Gå til innhold

Årets siste kamptråd: Molde-Stabæk


Håvard
 Del

Anbefalte innlegg


Intervjuer: Når begynner du å tenke på Rosenborg?

JJ: Ved årsskiftet.

Intervjuer: Ikke før?

JJ: Nei

 

Fint at sannheten kommer frem..

 

Hedersmenn som JJ og journalister pleier jo ikke å lyve eller kun fortelle deler av en sannhet. Den fulle og hele sannhet og intet mindre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hurra - nå er denne sesongen over! Og den endte som den starta - med skader....

 

 

Trist og skuffende sesong. Men hovedårsaken er definitivt ikke Janne !

Enig. Jeg tror det var utbygging av dobbeltsporet gjennom Bærum. Eller det at jeg ikke finner det ene vinterdekket mitt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva skjer hvis jeg sier at Hauger går til en ny klubb for å redde økonomien?

Hva skjer når Pontus ser at vi trapper ned, går han og?

Hva med Hedenstad?

Jan Jønson du har knota det ordentlig til sammen med en haug av folk i styret som kjører økonomien i dass.

Jeg krever handling av Ingo med blått blod, som ser at klubben raseres!

Da kan dere JJ elskere gå å legge dere eller starte å holde med Rbk den er sikker vet dere!

 

Har JJ tatt med seg Hauger, Hedenstad og Pontus til Rbk?

 

Dette blir en skikkelig såpeopera tror jeg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror aldri jeg har kjedet meg så mye under en Stabæk-kamp som i dag.. Betaler vi virkelig penger for å se på dette?

 

Heldigvis er det bandysesong nå. Jeg kan love betydelig mer spenning og engasjement på Stabekkbanen utover vinteren!

 

Edit: eifl

Endret av Anders C
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva skjer hvis jeg sier at Hauger går til en ny klubb for å redde økonomien?

Hva skjer når Pontus ser at vi trapper ned, går han og?

 

Hepp,

 

Da får vi sannsynligvis nok penger til å hente inn minst en erstatter og planene er så vidt jeg har forstått alt lagt. Jeg håper selvsagt at både Pontus og Henning blir, men tro meg når jeg sier at det nødvendigvis ikke er en katastrofe om begge går - sålenge vi får inn nok penger til å hente en erstatter!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Trist og skuffende sesong. Men hovedårsaken er definitivt ikke Janne !

 

Nei definitivt ikke! Jeg tror det var Albert sin skyld.

 

Ikke skyld på ALbert det er jo selvfølgelig skader og dommere :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva skjer hvis jeg sier at Hauger går til en ny klubb for å redde økonomien?

Hva skjer når Pontus ser at vi trapper ned, går han og?

 

Hepp,

 

Da får vi sannsynligvis nok penger til å hente inn minst en erstatter og planene er så vidt jeg har forstått alt lagt. Jeg håper selvsagt at både Pontus og Henning blir, men tro meg når jeg sier at det nødvendigvis ikke er en katastrofe om begge går - sålenge vi får inn nok penger til å hente en erstatter!

 

@ringo

 

En er ok men 2 da sliter vi, kan jo forstå at Hauger har ambisjoner med det er synd å miste den kommende storstjerna.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trist og skuffende sesong. Men hovedårsaken er definitivt ikke Janne !

 

Nei definitivt ikke! Jeg tror det var Albert sin skyld.

 

 

Ja, det tenkte jeg ikke på. Albert, selvfølgelig. Albert....

Ser man litt bak tabellen så har vi ikke hatt flyt. Vi har skapt nesten flest sjanser av alle i tippeligaen. Tror vi er nr 3-4 iflg VG. Og når våre antatte målscorere (Johan, Daniel og Veigar) er ekstremt mye skadet skjønner vi at uttellingen blir lavere enn vanlig. Ingen kan forvente at andredivisjonsnivåspilleren Jan Banan skal putte.

