lenke til innlegg
Del på andre sider


bla bla... hadde han gjort som Hareide gjorde fra RBK til landslaget hadde vi klikka på det og. så hvordan kan man da være trener i stabæk og dra med hevet hode? bare pensjonisttilværelse?

 

Ja, hvorfor besvare innlegget mitt?

 

En del brikker faller på plass ift din argumentasjon med ovennevnte sitat. Enten er du rimelig fersk i dette og har likevel sterke meninger, eller så har du foreløpig lite teft for supporterkultur.

 

Hadde xxx gått til en landslagsjobb, eller en utenlandsk klubb hadde saken vært helt annerledes. Vi hadde ønsket ham lykke til og vinket farvel med tårer i øyekroken og klump i halsen. Hadde han ikke fått forlenget kontrakt med Stabæk og deretter gått til en konkurrent er det også helt greit. Ingen bærer "nag" til Larsen, Tørum, Tjernås, Belsvik etc.

 

Dette er vel strengt tatt så elementært at vi ikke skulle behøve å gjenta det? Brillefint om nye forumdeltagere kan lese seg litt opp på gamle tråder.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


bla bla... hadde han gjort som Hareide gjorde fra RBK til landslaget hadde vi klikka på det og. så hvordan kan man da være trener i stabæk og dra med hevet hode? bare pensjonisttilværelse?

 

Ja, hvorfor besvare innlegget mitt?

 

En del brikker faller på plass ift din argumentasjon med ovennevnte sitat. Enten er du rimelig fersk i dette og har likevel sterke meninger, eller så har du foreløpig lite teft for supporterkultur.

 

Hadde xxx gått til en landslagsjobb, eller en utenlandsk klubb hadde saken vært helt annerledes. Vi hadde ønsket ham lykke til og vinket farvel med tårer i øyekroken og klump i halsen. Hadde han ikke fått forlenget kontrakt med Stabæk og deretter gått til en konkurrent er det også helt greit. Ingen bærer "nag" til Larsen, Tørum, Tjernås, Belsvik etc.

 

Dette er vel strengt tatt så elementært at vi ikke skulle behøve å gjenta det? Brillefint om nye forumdeltagere kan lese seg litt opp på gamle tråder.

 

Larsen? han som rykka ned og gikk gjennom hele sesongen og snakket om å holde sammen, støtte hverandre? dårligste trenern vi har hatt, og alterego av DN.

 

supporterkultur? mener du de som heier på et lag for å få sosial tilhørighet og enda flere unnskyldninger for å være drita?

 

Jeg tror du har et enklere følelsesregister og dermed føler deg med sviket av JJ enn hva jeg føler. Og i og med at dette er subjektive følelser, så er alt jeg egentlig har prøvd å si i denne tråden at når sandefjord kampen kommer så burde vår (SS) oppmerksomhet ikke være til JJ, hyllest eller tyn - da dette ikke speiler gruppen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor i all verden drar Alz inn nasismen?

 

Bildet er svært god. Knut Hamsun er Norges største forfatter gjennom tidene. Men fordi han sviktet landet sitt, klarer ikke folk flest - mer enn 65 år etter at krigen sluttet - å se på ham som den store kunsteren han var. Om noen vil oppkalle en plass eller en gate etter ham, går svært mange bananas.

 

JJ er den største treneren Stabæk har hatt. Men han sviktet klubben og supporterne med å gå til en annen klubb i Norge. Han førte oss bak lyset, drev et dobbeltspill, og har tydelig ikke hatt samme grepet i år som i fjor.

 

Jeg tror vi kanskje en dag klarer å se på ham som den helten han var. Men det blir ikke noe hylling av ham når han drar. Jeg advarer på det sterkeste mot å forsøke - det vil sette igang svært sterke motreaksjoner.

 

Mitt råd er at begge sider - de som fokuserer på jobben han gjorde fra 2005 til 2009 og de som fokuserer på 2010 - forbigår det faktum at kampen mot Sandefjord er hans siste hjemmekamp. Om en av sidene gjør noe, vil den andre provoseres til å svare. Det vil bare bli pinlig.

