Gå til innhold

Årsmøte i Stabæk Support for 2010


Albert
 Del

Anbefalte innlegg


Trakk Båtnes seg? Jeg fikk inntrykk av at han ble kjøpt fri (fallskjerm?) for en kasse øl av JonasB?

 

Uansett var det heldig at han ikke tok en jjj og satt på to konkurrerende jobber ut 2011.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

3. Behandling av Regnskap

Frode Mølmen Nilsen la frem regnskapet for Stabæk Support og revisor Richard godkjente regnskapet, og nesten ingen sovnet.

 

 

Fint om jeg kan få en oversikt over de som faktisk sovnet. Ellers kan nevnes at Stabæk har innbetalt de 125000 kr vi var lovet. Dermed har vi kun en fordring på 1 kr.

 

Jeg sovnet nesten...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

3. Behandling av Regnskap

Frode Mølmen Nilsen la frem regnskapet for Stabæk Support og revisor Richard godkjente regnskapet, og nesten ingen sovnet.

 

 

Fint om jeg kan få en oversikt over de som faktisk sovnet. Ellers kan nevnes at Stabæk har innbetalt de 125000 kr vi var lovet. Dermed har vi kun en fordring på 1 kr.

 

Jeg sovnet nesten...

 

Ikke rart Frode ikke svarer på epost fra meg når han trenger hjelp til å skifte slide i Powerpoint.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enkle spørsmål:

Trakk Albert seg? (et. Hvorfor?)

Hvis ikke:

Hvorfor ble han ikke gjenvalgt?

3år i styret, hvorav 2 som leder tar faktisk på. Det var vel ønske både fra Kona og krav fra Jobben.

Hadde han tatt gjennvalg så hadde han blitt valgt, men desverre, nå blir han bare ressurs person og sitter i valgkomiteen sammen Slum og HeleHus

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enkle spørsmål:

Trakk Albert seg? (et. Hvorfor?)

Hvis ikke:

Hvorfor ble han ikke gjenvalgt?

 

I $ tar en kommentarfeltet på budstikka.no på alvor. Det var jo flere der som truet med å melde seg ut om ikke denne Albert Båtnes trakk seg i skam.

 

 

Det er jo et poeng at det er ganske krevende å sitte som leder i både Kjernen og $$.

 

Jeg synes vi skal være såpass galante at vi ønsker Båtnes til lykke i sin nye jobb...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tusen takk for innsatsen din Albert! Du har vært en fantastisk flink leder. Og lykke til Potter!

 

Fantastisk leder. Til tross for at jeg forsøkte å snøvle ut noe annet på en hytte.. hotelltur, har jeg, hver gang det har stormet, vært takknemlig for at det er du som taler på våre vegne.

 

Lykke til Potter. Det er store sko du skal fylle, men det greier du fint. Hvordan går det på islandskkurset?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tusen takk for innsatsen din Albert! Du har vært en fantastisk flink leder. Og lykke til Potter!

Stemmer i på denne, kan umulig ha vært lett å være $$-leder i 2010, men jeg synes du har ridd av disse stormene på eksemplarisk måte, Albert!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Årsmøte i Stabæk Support for 2010
×
×
  • Opprett ny...