Men bakover har vi stinket! Og det er rett og slett fordi vi ikke er bedre i den bakre firer. JIH er vel den eneste som holder klasse defensivt, når han er i form (det har han ikke vært i høst). Vegar er god men det er offensivt ikke defensivt. Og Janne kan vel ikke noe for at Segerstrøm ble solgt. At målmaskinen Daniel spilte veldig få kamper. At Hoff (som omsider begynte å levere) ble solgt. I tillegg kan vel ingen påstå at vi har hatt marginer med oss i år. Og marginer kan gi mange poeng, se bare på Tromsø

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trist og skuffende sesong. Men hovedårsaken er definitivt ikke Janne !

 

Judas får all æren av dere for 2008, så nå må han få all æren for 2010.

 

Nå var du skrekkelig ufin og usakelig, Stuart! Tror jeg må melde meg ut av $$ hvis folk skal være så slemme....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trist og skuffende sesong. Men hovedårsaken er definitivt ikke Janne !

 

Nei definitivt ikke! Jeg tror det var Albert sin skyld.

 

 

Ja, det tenkte jeg ikke på. Albert, selvfølgelig. Albert....

Ser man litt bak tabellen så har vi ikke hatt flyt. Vi har skapt nesten flest sjanser av alle i tippeligaen. Tror vi er nr 3-4 iflg VG. Og når våre antatte målscorere (Johan, Daniel og Veigar) er ekstremt mye skadet skjønner vi at uttellingen blir lavere enn vanlig. Ingen kan forvente at andredivisjonsnivåspilleren Jan Banan skal putte.

Men bakover har vi stinket! Og det er rett og slett fordi vi ikke er bedre i den bakre firer. JIH er vel den eneste som holder klasse defensivt, når han er i form (det har han ikke vært i høst). Vegar er god men det er offensivt ikke defensivt. Og Janne kan vel ikke noe for at Segerstrøm ble solgt. At målmaskinen Daniel spilte veldig få kamper. At Hoff (som omsider begynte å levere) ble solgt. I tillegg kan vel ingen påstå at vi har hatt marginer med oss i år. Og marginer kan gi mange poeng, se bare på Tromsø

 

Det er rett å slett så enkelt at har man goode nok spillere senker motsandern seg, har man Mix, Jan, Palmi på banen blir trykket på forsvarsfireren større.

Da nytter det ikke med Morten i forsvaret som ikke kan spille en riktig pasning og har trøbbel med farten.

Mix er ung og har framtiden foran seg sammen med Jørgen, Palmi og Morten har mye å bevise neste sesong!

Jan forusetter jeg at er ute av stallen!

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trist og skuffende sesong. Men hovedårsaken er definitivt ikke Janne !

 

Nei definitivt ikke! Jeg tror det var Albert sin skyld.

Jeg mener det er finanskrisens skyld. Den rammet jo kun oss.

Og alle som ikke har meldt seg ut av ormebolet Stabæk Support. De må også ta ansvaret. Laget klarer jo ikke å levere når man kun har søppel på tribunen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Trist og skuffende sesong. Men hovedårsaken er definitivt ikke Janne !

 

Selvfølgelig ikke når det går bra en JJ en helt, når det går dårlig er det selvfølgelig ikke hans skyld.

Ironi oppi h....!

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trist og skuffende sesong. Men hovedårsaken er definitivt ikke Janne !

 

Nei definitivt ikke! Jeg tror det var Albert sin skyld.

Jeg mener det er finanskrisens skyld. Den rammet jo kun oss.

Og alle som ikke har meldt seg ut av ormebolet Stabæk Support. De må også ta ansvaret. Laget klarer jo ikke å levere når man kun har søppel på tribunen.

 

Right on!

Som jeg skulle sagt det selv...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med Jan Banan, Palmi, Mix og Morten i startoppstillingen må det gå galt. De holder dessverre ikke mål. Får håpe Jørgen kan hente noen lovene svensker til neste sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mix holder mål og vel så det, men han er langt fra ferdig utviklet og trenger en del coaching for å involvere seg mer i alle faser av spillet og få mer ut av ferdigheten sine. Med riktig trener og holdninger/innstilling kan han være en av dem laget kan bygges rundt.

 

Vi trenger ikke lovende svensker for vi har mange lovende nordmenn allerede. Det vi trenger er noen ferdigutviklede spillere til å fylle tomrommene med kvalitet. Selvfølgelig hadde det ikke gjort noe med et og annet supertalent fra Sverige, men sånt koster.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med Jan Banan, Palmi, Mix og Morten i startoppstillingen må det gå galt. De holder dessverre ikke mål. Får håpe Jørgen kan hente noen lovene svensker til neste sesong.

