Gå til innhold

Varmlunchen på Telenor arena


Anders C
 Del

Anbefalte innlegg


kan vi ikke bare legge ned skiten? vi har jo både serie- og cupgull i skapet.

Kan vi ikke bare selge pokalene? Kan sikkert få noen kroner for dem...

Hørt at det kan være lurt å kjøpe gull for tiden, så kanskje greit å beholde pokalene. Til etter neste finanskrise altså.

 

Men varmlunch, såpe, vann, strømpetape, drakter, baller, parkeringsplasser, banemester, bussturer, speakere, kioskvakter, trener, støtteapparat og fotballklubb er det bare å kvitte seg med først som sist.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor lurt er det egentlig å legge match mot vivil 3 dager før Moldematchen? Blir mange tunge bein etterhvert med så tett kampprogram.

 

Regner med at du bruker et snev av sarkasme, men jeg synes det er lurt jeg. Både deltakerene fra Vivil og spillere fra Stabæk synes det er gøy. Var i hvertfall det inntrykket jeg fikk når jeg så dem i fjor. Og det er ikke akkurat veldig utmattende. 20 min med småjogging;)

 

Synes det er et flitt initiativ fra stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor lurt er det egentlig å legge match mot vivil 3 dager før Moldematchen? Blir mange tunge bein etterhvert med så tett kampprogram.

 

Regner med at du bruker et snev av sarkasme, men jeg synes det er lurt jeg. Både deltakerene fra Vivil og spillere fra Stabæk synes det er gøy. Var i hvertfall det inntrykket jeg fikk når jeg så dem i fjor. Og det er ikke akkurat veldig utmattende. 20 min med småjogging;)

 

Synes det er et flitt initiativ fra stabæk!

 

Hele denne tråden er jo et sammensurium av sarkasme og ironi. Et sted frustrerte supportere kan få tømt seg. Må de skru på lyset i TA fordi Vivil kommer på besøk? De har jo ikke råd til å la damene trene der fordi det er så dyrt. Herrelaget skal derimot få lov til å leke seg med Vivil?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor lurt er det egentlig å legge match mot vivil 3 dager før Moldematchen? Blir mange tunge bein etterhvert med så tett kampprogram.

 

Regner med at du bruker et snev av sarkasme, men jeg synes det er lurt jeg. Både deltakerene fra Vivil og spillere fra Stabæk synes det er gøy. Var i hvertfall det inntrykket jeg fikk når jeg så dem i fjor. Og det er ikke akkurat veldig utmattende. 20 min med småjogging;)

 

Synes det er et flitt initiativ fra stabæk!

 

Hele denne tråden er jo et sammensurium av sarkasme og ironi. Et sted frustrerte supportere kan få tømt seg. Må de skru på lyset i TA fordi Vivil kommer på besøk? De har jo ikke råd til å la damene trene der fordi det er så dyrt. Herrelaget skal derimot få lov til å leke seg med Vivil?

 

Ikke glem at dette er en viktig mulighet til å scoute billig lokalt talent. Det burde da finnes noe av interesse for oss blant et helt lag som oser av spilleglede. Bytt ut noen av de overprisa spillerne med noen som virkelig blør for drakta.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den dyre belysningen på TA må jo kunne erstattes med dette kjekke produktet:

24-912_m.jpg

og selvsagt bør vi få inn en ekstern sponsor som kan finansiere oppladbare batterier som kan lades fra strøm generert på ergometersykler.

Slike hodelykter vil gjøre fotballkampen enda mer spektakulær for oss på tribunene som samtidig lett ser hvilke spillere som følger med på spillet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må de skru på lyset i TA fordi Vivil kommer på besøk? De har jo ikke råd til å la damene trene der fordi det er så dyrt. Herrelaget skal derimot få lov til å leke seg med Vivil?

Kan vi ikke starte med blindefotball så slipper vi å ha lyset på når det er trening?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For en teit diskusjon. Dette var dråpen, nå melder jeg meg ut av Stabæk Support!

 

Tror forresten ikke jeg gidder å heie på Stabæk mer i det hele tatt når de har sånne supportere...

 

Supportere som ikke deltar i teite diskujoner eller som synes det er greit at klubben sløser bort penger på unødvendig luksus og oppvartning trenger vi faen ikke. Jeg tipper du er en av de som står bakerst og bare er på feltet for å få billig sesongkort.

 

Jeg var innom på "ta med en venn-kampanjen" på søndag for å hylle vår store helt.

 

Jeg mener forøvrig at der det sannsynligvis kan spares mest penger er om klubben blir mer kritiske til hvem de inviterer på årsfesten.

Jeg trodde du var imot hele "ta-med-en-venn"greia...:rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selge stadion og spille på nadderud?

 

Stadioen er vel strengt tatt solgt, og om vi skulle fortsette spill på Nadderud måtte vi blitt degradert til 1.div da stadioen ikke er TL-godkjent.

