Gå til innhold

The Conquest 2011


Håvard
 Del

Anbefalte innlegg


Hallo....

 

Er ikke medlem men har støtta stabæk i snart 20 år. Må jo være mulig å legge inn tips uten å være Stabæk medlem. Har jo vært det en gang. Så jeg har kanskje ett gammelt nummer. Men PLEASE, endre dette a? :(:(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må jo være mulig å betale 150 kroner og bli medlem?

Det er selvfølgelig en mulighet. Men er det et krav. Er det ikke nok at jeg kommer på kamper, tar med meg venner/barn og familie. Støter Stabæk og er med på forumet. Blir kanskje medlem igjen, men må det være slik for å få vært med på en uformell konkurranse UTEN premier. Da blir det nesten slik at jeg velger å ikke være med på trass. :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må jo være mulig å betale 150 kroner og bli medlem?

Det er selvfølgelig en mulighet. Men er det et krav. Er det ikke nok at jeg kommer på kamper, tar med meg venner/barn og familie. Støter Stabæk og er med på forumet. Blir kanskje medlem igjen, men må det være slik for å få vært med på en uformell konkurranse UTEN premier. Da blir det nesten slik at jeg velger å ikke være med på trass. :angry:

Makan

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må jo være mulig å betale 150 kroner og bli medlem?

Det er selvfølgelig en mulighet. Men er det et krav. Er det ikke nok at jeg kommer på kamper, tar med meg venner/barn og familie. Støter Stabæk og er med på forumet. Blir kanskje medlem igjen, men må det være slik for å få vært med på en uformell konkurranse UTEN premier. Da blir det nesten slik at jeg velger å ikke være med på trass. :angry:

 

Her sitter det en gutt og bruker time etter time på å lage en super konkurranse som i seg selv er gratis å være med i, da synes jeg du kan unne deg å støtte opp om supporterklubben. Med all respekt for at du tar med deg folk på kamp; Stabæk Support overlever ikke på engler sendt fra noen som var medlem en gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må jo være mulig å betale 150 kroner og bli medlem?

Det er selvfølgelig en mulighet. Men er det et krav. Er det ikke nok at jeg kommer på kamper, tar med meg venner/barn og familie. Støter Stabæk og er med på forumet. Blir kanskje medlem igjen, men må det være slik for å få vært med på en uformell konkurranse UTEN premier. Da blir det nesten slik at jeg velger å ikke være med på trass. :angry:

Hvem sier at det ikke er premier?

 

Medlemsnummeret ble opprinnelig med av rent praktiske årsaker, det forhindrer at troll kan levere inn tips på vegne av andre.

 

Når det er sagt: Dette er kanskje en uformell konkurranse, men det pålegger de frivillige og ulønnede i $$ arbeid med å følge opp gjennom hele sesongen. Arbeidet som legges ned av styret og andre ressurspersoner i $$ bør etter min mening gavne supporterklubbens medlemmer, og gjennom det - Stabæk Fotball. Stabæk Support bør ha både store og små medlemsfordeler.

 

At du støtter Stabæk, drar på kamper osv er selvfølgelig bra. At du blir oppgitt over at du som ikke er medlem ikke får delta i en tippekonkurranse på Stabæk Supports hjemmeside som webansvarlig i $$ må oppdatere og jobbe med gjennom hele sesongen er ikke like bra. Jeg foreslår at du legger sammen ulike måter $$ frivillig og ulønnet jobber for deg som supporter og for begge Stabæklagene våre og ser at medlemskontigenten er verdt det.

 

Du får forøvrig medlemsnummer på epost rett etter registrering på stabaek.no/medlem, så det er fort gjort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må jo være mulig å betale 150 kroner og bli medlem?

Det er selvfølgelig en mulighet. Men er det et krav. Er det ikke nok at jeg kommer på kamper, tar med meg venner/barn og familie. Støter Stabæk og er med på forumet. Blir kanskje medlem igjen, men må det være slik for å få vært med på en uformell konkurranse UTEN premier. Da blir det nesten slik at jeg velger å ikke være med på trass. :angry:

 

Her sitter det en gutt og bruker time etter time på å lage en super konkurranse som i seg selv er gratis å være med i, da synes jeg du kan unne deg å støtte opp om supporterklubben. Med all respekt for at du tar med deg folk på kamp; Stabæk Support overlever ikke på engler sendt fra noen som var medlem en gang.