 

La oss fokusere på noe positivt som samler oss. (Har noen tanker, men tradisjonen tro, diskuteres ikke mulig tifo i åpne forum, da kan de ikke brukes.)

 

takker. og det er det vi prøver å få fram: tyning av han er ikke på sin plass i det offentlige rom. vi vil fremstå smålige som supportergruppe hvis det skjer.

 

viker som det er mange bittre X'er her.

Det er ganske lavt å ta innlegget ti en som forsøker å roe ned gemyttene og megle frem våpenhvile og vri om på meningsinnholdet og ta det til inntekt for eget syn. Han skriver at det blir pinlig om det blir åpen krig på tribunen, hvor begge sider kjemper for å overgå den andre med sin eneste sannhet, og advarer spesielt de som antageligvis blir cuckolded hjemme om ikke å starte noen sympatierklæringer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


bla bla... hadde han gjort som Hareide gjorde fra RBK til landslaget hadde vi klikka på det og. så hvordan kan man da være trener i stabæk og dra med hevet hode? bare pensjonisttilværelse?

 

 

supporterkultur? mener du de som heier på et lag for å få sosial tilhørighet og enda flere unnskyldninger for å være drita?

 

Er du egentlig klar over hvor mange du pisser på med dette utsagnet? Hvis det er det du tror supporterkultur dreier seg om så forstår jeg også hvorfor du ikke skjønner noe som helst.

 

For oss, som er de som bruker uttallige timer av fritiden på klubben Stabæk, vi som er de ivrigste på dugnader, de ivrigste på tribunen, de som bruker vifteflaggene, de som starter sanger, de som lager sangene, de som står på første rad og pisker opp stemningen, de som tar seg fri fra jobb, venner og velvillig hopper over konfirmasjoner, familiebursdag og lignende for å komme seg på borteturer fordi for mange av oss er Stabæk og tilhørigheten det viktigste.

 

PS. Det er fritt fram for å komme på dugnader for å hjelpe tifo gutta. Det er stort sett de samme 15 som har bidratt på tifofronten de siste 3 årene. Men det er vel greit for alle andre, så lenge man slipper å være med på det selv så kan man istedet klaget i ettertid...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor i all verden drar Alz inn nasismen?

 

Bildet er svært god. Knut Hamsun er Norges største forfatter gjennom tidene. Men fordi han sviktet landet sitt, klarer ikke folk flest - mer enn 65 år etter at krigen sluttet - å se på ham som den store kunsteren han var. Om noen vil oppkalle en plass eller en gate etter ham, går svært mange bananas.

 

JJ er den største treneren Stabæk har hatt. Men han sviktet klubben og supporterne med å gå til en annen klubb i Norge. Han førte oss bak lyset, drev et dobbeltspill, og har tydelig ikke hatt samme grepet i år som i fjor.

 

Jeg tror vi kanskje en dag klarer å se på ham som den helten han var. Men det blir ikke noe hylling av ham når han drar. Jeg advarer på det sterkeste mot å forsøke - det vil sette igang svært sterke motreaksjoner.

 

Mitt råd er at begge sider - de som fokuserer på jobben han gjorde fra 2005 til 2009 og de som fokuserer på 2010 - forbigår det faktum at kampen mot Sandefjord er hans siste hjemmekamp. Om en av sidene gjør noe, vil den andre provoseres til å svare. Det vil bare bli pinlig.

 

La oss fokusere på noe positivt som samler oss. (Har noen tanker, men tradisjonen tro, diskuteres ikke mulig tifo i åpne forum, da kan de ikke brukes.)

 

takker. og det er det vi prøver å få fram: tyning av han er ikke på sin plass i det offentlige rom. vi vil fremstå smålige som supportergruppe hvis det skjer.

 

viker som det er mange bittre X'er her.

Det er ganske lavt å ta innlegget ti en som forsøker å roe ned gemyttene og megle frem våpenhvile og vri om på meningsinnholdet og ta det til inntekt for eget syn. Han skriver at det blir pinlig om det blir åpen krig på tribunen, hvor begge sider kjemper for å overgå den andre med sin eneste sannhet, og advarer spesielt de som antageligvis blir cuckolded hjemme om ikke å starte noen sympatierklæringer.

