Gå til innhold

STB - BKH


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Er Farnerud og/eller Andersson klare?

 

Johan er i troppen, PF er skadet..

 

Sorry. Overså at laget sto på stabak.no.

 

Reservepreget lag, men alltid spennende å se hvordan ukjente spillere gjør det i kampsituasjon.

 

Blir bra, og forhåpentligvis seier!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noe kjedelig omgang. Vi har vel en gigant sjanse og noen andre sjanser mot Hackens gigant sjanse i stangen(trodde det var offside men...).

 

Høegh ca usynlig? Sortevik syns jeg virker mer spennende sålangt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet hvorfor ikke TV2 også sender denne kampen på tv2sport2,3,4 eller 5?

 

Mye av poenget med å ha kanalene faller bort når de velger å vise noe av innholdet ekslusivt på sumo...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jan Kjell-Sprell

 

Skjønsberg - MACHO(nydelig gult kort forresten, love it) - Hammer - Hulken

 

Johan - Palmi"kan gjøre geniale ting, men så plutslig drite seg helt ut" Palmasson - Sortevik - Høegh

 

ONDO - PALL

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet hvorfor ikke TV2 også sender denne kampen på tv2sport2,3,4 eller 5?

 

Mye av poenget med å ha kanalene faller bort når de velger å vise noe av innholdet ekslusivt på sumo...

Helt enig! Enormt tullete. Hvertfall når det ikke sendes en dritt på 2->5. Hadde akkurat Langli innom, skulle forhørt meg med han :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har ikke den minste anelse, Forza Stabæk. Har ikke sett Aase noe defensivt men har ikke sett noen annen organisering av laget heller.

 

Nå går Palmi ut og Suka-Suka kommer inn.

 

 

Aase hadde også et skudd etter litt Veigar-dribling som holdt på å gå rett inn, men keeper fikk slått i innsiden av stanga og over til Ondo som satte ballen i mål men stod dessverre i offside.

 

Fortsatt 1-1.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sortevik klarte seg bra synes jeg. Høegh ikke fullt så bra..

 

Sortevik er vel en KFUM-spiller som fikk litt oppmerksomhet når han dro seg gjennom hele Enga og skrudde ballen i krysset for en tid tilbake.

 

 

Slutt 1-1. En ganske dårlig kamp men noen gode kombinasjoner. Godt det er litt tid igjen til sesongen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veteranen med nr. 15 gjorde også en ganske solid jobb idag. Men vi manglet en midtbane, noe som gjorde spillet lite spennende.

 

 

 

 

#edit: og TAA virker tryggere på banen enn før

 

 

Endret av Villpuma
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veteranen med nr. 15 gjorde også en ganske solid jobb idag. Men vi manglet en midtbane, noe som gjorde spillet lite spennende.

 

 

 

 

#edit: og TAA virker tryggere på banen enn før

 

Mulig jeg misforstår, men snakker du om Skjønsberg her?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veteranen med nr. 15 gjorde også en ganske solid jobb idag. Men vi manglet en midtbane, noe som gjorde spillet lite spennende.

 

 

 

 

#edit: og TAA virker tryggere på banen enn før

 

Mulig jeg misforstår, men snakker du om Skjønsberg her?

korrekt

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veteranen med nr. 15 gjorde også en ganske solid jobb idag. Men vi manglet en midtbane, noe som gjorde spillet lite spennende.

 

 

 

 

#edit: og TAA virker tryggere på banen enn før

 

Mulig jeg misforstår, men snakker du om Skjønsberg her?

korrekt

 

Jasså ja, skal vi hylle MMS denne sesongen også, etter hver kamp han ikke driter seg ut?

 

Jeg skal være forsiktig i min påstand, i og med at jeg bare så første halvtimen av kampen, men det virker som det blir en ny sesong med innlegg som havner hos keeper, tempoproblemer og pasninger som ikke havner hos rett mann.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vi ikke ta på oss blaa briller og vurdere de spillerne vi faktisk har med det som finnes av positivt utgangspunkt - i hvert fall i 2011, antagelig den viktigste sesongen vår - ever. Pliis? I min verden er MMS en helt. Jeg velger å bortforklare 2009 og store deler av 2010 med hedersmannens manglende evne til å få det beste ut av lag og spillere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

STB - BKH
×
×
  • Opprett ny...