Mix er Stabæks femte beste spiller i år, ifølge VG-børsen. Han er slått av Pontus, Veigar, Jon og Henning. Han oppnådde 4,86 i snitt og endte på 66. plass av 159 totalt i Tippeligaen.

I tillegg er han Stabæks nest beste poengplukker i år (mål og målgivende pasninger), med 10 poeng (4 mål og 6 målgivende). Denne listen toppes forøvrig av Veigar og Moa, med 20 poeng hver.

Blir ikke vanskelig å forsvare en plass i startoppstillingen for Mix, nei.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med Jan Banan, Palmi, Mix og Morten i startoppstillingen må det gå galt. De holder dessverre ikke mål. Får håpe Jørgen kan hente noen lovene svensker til neste sesong.

Mix er Stabæks femte beste spiller i år, ifølge VG-børsen. Han er slått av Pontus, Veigar, Jon og Henning. Han oppnådde 4,86 i snitt og endte på 66. plass av 159 totalt i Tippeligaen.

I tillegg er han Stabæks nest beste poengplukker i år (mål og målgivende pasninger), med 10 poeng (4 mål og 6 målgivende). Denne listen toppes forøvrig av Veigar og Moa, med 20 poeng hver.

Blir ikke vanskelig å forsvare en plass i startoppstillingen for Mix, nei.

 

Hvis du ser litt edrulig på det bidrar ikke Mix like mye som en spiller som Hoff eller andre midbanespillere. Det er erfaring og spilletid som bidrar til å utvikle Mix.

I år har han ikke bidratt med den en spiller i hans posisjon skal, derfor kan han bevise dette neste år!

Ingen skal være sikkre i startelveren, hvis man ikke ser bort i fra Jan som bidrar i alle kamper hehe!

Den går på JJJ`S kappe, Mix har en framtid hvis han utvikler seg neste år noe han må!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med Jan Banan, Palmi, Mix og Morten i startoppstillingen må det gå galt. De holder dessverre ikke mål. Får håpe Jørgen kan hente noen lovene svensker til neste sesong.

Mix er Stabæks femte beste spiller i år, ifølge VG-børsen. Han er slått av Pontus, Veigar, Jon og Henning. Han oppnådde 4,86 i snitt og endte på 66. plass av 159 totalt i Tippeligaen.

I tillegg er han Stabæks nest beste poengplukker i år (mål og målgivende pasninger), med 10 poeng (4 mål og 6 målgivende). Denne listen toppes forøvrig av Veigar og Moa, med 20 poeng hver.

Blir ikke vanskelig å forsvare en plass i startoppstillingen for Mix, nei.

 

Mix er en typisk luksusspiller. Bretter skjelden eller aldri opp ermene i motgang. Synd at han har litt lite Henning i seg :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mix sin arbeidskapasietet er veldig undervurdert! Han jobber bra og på en begredelig dag som i dag så var det vel bare henning som jobbet mer... Uten at arb.kap. er Mix sin største styrke....

 

Jeg skjønner ikke hvorfor han får så mye kritikk - han er et kjempetalent og veldig fotballsmart! Han har vært jevnt god i to sesonger og dere må huske på at han ikke spiller i sin rette posisjon da henning og pontus naturligvis kaprer de plassene. Men Mix var Stabæks beste spiller i de fleste begredelige kampene i våres når veigar og farnerud var skadet - da spilte han på rett plass og viste at det er sentralt han hører hjemme!

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg husker da Hoff satte inn 3-2 ved fulltid i Skien og hvor sykt mye jeg gledet meg til denne sesongen. I dag lå jeg på sofaen og leste bok frem til kampen skulle starte, men fortsatte egentlig bare å lese i den utover i kampen. Det gutta gjorde var så ekstreeemt kjedelig og deprimerende, og er egentlig et godt eksempel på hvordan sesongen ble i år. Endelig er denne drittsesongen over.

Endret av helehus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Årets siste kamptråd: Molde-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...