 

Syns ikke jeg vrir om på noe. Jeg vil ikke at SS skal stå der med roser og sjokolade til mannen heller. men det er ikke kult for meg å stå der mot sandefjord og det kommer store bannere med : dra til hælvette til jj. det vil ikke jeg assosieres med. derfor kan jeg takke alberts innlegg for våpenhvile, og råd om å la det passere i stillhet på denne kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser essensen i det Albert sier. Vår aller største utfordring er å tåle trynet på hverandre gjennom denne perioden, og unngå å karakterisere hverandre i senk med hvor sure og bitre ekser vi er, hvor "gla'folkelige heia heia" vi er, eller andre stereotyper som passer i kampen for å demotivere motparten vekk fra sitt synspunkt.

 

Jeg ser ikke ned på noen av de som mener vi burde hylle Janne, jeg er bare uenig. Og sålenge det finnes engasjement i kroppen vår for klubben og det inntrykk og uttrykk vi gir som supportere, kommer vi til å krangle og kjefte på hverandre. Sålenge Janne er i klubben kommer vi til å la oss provosere. Jeg har ikke tenkt til å be noen holde hverandre i hendene, jeg bare gleder meg til steinen i skoen er borte og vi kan være uenige om noe annet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


supporterkultur? mener du de som heier på et lag for å få sosial tilhørighet og enda flere unnskyldninger for å være drita?

 

God bedring.

 

klanen?

 

Når skal du svare på mitt innlegg?

 

sorry, jeg så det ikke.

 

Alt det du sier om bidrag er bare vakkert. Men handler SS om SS eller om Stabæk Fotball? mitt opprinnelige innlegg var et svar på Alzs uttalelse som kan tolkes som at er du ikke ultras er du ikke supporter. For noen er SS en sosial arena - og det er greit og flott, men for mange er SS ikke en bare en sosial arena, men det er utløpet for støtten til stabæk. SS er større enn Onkel Blå, og vil bare bli enda større i framtiden også.

 

naturligvis er det slik at det blir de samme ivrige som stiller opp og bidrar, slik er det alltid i dugnadsorganisasjoner. samtidig stiller de som stiller opp, fordi de vil stille opp. og du finner ikke noe sted jeg kritiserer innsats eller oppoffringen, jeg har ymtet frampå at det er en grense for fullmakten i henhold til hvor ekstreme budskap kan være.

 

avsluttningsvis: jeg skal ikke angripe, ei heller uttale meg om samholdet noen i SS har, som andre ikke har - men skal SS være en omfavnene supporterklubb for Stabæk må disse ivrige innemellom stoppe opp og tenke at de representerer flere enn de som er på Blå på lørdagskvelden - samtidig som de passive og mer følgende medlemmene av SS burde bidra mer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


sdk: Dem du kaller "de aktive" er på kamp med venner akkurat som du helt sikkert også er. Ingen der som gidder å være vaktbikkje eller presse noen til å bidra mer. Ønsker du å bidra mer er det ikke værre enn å kontakte de riktige personene, du kan ihvertfall ikke forvente at de skal komme bort til deg.

 

Er det misunnelse ute og går her? I samme innlegget som du sier at de passive og mer følgende medlemmene må få bidra mer pisser du på "de aktive" ved å gi uttrykk for at noen kun er på tribunen for den sosiale faktoren. Der tar du grundig feil. Jeg er ganske sikker på at disse medlemmene du viser til brenner like mye for klubben som det du også gjør. At noen i tillegg kjenner flere ansikter på tribunen enn deg er rett og slett din egen feil.

Endret av Mikki
Lenke til innlegg
Del på andre sider


sdk: Dem du kaller "de aktive" er på kamp med venner akkurat som du helt sikkert også er. Ingen der som gidder å være vaktbikkje eller presse noen til å bidra mer. Ønsker du å bidra mer er det ikke værre enn å kontakte de riktige personene, du kan ihvertfall ikke forvente at de skal komme bort til deg.