 

Sier ikke at jeg ikke er takknemlig. Syns at opplegget er helt strålende. Men hvorfor gjøre det slik at man MÅ være medlem, er det ikke bedre å ha det åpent så alle kan se hvor bra det er og får lyst til å være medlem. Er ikke det viktigste å få flere til å støtte opp om Stabæk og engasjere seg i fotballen. Trodde at det var målet. Jeg har ikke hatt noen prinsipper om mot å melde meg inn i stabækk support, men det har bare ikke blitt sånn i de senere år. Med små barn er det vanskelig med borteturer og arrangementer. Så da har jeg heller ikke fornyet medlemskapet de siste par åra. Men er da med å bidra til klubben. Grasrotandel, sesongkort og Junior support for eldstemann. Syns bare det var dumt å eksludere noen som ville være med på noe artig og engasjernde. Sikkert litt irriterende å MÅTTE dra til Drammen også. Men nok om det. Det var engentlig ment som en høflig forespørsel, og ikke meningen å fornærme noen.

Så lykke til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Sier ikke at jeg ikke er takknemlig. Syns at opplegget er helt strålende. Men hvorfor gjøre det slik at man MÅ være medlem, er det ikke bedre å ha det åpent så alle kan se hvor bra det er og får lyst til å være medlem.

Så lykke til.

 

Denne konkurransen har vært åpen for alle de siste fire årene, og likevel har ikke du sett hvor bra det er og får lyst til å være medlem.

 

Det er hyggelig med små medlemsfordeler, også dette. En annen liten medlemsfordel er Kick-off'en til Stabæk på Onkel Blaa på fredag. Den er kun åpen for medlemmer av Stabæk Support eller supportere som har sesongkort på Fornebu Arena.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må bare rette en stor takk til alltidblaa som har reddet meg ut av en kinkig situasjon. Som regjerende mester har det vært forventet at jeg skulle ta ansvar for å oppdatere Conquest 2011. Jeg har holdt en lav profil i forhold til dette, da jeg ser at dette er litt mer jobb enn jeg bør ta på meg. Denne løsningen er jo genial. At en i styret, som fra før bruker mye tid på Stabæk, påtar seg denne jobben, er noe man bør sette pris på.

 

Helt greit at dette er forbeholdt medlemmer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Jeg trodde intensjonen til SS var å være åpne og få så mange som mulig til å engasjere seg for Stabæk?" går inn i bind to av den nylig utgitte forumboka. Du vinner ikke medlemmer ved å la alle medlemsfordelene være tilgjengelig for alle som ikke er medlemmer. Spotify Premium, anyone? Folk klager over at de går glipp av ting, mens de egentlig skal være glade for det de får delta på helt gratis. Hadde de betalende medlemmene vært like skarpe i talen kunne de sagt at freeloadere snylter på jobben styret vårt gjør, at snikere på bussene stjeler fra andre medlemmer, og at folk med SS-billetter uten medlemskort på ståfeltet snylter på fordelene og rabattene SS jobber for.

 

Uansett hvor engasjert du er i Stabæk, det er ingen menneskerett å oppnå de samme rettighetene som betalende medlemmer av SS. Hvis jeg har betalt 150 kr av mine sure kroner, ikke kom her og fortell meg at du fortjener det samme uten å betale noe.

 

Dette handler litt mer om prinsipp enn om the conquest, men uansett. Flott at du er engasjert i klubben, at du tar med unger på kamp og støtter gjennom grasrotandelen. Men SS er ikke en stor pool der alle som sier de liker Stabæk har et sugerør.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er som Randers, tvers igjennom Blaa og forhenværende medlem av SS, uten å være medlem i år. Og jeg tror det er flere brukere som setter pris på- og benytter seg av forumet uten å være medlemmer.

 

Imidlertid synes jeg ikke at det noe problem at The Conquest blir en medlemsgreie, det er tross alt en hel del jobb å administrere. Dessuten hvis man synes det er gøy å være med på The Conquest, vil 150 kr / 26 runder bli i kr 5,76 - ikke en avskrekkende sum for mye morro. Dersom konseptet attpåtil utvides med premier er det faktisk et kupp...