 

1) Draktene synes jeg kan selges, og nye kan skaffes i herreavdelingen på H&M - fra nå av spiller vi i helhvite t-skjorter med v-hals, til 99,- stk.

2) Legg ut speaker-jobben på auksjon på QXL - uansett hvem som vinner vil vedkommende unektelig gjøre en bedre jobb enn den nåværende, og vi vil samtidig tjene penger på dette.

3) Ballgutter betaler 50,- pr. hode i avgift for slitasje ved bevegelse på indre bane, samt skryterettigheter i vennekretsen.

4) Alle må ta med eget dopapir hjemmefra, klubben burde ikke belastes fordi folk ikke klarer å holde seg, eller ikke klarer å gjøre fra seg før de drar på kamp.

5) Pepsi burde byttes ut med Grans, sikkert billigere i innkjøp, og er man tørst er man tørst.

6) Jogging som oppvarming til nærliggende bortekamper har blitt foreslått, glimrende ide! Tar den litt lengre og foreslår innførsel av haiking til bortekampene det ikke er fysisk forsvarlig å jogge til.

7) Garderobene gjøres om til barnepass og parkering av engelske settere under kamp, under streng overvåking av innbytterne.

8) Myntautomatdrevne sykkelstativ utenfor TA

9) Dynamo på tredemøllene og ergometersyklene på TA slik at vi kan bli selvforsynte på strøm

10) Drikkeflaskene kan selges, tomflasker gjør samme nytten, og kan i tillegg pantes ved fremtidig likviditetskrise

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For en teit diskusjon. Dette var dråpen, nå melder jeg meg ut av Stabæk Support!

 

Tror forresten ikke jeg gidder å heie på Stabæk mer i det hele tatt når de har sånne supportere...

 

 

ingen som kommer til og savne deg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selge stadion og spille på nadderud?

 

Stadioen er vel strengt tatt solgt, og om vi skulle fortsette spill på Nadderud måtte vi blitt degradert til 1.div da stadioen ikke er TL-godkjent.

 

1) Draktene synes jeg kan selges, og nye kan skaffes i herreavdelingen på H&M - fra nå av spiller vi i helhvite t-skjorter med v-hals, til 99,- stk.

2) Legg ut speaker-jobben på auksjon på QXL - uansett hvem som vinner vil vedkommende unektelig gjøre en bedre jobb enn den nåværende, og vi vil samtidig tjene penger på dette.

3) Ballgutter betaler 50,- pr. hode i avgift for slitasje ved bevegelse på indre bane, samt skryterettigheter i vennekretsen.

4) Alle må ta med eget dopapir hjemmefra, klubben burde ikke belastes fordi folk ikke klarer å holde seg, eller ikke klarer å gjøre fra seg før de drar på kamp.

5) Pepsi burde byttes ut med Grans, sikkert billigere i innkjøp, og er man tørst er man tørst.

6) Jogging som oppvarming til nærliggende bortekamper har blitt foreslått, glimrende ide! Tar den litt lengre og foreslår innførsel av haiking til bortekampene det ikke er fysisk forsvarlig å jogge til.

7) Garderobene gjøres om til barnepass og parkering av engelske settere under kamp, under streng overvåking av innbytterne.

8) Myntautomatdrevne sykkelstativ utenfor TA

9) Dynamo på tredemøllene og ergometersyklene på TA slik at vi kan bli selvforsynte på strøm

10) Drikkeflaskene kan selges, tomflasker gjør samme nytten, og kan i tillegg pantes ved fremtidig likviditetskrise

 

 

Moro-tråd, javel, men jeg ser ikke poenget med å rakke ned på speaker. Han gjør en absoultt god jobb, og gratis attpåtil. Mer enn det kan man faktisk ikke regne med.

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har mye til overs for speakere som avbryter kasteropene våre for å utrope vinneren i kakelotteriet sitt.

 

Hvis det er noe som skjer hver gang, så legger jeg meg paddeflat.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Pussig at ingen har reflektert over det, egentlig. Som dyrevenn har jeg en viss erfaring med hundeoppdrett.

Der velger man å parre de individene som vil gi det optimale avkommet. Uavhengig av kjønn.

Vi har et herrelag og et damelag.

 

Man kan mao. avle frem en notorisk målscorer ved å parre Daniel og Maiken, eller tilføre et defensivt fiber ved å bytte ut Daniel med Henning. Eller Maiken med Trine. Mye mindre risikabelt enn kloning. Tror dette er fremtiden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Pussig at ingen har reflektert over det, egentlig. Som dyrevenn har jeg en viss erfaring med hundeoppdrett.

 

Da vil du også vite at det er vanlig å avle etter ekstreme egenskaper. Der har jo Stabæk allerede satt i gang et prosjekt med Lisa Marie Woods og Alan. Resultatet kan bli en veldig liten, driblende målscorer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Varmlunchen på Telenor arena
×
×
  • Opprett ny...