Gå til innhold

Start-STB


fyR
 Del

Anbefalte innlegg


Hadde jeg vært trener for Stabæk, hadde jeg ganske kjapt sluttet å skryte av at man har trent lag-balanse hele uka. Er ikke mange spor å se av det.

 

 

 

JJ din bolle du suger, Jan Banan du liksom han har ikkke vært nærballen siden han kom inn nå er det spilt 86 min lol patetiske svenske!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I neste kamp foreslår jeg at Stabæk ledelsen sier at nok er nok!

JJ du blir hjemme og er ikke med på kampene lengre, lønna kan den kjipe mannen få!

 

1-0 mot Haugesund =tap

2-1 mot Start = tap

 

Bytter har den mannen ikke peiling på!

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg må si at jeg er mektig imponert over det Stabæk Fotball har fått til det siste året. Glødende engasjement både hos spillere og publikum i 2008 og stort sett hele 2009 er nå erstattet med en massiv likegyldighet.

 

Jeg merker at resultatene i kampene mot Sandefjord og Molde bryr meg midt på leggen, og det er en ny følelse for meg. Jeg kommer aldri til å slutte å elske Stabæk, men det er kun fordi jeg er jævlig sta.

 

I dag er vi heldige som ikke ryker på et 2-6-tap..

 

Det skal virkelig bli interessant å overvære "hyllingen" av hedersmannen på søndag. Jeg tror flere enn Slum og Morten kommer til å vise misnøye, for å si det på den måten.

 

Forøvrig vil jeg gi honnør til de blaa på tribunen i dag. Hørtes bra kampen igjennom!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jönnsons statistikk etter det ble klart at han drar til barteland

Seier - Uavgjort - Tap - Målforskjell

4 0 6 16-19

 

Ikke like ille som jeg trodde det skulle være, men det er jævlig dårlig....

 

 

Vi har da spilt flere kamper enn 10 i årets sesong?

 

Janne ble jo som kjent enig med bartemafiaen allerede rundt årsskiftet!

 

Dette er korrekt statistikk for Jannes trenergjerning etter hans svik:

 

Seier - Uavgjort - Tap - Målforskjell

10 6 12 36

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jönnsons statistikk etter det ble klart at han drar til barteland

Seier - Uavgjort - Tap - Målforskjell

4 0 6 16-19

 

Ikke like ille som jeg trodde det skulle være, men det er jævlig dårlig....

 

 

Vi har da spilt flere kamper enn 10 i årets sesong?

 

Janne ble jo som kjent enig med bartemafiaen allerede rundt årsskiftet!

 

Dette er korrekt statistikk for Jannes trenergjerning etter hans svik:

 

Seier - Uavgjort - Tap - Målforskjell

10 6 12 36

 

Det er klart vi har spilt fler enn 10 kamper i årets sesong, men det er etter at det ble offisielt jeg mener....

 

Mulig det er feil allikevel....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det skal virkelig bli interessant å overvære "hyllingen" av hedersmannen på søndag. Jeg tror flere enn Slum og Morten kommer til å vise misnøye, for å si det på den måten.

 

 

Jeg tror nok Janne i denne situasjonen kan bli syndebukk for alt som har gått galt i år - for det er jævlig mye.

 

Det var ikke Janne som satte opp det latterlige budsjettet.

 

Det er ikke Janne som har sørget for at vi har fem ganger så mange på sykestua i år som tidligere år - ås godt som hele sesongen gjennom.

 

(Men det er selvfølgelig Janne som skal gi gutta riktig innstilling og som skal "late" som han faktisk leder laget også under kampen)

 

Poneget mitt er: skulle det bli en større anti-Janne-markering, så håper jeg andre i klubben forstår at det også gjelder dem.

 

 

Den viktigste markeringen under/etter kampen må vi ikke glemme oppi alt dette her - takk for fantastisk mange år, Tom!

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg spør igjen: Er det ikke alminnelig sunn fornuft å ikke gjøre bytter før defensiv dødball? Og iallefall ikke gjøre bytter i forsvarsrekken?

 

Begrunnelsen for dette skulle være enkel nok: et bytte rett før en defensiv dødball kan medføre usikkerhet i forsvarsrekken / laget. Videre kan jo en slik dødball føre til scoring imot hvilket som kan endre kampbildet og med det også behovet for bytter.

 

Så kjære JJ: hvorfor foretar du et dobbeltbytte rett før start sin dødball? Hva tilførte MMS når man plutselig trengte en utligning og hadde det vært bedre å beholde Johan på banen?