 

Så hvis det er slik at jeg får mitt (nye) medlemsnummer pr. epost slik at jeg slipper å reise til bekkestua for å hente nummeret - skal jeg faktisk melde meg inn som støttemedlem utelukkende med den hensikt å være med på the Conquest...

 

 

Ps. Og dersom jeg hadde vist hvem Håvard er idet virkelige liv og møt ham på Onkel Blaa, skulle jeg kjøpt øl eller annen valgfri drikke til ham for MINST kr. 150 etter den innsatsen han la ned ifjor...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så hvis det er slik at jeg får mitt (nye) medlemsnummer pr. epost slik at jeg slipper å reise til bekkestua for å hente nummeret - skal jeg faktisk melde meg inn som støttemedlem utelukkende med den hensikt å være med på the Conquest...

Det gjør du. Medlemsnummeret kommer på mail sammen med betalingsinfo når du har fullt ut innmeldingsskjemaet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Erfaringsmessig kommer det en del innom siden og leverer tips i 2-3 runder. Disse skaper faktisk mer arbeid enn de som er flinke og leverer hver runde. Derfor er jeg positiv til at The Conquest er for medlemmene (så fikk jeg omsider også betalt inn min kontingent)

 

MSL: Skal varsle i forkant en gang jeg er på Onkel Blaa

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk - Lillestrøm 3-2

Sarpsborg 08 - Molde 0-0

Viking - Vålerenga 2-2

Strømsgodset - Sogndal 3-0

Tromsø - Haugesund 2-0

Odd Grenland - Start 1-0

Aalesund - FFK 2-0

Brann - Rosenborg 0-2

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser det er en del som har skrevet tipset her, men som tilsynelatende ikke har levert inn på stabaek.no

 

FOR Å BLI MED I THE CONQUEST MÅ MAN LEVERE INN TIPSET PÅ STABAEK.NO : http://www.stabaek.no/the-conquest

 

Edit: Men det er selvsagt anledning til å poste tipset her også..

 

 

 

Stabæk - Lillestrøm 2-2

Sarpsborg 08 - Molde 2-1

Viking - Vålerenga 2-0

Strømsgodset - Sogndal 1-0

Tromsø - Haugesund 2-0

Odd Grenland - Start 1-2

Aalesund - FFK 3-1

Brann - Rosenborg 3-3

Endret av alltidblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk - Lillestrøm 3-1

Sarpsborg 08 - Molde 2-2

Viking - Vålerenga 2-0

Strømsgodset - Sogndal 3-0

Tromsø - Haugesund 2-0

Odd Grenland - Start 1-2

Brann - Rosenborg 1-3

Aalesund - Fredrikstad 3-0

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk - Lillestrøm 2-0

Sarpsborg 08 - Molde 0-2

Viking - Vålerenga 1-2

Strømsgodset - Sogndal 2-0

Tromsø - Haugesund 0-0

Odd Grenland - Start 1-1

Aalesund - FFK 1-0

Brann - Rosenborg 0-2

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal man få bekreftelse på mail? For det gjorde ikke jeg når jeg sendte inn. Fikk kun bekreftelse på skjerm.

 

Hadde vært fint med bekreftelse på mail, med lista man har sendt inn slik at man kan poste på forumet :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal man få bekreftelse på mail? For det gjorde ikke jeg når jeg sendte inn. Fikk kun bekreftelse på skjerm.

 

Hadde vært fint med bekreftelse på mail, med lista man har sendt inn slik at man kan poste på forumet smile.gif

 

Sikker på at du skrev riktig adresse? :) Jeg fikk bekreftelse på mail.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal man få bekreftelse på mail? For det gjorde ikke jeg når jeg sendte inn. Fikk kun bekreftelse på skjerm.

 

Hadde vært fint med bekreftelse på mail, med lista man har sendt inn slik at man kan poste på forumet :)

Det er bekreftelsesepost på tabelltipset, men ikke på the conquest. Hvis det er noe som folk er keene på å motta, så kan jeg sette opp det for the conquest også?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

The Conquest 2011
×
×
  • Opprett ny...