 

Er det misunnelse ute og går her? I samme innlegget som du sier at de passive og mer følgende medlemmene må få bidra mer pisser du på "de aktive" ved å gi uttrykk for at noen kun er på tribunen for den sosiale faktoren. Der tar du grundig feil. Jeg er ganske sikker på at disse medlemmene du viser til brenner like mye for klubben som det du også gjør. At noen i tillegg kjenner flere ansikter på tribunen enn deg er rett og slett din egen feil.

 

tror du misforstår litt. og dette har blitt dratt ut på ville veier. jeg prøver på ingen måte å sammenligne eller måle hvor mye folk brenner for klubben. og jeg innrømmer jo at noen er langt bedre på engasjement enn hva andre er. folk har forskjellige behov og bruker SS forskjellig, det er greit det, alt jeg prøver å si er: SS som enhet må romme alle. Så det SS gjør offentlig burde også kunne tåles av alle i SS.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis man kun skal gjøre noe som tåles av alle, skjer det ingenting. Det er nesten verre enn å gjøre ting feil. I denne drakampen vil de synlige uttrykkene komme fra de som velger å fronte dem, enten det måtte være på stadion, forum eller på puben. Ingen kan kneble noen av partene.

 

Debatten om hvem SS skal romme er en annen sak. Der er det helt sikkert like mange forskjellige synspunkt som det er farger i regnbuen. (Ca 7, fordelt på blant annet Gufa, geirti, Alz, ultras 1912 og så videre...) Flerkulturelle SS hadde ikke vært til å kjenne igjen om det bare hadde blitt inkludert likesinnede, samtidig er prisen å betale for å inkludere alle at man må finne seg i å bli tråkket på tærne av noen, hele tiden.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så det SS gjør offentlig burde også kunne tåles av alle i SS.

 

Det ville blitt en fryktelig tannløs supporterklubb..

 

Sorry ass, men som sagt tidligere i debatten; de som bidrar mest ffår mest å si for hvordan SS uttrykker seg. Det kan rett og slett ikke fungere på noen annen måte. For å snu litt på det: Tror du geirti hadde giddet å bruke 6-7 timer på å lage et "anti-janne"-banner, dersom majoriteten av SS ønsket det? Nei! Så de som faktisk gidder å bruke tid på å lage bannere får dermed siste ordet. At det kan være uheldig er en annen sak. Selvsagt er det tilfeller der bannere har brutt med majoritetens oppfatning. Men samtidig så er det nå engang disse samme gamle traverne som møter opp gang etter gang på tifojobbing, og da blir det "their way or the highway".

 

Sånn fungerer verden sdk..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så det SS gjør offentlig burde også kunne tåles av alle i SS.

 

Det ville blitt en fryktelig tannløs supporterklubb..

 

Sorry ass, men som sagt tidligere i debatten; de som bidrar mest ffår mest å si for hvordan SS uttrykker seg. Det kan rett og slett ikke fungere på noen annen måte. For å snu litt på det: Tror du geirti hadde giddet å bruke 6-7 timer på å lage et "anti-janne"-banner, dersom majoriteten av SS ønsket det? Nei! Så de som faktisk gidder å bruke tid på å lage bannere får dermed siste ordet. At det kan være uheldig er en annen sak. Selvsagt er det tilfeller der bannere har brutt med majoritetens oppfatning. Men samtidig så er det nå engang disse samme gamle traverne som møter opp gang etter gang på tifojobbing, og da blir det "their way or the highway".

 

Sånn fungerer verden sdk..

 

i know. la gå. ses på kamp :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har ett par solbriller som har blitt gjenglemt på bussen etter turen. De kan også ha blitt glemt på tur til og fra LSK hallen dagen i forveiencool.gif

 

edit: som en mann med kjønnet i behold ville jeg aldri gått med de brilleneblink.gif

 

New edit: Eier har meldt seg....heldigvis en kvinne laugh.gif

Endret av BjørnC
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd Haugesund - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...