 

I forkant av dette tar du ut Helle som viser gode takter / instinkt for mål, og erstatter ham med bananen som ikke viser noe som helst annet enn at hadde han hatt nevnte instinkt for mål hadde han utlignet på overtid...

 

Det er muligens andre årsaker til at vi taper idag, men gudbedre, JJ trenger ikke å gjøre det enklere for motstanderen...

 

 

(dersom moderator ønsker å plassere dette i "jeg er så sinna tråden" har jeg full forståelse for det...)

Endret av MSL
Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 dødballmål imot i dag, det kaller jeg rimelig sløvt. Kan ikke stå med lua i hånda og huet i ræva i egen seksten!!!

 

Hvor mange ganger i år har vi rotet bort en ledelse? Da vi endelig klarte å snu trenden med å slippe inn tidlig baklengs så har vi altså erstattet det med å rote bort ledelser istedenfor.

 

 

 

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 dødballmål imot i dag, det kaller jeg rimelig sløvt. Kan ikke stå med lua i hånda og huet i ræva i egen seksten!!!

 

Hvor mange ganger i år har vi rotet bort en ledelse? Da vi endelig klarte å snu trenden med å slippe inn tidlig baklengs så har vi altså erstattet det med å rote bort ledelser istedenfor.

Veldig så negative folk var da. Gutta hadde terpet defensiv organisering hele uka. Tenk hvor ille det hadde vært hvis de ikke hadde trent ekstra på dette?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg må si at jeg er mektig imponert over det Stabæk Fotball har fått til det siste året. Glødende engasjement både hos spillere og publikum i 2008 og stort sett hele 2009 er nå erstattet med en massiv likegyldighet.

 

 

Dette gjenspeiler seg på nettsidene til den kulørte dagspressen, kampen nevnes ikke på forsiden av db eller vg. Afteposten har riktig nok fått med seg noe om en eller annen spiller som krediterer målet til en syk far, men lagene er ikke nevnt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å trene på defensiv organisering er ikke det samme som å trene på defensive dødballsituasjoner. Snarere det motsatte, siden man ikke kan gjøre alt.

 

Bytter på defensiv dødball unngår man for å være sikker på at man får alle man tilbake i boksen. Her har dommerne fått beskjed om å passe på å ikke sette i gang spillet før nye spillere er på plass. Det er likevel en liten risiko, men det går på at de nye spillerne ikke rekker tilbake, ikke at det blir rot i organiseringen. I noen tilfeller kan det tilogmed fungere bedre, fordi man på første dødball med nye spillere er mer bevisst på å disponere riktig.

 

Tre dødballmål mot er jævlig dårlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 dødballmål imot i dag, det kaller jeg rimelig sløvt. Kan ikke stå med lua i hånda og huet i ræva i egen seksten!!!

 

Hvor mange ganger i år har vi rotet bort en ledelse? Da vi endelig klarte å snu trenden med å slippe inn tidlig baklengs så har vi altså erstattet det med å rote bort ledelser istedenfor.

Veldig så negative folk var da. Gutta hadde terpet defensiv organisering hele uka. Tenk hvor ille det hadde vært hvis de ikke hadde trent ekstra på dette?

 

 

Godt poeng

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Glødende engasjement både hos spillere og publikum i 2008 og stort sett hele 2009 er nå erstattet med en massiv likegyldighet.

Det er vel bare å se på antall innlegg pr kamptråd. Hadde det ikke vært for at det var kombinert tur/kamptråd hadde vi vel ikke passert 20 innlegg før kampstart. I grunn positivt at mange har et behov for å få ut litt frustrasjon etter kamp, det betyr i hvertfall at de bryr seg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Glødende engasjement både hos spillere og publikum i 2008 og stort sett hele 2009 er nå erstattet med en massiv likegyldighet.

Det er vel bare å se på antall innlegg pr kamptråd. Hadde det ikke vært for at det var kombinert tur/kamptråd hadde vi vel ikke passert 20 innlegg før kampstart. I grunn positivt at mange har et behov for å få ut litt frustrasjon etter kamp, det betyr i hvertfall at de bryr seg...

 

Orker ikke sutre over dårlige resultater, vi blir i allefall i TL neste år og jeg gleder meg VELDIG til neste sesong og Jörgen ved roret. Det kan umulig bli dårligere nå. Blir nok tap mot Molde, men Sandefjort burde vi klare slå (i allefall ta poeng) :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Start-STB
×
×
  • Opprett ny...